Hoe slechter het gaat in Rusland, hoe beter de opvolgende deal die China kan maken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou China dit doen? Wat hebben zij hierbij te winnen?
Je blijft ontkennen dat Lukashenko een handpop van Putin is. Prima, als je dat niet wilt zien dan houdt deze 'discussie' hier gewoon op.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:28 schreef RetepV het volgende:
[..]
Is Belarus dan lid van de Russische Federatie, de NAVO, de EU of enige andere organisatie waar ik het bestaan niet eens van zou weten?
Zijn ze ook. Maar vergeet niet de bijdrage van met name de VS in WO2. Die was wel doorslaggevend. Als China die rol niet gaat vervullen dan verslechterd de positie van Rusland toch naarmate de tijd verstrijkt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Die economie staat er misschien niet goed voor (leger en binnenlandse positie is net zo goed propaganda) maar de Russen hebben in WO 2 laten zien zeer veerkrachtig te kunnen zijn door de binnenlandse grondstoffen cq mogelijkheden.
Weten we zeker dat het in April is opgenomen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Evenstar het volgende:
Dat filmpje van @:speknek helemaal afgekeken. Holy moly, gast is echt gewoon spot on met alles.
Oh jee, heb ik alweer een groepje trolls achter me aan die mijn woorden uit de context halen en me er op proberen te pakken?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
En, we mogen je nu uit gaan leggen wat een marionetten regering precies is?
Ik acht dat er nog wel een kans is dat China van de slechte kant afstapt. Zij hebben Rusland niet nodig. Wel een goed image in de wereld. Hoewel het natuurlijk gewoon ook schurken zijn, getuige de Oeigoeren kwestie. Maar het feit dat we gewoon Olympisch gingen doen duidt dat we dat allemaal niet zo erg vinden in het westen. Dat is wat er mis is met het westen, moreel superieur maar intussen wel oogje toeknijpen steeds als er economische belangen in het spel zijn. Daar moeten we mee stoppen. Geen WK in Qatar, geen F1 races in criminele oliestaten, China ter verantwoording roepen voor de mensenrechten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Rotsvaste vriendschap.
De context van je woorden is toch dat je een schaamteloze Poetin-apologeet bent die al 2 weken bezig is om de duizenden oorlogsslachtoffers postuum te schofferen met stupide goedpraterij?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik alweer een groepje trolls achter me aan die mijn woorden uit de context halen en me er op proberen te pakken?
waarom onder Oekrainse vlag?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Russen afmaken.
The more the merrier.
China werd gesmeekt om zich vier jaar eerder dan dat ze zelf wilden kandidaat te spelen. Anders moest het naar Kazachstan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik acht dat er nog wel een kans is dat China van de slechte kant afstapt. Zij hebben Rusland niet nodig. Wel een goed image in de wereld. Hoewel het natuurlijk gewoon ook schurken zijn, getuige de Oeigoeren kwestie. Maar het feit dat we gewoon Olympisch gingen doen duidt dat we dat allemaal niet zo erg vinden in het westen. Dat is wat er mis is met het westen, moreel superieur maar intussen wel oogje toeknijpen steeds als er economische belangen in het spel zijn. Daar moeten we mee stoppen. Geen WK in Qatar, geen F1 races in criminele oliestaten, China ter verantwoording roepen voor de mensenrechten.
Zeg maar gewoon een ruggengraat opbouwen, dan is het ook veel makkelijker je rug rechthouden en geef je schurkenstaten gewoon geen kans.
Ik zie de rest van de wereld het alweer hebben over 'Het imperialistische westen die zich overal mee bemoeit'. Nee. Het zijn Aziatische problemen, hoe zeer wij ook willen helpen kunnen we en moeten we gewoon niet overal willen helpen en bemoeien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Perox het volgende:
Zeg maar gewoon een ruggengraat opbouwen, dan is het ook veel makkelijker je rug rechthouden en geef je schurkenstaten gewoon geen kans.
Dat Belarus de langst zittende regering-in-ballingschap heeft is misschien een teken dat Belarus al een tijdje zichzelf niet is geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:28 schreef RetepV het volgende:
[..]
Is Belarus dan lid van de Russische Federatie, de NAVO, de EU of enige andere organisatie waar ik het bestaan niet eens van zou weten?
Geef eens inhoudelijk antwoord, ipv hier te denken dat je jezelf de slachtoffer positie aan kan meten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik alweer een groepje trolls achter me aan die mijn woorden uit de context halen en me er op proberen te pakken?
Trolls?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je wordt ook altijd laatste met Poker of niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:12 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat kan, er zit zeker een risico in, dat valt niet te ontkennen. Minimaal alles wat we aan wapentuig kunnen vinden daar naar toe sturen. Alle vrijwilligers met ervaring hier al optimaal bewapenen en die kant op sturen. Wat mij betreft special forces inzetten onder Oekrainse vlag.
En persoonlijk zou ik ook voor een no-fly zone zijn. Als Putin daadwerkelijk een globale kernoorlog wil beginnen vanwege iets dergelijks, dan zijn we sowieso al fucked. Niet morgen, maar over een jaar of over 2 jaar. Want dan gaat hij de Baltische Staten ook aanpakken in de nabije toekomst.
Link?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef Evenstar het volgende:
Dat filmpje van @:speknek helemaal afgekeken. Holy moly, gast is echt gewoon spot on met alles. Hoop dat zijn laatste zinnen ook uitkomen
Ja, origineel is van 11 april 2021.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het in April is opgenomen?
Bullshit. Ik discussieer hier over de politieke zaken rondom de oorlog. Dit is Nieuws & Achtergronden, Hier praten we over politiek, niet over oorlog. Hoewel veel mensen het niet bepaald door schijnen te hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De context van je woorden is toch dat je een schaamteloze Poetin-apologeet bent die al 2 weken bezig is om de duizenden oorlogsslachtoffers postuum te schofferen met stupide goedpraterij?
Ook manschappen ipv alleen materieel/wapens. Onder Oekraense vlag omdat het dan officieel dus niet een ander (NAVO) land is dat de aanval uitvoert. Ik ben hier zelf ook wel een voorstander van.quote:
Dit mag geen reden zijn om maar niks te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Probleem is toch niet dat NAVO confentioneel niet krachtig is? Maar dat Rusland beschikt over wat heet "de rode knop". Dus al wij hebben wij 100 legers, blijft lastig.
https://www.reddit.com/r/(...)ines_war_from_april/ is met Engelse ondertiteling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |