Vrij kut.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:06 schreef fetX het volgende:
Ik zie tegen deze wedstrijd op.
@:scrummie hoe is jouw gevoel?
Het is een klein voordeeltje want PSV kreeg dit jaar al 11 miljoen aan tv-gelden extra in de Europa League. Die inkomsten liggen dus nog best wat uit elkaar.quote:
Deze?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen zonder doelpunt tegen neem ik een maand lang een Marciano UI.
Anders Bassett?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef fetX het volgende:
Laatste kans van Til vandaag wat mij betreft. Ga maar weer eens voetballen en/of scoren.
Die lijkt mij er nog niet klaar voor.quote:
Niet zozeer dat het per se aan Marciano ligt hoor (al vind ik dat echt een matige keeper), maar ook vond ik ons verdedigend afgelopen donderdag niet zo sterk. Laten we hopen dat het vandaag wel weer zo is!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou mij niks verbazen, we kregen ook geen tegengoals met Marciano op goal tegen Twente en Fortuna.
Toch slim die keeperswisselquote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef fetX het volgende:
Wat fijn. Het eerste schot van de tegenstander gaat er eens een keer niet in.
ik nietquote:
Extra bevestiging dat die er niks van kan.quote:
Het blijkt, ben er blij mee. Nu nog betere spitsen en dito trainerquote:Op zondag 13 maart 2022 17:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We hebben een goede keeperstrainer.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Wålemark er inmiddels klaar voor zou zijn. Met Alireza kon je overduidelijk niet meer door en Nelson brengt wel echt wat meer in de ploeg, maar man wat doet ie ontzettend veel fout.quote:
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
nelson creert doelkansen voor zichzef
Sparta-thuis, maar na de winterstop komen we bijna altijd achter ja, doet mij denken aan vorig seizoen onder Dick.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:01 schreef fetX het volgende:
Echt hoe lang is het geleden dat we binnen een kwartier op voorsprong kwamen?
Neequote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.
Dat vind ik niet (buitenspeler met oogkleppen), het is geen blind paard. Maar hij speelt erg naïef. Weet totaal geen rendement aan zijn acties te koppelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij niet kan scoren. Moet hem afgeven. Buitenspeler met oogkleppen.
Elke actie tot nu toe geeft aan dat het een blind paard is.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet (buitenspeler met oogkleppen), het is geen blind paard. Maar hij speelt erg naïef. Weet totaal geen rendement aan zijn acties te koppelen.
Mwah dan denk ik meer aan zo’n Conteh die gewoon maar op goed geluk rent en hoopt dat het goed komt. Nelson zoekt nog de vrije ruimte op en dat lukt hem vaak ook wel maar hij lijkt de rust of gewoon de voetbalintelligentie te missen om er iets goeds mee te doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke actie tot nu toe geeft aan dat het een blind paard is.
Nee, het is gewoon een blind paard.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah dan denk ik meer aan zo’n Conteh die gewoon maar op goed geluk rent en hoopt dat het goed komt. Nelson zoekt nog de vrije ruimte op en dat lukt hem vaak ook wel maar hij lijkt de rust of gewoon de voetbalintelligentie te missen om er iets goeds mee te doen.
Dit ja Zwolle ligt Feyenoord niks in de weg alleen de goals ontbreken nog.quote:
Weer totaal geen rust aan de bal voorin. Dessers is gevaarlijker dan Linssen maar geen echt aanspeelpunt, Til doet niks en Nelson kan je een halfuur de bal gunnen en hij kan er nog niks mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja Zwolle ligt Feyenoord niks in de weg alleen de goals ontbreken nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |