Welk filmpje? Zou het ook graag bekijken en kan het niet in dit topic vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Evenstar het volgende:
Dat filmpje van @:speknek helemaal afgekeken. Holy moly, gast is echt gewoon spot on met alles. Hoop dat zijn laatste zinnen ook uitkomen
USA heeft nooit bewust en zeer doelbewust ook op burgers zitten schieten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar blijven de sancties tegen de USA dan?
ja maar poetin zegt wel meer dingen waarvan hij zelf ook wel weet dat ze niet kloppenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Forbry het volgende:
Poetin heeft zelfs gezegd dat hij de sancties als "declaring war" zag...
In verband met werk kan ik het zelf niet zien en luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Evenstar het volgende:
Dat filmpje van @:speknek helemaal afgekeken. Holy moly, gast is echt gewoon spot on met alles. Hoop dat zijn laatste zinnen ook uitkomen
Maar hij heeft er niet op geacteerd. Dat is de essentie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Forbry het volgende:
Als ze nou gewoon als een gelijke behandeld waren dan was deze oorlog misschien nooit aan de orde geweest.quote:
Agressie van Rusland is ook niet twee weken geleden begonnen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Op zich niet maar die sancties bestaan al jaren hè, is niet iets van dit jaar.
Na WO 2 bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
USA heeft nooit bewust en zeer doelbewust ook op burgers zitten schieten.
Vietnam hoogstens maar daar hebben ze een intern een hoge prijskaart voor betaald.
Daar waren geen sancties voor nodig.
Als je Afghanistan bedoeld of Irak, dat is in samenwerking gegaan met landen, maw dat vond de westerse wereld goed.
Daar kun je ook wat over zeggen en iets van vinden, deed ik zelf ook, maar dat betekent niet dat Rusland maar gewoon soevereine landen kan binnen vallen.
Verder moeten we ook niet vergeten dat de lucht boven Oekraïne.. van Oekraïne is.
Juridisch gesproken kan de navo geen no-fly zone instellen, maar individuele landen wel als een soeverein land om hulp vraagt boven zijn eigen grond.
Daar moeten 'we' nog bepalenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Binnenvallen en bombarderen van andere landen.
https://www.reddit.com/r/(...)ines_war_from_april/quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welk filmpje? Zou het ook graag bekijken en kan het niet in dit topic vinden.
eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bovendien werkt de tijd gewoon in het nadeel van Putin, dus escalatie met niet te overziene gevolgen is echt letterlijk het domste wat je kunt doen nu. Eigenlijk gaat het gewoon prima.
dat zijn ze nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon als een gelijke behandeld waren dan was deze oorlog misschien nooit aan de orde geweest.
Dat was voor de inval al hoor. Sommige zijn de schellen van de ogen gevallen (zie Odddutchguy) anderen blijven in hun rol.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De context van je woorden is toch dat je een schaamteloze Poetin-apologeet bent die al 2 weken bezig is om de duizenden oorlogsslachtoffers postuum te schofferen met stupide goedpraterij?
Mooi, dan kan hij zelf ook sancties instellen om zijn dreigementen kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:01 schreef Forbry het volgende:
En dat is dus Russische propaganda.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon als een gelijke behandeld waren dan was deze oorlog misschien nooit aan de orde geweest.
Ook in die landen zijn burgers en ziekenhuizen beschoten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
USA heeft nooit bewust en zeer doelbewust ook op burgers zitten schieten.
Vietnam hoogstens maar daar hebben ze een intern een hoge prijskaart voor betaald.
Daar waren geen sancties voor nodig.
Als je Afghanistan bedoeld of Irak, dat is in samenwerking gegaan met landen, maw dat vond de westerse wereld goed.
Daar kun je ook wat over zeggen en iets van vinden, deed ik zelf ook, maar dat betekent niet dat Rusland maar gewoon soevereine landen kan binnen vallen.
Verder moeten we ook niet vergeten dat de lucht boven Oekraïne.. van Oekraïne is.
Juridisch gesproken kan de navo geen no-fly zone instellen, maar individuele landen wel als een soeverein land om hulp vraagt boven zijn eigen grond.
Heb je daar bewijs voor of is dat je eigen mening?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En dat is dus Russische propaganda.
Het had geen reet uitgemaakt of navo wel of niet iets had zitten doen in oost Europa.
Dan had je eerder gezien hoe Rusland landen binnenviel.
Dat is altijd al het plan geweest, wederom, dat is geen geheim ofzo.
Ik heb het transcript gevonden van de besprekingen:quote:
Transcript in spoiler tagquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:02 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
In verband met werk kan ik het zelf niet zien en luisteren.
Zou je een korte opsomming (wat ie allemaal heeft gezegd) kunnen posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, format is echt kut, maar heb het van Reddit gehaald.
Libië waren individuele landen, ik meen het VK en Frankrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ook in die landen zijn burgers en ziekenhuizen beschoten.
Had de NAVO nou ook een no-fly zonde boven Libië ingesteld of vergis ik me nou?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Libische_no-flyzonequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Libië waren individuele landen, ik meen het VK en Frankrijk.
Beschoten, maar niet expres.
Vaak per ongeluk.
Poetin is letterlijk zonder discriminatie alles in puin aan het schieten.
Zo ging het in Georgië, zo ging het met grozny.. met 80.000 burgerdoden tot gevolg.
Zo gaat het in Oekraïne.
Niemand zegt hier dat Amerika heilig is hè, maar we zijn wel degelijk wezenlijke verschillen tussen Amerika en Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |