Beter hoeven we die jood niet op te stellen tegen de joden.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vul alvast een 1’tje in
Justin altijd wat
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Marciano heeft het niets eens zo slecht gedaan als invaller.
alsof bijlow geen blunders gemaakt heeft dit seizoen....quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dat marciano het niet slecht gedaan heeft voor een 2e keeper
kan gebeurenquote:
Dat is vaak zo ja als ze op scherp staan.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat een groter probleem is dat Malacia Senesi en nog 1 speler op scherp staan Kokcu? Als die een gele kaart krijgen missen ze ajax....
ja en volgens mij is dat een groter probleem dan dat er een andere doelman in het doel staat vanmiddag waar iedereen nu over zit te huilenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaak zo ja als ze op scherp staan.
Ben daar nog niet zo zeker van hoor. Zie ons vandaag zo punten morsen tegen het altijd vervelende PEC. Vaak moeite daar. Helemaal nu met Marciano op goal.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ blijf je echt wel voor. Enige realistische zorg is het wat lastigere programma.
Weer een Conference League ticket zou wel echt een heel matige beloning voor zo'n mooi seizoen zijn. Weet jij wat de financiële verschillen tussen EL en ECL zijn?
Moet zeggen dat er wel een stuk meer dreiging van hem komt dan van Alireza.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat ook maar een matige speler. Hopen dat Walemark er in de tweede helft al in komt.
En alsnog draagt hij een stuk meer bij aan het aanvalsspel dan Alizera. Kan je nagaan hoe slecht die laatste is.quote:
Er zijn twee topics om dat te bespreken.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PSV weer ouderwets aan het zwijnen.Tegen zoveel geluk is ook niet op te voetballen.
Is wel enigszins relevant voor Feyenoord als directe concurrent toch?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn twee topics om dat te bespreken.
Dit is er niet 1 van.
Daar zit het erg mee dit seizoen ja, maar Feyenoord moet zich nu lekker richten op plek 3. Gaat lastig zat worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PSV weer ouderwets aan het zwijnen.Tegen zoveel geluk is ook niet op te voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |