Die is geschorstquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
Die Nelson... Zo armoedig.
Walemark, kom er maar in.
Nee klaas.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig we hebben 2 uit doelpunten we kunnen thuis gewoon 0-0 spelen
wat neequote:
Harvard is weer lekker op de hoogte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig we hebben 2 uit doelpunten we kunnen thuis gewoon 0-0 spelen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Harvard is weer lekker op de hoogte.![]()
![]()
kijk ze happenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geetruida valt eigenlijk nooit uit de toon waar je hem ook neerzet hij haalt altijd wel een voldoende
technische en fysiek gewoon altijd goed
Miischien ook 1 van de eerste spelers die een transfer kan gaan maken
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
Sini zou bij Football Manager voor afwerken hooguit 11 krijgen.
Goede timing wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
Sini zou bij Football Manager voor afwerken hooguit 11 krijgen.
Dit valt onder afstandschoten.quote:
Dat blijft wel zorgelijk ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Pistolero het volgende:
Tactisch staat de verdediging echt voor geen meter, elke keer als Partizan over de middellijn komt is het levensgevaarlijk.
Kunnen hullie wel sparen voor Ajax uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, zo wordt volgende week niet meer zo spannend
Wel lang geleden;quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben we ooit wel eens 5 keer gescoord in een Europese uitwedstrijd?
Komt ook omdat we de tweede helft eens een keer effectief zijn. En omdat Partizan zo slecht is, want verdedigend vind ik het allemaal maar matig staan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leuke aan Slotball is dat we niet meer in dat negatieve blijven hangen.
Twee wedstrijden onnodig puntenverlies, en bam, je staat 2-5 voor in een Europese uitwedstrijd
Door schade en schande wijs geworden interesseert me dat echt geen reet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een keer een beetje ontspannen zitten is ook wel lekker toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had altijd het idee dat elk schot van Ali bij AZ in de kruising belandde.quote:
Ik voorspelde dan ook dat we vandaag effectief gingen zijn met onze kansen!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt ook omdat we de tweede helft eens een keer effectief zijn. En omdat Partizan zo slecht is, want verdedigend vind ik het allemaal maar matig staan.
Zie hem wel liever dan Nelson eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef H.FR het volgende:
Jahanbaksh weer geen deuk in een pakje boter vandaag.
Nelson is tenminste nog snel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zie hem wel liever dan Nelson eigenlijk.
Ja eens hoor, maar vandaag in deze rol (regelmatig als extra middenvelder) was hij sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch heb ik hem liever centraal. Vind Pedersen beter als rechtsback.
Eens, uitstekend. Maar tweede helft was verdedigend wel zwak vond ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na een Europese 2-5 uitoverwinning nog cynisch zijn
Dit is gewoon prima makkers, het kan altijd beter maar wel echt goed gedaan. Grootste minpunt wel die Servische slagertackle op Dessers. Hoop dat het meevalt.
Hopen dat je die midget niet meer hoeft op te stellen dan. En gewoon Wålemark op rechts.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, uitstekend. Maar tweede helft was verdedigend wel zwak vond ik.
Hopen dat we zondag ook ‘gewoon’ winnen. Dan is de dip wel voorkomen
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop ook dat je een slecht voorgevoel hebt voor de Klassieker!
Ik proef dat het vertrouwen in de Klassieker is toegenomen na vanavond!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop ook dat je een slecht voorgevoel hebt voor de Klassieker!
Zo slecht, like gegevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker.
Hij werd zeker gearresteerd omdat ie een goaltjesdief is XD
We komen de afgelopen periode continu ook wel vroeg 1-0 achter. Tegen NEC, Cambuur, AZ, Groningen en nu weer. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen, en het is ook wel heel de tijd dat de eerste kans er in valt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Arrne is nog vrij boos in die persco
Terecht ook wel.
Ja. Maar ja, komt ook wel omdat je voorin zelf gewoon het verschil niet weet te maken in de beginfase waar je (in elk geval tegen AZ) vaak de betere bent. En dan kom je weer op de matige aanval. Maar goed, daar staat nu Dessers, ook geen geweldenaar maar beter dan Linssen op dit moment.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We komen de afgelopen periode continu ook wel vroeg 1-0 achter. Tegen NEC, Cambuur, AZ, Groningen en nu weer. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen, en het is ook wel heel de tijd dat de eerste kans er in valt.
Precies, en Wålemark gaat hopelijk ook wat beter zijn dan Alireza en Nelson.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, komt ook wel omdat je voorin zelf gewoon het verschil niet weet te maken in de beginfase waar je (in elk geval tegen AZ) vaak de betere bent. En dan kom je weer op de matige aanval. Maar goed, daar staat nu Dessers, ook geen geweldenaar maar beter dan Linssen op dit moment.
Dat ze moeizaam door waren gegaan na de groepsfase had al een indicatie moeten zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al zei na die derby te hebben gezien: dat Partizan kan er echt geen reet van. Zwaar onnodig spannend ook.
Ergens ook wel jammer dat die pot volgende week nergens meer om gaat.
Remember Stuttgart?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al zei na die derby te hebben gezien: dat Partizan kan er echt geen reet van. Zwaar onnodig spannend ook.
Blij mee wel. We komen heel vaak achter de laatste tijd (al dan niet terecht) en daar moeten we eens vanaf. Zou wel lekker zijn als we zondag eens even 0-3 winnen of zo, maar ik voel een enorme kutpot aan komen tegen het altijd vervelende PEC.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Arrne is nog vrij boos in die persco
Terecht ook wel.
Nee dat wordt 0-3. Op het altijd vervelende Groningen na hebben we over het algemeen weinig problemen gehad met alles onder de top 7 eigenlijk, zeker wanneer ze niet de bus parkeren (wat PEC niet echt doet volgens mij).quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:52 schreef fetX het volgende:
Zou wel lekker zijn als we zondag eens even 0-3 winnen of zo, maar ik voel een enorme kutpot aan komen tegen het altijd vervelende PEC.
PEC is vaak lastig voor Feyenoord (al was dat met dat klote kunstgras), maar normaal gesproken moet je dat vrij simpel winnen ja. Hopelijk spelen Walemark en Dessers.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat wordt 0-3. Op het altijd vervelende Groningen na hebben we over het algemeen weinig problemen gehad met alles onder de top 7 eigenlijk, zeker wanneer ze niet de bus parkeren (wat PEC niet echt doet volgens mij).
Feestje van maken gewoon, hopelijk flink scoren en op naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
Volgens mij krijg je in de knockout fase niet per wedstrijd geld, maar voor het bereiken van de volgende ronde. https://www.uecl-voetbal.nl/prijzen-beker#feyenoordquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel zou zo'n potje als gisteren financieel nou opleveren?
Dankje, er was zo'n twitteraccount dat dit ongeveer tot op de komma bijhield. (niet Feyenoord TM)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in de knockout fase niet per wedstrijd geld, maar voor het bereiken van de volgende ronde. https://www.uecl-voetbal.nl/prijzen-beker#feyenoord
Kwartfinale halen, waar je vanuit mag gaan, is in elk geval 1.000.000.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dankje, er was zo'n twitteraccount dat dit ongeveer tot op de komma bijhield. (niet Feyenoord TM)
Maar kan het niet meer vinden.
In combinatie met minstens 2x een uitverkocht stadion is dat toch een leuke bonusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in de knockout fase niet per wedstrijd geld, maar voor het bereiken van de volgende ronde. https://www.uecl-voetbal.nl/prijzen-beker#feyenoord
Kwartfinale halen, waar je vanuit mag gaan, is in elk geval 1.000.000.
Idd, kunnen we wel gebruiken met de coronaschade.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In combinatie met minstens 2x een uitverkocht stadion is dat toch een leuke bonus
Plus wat Sinisterra gisteren allemaal deed is ook gerust weer een miljoentje erbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In combinatie met minstens 2x een uitverkocht stadion is dat toch een leuke bonus
Genomineerd voor 2 prijzen deze week en die van mooiste goal gaat ie wel winnen lijkt me. Dat valt wel op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus wat Sinisterra gisteren allemaal deed is ook gerust weer een miljoentje erbij.
Maar voor het echte geld zullen we toch eens de CL moeten gaan halen en dan moeten de competitieprestaties gewoon wat beter.
Hier kun je stemmen trouwens, heb ik ook even gedaan wel de mooiste die erbij zit deze week. (je hoeft niets aan te maken ofzo)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genomineerd voor 2 prijzen deze week en die van mooiste goal gaat ie wel winnen lijkt me. Dat valt wel op.
Als ie het op z'n heupen heeft is het zo'n heerlijke speler
Heerlijke tweede helft, want ik vond hem de eerste helft niet geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genomineerd voor 2 prijzen deze week en die van mooiste goal gaat ie wel winnen lijkt me. Dat valt wel op.
Als ie het op z'n heupen heeft is het zo'n heerlijke speler
Ja, ik weet ook niet of ie nog een keer zou willen verlengen. Na komende zomer nog maar een 1 jarig contract.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijke tweede helft, want ik vond hem de eerste helft niet geweldig.
Zou hem wel echt proberen te verkopen. Daar kun je flink geld voor vangen nu.
Nou ja ik zou hem eigenlijk proberen te verlengen, net als Kökcü. Die mogen best wel een Berghuis-salaris krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijke tweede helft, want ik vond hem de eerste helft niet geweldig.
Zou hem wel echt proberen te verkopen. Daar kun je flink geld voor vangen nu.
Dat laatste wordt wel een vrij lastig(lees: vrijwel onmogelijk) verhaal heh. Dan moet je dus 2e worden. Met een AZ dat in je nek hijgt mag je al blij zijn als je je direct kwalificeert voor de voorronde van de UCL. Nog een geluk dat PSV en Ajax in de bekerfinale staan waardoor een 4e plek ook genoeg is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja ik zou hem eigenlijk proberen te verlengen, net als Kökcü. Die mogen best wel een Berghuis-salaris krijgen.
Het zijn gewoon je twee belangrijkste en beste spelers. Duidelijk aangeven dat alleen bij een megabod vertrek bespreekbaar is.
(moeten we wel minimaal de EL gaan halen, anders moet je die jongens ook wel de stap omhoog gunnen)
De 3e plek wordt een EL ticket doordat de finale (waarschijnlijk) tussen de nummer 1 en 2 gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat laatste wordt wel een vrij lastig(lees: vrijwel onmogelijk) verhaal heh. Dan moet je dus 2e worden. Met een AZ dat in je nek hijgt mag je al blij zijn als je je direct kwalificeert voor de voorronde van de UCL. Nog een geluk dat PSV en Ajax in de bekerfinale staan waardoor een 4e plek ook genoeg is.
Precies, dus makkelijk derde worden en het conference cupje mogen we inmiddels ook wel als een serieuze route richting de EL beschouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De 3e plek wordt een EL ticket doordat de finale (waarschijnlijk) tussen de nummer 1 en 2 gaat.
Ah ja, haalde even wat dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De 3e plek wordt een EL ticket doordat de finale (waarschijnlijk) tussen de nummer 1 en 2 gaat.
AZ heeft een stuk makkelijker programma dan Feyenoord, die zie ik alleen tegen Ajax nog wat punten verliezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, dus makkelijk derde worden en het conference cupje mogen we inmiddels ook wel als een serieuze route richting de EL beschouwen.
Hopen dat we na deze winstpartij (plus het wisselen van Linssen en Alireza) ook even het verschil gaat bepalen met AZ. Ik zie ons na de Klassieker niet meer veel punten morsen in ieder geval. Alleen uit bij Heracles is op papier (of plastic) een vervelend potje.
Eens met dit alles.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat het ergens ook wel een tweesnijdend zwaard is geweest dat Linssen voor de winterstop boven zijn kunnen presteerde (en nu ver er onder). Ondanks dat Dessers de nodige ongelukkige acties heeft is ie wel veel beter hoor, die had echt eerder in de basis moeten staan. Plus hij is niet eens veel minder beweeglijk dan een Linssen. Die goal van Sinisterra valt nadat een Serviër die bal in zijn voeten kopt na een doeltrap van Bijlow, omdat Dessers hem goed onder druk zet. Nu lagen de ruimtes wel heel erg open achterin bij Partizan dus was het ook wel makkelijk spelen, maar het is sowieso wel een patroon dat dat überhaupt meer het geval lijkt te zijn als Dessers speelt ipv Linssen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat AZ geen punten meer laat liggen. Wat een ontzettend matig elftal hebben die, die presteren echt ver boven hun kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah ja, haalde even wat dingen door elkaar.
[..]
AZ heeft een stuk makkelijker programma dan Feyenoord, die zie ik alleen tegen Ajax nog wat punten verliezen.
Ja die denk ik. Ergens wel gek dat je voor 2 keer een gelijkspelletje en door op penalties exact even veel geld krijgt als 2 keer winnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die wellicht?
Maar Scrummie hep gelijk.
Jij mag het een act noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak zo vermoeid van de klaasweetalles act, waarom is ie nou weer terug
Ik denk eerder andersom. Die gaan steeds beter worden vanaf nu en stabieler. Ze moesten meer dan de helft van hun elftal missen en dan ook nog de sterkhouders aan het begin van het seizoen én hun scouting en manier van doen met het inpassen van de jeugd zijn gewoon prima zodat het nu weer echt begint te lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat AZ geen punten meer laat liggen. Wat een ontzettend matig elftal hebben die, die presteren echt ver boven hun kunnen.
HARVARDED.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij mag het een act noemen
dat komt waarschijnlijk omdat jij heel weinig verstand van voetbal heb en niet op het nivooo kan analyseren zoals ik dat doe.
je kan net analiseren dat een bal van links naar rechts wordt gespeeld
Zou voor het eerst zijn, banter clubquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ajax in een hele slechte vorm en al 2 keer erg veel mazzel gehad. Volgende week Ajax-Feyenoord.
Ik heb ineens een heel sterk voorgevoel dat het gaat gebeuren.Alles wijst erop.
Ik denk het echt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat niet gebeuren natuurlijk.
Nee joh kijk eens naar dat spelersmateriaal. Dat is al razend knap wat die doen met zoveel middelmaat daar op het veld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Die gaan steeds beter worden vanaf nu en stabieler. Ze moesten meer dan de helft van hun elftal missen en dan ook nog de sterkhouders aan het begin van het seizoen én hun scouting en manier van doen met het inpassen van de jeugd zijn gewoon prima zodat het nu weer echt begint te lopen.
Het is gewoon ook niet dat ze enorm goed spelen de laatste tijd. Die traditionele AZ-hype zie je wel vaker na een leuke zegereeks maar zelden presteren ze als er echt druk op staat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee joh kijk eens naar dat spelersmateriaal. Dat is al razend knap wat die doen met zoveel middelmaat daar op het veld.
Het zou leuk zijn en het zou mij niks verbazen als Feyenoord daar weer eens een keer wint, maar om eerlijk te zijn is het niet realistisch om te zeggen dat alles erop wijst. Uiteindelijk verliezen we daar vrijwel altijd en heeft Ajax gewoon de betere spelers. Iedere keer dat je denkt ‘nu gaan we het Ajax echt lastig maken’ lopen we er recht in. Ik reken gewoon op een nederlaag en achteraf ga ik alsnog weer teleurgesteld zijn. Zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ajax in een hele slechte vorm en al 2 keer erg veel mazzel gehad. Volgende week Ajax-Feyenoord.
Ik heb ineens een heel sterk voorgevoel dat het gaat gebeuren.Alles wijst erop.
Niet eens. Als we flink centen kunnen vangen gewoon doen (en daar ga ik vanuit).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja ik zou hem eigenlijk proberen te verlengen, net als Kökcü. Die mogen best wel een Berghuis-salaris krijgen.
Het zijn gewoon je twee belangrijkste en beste spelers. Duidelijk aangeven dat alleen bij een megabod vertrek bespreekbaar is.
(moeten we wel minimaal de EL gaan halen, anders moet je die jongens ook wel de stap omhoog gunnen)
Je vergeet even voor gemak dat AZ elke keer 2 weken voor seizoen word leeggekocht, nu al paar seizoenen op rij, ik verwacht dat dit volgend seizoen niet gaat gebeuren en we nu serieus mee kunnen gaan doenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ook niet dat ze enorm goed spelen de laatste tijd. Die traditionele AZ-hype zie je wel vaker na een leuke zegereeks maar zelden presteren ze als er echt druk op staat.
Ze hebben in die reeks van Ajax, Feyenoord en PSV gewonnen en doen het sowieso al tijden het beste in de 'toppers'.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ook niet dat ze enorm goed spelen de laatste tijd. Die traditionele AZ-hype zie je wel vaker na een leuke zegereeks maar zelden presteren ze als er echt druk op staat.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij mag het een act noemen
dat komt waarschijnlijk omdat jij heel weinig verstand van voetbal heb en niet op het nivooo kan analyseren zoals ik dat doe.
je kan net analiseren dat een bal van links naar rechts wordt gespeeld
Dat doen ze primaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Feyenoord onder 15 wint trouwens uit bij Ajax onder 15 met een 'leuke' uitslag. (2-6)
Die sla ik even over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doen ze prima.
Mooi moment om deze nog eens te kijken:
Daar footballen ze met een ei, en mag er maar een met z'n voeten eraan zitten.quote:
Niet echt eigenlijk. Ik lees dit:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Sorry dat ik je wederom lastig val maar weet jij hoe het zit met die halve competities? Blijkbaar is de u21 weer opnieuw begonnen. Deze helft telt dan voor de promotie/degradatie en alle punten weer naar 0? (net 1-0 voor PEC zie ik)
Dus twee keer in 1 seizoen een competitie, dus idd begin je dan weer op 0 nu. Als je doel promoveren naar de tweede divisie is, wat dus niet kan in de najaarscompetitie, vraag ik me wel af wat het nut van die najaarscompetitie is.quote:Er is twee keer per seizoen promotie en degradatie. Na de najaarscompetitie en na de voorjaarscompetitie. Meer specifiek, promotie vanuit O21 divisie 1 naar de Tweede divisie en degradatie vanuit O21 divisie 4 naar de O23 divisie 1 kan alleen plaats vinden aan het einde van het seizoen. Men kan na de najaarscompetitie wel degraderen van de 3E divisie naar de 4E divisie in O21.
1-1 geworden, jammer want nu gaat het voor de knikkers. Pistolero zal wel ziedend zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Sorry dat ik je wederom lastig val maar weet jij hoe het zit met die halve competities? Blijkbaar is de u21 weer opnieuw begonnen. Deze helft telt dan voor de promotie/degradatie en alle punten weer naar 0? (net 1-0 voor PEC zie ik)
lagere school niet afgemaakt?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb voor het complete beeld alle topscorers van Feyenoord in alle competities op een rijtje gezet. Want ondanks de vele gemiste kansen is er toch al erg veel gescoord dit seizoen.Al 89 goals in totaal.
1. Til 19 goals
2. Linssen 14 goals
3. Sinisterra 16 goals
4. Dessers 11 goals
5. Alireza 8 goals.
6. Kocku 7 goals
7. Toornstra 5 goals
8. Senesi 2 goals
9. Geertruida 2 goals
10. Malacia 1 goal
11. Aursnes 1 goal
12. Hendrix 1 goal
13. Bannis 1 goal
14. Nelson 1 goal
Dit zegt wel wat over volgend seizoen. Til en Dessers zijn gehuurd, Sini heeft een grote verkoopkans en Linssen wordt een jaartje ouder. Je 4 topscorers (samen goed voor 50 goals) kunnen dus zomaar wegvallen.
Ja lekker is dat. Toch vond ik het wel een mooi rijtje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas pakt Pietjepuk genadeloos aan op een slordigheidsfoutje (want op dat niveau kan hij ook nog meekomen)
Zie het als een goede mix.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Even serieus, is die Klaas nou een act of is hij écht zo. Dit vraag ik oprecht.
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Beetje als Vitesse, die speelde tegen ons ook de wedstrijd van hun leven om daarna volledig in te storten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Groningen dat in eigen huis tegen 10 man van NEC 2 goals slikt.
Toch wel heel zuur dat je daar vorige week punten tegen verkloot.
Een act.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
wat een actquote:
Joh, zit je hier voor je lol?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lagere school niet afgemaakt?
16 is een hoger getal dan 14
zo weer wat geleerd aan die kneuzen van fok vandaag
Het is gewoon heel jammer dat je waarschijnlijk geen tweede wordt want dat was echt verdiend geweest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beetje als Vitesse, die speelde tegen ons ook de wedstrijd van hun leven om daarna volledig in te storten.
Bizar en zonde dat we tegen dit soort clubs zoveel punten hebben laten liggen.
Mja ‘verdiend’ weet ik niet of je dat zo kan stellen, maar dit seizoen had het in ieder geval wel gekund. De selectie van PSV is op de aanval na nauwelijks beter en dan zie je precies het verschil.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon heel jammer dat je waarschijnlijk geen tweede wordt want dat was echt verdiend geweest.
Die voorrondes CL hadden toch weer wat extra's gegeven. Maar goed, Europa League is wel een beetje waar dit Feyenoord thuis hoort.
AZ blijf je echt wel voor. Enige realistische zorg is het wat lastigere programma.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja ‘verdiend’ weet ik niet of je dat zo kan stellen, maar dit seizoen had het in ieder geval wel gekund. De selectie van PSV is op de aanval na nauwelijks beter en dan zie je precies het verschil.
Hoop dat we vandaag wel ‘gewoon’ winnen en dat AZ - Twente gelijk wordt of zo. PEC uit is vaak een enorme klotepot.
neequote:
Eerste hit op google.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ blijf je echt wel voor. Enige realistische zorg is het wat lastigere programma.
Weer een Conference League ticket zou wel echt een heel matige beloning voor zo'n mooi seizoen zijn. Weet jij wat de financiële verschillen tussen EL en ECL zijn?
mensen die dit een mooi seizoen noemenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ blijf je echt wel voor. Enige realistische zorg is het wat lastigere programma.
Weer een Conference League ticket zou wel echt een heel matige beloning voor zo'n mooi seizoen zijn. Weet jij wat de financiële verschillen tussen EL en ECL zijn?
kinderhand is gauw gevuld tegenwoordigquote:Op zondag 13 maart 2022 11:50 schreef tong80 het volgende:
Wie had dat jaren geleden gedacht? Feijenoorders tevreden met een tweede plaats.
Beter hoeven we die jood niet op te stellen tegen de joden.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vul alvast een 1’tje in
Justin altijd wat
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Marciano heeft het niets eens zo slecht gedaan als invaller.
alsof bijlow geen blunders gemaakt heeft dit seizoen....quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dat marciano het niet slecht gedaan heeft voor een 2e keeper
kan gebeurenquote:
Dat is vaak zo ja als ze op scherp staan.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat een groter probleem is dat Malacia Senesi en nog 1 speler op scherp staan Kokcu? Als die een gele kaart krijgen missen ze ajax....
ja en volgens mij is dat een groter probleem dan dat er een andere doelman in het doel staat vanmiddag waar iedereen nu over zit te huilenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaak zo ja als ze op scherp staan.
Ben daar nog niet zo zeker van hoor. Zie ons vandaag zo punten morsen tegen het altijd vervelende PEC. Vaak moeite daar. Helemaal nu met Marciano op goal.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er wel een stuk meer dreiging van hem komt dan van Alireza.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat ook maar een matige speler. Hopen dat Walemark er in de tweede helft al in komt.
En alsnog draagt hij een stuk meer bij aan het aanvalsspel dan Alizera. Kan je nagaan hoe slecht die laatste is.quote:
Er zijn twee topics om dat te bespreken.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PSV weer ouderwets aan het zwijnen.Tegen zoveel geluk is ook niet op te voetballen.
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn twee topics om dat te bespreken.
Dit is er niet 1 van.
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PSV weer ouderwets aan het zwijnen.Tegen zoveel geluk is ook niet op te voetballen.
jij bent echt een dorpsgek dat je nog denkt dat feyenoord psv kan inhalenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?
Zit je eierdopje goed?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?
Toch nog even deze uitslag afwachten.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.
Levert dat nog wat op? Of gewoon play-offs?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.
Gewoon een Europa League ticket (en dan nog 1 of 2 voorrondes spelen.)quote:Op zondag 13 maart 2022 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Levert dat nog wat op? Of gewoon play-offs?
En, heel theoretisch uiteraard, als ze de ConfLeague winnen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon een Europa League ticket (en dan nog 1 of 2 voorrondes spelen.)
Een direct ticket voor de groepsfase van de Europa League dacht ik. (Dus dan hoef je geen voorrondes te spelen.)quote:Op zondag 13 maart 2022 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En, heel theoretisch uiteraard, als ze de ConfLeague winnen?
Ging ik al niet van uitquote:Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een direct ticket voor de groepsfase van de Europa League dacht ik. (Dus dan hoef je geen voorrondes te spelen.)
Helaas geen Champions League.
Vrij kut.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:06 schreef fetX het volgende:
Ik zie tegen deze wedstrijd op.
@:scrummie hoe is jouw gevoel?
Het is een klein voordeeltje want PSV kreeg dit jaar al 11 miljoen aan tv-gelden extra in de Europa League. Die inkomsten liggen dus nog best wat uit elkaar.quote:
Deze?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Anders Bassett?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
Laatste kans van Til vandaag wat mij betreft. Ga maar weer eens voetballen en/of scoren.
Die lijkt mij er nog niet klaar voor.quote:
Niet zozeer dat het per se aan Marciano ligt hoor (al vind ik dat echt een matige keeper), maar ook vond ik ons verdedigend afgelopen donderdag niet zo sterk. Laten we hopen dat het vandaag wel weer zo is!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.
Toch slim die keeperswisselquote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef fetX het volgende:
Wat fijn. Het eerste schot van de tegenstander gaat er eens een keer niet in.
ik nietquote:
Extra bevestiging dat die er niks van kan.quote:
Het blijkt, ben er blij mee. Nu nog betere spitsen en dito trainerquote:Op zondag 13 maart 2022 17:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We hebben een goede keeperstrainer.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Wålemark er inmiddels klaar voor zou zijn. Met Alireza kon je overduidelijk niet meer door en Nelson brengt wel echt wat meer in de ploeg, maar man wat doet ie ontzettend veel fout.quote:
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
nelson creert doelkansen voor zichzef
Sparta-thuis, maar na de winterstop komen we bijna altijd achter ja, doet mij denken aan vorig seizoen onder Dick.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:01 schreef fetX het volgende:
Echt hoe lang is het geleden dat we binnen een kwartier op voorsprong kwamen?
Neequote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.
Dat vind ik niet (buitenspeler met oogkleppen), het is geen blind paard. Maar hij speelt erg naïef. Weet totaal geen rendement aan zijn acties te koppelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.
Elke actie tot nu toe geeft aan dat het een blind paard is.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet (buitenspeler met oogkleppen), het is geen blind paard. Maar hij speelt erg naïef. Weet totaal geen rendement aan zijn acties te koppelen.
Mwah dan denk ik meer aan zo’n Conteh die gewoon maar op goed geluk rent en hoopt dat het goed komt. Nelson zoekt nog de vrije ruimte op en dat lukt hem vaak ook wel maar hij lijkt de rust of gewoon de voetbalintelligentie te missen om er iets goeds mee te doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke actie tot nu toe geeft aan dat het een blind paard is.
Nee, het is gewoon een blind paard.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah dan denk ik meer aan zo’n Conteh die gewoon maar op goed geluk rent en hoopt dat het goed komt. Nelson zoekt nog de vrije ruimte op en dat lukt hem vaak ook wel maar hij lijkt de rust of gewoon de voetbalintelligentie te missen om er iets goeds mee te doen.
Dit ja Zwolle ligt Feyenoord niks in de weg alleen de goals ontbreken nog.quote:
Weer totaal geen rust aan de bal voorin. Dessers is gevaarlijker dan Linssen maar geen echt aanspeelpunt, Til doet niks en Nelson kan je een halfuur de bal gunnen en hij kan er nog niks mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja Zwolle ligt Feyenoord niks in de weg alleen de goals ontbreken nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |