Hopen dat je die midget niet meer hoeft op te stellen dan. En gewoon Wålemark op rechts.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, uitstekend. Maar tweede helft was verdedigend wel zwak vond ik.
Hopen dat we zondag ook ‘gewoon’ winnen. Dan is de dip wel voorkomen
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop ook dat je een slecht voorgevoel hebt voor de Klassieker!
Ik proef dat het vertrouwen in de Klassieker is toegenomen na vanavond!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop ook dat je een slecht voorgevoel hebt voor de Klassieker!
Zo slecht, like gegevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker.
Hij werd zeker gearresteerd omdat ie een goaltjesdief is XD
We komen de afgelopen periode continu ook wel vroeg 1-0 achter. Tegen NEC, Cambuur, AZ, Groningen en nu weer. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen, en het is ook wel heel de tijd dat de eerste kans er in valt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Arrne is nog vrij boos in die persco
Terecht ook wel.
Ja. Maar ja, komt ook wel omdat je voorin zelf gewoon het verschil niet weet te maken in de beginfase waar je (in elk geval tegen AZ) vaak de betere bent. En dan kom je weer op de matige aanval. Maar goed, daar staat nu Dessers, ook geen geweldenaar maar beter dan Linssen op dit moment.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We komen de afgelopen periode continu ook wel vroeg 1-0 achter. Tegen NEC, Cambuur, AZ, Groningen en nu weer. Vergelijkbaar met afgelopen seizoen, en het is ook wel heel de tijd dat de eerste kans er in valt.
Precies, en Wålemark gaat hopelijk ook wat beter zijn dan Alireza en Nelson.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, komt ook wel omdat je voorin zelf gewoon het verschil niet weet te maken in de beginfase waar je (in elk geval tegen AZ) vaak de betere bent. En dan kom je weer op de matige aanval. Maar goed, daar staat nu Dessers, ook geen geweldenaar maar beter dan Linssen op dit moment.
Dat ze moeizaam door waren gegaan na de groepsfase had al een indicatie moeten zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al zei na die derby te hebben gezien: dat Partizan kan er echt geen reet van. Zwaar onnodig spannend ook.
Ergens ook wel jammer dat die pot volgende week nergens meer om gaat.
Remember Stuttgart?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al zei na die derby te hebben gezien: dat Partizan kan er echt geen reet van. Zwaar onnodig spannend ook.
Blij mee wel. We komen heel vaak achter de laatste tijd (al dan niet terecht) en daar moeten we eens vanaf. Zou wel lekker zijn als we zondag eens even 0-3 winnen of zo, maar ik voel een enorme kutpot aan komen tegen het altijd vervelende PEC.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Arrne is nog vrij boos in die persco
Terecht ook wel.
Nee dat wordt 0-3. Op het altijd vervelende Groningen na hebben we over het algemeen weinig problemen gehad met alles onder de top 7 eigenlijk, zeker wanneer ze niet de bus parkeren (wat PEC niet echt doet volgens mij).quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:52 schreef fetX het volgende:
Zou wel lekker zijn als we zondag eens even 0-3 winnen of zo, maar ik voel een enorme kutpot aan komen tegen het altijd vervelende PEC.
PEC is vaak lastig voor Feyenoord (al was dat met dat klote kunstgras), maar normaal gesproken moet je dat vrij simpel winnen ja. Hopelijk spelen Walemark en Dessers.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat wordt 0-3. Op het altijd vervelende Groningen na hebben we over het algemeen weinig problemen gehad met alles onder de top 7 eigenlijk, zeker wanneer ze niet de bus parkeren (wat PEC niet echt doet volgens mij).
Feestje van maken gewoon, hopelijk flink scoren en op naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:38 schreef Caland het volgende:
Volgens mij krijg je in de knockout fase niet per wedstrijd geld, maar voor het bereiken van de volgende ronde. https://www.uecl-voetbal.nl/prijzen-beker#feyenoordquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel zou zo'n potje als gisteren financieel nou opleveren?
Dankje, er was zo'n twitteraccount dat dit ongeveer tot op de komma bijhield. (niet Feyenoord TM)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in de knockout fase niet per wedstrijd geld, maar voor het bereiken van de volgende ronde. https://www.uecl-voetbal.nl/prijzen-beker#feyenoord
Kwartfinale halen, waar je vanuit mag gaan, is in elk geval 1.000.000.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dankje, er was zo'n twitteraccount dat dit ongeveer tot op de komma bijhield. (niet Feyenoord TM)
Maar kan het niet meer vinden.
In combinatie met minstens 2x een uitverkocht stadion is dat toch een leuke bonusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in de knockout fase niet per wedstrijd geld, maar voor het bereiken van de volgende ronde. https://www.uecl-voetbal.nl/prijzen-beker#feyenoord
Kwartfinale halen, waar je vanuit mag gaan, is in elk geval 1.000.000.
Idd, kunnen we wel gebruiken met de coronaschade.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In combinatie met minstens 2x een uitverkocht stadion is dat toch een leuke bonus
Plus wat Sinisterra gisteren allemaal deed is ook gerust weer een miljoentje erbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In combinatie met minstens 2x een uitverkocht stadion is dat toch een leuke bonus
Genomineerd voor 2 prijzen deze week en die van mooiste goal gaat ie wel winnen lijkt me. Dat valt wel op.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus wat Sinisterra gisteren allemaal deed is ook gerust weer een miljoentje erbij.
Maar voor het echte geld zullen we toch eens de CL moeten gaan halen en dan moeten de competitieprestaties gewoon wat beter.
Hier kun je stemmen trouwens, heb ik ook even gedaan wel de mooiste die erbij zit deze week. (je hoeft niets aan te maken ofzo)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genomineerd voor 2 prijzen deze week en die van mooiste goal gaat ie wel winnen lijkt me. Dat valt wel op.
Als ie het op z'n heupen heeft is het zo'n heerlijke speler
Heerlijke tweede helft, want ik vond hem de eerste helft niet geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genomineerd voor 2 prijzen deze week en die van mooiste goal gaat ie wel winnen lijkt me. Dat valt wel op.
Als ie het op z'n heupen heeft is het zo'n heerlijke speler
Ja, ik weet ook niet of ie nog een keer zou willen verlengen. Na komende zomer nog maar een 1 jarig contract.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijke tweede helft, want ik vond hem de eerste helft niet geweldig.
Zou hem wel echt proberen te verkopen. Daar kun je flink geld voor vangen nu.
Nou ja ik zou hem eigenlijk proberen te verlengen, net als Kökcü. Die mogen best wel een Berghuis-salaris krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijke tweede helft, want ik vond hem de eerste helft niet geweldig.
Zou hem wel echt proberen te verkopen. Daar kun je flink geld voor vangen nu.
Dat laatste wordt wel een vrij lastig(lees: vrijwel onmogelijk) verhaal heh. Dan moet je dus 2e worden. Met een AZ dat in je nek hijgt mag je al blij zijn als je je direct kwalificeert voor de voorronde van de UCL. Nog een geluk dat PSV en Ajax in de bekerfinale staan waardoor een 4e plek ook genoeg is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja ik zou hem eigenlijk proberen te verlengen, net als Kökcü. Die mogen best wel een Berghuis-salaris krijgen.
Het zijn gewoon je twee belangrijkste en beste spelers. Duidelijk aangeven dat alleen bij een megabod vertrek bespreekbaar is.
(moeten we wel minimaal de EL gaan halen, anders moet je die jongens ook wel de stap omhoog gunnen)
De 3e plek wordt een EL ticket doordat de finale (waarschijnlijk) tussen de nummer 1 en 2 gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat laatste wordt wel een vrij lastig(lees: vrijwel onmogelijk) verhaal heh. Dan moet je dus 2e worden. Met een AZ dat in je nek hijgt mag je al blij zijn als je je direct kwalificeert voor de voorronde van de UCL. Nog een geluk dat PSV en Ajax in de bekerfinale staan waardoor een 4e plek ook genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |