Die is geschorstquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
Die Nelson... Zo armoedig.
Walemark, kom er maar in.
Nee klaas.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig we hebben 2 uit doelpunten we kunnen thuis gewoon 0-0 spelen
wat neequote:
Harvard is weer lekker op de hoogte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
gelukkig we hebben 2 uit doelpunten we kunnen thuis gewoon 0-0 spelen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Harvard is weer lekker op de hoogte.![]()
![]()
kijk ze happenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geetruida valt eigenlijk nooit uit de toon waar je hem ook neerzet hij haalt altijd wel een voldoende
technische en fysiek gewoon altijd goed
Miischien ook 1 van de eerste spelers die een transfer kan gaan maken
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
Sini zou bij Football Manager voor afwerken hooguit 11 krijgen.
Goede timing wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
Sini zou bij Football Manager voor afwerken hooguit 11 krijgen.
Dit valt onder afstandschoten.quote:
Dat blijft wel zorgelijk ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Pistolero het volgende:
Tactisch staat de verdediging echt voor geen meter, elke keer als Partizan over de middellijn komt is het levensgevaarlijk.
Kunnen hullie wel sparen voor Ajax uit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, zo wordt volgende week niet meer zo spannend
Wel lang geleden;quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben we ooit wel eens 5 keer gescoord in een Europese uitwedstrijd?
Komt ook omdat we de tweede helft eens een keer effectief zijn. En omdat Partizan zo slecht is, want verdedigend vind ik het allemaal maar matig staan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leuke aan Slotball is dat we niet meer in dat negatieve blijven hangen.
Twee wedstrijden onnodig puntenverlies, en bam, je staat 2-5 voor in een Europese uitwedstrijd
Door schade en schande wijs geworden interesseert me dat echt geen reet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een keer een beetje ontspannen zitten is ook wel lekker toch?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had altijd het idee dat elk schot van Ali bij AZ in de kruising belandde.quote:
Ik voorspelde dan ook dat we vandaag effectief gingen zijn met onze kansen!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt ook omdat we de tweede helft eens een keer effectief zijn. En omdat Partizan zo slecht is, want verdedigend vind ik het allemaal maar matig staan.
Zie hem wel liever dan Nelson eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:33 schreef H.FR het volgende:
Jahanbaksh weer geen deuk in een pakje boter vandaag.
Nelson is tenminste nog snel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zie hem wel liever dan Nelson eigenlijk.
Ja eens hoor, maar vandaag in deze rol (regelmatig als extra middenvelder) was hij sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch heb ik hem liever centraal. Vind Pedersen beter als rechtsback.
Eens, uitstekend. Maar tweede helft was verdedigend wel zwak vond ik.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na een Europese 2-5 uitoverwinning nog cynisch zijn
Dit is gewoon prima makkers, het kan altijd beter maar wel echt goed gedaan. Grootste minpunt wel die Servische slagertackle op Dessers. Hoop dat het meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |