Ik ga STRAKS kijken. Hoe lang duurt het? Zit nu nog in een Teams overleg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Evenstar het volgende:
Dat filmpje van @:speknek helemaal afgekeken. Holy moly, gast is echt gewoon spot on met alles. Hoop dat zijn laatste zinnen ook uitkomen
Dat is niet wat 'chinese vrijwilligers' betekent. NATO-militairen sturen is een stap te ver. Dat er militairen de dienst verlaten om daar te gaan vechten is al heel wat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ja, helemaal prima. Gewoon aan militairen in NATO landen vragen wie echt vrijwillig wil meevechten onder Oekrains commando. Ik gok dat er heel wat vrijwilligers zullen opstaan.
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef Perox het volgende:
Ik heb het niet over inmengen maar leading by example. Dat betekent dus dat je je juist niet inmengt. Maar je principes aan de kant gooien om dan gewoon zaken te gaan doen met landen die de mensenrechten aan hun laars lappen, daar zou je mee moeten stoppen. Dat trekt vanzelf alles recht. Fucking interneringskampen in China, maar sure, wij komen schaatsen hoor, natuurlijk. Sure wij kopen de Chinese spulletjes, want dat is zo fijn goedkoop, wat boeit ons de milieuschade als het maar niet in ONS land is. Dat is zeer kortzichtig en moeten we mee stoppen want er is ook een andere weg. Zal invloed hebben op de welvaart, maar slaap je wel een stuk lekkerder. Het probleem is alleen dat er teveel mensen zijn die prima slapen bij bovenstaande feiten, en het geen hol kan interesseren. De nieuwe generatie gaat dat misschien wel veranderen als ze niet bedorven zijn voordat ze aan de macht komen. Iedereen zeurt maar over het gender equality verhaal en BLM maar het zijn onderwerpen die heel nadrukkelijk spelen bij de nieuwe generatie en die gaan niet alles zomaar accepteren. (Hoop ik).
bijna 12 minquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ga STRAKS kijken. Hoe lang duurt het? Zit nu nog in een Teams overleg.
Poetin heeft dat ook al als zodanig opgevat, alleen het bleef bij dreigen. Ik gok dat hij in dit geval hetzelfde zou doen. Bovendien, Poetin vat alles op zoals hij het op WIL vatten, gerechtvaardigd of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar wordt dit door Putin niet zo opgevat.
Bewijs niet natuurlijk, enkels vermoedens.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is hier enig bewijs voor? Ik zie dit hele topic vol met allerlei aannames. Rusland gaat Finland, Moldavië en de Baltische staten nog binnenvallen. En Oekraïne moet een tweede Wit-Rusland worden.
Doen alsof neo-nazisten een realistische invloed hebben in Oekraiense politiek is gewoon desinformatie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:42 schreef RetepV het volgende:
Waarom wordt dit forum toch de hele tijd gekaapt door mensen die anderen proberen bij een partij te plaatsen? Ga toch naar OOR.
En Tuinkabouter500:
[..]
Als je geen onderscheid kunt maken tussen speculatie en desinformatie, hou je dan alsjeblieft buiten discussies.
Dank.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:51 schreef speknek het volgende:
Alexander Nevzorov (Russische journalist en voormalig parlementslid) tien maanden geleden over de uitkomst van de oorlog. Ja echt tien maanden geleden, niet stiekem nu opgenomen.
https://www.reddit.com/r/(...)ines_war_from_april/
En waar precies blijkt dat dan uit?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar wordt dit door Putin niet zo opgevat.
Ja oh really? Zou dat iets te maken hebben met hun geschiedenis van burgers bombarderen, expres, bewust.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland wordt natuurlijk ook klein gehouden door de westerse landen dmv sancties.
Logistiek is het een probleem, maar andersom kan Rusland ook niet alles mobiliseren, kost maanden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:52 schreef sp3c het volgende:
sowieso kunnen we niet genoeg mannen mobiliseren om tegen 180.000 Russen te vechten en die die op tijd die kant op te sturen om daar een verschil te maken
daarnaast hebben ze niet genoeg kogels dus het is een beetje een m00t point
Omdat er nog geen kernbommen zijn gedropt, dûh!quote:
ja maar die zijn er alquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Logistiek is het een probleem, maar andersom kan Rusland ook niet alles mobiliseren, kost maanden.
Alleen al vanuit oostkant Rusland.
Dus wat dat betreft valt het wel mee als zelf een Oekraïne ze op afstand kan houden 2 weken lang met wat drones, stingers en javelins.
Dat hij de oorlog niet escalleert naar een NAVO-land, door bijvoorbeeld konvooien die deze wapens leveren aan t vallen.quote:
Fucking hell. Eerst val je een land aan Georgië, dan bezet je een gebied van een ander land. Dan Annexeer je een gedeelte En in al die tijd blijft het westen handel drijven met Rusland.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Rusland wordt natuurlijk ook klein gehouden door de westerse landen dmv sancties.
Dat vindt jij een stap te ver, daarmee is dat geen feit natuurlijk. Gewoon vragen "wie doet ermee", die goed uitrusten, in een bus naar Oekraïne sturen en mee laten vechten onder Oekrainse vlag. En zodra het klaar is kom je gewoon weer terug en heeft NATO er wat oorlogsveteranen bij die goed gebruikt kunnen worden tijdens fase 2.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is niet wat 'chinese vrijwilligers' betekent. NATO-militairen sturen is een stap te ver. Dat er militairen de dienst verlaten om daar te gaan vechten is al heel wat.
waarom onder Oekrainse vlagquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat vindt jij een stap te ver, daarmee is dat geen feit natuurlijk. Gewoon vragen "wie doet ermee", die goed uitrusten, in een bus naar Oekraïne sturen en mee laten vechten onder Oekrainse vlag. En zodra het klaar is kom je gewoon weer terug en heeft NATO er wat oorlogsveteranen bij die goed gebruikt kunnen worden tijdens fase 2.
Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Omdat er nog geen kernbommen zijn gedropt, dûh!Hij heeft dat overigens wél gézegd dat hij het als een oorlogsverklaring ziet/zag...
En waar ligt de grens?quote:
Niet alleen ik vind het een stap te ver, dat is gewoon het beleid van alle NAVO-landen. Ook van Nederland dus.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat vindt jij een stap te ver, daarmee is dat geen feit natuurlijk. Gewoon vragen "wie doet ermee", die goed uitrusten, in een bus naar Oekraïne sturen en mee laten vechten onder Oekrainse vlag. En zodra het klaar is kom je gewoon weer terug en heeft NATO er wat oorlogsveteranen bij die goed gebruikt kunnen worden tijdens fase 2.
Het zijn inderdaad niet meer dan onderbuikgevoelens. Bij Moldavië zal Poetin enkel insteken op Transnistrië. Maar daar zouden ze enkel iets aan hebben als ze de hele strook bij Oekraïne in het zuiden ook kunnen pakken. En dat lijkt tot op heden geen onderdeel van het uiteindelijke plan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bewijs niet natuurlijk, enkels vermoedens.
Een aanval op een EU land betekent dat de hele EU en dus de NAVO er bij betrokken raakt.
Dat gaat hij niet doen.
Moldavië misschien.
Dat is lastig te bepalen; dat weet niemand. Nu bij het leveren van vliegtuigen maar die lijn is niet hard.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
En waar ligt de grens?
Straaljagers?
Westerse troepen clandistien in Oekraïens uniform gewoon laten participeren aan de gevechten?
Ik weet het, maar manschappen uit hoofde van een ander land sturen valt daar - officieel - niet onder? Mij lijkt dat een beetje één pot nat namelijk...quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt dat nou eenmaal. Het heeft ook een naam en wordt in de geschiedenis vaker gebruikt "Proxy war" https://nl.wikipedia.org/wiki/Oorlog_bij_volmacht
I see what you did there.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:55 schreef mcmlxiv het volgende:
die goed gebruikt kunnen worden tijdens fase 2.
dat laatste, volgens mij mag dat simpelweg nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
En waar ligt de grens?
Straaljagers?
Westerse troepen clandistien in Oekraïens uniform gewoon laten participeren aan de gevechten?
Jullie willen toch niet dat NATO zich actief met de oorlog bemoeit? Nou dan is een commandostructuur onder het Oekrainse leger heel logisch. Hey, we leveren niet alleen een raket, maar ook een mannetje die hem heel kundig kan afvuren.quote:
Wat is je punt hier nu precies?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:54 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.livescore.com(...)2022031009273850873/
Jammer Roman.![]()
![]()
Ik weet niet waar ik dat ontkende, maar alla.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je blijft ontkennen dat Lukashenko een handpop van Putin is. Prima, als je dat niet wilt zien dan houdt deze 'discussie' hier gewoon op.
Waar blijven de sancties tegen de USA dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja oh really? Zou dat iets te maken hebben met hun geschiedenis van burgers bombarderen, expres, bewust.
Iets met 2014 enzo, iets met mh17 enzo.
Die Poetin is al sinds zijn kgb jaren van alles van plan.
Zijn dood nadert en wil graag als groot leider herinnert worden door de ussr weer in ere ter herstellen.
Daar heeft hij nooit een geheim van gemaakt.
Dat gezwets van “maar muh nato op de grens” is echt niets meer dan dat, zeker gezien in de geringe mate van aanwezigheid van nato in bijvoorbeeld de Baltische Staten en sowieso de teloorgang van de navo kracht per lidstaat in Europa.
Poetin gebruikt het puur als excuus om zijn eigen falen te verdoezelen.
Roman kan fluiten naar zijn centen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is je punt hier nu precies?
Voor wat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar blijven de sancties tegen de USA dan?
Eens, maar komt er dus op neer dat eigenlijk wij zelf bepalen waar die lijn ligt?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is lastig te bepalen; dat weet niemand. Nu bij het leveren van vliegtuigen maar die lijn is niet hard.
jullie?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jullie willen toch niet dat NATO zich actief met de oorlog bemoeit? Nou dan is een commandostructuur onder het Oekrainse leger heel logisch. Hey, we leveren niet alleen een raket, maar ook een mannetje die hem heel kundig kan afvuren.
Als ze in werkelijke dienst zijn en er in eenheidsverband wordt opgetreden is er gewoon sprake van directe inmenging.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet het, maar manschappen uit hoofde van een ander land sturen valt daar - officieel - niet onder?
Gebeurt in feite al.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is lastig te bepalen; dat weet niemand. Nu bij het leveren van vliegtuigen maar die lijn is niet hard.
Dat is toch niet zo heel gek als je kijkt wat ze aan het doen zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook tegen directe NATO bemoeienis, is dat niet zo, dan ben jij geen onderdeel van jullie.quote:
Het is touwtrekken aftasten en politiek. Het is een spel hoever je die zaken kan oprekken. Daarnaast zijn er wel oorlogsregels maar die blijken icm Rusland nooit hard te zijn. Maar zodra je troepen van buiten Oekraïne gaat aansturen om in Oekraïne te vechten ben je wel een stap te ver.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens, maar komt er dus op neer dat eigenlijk wij zelf bepalen waar die lijn ligt?
Op zich niet maar die sancties bestaan al jaren hè, is niet iets van dit jaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel gek als je kijkt wat ze aan het doen zijn?
NAVO is tegenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook tegen directe NATO bemoeienis, is dat niet zo, dan ben jij geen onderdeel van jullie.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik dat ontkende, maar alla.
Mijn punt was dat Belarus geen deel is van de RF en geen verdragen heeft die Belarus dingen verplichten.
Jullie is gewoon eigenlijk de hele NAVO dan!quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook tegen directe NATO bemoeienis, is dat niet zo, dan ben jij geen onderdeel van jullie.
Hij heeft meerdere nationaliteiten, dus dat biedt wel mogelijkheden. Bovendien zou hij via de hele opbrengst van Chelsea een fonds willen openen voor de slachtoffers van de oorlog. Dus hem zelf raakt dit verder niet, met of zonder Chelsea, die man is steenrijk.quote:
Zag laatst een aflevering van de Netflix serie Medal of Honor, ging over een Amerikaans radar of afluister station in Laos tijdens de vietnamoorlog. Dat werd bemand door Amerikaanse militairen die ook allemaal ontslag hadden genomen. Wel een beetje gek eigenlijk dat iemand daar een MoH heeft gekregen wat natuurlijk een militaire onderscheiding is..quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is niet wat 'chinese vrijwilligers' betekent. NATO-militairen sturen is een stap te ver. Dat er militairen de dienst verlaten om daar te gaan vechten is al heel wat.
Bovendien werkt de tijd gewoon in het nadeel van Putin, dus escalatie met niet te overziene gevolgen is echt letterlijk het domste wat je kunt doen nu. Eigenlijk gaat het gewoon prima.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
NAVO is tegen
ik niet per definitie, ik zeg alleen dat het A niet kan op korte termijn en B meer gaat kosten dan de burgerij kan handelen
Welk filmpje? Zou het ook graag bekijken en kan het niet in dit topic vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Evenstar het volgende:
Dat filmpje van @:speknek helemaal afgekeken. Holy moly, gast is echt gewoon spot on met alles. Hoop dat zijn laatste zinnen ook uitkomen
USA heeft nooit bewust en zeer doelbewust ook op burgers zitten schieten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar blijven de sancties tegen de USA dan?
ja maar poetin zegt wel meer dingen waarvan hij zelf ook wel weet dat ze niet kloppenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Forbry het volgende:
Poetin heeft zelfs gezegd dat hij de sancties als "declaring war" zag...
In verband met werk kan ik het zelf niet zien en luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Evenstar het volgende:
Maar hij heeft er niet op geacteerd. Dat is de essentie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Forbry het volgende:
Als ze nou gewoon als een gelijke behandeld waren dan was deze oorlog misschien nooit aan de orde geweest.quote:
Agressie van Rusland is ook niet twee weken geleden begonnen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Op zich niet maar die sancties bestaan al jaren hè, is niet iets van dit jaar.
Na WO 2 bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
USA heeft nooit bewust en zeer doelbewust ook op burgers zitten schieten.
Vietnam hoogstens maar daar hebben ze een intern een hoge prijskaart voor betaald.
Daar waren geen sancties voor nodig.
Als je Afghanistan bedoeld of Irak, dat is in samenwerking gegaan met landen, maw dat vond de westerse wereld goed.
Daar kun je ook wat over zeggen en iets van vinden, deed ik zelf ook, maar dat betekent niet dat Rusland maar gewoon soevereine landen kan binnen vallen.
Verder moeten we ook niet vergeten dat de lucht boven Oekraïne.. van Oekraïne is.
Juridisch gesproken kan de navo geen no-fly zone instellen, maar individuele landen wel als een soeverein land om hulp vraagt boven zijn eigen grond.
Daar moeten 'we' nog bepalenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Binnenvallen en bombarderen van andere landen.
https://www.reddit.com/r/(...)ines_war_from_april/quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welk filmpje? Zou het ook graag bekijken en kan het niet in dit topic vinden.
eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bovendien werkt de tijd gewoon in het nadeel van Putin, dus escalatie met niet te overziene gevolgen is echt letterlijk het domste wat je kunt doen nu. Eigenlijk gaat het gewoon prima.
dat zijn ze nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon als een gelijke behandeld waren dan was deze oorlog misschien nooit aan de orde geweest.
Dat was voor de inval al hoor. Sommige zijn de schellen van de ogen gevallen (zie Odddutchguy) anderen blijven in hun rol.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De context van je woorden is toch dat je een schaamteloze Poetin-apologeet bent die al 2 weken bezig is om de duizenden oorlogsslachtoffers postuum te schofferen met stupide goedpraterij?
Mooi, dan kan hij zelf ook sancties instellen om zijn dreigementen kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Forbry het volgende:
En dat is dus Russische propaganda.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon als een gelijke behandeld waren dan was deze oorlog misschien nooit aan de orde geweest.
Ook in die landen zijn burgers en ziekenhuizen beschoten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
USA heeft nooit bewust en zeer doelbewust ook op burgers zitten schieten.
Vietnam hoogstens maar daar hebben ze een intern een hoge prijskaart voor betaald.
Daar waren geen sancties voor nodig.
Als je Afghanistan bedoeld of Irak, dat is in samenwerking gegaan met landen, maw dat vond de westerse wereld goed.
Daar kun je ook wat over zeggen en iets van vinden, deed ik zelf ook, maar dat betekent niet dat Rusland maar gewoon soevereine landen kan binnen vallen.
Verder moeten we ook niet vergeten dat de lucht boven Oekraïne.. van Oekraïne is.
Juridisch gesproken kan de navo geen no-fly zone instellen, maar individuele landen wel als een soeverein land om hulp vraagt boven zijn eigen grond.
Heb je daar bewijs voor of is dat je eigen mening?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En dat is dus Russische propaganda.
Het had geen reet uitgemaakt of navo wel of niet iets had zitten doen in oost Europa.
Dan had je eerder gezien hoe Rusland landen binnenviel.
Dat is altijd al het plan geweest, wederom, dat is geen geheim ofzo.
Ik heb het transcript gevonden van de besprekingen:quote:
Transcript in spoiler tagquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
In verband met werk kan ik het zelf niet zien en luisteren.
Zou je een korte opsomming (wat ie allemaal heeft gezegd) kunnen posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, format is echt kut, maar heb het van Reddit gehaald.
Libië waren individuele landen, ik meen het VK en Frankrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ook in die landen zijn burgers en ziekenhuizen beschoten.
Had de NAVO nou ook een no-fly zonde boven Libië ingesteld of vergis ik me nou?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Libische_no-flyzonequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Libië waren individuele landen, ik meen het VK en Frankrijk.
Beschoten, maar niet expres.
Vaak per ongeluk.
Poetin is letterlijk zonder discriminatie alles in puin aan het schieten.
Zo ging het in Georgië, zo ging het met grozny.. met 80.000 burgerdoden tot gevolg.
Zo gaat het in Oekraïne.
Niemand zegt hier dat Amerika heilig is hè, maar we zijn wel degelijk wezenlijke verschillen tussen Amerika en Rusland.
Dat snap ik, maar ik vraag mij dus sterk af of hij hier wél op zou acteren (even gesteld dat het vanuit de NAVO gezien zou kunnen/mogen).quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar hij heeft er niet op geacteerd. Dat is de essentie.
Misschien meer volgen wat ex-Russische diplomaten en adviseurs zoals onder Jeltsin en vlak voor Poetin aan de macht kwam, er over te zeggen hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs voor of is dat je eigen mening?
Okay ik dacht nog even met een normaal iemand te spreken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Libische_no-flyzone
De NAVO had daar wel degelijk een no-fly zone.
En wat jij zegt klopt echt niet, dat is weer de Oekraïense propaganda.
Putin doet echt rustig aan en zet nog geen zware wapens in.
Kijk wat een ouwe zooi hij daar in zet en de luchtmacht heeft nog bijna niks gedaan.
Ja natuurlijk, als je niet mee gaat in de westerse propaganda wordt je gelijk betaald door putin.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Misschien meer volgen wat ex-Russische diplomaten en adviseurs zoals onder Jeltsin en vlak voor Poetin aan de macht kwam, er over te zeggen hebben.
Of generaals uit die tijd, denk dat zij niet uit hun nek staan te lullen in ieder geval.
Er zijn nu zoveel interviews gaande met zulk soort ex-dit en dat of mensen met hogere expertise, dat ik dat niet allemaal ga linken.
Als je echt interesse hebt, volg je het waarschijnlijk zelf ook al, maar wil je het niet geloven of doe je niets met die informatie.
In het laatste geval ben je blijkbaar werkzaam voor Poetin en is voor mij dan in dat geval, de discussie wel klaar.
Maw de info is er gewoon open en bloot al wekenlang (jaren zelfs) gewoon te beluisteren/lezen/etc.
Voor de Winterspelen 2022 waren er twee kandidaten: China en Kazachstan. Die golfstaten betalen ook flink om F1 races te organiseren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Er is heus een F1 seizoen mogelijk in andere landen. Idem dito voor de Olympische spelen.
Het punt is dat we steeds menen dat het niet anders kan, terwijl het volgens mij juist wél kan.
Staat toch heel duidelijk dat de VN met resolutie 1973 een nofly zone had ingesteld boven Libië.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Libische_no-flyzone
De NAVO had daar wel degelijk een no-fly zone.
En wat jij zegt klopt echt niet, dat is weer de Oekraïense propaganda.
Putin doet echt rustig aan en zet nog geen zware wapens in.
Kijk wat een ouwe zooi hij daar in zet en de luchtmacht heeft nog bijna niks gedaan.
Er staat letterlijk dat de VN een No-Fly zone had.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als je niet mee gaat in de westerse propaganda wordt je gelijk betaald door putin.
Lekker makkelijk.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Staat toch heel duidelijk dat de VN met resolutie 1973 een nofly zone had ingesteld boven Libië.
De no-flyzone wordt vanuit Napels gehandhaafd door de NAVOquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat de VN een No-Fly zone had.
voor de VN, die roept lidstaten op om dat te doen via de resolutiequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
[..]
De no-flyzone wordt vanuit Napels gehandhaafd door de NAVO
Koeleba zegt even heel sneaky dat Lavrov een nobody isquote:Koeleba: Lavrov mocht geen toezeggingen doen
Volgens de Oekraïense minister Koeleba van Buitenlandse Zaken was zijn Russische ambtgenoot Lavrov niet in staat om toezeggingen te doen in hun gesprek. "Ik heb voorgesteld om een algeheel staakt-het-vuren van 24 uur af te kondigen om de belangrijkste humanitaire problemen op te lossen, maar we hebben geen voortgang geboekt. Het lijkt erop dat er andere beleidsmakers in Rusland zijn die daarover moeten beslissen", zei Koeleba op een persconferentie.
De minister zegt dat hij ervoor openstaat om nog een soortgelijke ontmoeting te hebben met Lavrov als er oplossingen voor het conflict in het vooruitzicht liggen. Koeleba zegt dat Rusland volgens Lavrov doorgaat met het voeren van de oorlog totdat Oekraïne aan de Russische eisen voldoet.
Ja? En?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
[..]
De no-flyzone wordt vanuit Napels gehandhaafd door de NAVO
Klopt, maar het bericht was ook als reactie op theoddutchguy die beweerde dat het niet mogelijk was om een no-fly zone boven Oekraïne in te stellen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor de VN, die roept lidstaten op om dat te doen via de resolutie
Rusland vetoot logischerwijs iedere resolutie keihard de moeder hierquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, maar het bericht was ook als reactie op theoddutchguy die beweerde dat het niet mogelijk was om een no-fly zone boven Oekraïne in te stellen.
De VN Veiligheidsraad heeft de no-flyzone ingesteld. Deze operatie werd uitgevoerd onder leiding van de NAVO.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Staat toch heel duidelijk dat de VN met resolutie 1973 een nofly zone had ingesteld boven Libië.
Niets te maken met trollen. Jij noemt Wit-Rusland onafhankelijk en onpartijdig. Dat is alles behalve waar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik alweer een groepje trolls achter me aan die mijn woorden uit de context halen en me er op proberen te pakken?
Dit is een grap toch. Dat hij het woord oorlog niet mag gebruiken van poetin snap ik nog maar ze niet aangevallen gaat wel heel ver.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:21 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Nou, maak je borst maar nat Moldavië.
Ja uiteraardquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rusland vetoot logischerwijs iedere resolutie keihard de moeder hier
dat maakt het onmogelijkquote:
Maar vanuit het Kremlin hun gedachtegoed is dit correct. Oekraïne bestaat niet. Het is een afvallig volk wat bevrijd moet worden van de Neonazis. Als je dit gelooft geloof je ook dat je geen land heb binnen gevallen wat Oekraïne heet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit is een grap toch. Dat hij het woord oorlog niet mag gebruiken van poetin snap ik nog maar ze niet aangevallen gaat wel heel ver.
Gewoon wat reguliere handelingen van de russische terror politie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar vanuit het Kremlin hun gedachtegoed is dit correct. Oekraïne bestaat niet. Het is een afvallig volk wat bevrijd moet worden van de Neonazis. Als je dit gelooft geloof je ook dat je geen land heb binnen gevallen wat Oekraïne heet.
Alvast NL propaganda voor een bevrijding dan:quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar vanuit het Kremlin hun gedachtegoed is dit correct. Oekraïne bestaat niet. Het is een afvallig volk wat bevrijd moet worden van de Neonazis. Als je dit gelooft geloof je ook dat je geen land heb binnen gevallen wat Oekraïne heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |