quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij mag het een act noemen
dat komt waarschijnlijk omdat jij heel weinig verstand van voetbal heb en niet op het nivooo kan analyseren zoals ik dat doe.
je kan net analiseren dat een bal van links naar rechts wordt gespeeld
Dat doen ze primaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Feyenoord onder 15 wint trouwens uit bij Ajax onder 15 met een 'leuke' uitslag. (2-6)
Die sla ik even over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doen ze prima.
Mooi moment om deze nog eens te kijken:
Daar footballen ze met een ei, en mag er maar een met z'n voeten eraan zitten.quote:
Niet echt eigenlijk. Ik lees dit:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Sorry dat ik je wederom lastig val maar weet jij hoe het zit met die halve competities? Blijkbaar is de u21 weer opnieuw begonnen. Deze helft telt dan voor de promotie/degradatie en alle punten weer naar 0? (net 1-0 voor PEC zie ik)
Dus twee keer in 1 seizoen een competitie, dus idd begin je dan weer op 0 nu. Als je doel promoveren naar de tweede divisie is, wat dus niet kan in de najaarscompetitie, vraag ik me wel af wat het nut van die najaarscompetitie is.quote:Er is twee keer per seizoen promotie en degradatie. Na de najaarscompetitie en na de voorjaarscompetitie. Meer specifiek, promotie vanuit O21 divisie 1 naar de Tweede divisie en degradatie vanuit O21 divisie 4 naar de O23 divisie 1 kan alleen plaats vinden aan het einde van het seizoen. Men kan na de najaarscompetitie wel degraderen van de 3E divisie naar de 4E divisie in O21.
1-1 geworden, jammer want nu gaat het voor de knikkers. Pistolero zal wel ziedend zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie Sorry dat ik je wederom lastig val maar weet jij hoe het zit met die halve competities? Blijkbaar is de u21 weer opnieuw begonnen. Deze helft telt dan voor de promotie/degradatie en alle punten weer naar 0? (net 1-0 voor PEC zie ik)
lagere school niet afgemaakt?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb voor het complete beeld alle topscorers van Feyenoord in alle competities op een rijtje gezet. Want ondanks de vele gemiste kansen is er toch al erg veel gescoord dit seizoen.Al 89 goals in totaal.
1. Til 19 goals
2. Linssen 14 goals
3. Sinisterra 16 goals
4. Dessers 11 goals
5. Alireza 8 goals.
6. Kocku 7 goals
7. Toornstra 5 goals
8. Senesi 2 goals
9. Geertruida 2 goals
10. Malacia 1 goal
11. Aursnes 1 goal
12. Hendrix 1 goal
13. Bannis 1 goal
14. Nelson 1 goal
Dit zegt wel wat over volgend seizoen. Til en Dessers zijn gehuurd, Sini heeft een grote verkoopkans en Linssen wordt een jaartje ouder. Je 4 topscorers (samen goed voor 50 goals) kunnen dus zomaar wegvallen.
Ja lekker is dat. Toch vond ik het wel een mooi rijtje.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas pakt Pietjepuk genadeloos aan op een slordigheidsfoutje (want op dat niveau kan hij ook nog meekomen)
Zie het als een goede mix.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Even serieus, is die Klaas nou een act of is hij ้cht zo. Dit vraag ik oprecht.
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Beetje als Vitesse, die speelde tegen ons ook de wedstrijd van hun leven om daarna volledig in te storten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Groningen dat in eigen huis tegen 10 man van NEC 2 goals slikt.
Toch wel heel zuur dat je daar vorige week punten tegen verkloot.
Een act.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
wat een actquote:
Joh, zit je hier voor je lol?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lagere school niet afgemaakt?
16 is een hoger getal dan 14
zo weer wat geleerd aan die kneuzen van fok vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |