abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204017641
*O*
  woensdag 9 maart 2022 @ 21:58:55 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204017754
Ziet er top uit Blues!
pi_204017763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om die huis gewoon naar de hele SC te sturen, niet? O-)
Ik vond het zonder linkje O-)

Gefeliciteerd @Candaasje *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204017764
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 20:16 schreef Candaasje het volgende:
WE
HEBBEN
HET
HUIS!

O+ *O* *O* O+

(We laten nog wel een bouwkundige keuring uitvoeren)
Jaaaaaaa!! Wat gaaf _O_ Nu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken O+
En door je eigen grote tuin rennen _O_
En bij Krea koffie drinken _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204017802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vond het zonder linkje O-)

Gefeliciteerd @:Candaasje *O*
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt? :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204017816
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt? :D
Ja en ja :+ maar het kostte nauwelijks tijd ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204017899
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
We have far more in common than that which devides us..
pi_204018228
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.

Nog meer snotter ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204018236
En nog geen huislink van @Candaasje gehad -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204018264
Ik heb een Kieskompas gevonden voor onze gemeente. De enige progressieve partijen zijn D66 en PvdA. Bij gebrek aan beter wordt het maar PvdA voor een keertje dan.
Er speelt ook weinig bijzonders hier, voor zover ik dat uit de stellingen op kan maken.
Spoilers!
pi_204018265
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad -O-
Ik ben ook wel benieuwd O-)
  woensdag 9 maart 2022 @ 22:27:15 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204018288
quote:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad -O-
Die is vast met haar hoofd elders nu ;)
Beterschap en wat een rotnieuws, sterkte!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204018332
Ohh @Candaasje *O* *O* *O* wat goed! Gefeliciteerd!!

Dank nog voor de complimenten gister @sigme en @Kaatje1! Ik ben blij dat ik het zo gedaan heb. Uiteindelijk laatste tien minuten gekeken en daarna klein uurtje blijven hangen met m'n mannenteam (eigen team ging al weg). Was fijn zo.

Hoorde wel op fiets terug van een van de mannen dat 'ie sinds avond ervoor koorts had :|W 8)7 o|O gelukkig heb ik niet naast hem gezeten maar aan de andere tafel en heb ik verder ook maar kort dichtbij hem gestaan achter de bar. Maar ik baalde toch, want ga maandag paar dagen skiën..

Alsnog halve nacht wakker gelegen met hoofd en nekpijn, vanmorgen maar weer een zelftest, nog steeds negatief. Al sinds vorige week hoofd en nekpijn en zoals ongeveer altijd verkouden, woensdag zelftest negatief, zaterdag PCR negatief, vanochtend zelftest weer negatief. Denk toch echt hoofdpijn van de spanning in m'n nek en spanning in m'n nek van teveel druk op werk. Gelukkig dus maandagmiddag op vakantie paar dagen :)
pi_204018519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
Tis een houtsnede. Idd prachtig O+
pi_204018569
Dankjulliewel allemaal! O+ *O*

Ik ga zo proberen te slapen.

:') kansloos natuurlijk.
pi_204018600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jaaaaaaa!! Wat gaaf _O_ Nu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken O+
En door je eigen grote tuin rennen _O_
En bij Krea koffie drinken _O-
Arme Krea _O-
pi_204018621
Oh en naar bericht Cat :{ :*
pi_204018875
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Tis een houtsnede. Idd prachtig O+
Dan is het nog mooier denk ik.

Wat een rotbericht @Cat-astrophe

Fijn van de avond maar vervelend van de lichamelijke klachten @vlindertje89

OML serie was weer heel indrukwekkend. Aan de ene kant wil je niet dat het stopt, maar het is best heftige tv
pi_204018976
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.

Nu ben ik zo zenuwachtig en ben ik bang dat ik alles verkeerd doe -O-

pi_204018994
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel allemaal! O+ *O*

Ik ga zo proberen te slapen.

:') kansloos natuurlijk.
Stuiterslapen *O* Leuk (klus) huis *O*
pi_204019006
Het is wel heel fijn en geruststellend om te lezen dat bij iedereen alles oké gaat O+
pi_204019031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.

[ link | afbeelding ]
Succes!
Wel beetje rare gang van zaken idd maar komt vast goed!
pi_204019036
quote:
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.

Nog meer snotter ;(
Ik had deze even helemaal gemist. Wat een naar bericht :*
pi_204019043
quote:

[ link | afbeelding ]
Zolang je niemand in de ogen prikt, zal het de eerste dag wel loslopen.
Maar gefeliciteerd *O*
pi_204019304
Het zal ook wel allemaal goedkomen. Hoop ik.
pi_204019954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zal ook wel allemaal goedkomen. Hoop ik.
Tuurlijk wel :) veel succes alvast vandaag *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204020091
Succes vandaag @mascara-klodder ! Komt vast helemaal goed!

En goedemorgen. Ik was vanmorgen natuurlijk om 5 uur alweer klaarwakker :')
pi_204020143
Goedemorgen :Z

Succes @mascara-klodder je kunt het *G*
  donderdag 10 maart 2022 @ 07:56:10 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020264
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:21 schreef Candaasje het volgende:
Succes vandaag @:mascara-klodder ! Komt vast helemaal goed!

En goedemorgen. Ik was vanmorgen natuurlijk om 5 uur alweer klaarwakker :')
Dit is je lot komende weken.
Dan lig je ineens te bedenken welke kleur je een binnendeur wil schilderen of iets anders onbenulligs. En hop doei slaap _O-
pi_204020286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit is je lot komende weken.
Dan lig je ineens te bedenken welke kleur je een binnendeur wil schilderen of iets anders onbenulligs. En hop doei slaap _O-
:D

Hoe gaat het bij jullie? Binnenkort de overdracht al toch?
pi_204020310
Gefeliciteerd @Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
pi_204020319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
Zie DM :Y

En pfoe, dat is matig :{
pi_204020333
Candaasje! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:18:33 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020393
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jullie? Binnenkort de overdracht al toch?
Vandaag over 2 weken *O*
pi_204020394
quote:

[ link | afbeelding ]
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dag *O* Dus gewoon vriendelijk glimlachen, luisteren, knikken en proberen alles te onthouden, Vanavond dus bek af :+ :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204020399
JA IK WIL OOK HUISLINK
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204020407
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:19 schreef Lonaa het volgende:
JA IK WIL OOK HUISLINK
Loon wordt link! :o :D
pi_204020420
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Loon wordt link! :o :D
Was ik net al, buiten. :7 Debiele mensen. *zucht
pi_204020425
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En half Fok! heeft het al gevonden :D , dus nouja... )
pi_204020429
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was ik net al, buiten. :7 Debiele mensen. *zucht
Oh do tell! O-)
pi_204020440
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah! O+

Trap O+ Deuren O+ Gangvloer O+
pi_204020488
quote:

[..]
Oh do tell! O-)
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat. ;( Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was. ;(
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja. :')
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar. :{
pi_204020490
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Woah! O+

Trap O+ Deuren O+ Gangvloer O+
Ja hè O+
3m hoge ruimtes (zie je niet zo goed op de foto's, ik hoop snel een paar betere te maken)
Luikje naar de brievenbus in de muur
Luikje in de voordeur
Rozetten op de plafonds
Schouwen (denk de gashaarden even weg)
Klein kamertje op zolder (met ruitvormige raampje) waar geen foto van is. Vriend zei; je zou er bijna kinderen voor nemen, om daar een leeshoekje te maken :D
Tuuuuuuuuuin

O+
pi_204020498
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja hè O+
3m hoge ruimtes (zie je niet zo goed op de foto's, ik hoop snel een paar betere te maken)
Luikje naar de brievenbus in de muur
Luikje in de voordeur
Rozetten op de plafonds
Schouwen (denk de gashaarden even weg)
Klein kamertje op zolder (met ruitvormige raampje) waar geen foto van is. Vriend zei; je zou er bijna kinderen voor nemen, om daar een leeshoekje te maken :D
Tuuuuuuuuuin

O+
Ik vind het heel gaaf! O+ O+ Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken. ;(
pi_204020505
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat. ;( Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was. ;(
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja. :')
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar. :{
Oh dat klinkt heel naar ja, snap je gevoel daarbij dan wel :{
pi_204020523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dag *O* Dus gewoon vriendelijk glimlachen, luisteren, knikken en proberen alles te onthouden, Vanavond dus bek af :+ :*
Dank allen voor alle berichten O+

Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken :D

Ik ga even in de chillmodus nu :7 Kop thee en ontbijtje O+
pi_204020540
quote:

[..]
-O- wat verdrietig eigenlijk -O-
pi_204020544
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind het heel gaaf! O+ O+ Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken. ;(
Ja ik ook :Y Ik denk dat de buren dat wel gedaan hebben. Althans, van de directe buren weet ik het niet, maar als ik op Streeview bij de buren aan de andere kant kijk, dan vrees ik daar heel hard voor.

SPOILER
En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo :X

SPOILER
pi_204020547
quote:

SPOILER
Prachtig huis, van harte!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_204020549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken :D

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204020550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ahw :D Nou, geniet lekker van je vrije dag! :*
pi_204020553
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Oei shit, sterkte :{
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:38:38 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204020605
@Candaasje!!
Wat een enorm tof huis!! En qat een mooi blank canvas om alles er zowat uit te slopen en weer helemaal eigen te maken O+
Ben benieuwd en kom maar door met dat klus topique!

Nog gehoord of er veel gegadigden waren?,
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:41:09 #54
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020633
Wanneer verwacht je de overdracht @Candaasje ?
pi_204020642
Goedemorgen

Heel benieuwd wat jullie er van gaan maken @Candaasje O+
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:43:00 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204020649
quote:

[..]
Triest dit.
pi_204020683
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is vaak echt jammer ja.

Ik ben blij dat wij geen authentieke details hadden. Want die zijn vaak niet verenigbaar met fatsoenlijke isolatie en andere moderne zaken. De lage deurtjes hier zagen er niet uit dus we konden zonder schroom extra hoge deuren laten plaatsen. Voor de plafondbalken gold hetzelfde dus daar kon gewoon isolatie tussen. Voor ons was dat prettig want we houden altijd meer van praktisch dan van mooi.

Maar ik kan wel enorm genieten van hoe oude huizen mooi opgeknapt worden met oog voor detail enzo O+

@Candaasje, wat een gaaf huis! Lekker knus van binnen en ruim van buiten _O_
Ik ben enorm benieuwd naar de plannen. En ben bovenal enorm blij voor jullie O+
Spoilers!
pi_204020698
quote:

SPOILER
Wat ontzettend tof! En groot :o O+
pi_204020817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:38 schreef Barreltje het volgende:
@:Candaasje!!
Wat een enorm tof huis!! En qat een mooi blank canvas om alles er zowat uit te slopen en weer helemaal eigen te maken O+
Ben benieuwd en kom maar door met dat klus topique!

Nog gehoord of er veel gegadigden waren?,
Het wordt voornamelijk opbouwen :) Hoewel de vloeren in de woonkamer/eetkamer/keuken er misschien wel uit moeten, als we vloerverwarming willen kunnen aanleggen. De hal blijft wel zoals 'ie grotendeels is.

Geen idee, ik denk niet dat het gigantische aantallen zijn geweest als ik kijk naar onze bezichtigingsdag, maar er waren 3 van die dagen... en in het woningtopic had een user al via via vernomen dat er in elk geval nog iemand een bod had gedaan.
pi_204020818
Toen wij 2 jaar terug fantaseerde over een ander huisje beschreven we zo ongeveer dat huis. :D Klein van binnen, wel fijn ruim buiten zonder helemaal in niemandsland te wonen. O+

Toch is uiteindelijk ongeveer alles waar we uiteindelijk niet voor zijn gegaan. :D
pi_204020819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:41 schreef gcjoel het volgende:
Wanneer verwacht je de overdracht @:Candaasje ?
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonen :)
pi_204020847
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is vaak echt jammer ja.

Ik ben blij dat wij geen authentieke details hadden. Want die zijn vaak niet verenigbaar met fatsoenlijke isolatie en andere moderne zaken. De lage deurtjes hier zagen er niet uit dus we konden zonder schroom extra hoge deuren laten plaatsen. Voor de plafondbalken gold hetzelfde dus daar kon gewoon isolatie tussen. Voor ons was dat prettig want we houden altijd meer van praktisch dan van mooi.

Maar ik kan wel enorm genieten van hoe oude huizen mooi opgeknapt worden met oog voor detail enzo O+

@:candaasje, wat een gaaf huis! Lekker knus van binnen en ruim van buiten _O_
Ik ben enorm benieuwd naar de plannen. En ben bovenal enorm blij voor jullie O+
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
pi_204020865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Myraela het volgende:
Toen wij 2 jaar terug fantaseerde over een ander huisje beschreven we zo ongeveer dat huis. :D Klein van binnen, wel fijn ruim buiten zonder helemaal in niemandsland te wonen. O+

Toch is uiteindelijk ongeveer alles waar we uiteindelijk niet voor zijn gegaan. :D
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.

Niet dat er niet meer van dit soort huizen bestaan in deze regio, maar...ik heb een beetje een dure smaak zullen we maar zeggen :')
pi_204020916
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.

Niet dat er niet meer van dit soort huizen bestaan in deze regio, maar...ik heb een beetje een dure smaak zullen we maar zeggen :')
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak. :D Uiteindelijk moet je ergens compromissen sluiten, maar dan bij voorkeur op plekken waar het voor jou het minst voelt als een compromis. En dat lijkt bij dit huis wel goed gelukt. Ik vind het echt iets voor jullie. O+
pi_204020928
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:32 schreef Candaasje het volgende:
En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo :X
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaan :D

Maar ik heb geen schrootjes. En ook geen generieke woning, imo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:16:44 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020949
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonen :)
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.
pi_204020964
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
Jullie verzinnen er vast iets op :Y
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:19:45 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204020974
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
@Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:
https://www.joostdevree.n(...)gheidsbeslag_com.pdf

En een "relatief simpele manier" om een bestaand schuifraam "makkelijker" te laten schuiven:
https://www.happylift.nl/(...)fraam-balanssysteem/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204021211
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:12 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak. :D Uiteindelijk moet je ergens compromissen sluiten, maar dan bij voorkeur op plekken waar het voor jou het minst voelt als een compromis. En dat lijkt bij dit huis wel goed gelukt. Ik vind het echt iets voor jullie. O+
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoen :P Maar goed, dat is ook ergens wel gerechtvaardigd want dat zijn me toch een partij mooie huizen :D

En ik denk het ook :Y Ik was/ben echt hoteldebotel en het voelde gewoon zo goed. Nog niet eerder zo enthousiast geweest. Droop er ook wel een beetje vanaf tijdens de bezichtiging geloof ik.
pi_204021231
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaan :D

Maar ik heb geen schrootjes. En ook geen generieke woning, imo.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.
Echt hè, ik wil het zo graag ook laten zien aan mijn ouders. Mijn moeder kwam dus gisteren een klavertje vier brengen O+

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jullie verzinnen er vast iets op :Y
Ja, komt goed. We bedenken ook maar; slechter geïsoleerd dan onze huidige woning wordt het toch niet :')
pi_204021253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
@:Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:
https://www.joostdevree.n(...)gheidsbeslag_com.pdf

En een "relatief simpele manier" om een bestaand schuifraam "makkelijker" te laten schuiven:
https://www.happylift.nl/(...)fraam-balanssysteem/

Ow superfijn! Ik sla die linkjes even goed op!
pi_204021323
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoen :P
Wie niet. :D
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:51:32 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204021335
Hier staat nu ook een energie zuinig , "af" huis (wat eigenlijk niet eens 100% aan onze ruimtewens kan voldoen) te koop voor 930.000... -kwijlen-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204021749
Ik weet niet eens wat spouwmuren zijn _O-
pi_204021788
Maar zo tof dat je zo enthousiast bent Candaas *O*

Wij gaan vandaag een kijkje nemen bij de Playa.
Uitvoerig ongevraagd tips gekregen van hotelmedewerker bij t ontbijt. Compleet met tekeningen. Hij ging er nog net niet bij zitten, kregen koffie en daar ging ie hoor, int half Engels/Spaans :D O+
pi_204021923
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef Blues het volgende:
Maar zo tof dat je zo enthousiast bent Candaas *O*

Wij gaan vandaag een kijkje nemen bij de Playa.
Uitvoerig ongevraagd tips gekregen van hotelmedewerker bij t ontbijt. Compleet met tekeningen. Hij ging er nog net niet bij zitten, kregen koffie en daar ging ie hoor, int half Engels/Spaans :D O+
Hij gaat niet mee ? ;)
pi_204021942
Klinkt allemaal top blues ^O^

(In) huis SC *O*

Net drie kwartier Teams werkoverleg gehad. Nu gaan we alle drie even liggen (COVID/COVID/griep in combi met burn out) Kneuzenkantoor :') _O-
pi_204022337
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine. ;(
  donderdag 10 maart 2022 @ 11:04:52 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204022372
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine. ;(
Welke antihistamine gebruik je op het moment?
pi_204022589
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klinkt allemaal top blues ^O^

(In) huis SC *O*

Net drie kwartier Teams werkoverleg gehad. Nu gaan we alle drie even liggen (COVID/COVID/griep in combi met burn out) Kneuzenkantoor :') _O-
Jeetje! Sterkte!
pi_204022600
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Tip v flip: histamine preparaten voor je gaat slapen innemen.
pi_204022606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hij gaat niet mee ? ;)
Mocht ie willen :s)
pi_204022620
Nu in metro naar Playa *O*
pi_204022721
Wij hebben veel boomstammen in verplaatsbare stukken in de tuin liggen. Zo'n 10 kuub ofzo. Ik wil het op de lokale Facebook-pagina zetten. Wat zal ik daar eens voor vragen? Het is wilg en conifeer dus niet echt geweldig stookhout.

Vorig jaar gaf ik het weg in ruil voor chocolade maar ja, de wereld is wel wat veranderd ;)

@fietsie @derLudolf
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 11:52:22 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204022996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben veel boomstammen in verplaatsbare stukken in de tuin liggen. Zo'n 10 kuub ofzo. Ik wil het op de lokale Facebook-pagina zetten. Wat zal ik daar eens voor vragen? Het is wilg en conifeer dus niet echt geweldig stookhout.

Vorig jaar gaf ik het weg in ruil voor chocolade maar ja, de wereld is wel wat veranderd ;)

@:fietsie @:derludolf
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..
En conifeer zou ik niet in mijn woonkamer-kachel durven stoppen
pi_204023059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..
En conifeer zou ik niet in mijn woonkamer-kachel durven stoppen
Ja, het is niet echt goed stookbaar hout. Maar toch, het is wel hout. Zou 15 euro per kuub netjes zijn? Of 20?
Spoilers!
pi_204023089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Die dingen werken alleen uit na zo'n 12 uur. Hoe dan verder?
pi_204023205
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik snap die tip ook nooit eigenlijk.

Mijn tip: niet alleen als je veel last hebt antihistamine slikken maar gewoon het hele allergie-seizoen. Dan heb je na een week ofzo al geen last meer van bijwerkingen.
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:24:52 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_204023342
quote:

[..]
Dit verschild per persoon en antihistamine.
Ik kan nu af met 10 mg cetirizine per 24 uur. Mits ik ook oplet met wat ik eet. In mijn geval de hoeveelheid koemelkeiwit inname behoorlijk beperken.
Met Fexofenadine 180 mg (Telfast) kon ik ongeveer 10 uur door. Daarna begon het feest weer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:27:06 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204023360
Met levocetirizine (ja, op voorschrift HA) had ik helemaal nul vermoeidheidsklachten, en sinds ik Flucticason Propionaat spray heb ik die antihistaminica (tot nu toe) niet nodig gehad...

Soms helpt het dus om er met de HA over te overleggen, of antihistaminica de oplossing zijn.
pi_204023392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Welke antihistamine gebruik je op het moment?
Die van de Lidl.
pi_204023399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Maakt over het algemeen weinig uit, ik moet er vooral even "doorheen". Ben gelukkig niet het hele seizoen allergisch maar had nu al 3 of 4 dagen koppijn erbij. Zo 1 waar je hoofd van barst en je scheel gaat kijken.
pi_204023403
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn tip: niet alleen als je veel last hebt antihistamine slikken maar gewoon het hele allergie-seizoen. Dan heb je na een week ofzo al geen last meer van bijwerkingen.
Dit :Y
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.

Oh en we gebruiken fluticason. Je kunt dat ook combineren :D
pi_204023408
Ik ga zo even boodschappen doen en dan slapen denk ik. :')
pi_204023427
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.
Spoilers!
pi_204023442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.
'Goedkoop' online 6 euro voor 30 stuks.
In Duitsland een stuk minder.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:36:57 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_204023457
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik haal/haalde die dingen per kilo in de aanbieding bij Supermarkt H&P. 1 Euro per doosje van 30. Per keer direct voor 3 jaar inslaan. Wat er nu nog ligt is houdbaar tot half 2023. Daarna zien we wel weer waar het spul te halen. De tent is overgenomen door 2 Brüder. En ben er nog niet geweest na de overname.
pi_204023466
Ik gooi nog maar eens wat druppels in mijn ogen. Lekker hoor.
Spoilers!
pi_204024047
Antihistamine van de Lidl is cetrizine.

Heb drie soorten antihistamine liggen, eentje nog niet geprobeerd, de andere twee word ik ook suf van. Daarom gebruik ik ze meestal niet. Wel elke dag fluticasonproprionaat, maar ondanks dat alsnog om de haverklap neusverkouden.

Om me heen steeds meer besmettingen. Teamgenoot van die dinsdag met koorts op de training was, is vandaag positief getest. Zondag was ik hockey kijken en erna blijven hangen bij een ander team en uit dat team gister ook twee positief. Tot nu toe gelukkig allemaal mensen waar ik niet naast heb gezeten oid. Collega heeft maand geleden corona gehad maar test al die tijd op zelftesten nog steeds positief, maar heeft sinds gister koorts en heb dinsdag een half uur met haar in een kamer gezeten. Ik heb nog steeds nekpijn en hoofdpijn en ben neusverkouden, maar de testen zijn nog steeds elke keer negatief (3 zelftesten en 1 GGD test sinds vorige week woensdag). Ik hoop ZO dat dat zo blijft. Heb ik twee jaar lang geen corona gehad en wordt het in de week voor m'n eerste vakantie in bijna 3 jaar toch ineens spannend..
pi_204024527
quote:

[..]
En toch was dat de aanrader vd allergoloog... bijspuiten doe ik dan eventueel ergens in de middag.(neus, als t heel erg is)
pi_204024552
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Onderzoek bij allergoloog vorig jaar wees tegendeel uit?

En wie weet is dit net als diëten een persoonlijk iets.
pi_204024642
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Onderzoek bij allergoloog vorig jaar wees tegendeel uit?

En wie weet is dit net als diëten een persoonlijk iets.
Wie weet is het persoonlijk inderdaad. Of heb jij een antihistamine die langer werkt. Geen idee. De mijne doet het zo'n 12 uur. Ik begin in de avond vaak wat te snotteren.
Spoilers!
pi_204024767
Ik heb al zo lang niet meer elders geslapen dat ik gewoon niet weet wat ik in moet pakken voor ons nachtje weg van zaterdag. Onderbroek, sokken, shirt, slaapshirt, deo, tandenborstel, kussen, medicatie, eten voor onderweg. Het voelt alsof ik dingen vergeet.
Spoilers!
pi_204024768
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Antihistamine van de Lidl is cetrizine.

Heb drie soorten antihistamine liggen, eentje nog niet geprobeerd, de andere twee word ik ook suf van. Daarom gebruik ik ze meestal niet. Wel elke dag fluticasonproprionaat, maar ondanks dat alsnog om de haverklap neusverkouden.

Om me heen steeds meer besmettingen. Teamgenoot van die dinsdag met koorts op de training was, is vandaag positief getest. Zondag was ik hockey kijken en erna blijven hangen bij een ander team en uit dat team gister ook twee positief. Tot nu toe gelukkig allemaal mensen waar ik niet naast heb gezeten oid. Collega heeft maand geleden corona gehad maar test al die tijd op zelftesten nog steeds positief, maar heeft sinds gister koorts en heb dinsdag een half uur met haar in een kamer gezeten. Ik heb nog steeds nekpijn en hoofdpijn en ben neusverkouden, maar de testen zijn nog steeds elke keer negatief (3 zelftesten en 1 GGD test sinds vorige week woensdag). Ik hoop ZO dat dat zo blijft. Heb ik twee jaar lang geen corona gehad en wordt het in de week voor m'n eerste vakantie in bijna 3 jaar toch ineens spannend..
Over die collega zou ik me niet te druk maken. Kans op een gewone verkoudheid is een stuk groter. En door de antistoffen blijft die vast nog een poosje positief testen.

Je teamgenoot die willens en wetens met koorts naar de training komt… sorry hoor, wat een aso :r Extra stress voor jou ook, zo net voor je vakantie….

Hopelijk loop je het daar niet van op en blijven andere mensen (en hun contacten) ook gespaard. Want zo krijgen we Corona echt niet onder de duim.
Fijn ook, als je je door besmetting op zo’n manier ziek moet melden op je werk omdat je echt beroerd bent of thuiswerken niet kan.

*hatjoe*

Ik kan tv kijken en FOK!ken op de tablet. Maar na een half uur beeldschermwerk voor kantoor ben ik weer voor een uur KLAAR :') Had wat nakijkzaken maar heb de mensen gezegd dat die maandag komen. Het wil vandaag echt niet qua focus.
pi_204024777
Hatsee. Straks komt er iemand voor 20 euro per aanhanger hout halen *O*
Spoilers!
pi_204024792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al zo lang niet meer elders geslapen dat ik gewoon niet weet wat ik in moet pakken voor ons nachtje weg van zaterdag. Onderbroek, sokken, shirt, slaapshirt, deo, tandenborstel, kussen, medicatie, eten voor onderweg. Het voelt alsof ik dingen vergeet.
Haarborstel, haarspul! Oplader?
Ik dubbel de ochtend voor vertrek altijd de spullen die ik nog heb en vul de tas vast (buiten flessen en zo, die zet ik dan bij elkaar). Hoef ik ze op de vertrekdag alleen in de tas te gooien.

Waar gaan jullie naartoe?
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:26:18 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hatsee. Straks komt er iemand voor 20 euro per aanhanger hout halen *O*
Dan kun je daar zaterdag lekker van uit eten
pi_204024811
God je komt even niet en bij terugkomst wordt je gelijk op dat mongolenplaatjesfestijn onderin getrakteerd :'( En ik kan niet vinden waar ik het ook al weer uit kon zetten :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:27:00 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
God je komt even niet en bij terugkomst wordt je gelijk op dat mongolenplaatjesfestijn onderin getrakteerd :'( En ik kan niet vinden waar ik het ook al weer uit kon zetten :'(
Hehe ja dat maakt dat ik op mn werk ook het scherm niet meer open kan hebben
pi_204024818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vergeet niet 15 onderbroeken voor het geval je ineens 14 keer in je broek plast.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_204024820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hehe ja dat maakt dat ik op mn werk ook het scherm niet meer open kan hebben
Kan niet meer uit? :o
pi_204024841
O, moest eerder klagen, gevonden :')

Er staat een instellingen incoontje boven die hoerenstrip, daarmee kom je gelijk op de juiste pagina van de instellingen.
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:31:14 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, moest eerder klagen, gevonden :')

Er staat een instellingen incoontje boven die hoerenstrip, daarmee kom je gelijk op de juiste pagina van de instellingen.
Daar kon ik geen optie mee vinden waar het blijvend mee verdween; waar drukte jij dan op?
pi_204024865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Daar kon ik geen optie mee vinden waar het blijvend mee verdween; waar drukte jij dan op?
onderste van de 3 bovenaan (uit mijn hoofd)
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:33:17 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_204024868
quote:

[..]
Voorkeuren, overige, Verberg blok met frontpageitems aanvinken.
pi_204024880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjen O+ O+
pi_204024882
quote:

[..]
Ja blijvend is de vraag ja, maar het is die blabla frontpage optie.
pi_204024884
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Liefjen O+ O+
O+ hotjemijn O+
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:36:23 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:33 schreef z80 het volgende:

[..]
Voorkeuren, overige, Verberg blok met frontpageitems aanvinken.
Gevonden
pi_204025394
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Haarborstel, haarspul! Oplader?
Ik dubbel de ochtend voor vertrek altijd de spullen die ik nog heb en vul de tas vast (buiten flessen en zo, die zet ik dan bij elkaar). Hoef ik ze op de vertrekdag alleen in de tas te gooien.

Waar gaan jullie naartoe?
We gaan 2 dagen naar de wereldbeker langebaanschaatsen in Thialf. Inclusief een afscheid van en eerbetoon aan de Olympische sporters en zij die afscheid nemen. We slapen in een B&B en gaan hier eten. Zaterdagavond doen we ook een coronatest voor de toegang op zondag en we doen een klein rondje binnenstad Heerenveen. In theorie zijn we dan voor de uiterlijke check-in van 22.00 bij de B&B.

Het is een beetje een gedoe allemaal in mijn hoofd de laatste week rondom deze trip. Ik heb vrijdag 4 afspraken bij de revalidatie en daarna een coronatest voor toegang, zaterdag en zondag hele dag weg, maandag en woensdag lange dagen tijdens de verkiezingen. Eigenlijk kan ik deze drukte en lange dagen niet aan en als de ergotherapeut hier van zou weten, zou ik echt op mijn kop krijgen. Maar ja, het is nou eenmaal zoals het is. Ik heb er wel enorm veel zin in.
Ik ben om de last wat te verdelen nu alvast de tas aan het pakken. Normaal doe ik dat op zaterdagochtend. Er is ook al voor volgende week gekookt. Meer kan ik niet doen.

Oplader moet mee ja. Die zat wel in mijn hoofd maar nog niet op de lijst voor zaterdagochtend. Ik heb ook nog een opblaasbaar kussentje voor in het stadion en in de auto en een nachtlampje. We doen niet aan haarspul. Ik heb een elastiekje en dat gaat gelijk in als ik wakker word.
De tas met eten is ook al gepakt. Ik moet alleen nog broodjes bakken, smeren en komkommer snijden. Alles onder controle.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan kun je daar zaterdag lekker van uit eten
Juist *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Vergeet niet 15 onderbroeken voor het geval je ineens 14 keer in je broek plast.
Ik heb wel back-up ja *O*

En hallo. Blij dat je er weer bent. Hoop dat je je ok voelt enzo. Ik dacht laatst nog aan je, bij het topic over Isa Hoes in SHO.
Spoilers!
pi_204025405
Ik had een wrap met kliekjes. Gekookt ei, avocado, koolsla, ceasar dressing, gebakken zoete aardappel, portobello-olie. Damn :9~
Spoilers!
pi_204025417
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Over die collega zou ik me niet te druk maken. Kans op een gewone verkoudheid is een stuk groter. En door de antistoffen blijft die vast nog een poosje positief testen.

Je teamgenoot die willens en wetens met koorts naar de training komt… sorry hoor, wat een aso :r Extra stress voor jou ook, zo net voor je vakantie….

Hopelijk loop je het daar niet van op en blijven andere mensen (en hun contacten) ook gespaard. Want zo krijgen we Corona echt niet onder de duim.
Fijn ook, als je je door besmetting op zo’n manier ziek moet melden op je werk omdat je echt beroerd bent of thuiswerken niet kan.

*hatjoe*

Ik kan tv kijken en FOK!ken op de tablet. Maar na een half uur beeldschermwerk voor kantoor ben ik weer voor een uur KLAAR :') Had wat nakijkzaken maar heb de mensen gezegd dat die maandag komen. Het wil vandaag echt niet qua focus.
Ja, de collega leek me ook wel erg snel om na vier weken weer corona te hebben, en er schijnt ook weer een gewone griep rond te gaan dus daar kan de koorts natuurlijk ook van zijn.

Was niet mijn teamgenoot gelukkig (dan had ik wat meer stennis geschopt), eentje uit het herenteam. Waarvan ik ook wel wist al dat 'ie redelijk maling heeft aan de regels, maar ik kwam pas na de training dit keer, dus ik had gemist dat 'ie voor de training tegen z'n team wel had gezegd dat 'ie koorts had en hoorde het pas op de fiets naar huis. Godzijdank had ik bij drankje drinken niet naast m gezeten, alleen achter de bar een minuut ofzo bij m in de buurt gestaan, maar als ik dit had geweten was ik überhaupt niet gebleven voor drankje. Hij is nogal egocentrisch: hij vindt corona maar een verkoudheid inmiddels en dus maakt het hem niet uit of hij besmet is of niet (testen gebeurt alleen voor 1G evenement, wel volledig gevaccineerd incl booster, dat dan weer wel) en dus gaat hij ook z'n gedrag niet aanpassen als dat wel zo is. Dat er ook nog andere mensen bestaan die hij zou kunnen besmetten die daar anders over denken, om welke reden dan ook, voelt voor hem als niet zijn probleem zegmaar. o|O
Ik denk daar dus wel anders over, daarom heb ik ook vijf miljoen zelf- en GGD testen gehad. Want wie weet is het dit keer wel corona en niemand willen aansteken. En misschien was het helemaal geen corona maar gewone griep en heeft zijn teamgenoot die positief testte nu het ergens anders opgelopen, want het is op zoveel plekken op te lopen nu natuurlijk, maar ik blijf het achterlijk vinden.

Veel beterschap voor jou, wat klote dat je er weer zo ziek van bent!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2022 16:26:12 ]
pi_204026005
Zo, op de plantjes na is het balkon schoon en klaar. Wat een verschil in schoonmaaktijd als je er geen AYCE voor vogels van maakt :D
Morgen op de markt kijken naar van fleur en kleur
pi_204026006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Eigenlijk kan ik deze drukte en lange dagen niet aan en als de ergotherapeut hier van zou weten, zou ik echt op mijn kop krijgen.

* DancingPhoebe doet strenge blik en tjoerie

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

En hallo. Blij dat je er weer bent. Hoop dat je je ok voelt enzo. Ik dacht laatst nog aan je, bij het topic over Isa Hoes in SHO.
:*

Begrijp ik nu goed uit de lopende convo dat het niet zo zin heeft om dmv thuistesten te kijken of je corona voorbij is omdat je toch positief blijft testen?

Hashtagookaandebeurt
pi_204026082
Ook een stedentrip voor Lucky & J. Helemaal naar Heerenveen.
Weinig herstelmomenten deze week, dame -O-

Wij deden een stedentrip naar de Bilt en spraken de ambtenaar woz.
Hij kon goed toelichten hoe of wat. En met zijn collega waren beiden eens, dat onze huizenrij ongelijk wordt getaxeerd ondanks de overeenkomsten.
En begrijpelijkerwijze dat het onrust maakt Ieder Jaar bij de bewoners.
Het wordt doorgegeven aan degene, die over het gebied gaat. FWIW.

@CAT dat je maar snel beter mag voelen. 💐
pi_204026135
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[..]

Begrijp ik nu goed uit de lopende convo dat het niet zo zin heeft om dmv thuistesten te kijken of je corona voorbij is omdat je toch positief blijft testen?

Hashtagookaandebeurt
IK weet het niet helemaal zeker, maar je kunt volgens mij wel maanden positief blijven (man in Turkije is al sinds september 2020 positief), maar wanneer je 24 uur klachtenvrij bent mag je "losgelaten" worden.
Hoorde van mijn schoonzus dat zijn, omdat zij ook na een normale verkoudheid of griep heel lang blijft hoesten e proesten, wat langer bij anderen uit de buurt moet blijven.
pi_204026193
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
IK weet het niet helemaal zeker, maar je kunt volgens mij wel maanden positief blijven (man in Turkije is al sinds september 2020 positief), maar wanneer je 24 uur klachtenvrij bent mag je "losgelaten" worden.
Hoorde van mijn schoonzus dat zijn, omdat zij ook na een normale verkoudheid of griep heel lang blijft hoesten e proesten, wat langer bij anderen uit de buurt moet blijven.
Ah ok! Thanks, dan ga ik daar ook de testen niet aan verspillen :)
pi_204026343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[..]

Hashtagookaandebeurt
De eerste weken heeft het volgens mij geen zin. Raging antistoffen ditdat. Nadat je lijf het virus heeft opgeruimd blijven die een week of acht waakzaam en ben je superhuman qua Corona bescherming. Daarna neemt het vaccinatiemechanisme het weer (gedeeltelijk) over. Normaal gesproken dan.

Beleid is nu dat je minimaal 5 dagen in isolatie gaat (vooruitgang *O* Bij ronde 1 was het 10 dagen), dan los mag, mits 24 uur symptoom- en koortsvrij (voor mijn zorgwerk moet ik 48 uur koortsvrij zijn) en daarna tot en met dag 10 waakzaam blijft. Afstand houden, mondmasker in publieke ruimten.

Wat weer maakte dat ik de groepen die ik woensdag (dag 8) live zou gaan zien de keuze heb gegeven tussen mij live zien met medisch masker en op afstand, of toch maar weer online. Als ik tijdig symptoomvrij ben uiteraard. Veel stemmen voor online.

Waardoor ik wellicht niet naar kantoor hoef en na afloop van groep 2 meteen online kan aansluiten bij de koorrepetitie die ik verwachtte te missen. Elk nadeel hep zun voordeel.

Al zou ik ook naar de markt willen voor blomme ;(

Dank voor de beterschapswensen O+ Gisteren ging het achteruit, vandaag stabiel, goede hoop dat het morgen vooruit gaat *O* En mijn smaak gespaard blijft *duimt*

De katten vinden mijn thuisblijven overigens fantastisch. En zijn met hun kopjes en aaitjes hard aan het solliciteren naar een besmetting :')
pi_204026354
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:38 schreef AnneX het volgende:
Ook een stedentrip voor Lucky & J. Helemaal naar Heerenveen.
Weinig herstelmomenten deze week, dame -O-

Wij deden een stedentrip naar de Bilt en spraken de ambtenaar woz.
Hij kon goed toelichten hoe of wat. En met zijn collega waren beiden eens, dat onze huizenrij ongelijk wordt getaxeerd ondanks de overeenkomsten.
En begrijpelijkerwijze dat het onrust maakt Ieder Jaar bij de bewoners.
Het wordt doorgegeven aan degene, die over het gebied gaat. FWIW.

@:Cat dat je maar snel beter mag voelen. 💐
Duimen dat jullie volgens jaar minder verschillende WOZs in de straat gaan tegen komen!
  donderdag 10 maart 2022 @ 17:03:03 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204026376
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Duimen dat jullie volgens jaar minder verschillende WOZs in de straat gaan tegen komen!
Gewoon allemaal 25% omhoog, om mee te beginnen, en dan de laagsten laten aansluiten bij de koplopers :P
pi_204026401
Wel interessant trouwens om de verandering in houding en acties te zien vanuit alle aspecten.
In december 2020 had ik hier meldplicht, dagelijks telefonisch contact met ouders en vrienden, boodschappenbezorging, kadootjes en telefoontjes. Lief, tikje overdreven, maar ik zei zeker geen nee :+

Nu niks van dat alles :D _O-

Zelfs geen belletje van de GGD maar een brief. Testuitslag wordt nu ook anders verwoord. Was de eerste keer met een zin als ‘ u bent positief, we kunnen ons voorstellen dat u dat even moet verwerken, neem de tijd. En blijf binnen, we gaan u bellen’.

Nu is het enkel ‘u bent positief. Blijf binnen ditdat’.

Normalisering :7
pi_204026420
Duim dat het bij jou net zo gaat als bij mijn familie @Cat-astrophe.(afgelopen maandag en dinsdag getest) Die hebben vandaag allemaal de moed gevonden om te douchen :o
pi_204026433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Duim dat het bij jou net zo gaat als bij mijn familie @:Cat-astrophe.(afgelopen maandag en dinsdag getest) Die hebben vandaag allemaal de moed gevonden om te douchen :o
:o
pi_204026531
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De eerste weken heeft het volgens mij geen zin. Raging antistoffen ditdat. Nadat je lijf het virus heeft opgeruimd blijven die een week of acht waakzaam en ben je superhuman qua Corona bescherming. Daarna neemt het vaccinatiemechanisme het weer (gedeeltelijk) over. Normaal gesproken dan.
Deze uitleg klopt volgens mij niet helemaal, want een zelftest (antigeen test) meet geen antistoffen maar antigenen, eiwitten van het virus. Of althans, wat je zegt klopt wel, maar is niet de reden dat zelftesten nog lang positief kunnen blijven. Al bedoelde je dat misschien ook niet te zeggen. Anyhow, voor de geïnteresseerden alsnog. Volgens mij is het meer zo dat sommige mensen nog lang kleine hoeveelheden van die eiwitten bij zich kunnen dragen, zonder dat ze nog besmettelijk zijn. En dat je dan dus daardoor nog lang positief kan testen, maar je na een x periode klachtenvrij (nu idd 24u klachtenvrij en minimaal 5 dagen na eerste ziektedag) als niet meer besmettelijk wordt gezien. En lang niet iedereen test nog heel lang positief na een besmetting, maar sommige mensen dus wel en dat hoeft dus niet op een nieuwe besmetting te wijzen.
pi_204026564
Kun je dan met de GGD test nog wel zien of je daadwerkelijk opnieuw corona hebt? Of blijft het dan sowieso een beetje gissen waar je test op aanslaat?
pi_204026573
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Deze uitleg klopt volgens mij niet helemaal, want een zelftest (antigeen test) meet geen antistoffen maar antigenen, eiwitten van het virus. Of althans, wat je zegt klopt wel, maar is niet de reden dat zelftesten nog lang positief kunnen blijven. Al bedoelde je dat misschien ook niet te zeggen. Anyhow, voor de geïnteresseerden alsnog. Volgens mij is het meer zo dat sommige mensen nog lang kleine hoeveelheden van die eiwitten bij zich kunnen dragen, zonder dat ze nog besmettelijk zijn. En dat je dan dus daardoor nog lang positief kan testen, maar je na een x periode klachtenvrij (nu idd 24u klachtenvrij en minimaal 5 dagen na eerste ziektedag) als niet meer besmettelijk wordt gezien. En lang niet iedereen test nog heel lang positief na een besmetting, maar sommige mensen dus wel en dat hoeft dus niet op een nieuwe besmetting te wijzen.
Goede toevoeging/correctie ^O^
pi_204026602
Vraagje tussendoor.

Binnenkort zijn wij zoveel jaar getrouwd. Nu hebben wij iedereen die belangrijk was voor onze dag (getuigen, ceremonie meester enzo uitgenodigd voor een etentje. Nu vraagt een iemand of de partner ook mag. Is het heel raar on nee te zeggen? Want als we tegen een ja zeggen moeten we dat tegen de rest ook. En dan hebben we er 4 mensen bij. Die alle 4 ook nog eens niet op de bruiloft geweest zijn. Is dit raar als we dat doen?
pi_204026605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je dan met de GGD test nog wel zien of je daadwerkelijk opnieuw corona hebt? Of blijft het dan sowieso een beetje gissen waar je test op aanslaat?
M'n andere collega had de GGD gebeld ivm iets soortgelijks met haar dochter die kortgeleden corona had gehad en nu weer ziek was, en daar zeiden ze dat als je tussendoor een negatieve test hebt gehad het aannemelijker is dat het om een herbesmetting gaat. Maar ik weet niet precies voor hoeveel weken dat geldt. Je kan altijd even de GGD bellen om te vragen!

Ik dacht me te herinneren dat ze zeiden dat zeker als je positief test op zelftest na eerder negatieve test kans groot is dat het herbesmetting is, omdat zelftest wat minder sensitief is dan gewone PCR test, en je dus meer virus moet hebben voor je positief test. Zeker als je dus een keer negatieve PCR hebt gehad en daarna een positieve zelftest (die bevestigd wordt door positieve PCR) dan is kans groot dat t om een herbesmetting gaat.
pi_204026622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje tussendoor.

Binnenkort zijn wij zoveel jaar getrouwd. Nu hebben wij iedereen die belangrijk was voor onze dag (getuigen, ceremonie meester enzo uitgenodigd voor een etentje. Nu vraagt een iemand of de partner ook mag. Is het heel raar on nee te zeggen? Want als we tegen een ja zeggen moeten we dat tegen de rest ook. En dan hebben we er 4 mensen bij. Die alle 4 ook nog eens niet op de bruiloft geweest zijn. Is dit raar als we dat doen?
Ik zou het niet doen, jullie willen met het groepje van toen eten. Het is meteen een heel ander etentje wanneer de partners erbij zijn.
pi_204026631
quote:
Vraagje tussendoor.

Ik zou het niet raar vinden. Kan ook gewoon een open vraag geweest zijn, dat de vraagsteller zowel ja als nee helemaal prima vindt, maar vooral niet de enige wil zijn die straks partner wel of juist niet mee heeft genomen omdat 'ie niet zeker wist wat nou de bedoeling was :)
pi_204026684
Oké dankjewel:) ik heb nee gezegd. Moet mijn broertje dat ook nog even duidelijk maken dan :+

Maarja anders gaan we naar een groep met 12 man. Ik vind dat zelf ook wat veel worden hoor.
pi_204026744
quote:
Vraagje tussendoor.

Het is jullie etentje. En als jullie het prettiger vinden om het met de groep van toen te delen dan zou ik dat gewoon aangeven. Of als het een probleem is dat de groep qua aantallen (Kerona) te groot wordt. Of het dan niet past op een specifieke locatie die verbonden is aan jullie trouwdag.

Zit het bezwaar meer in financiële zin dan zou je wellicht kunnen aangeven dat zij hun eigen rekening betalen.

Kortom: waar zit je behoefte, en handel daarnaar.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 18:06:59 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204026942
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:fietsie @:derludolf
Wilgenhout is om klompen van de maken. Coniferenhout zit echt veel hars in dus dat duurt lang eer het echt droog is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:24:14 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_204027094
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
M'n andere collega had de GGD gebeld ivm iets soortgelijks met haar dochter die kortgeleden corona had gehad en nu weer ziek was, en daar zeiden ze dat als je tussendoor een negatieve test hebt gehad het aannemelijker is dat het om een herbesmetting gaat. Maar ik weet niet precies voor hoeveel weken dat geldt. Je kan altijd even de GGD bellen om te vragen!

Ik dacht me te herinneren dat ze zeiden dat zeker als je positief test op zelftest na eerder negatieve test kans groot is dat het herbesmetting is, omdat zelftest wat minder sensitief is dan gewone PCR test, en je dus meer virus moet hebben voor je positief test. Zeker als je dus een keer negatieve PCR hebt gehad en daarna een positieve zelftest (die bevestigd wordt door positieve PCR) dan is kans groot dat t om een herbesmetting gaat.
Herbesmetting kan ook met een andere variant van het corona virus. Dat de ene nu dominant is betekend niet dat de rest weg is.
Onder het mom van "verzamel ze alle maal".
pi_204027129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:24 schreef z80 het volgende:

[..]
Herbesmetting kan ook met een andere variant van het corona virus. Dat de ene nu dominant is betekend niet dat de rest weg is.
Onder het mom van "verzamel ze alle maal".
Kaart bijna vol *O*
pi_204027420
Mogguh! Ik heb weer even geslapen.

76492 documenten geüpload en mailtjes en belletjes gepleegd. En dan krijg je alsnog via de mail van die situaties van 'Hoi, we komen maandag taxeren! We hebben wel even een gespecificeerde lijst nodig van de verbouwing en kosten daarvan' en dat je zelf dan denkt: 'euh..dinsdag hebben we de bouwkundige keuring met een zgn 'energieadvies' erbij... ik ben pas 1 uur in dat huis geweest...halp? :D '

Dus morgen maar even bellen naar ze.

En klinkt als een volle agenda Lucky, misschien dat rondje binnenstad laten vallen? Dat je gewoon echt voor het schaatsen en het restaurant gaat? :)
pi_204027519
Hallo hallo :W

Vandaag was gepland dat er veel werk zou zijn, want alles wat de robot in het weekend had moeten doen kwam bovenop z'n normale portie werk van de dinsdag en woensdag, dus dubbel de resultaten op donderdagochtend.

Zoals dat gaat bij grotemensenwerk, viel dat alles vies tegen. _O-

Robotmans had moeite met z'n dubbele lading werk en was pas om half 6 vanochtend klaar. En dan moeten alle resultaten van z'n harde werk nog in de computer ingeladen en verwerkt worden... dat is nu nog steeds bezig. Elke 30-45 minuten hadden we één setje resultaten. We waren met 3 personen op het verwerken van die resultaten gezet maar dat verwerken duurt ook ongeveer 30-45 minuten gemiddeld, dus ik heb het grootste deel van de dag maar wat anders gedaan.

Nou moet dus morgen de rest nog. Ik denk dat we ongeveer de helft gedaan hebben gekregen.

SPOILER
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 maart 2022 @ 19:02:38 #148
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204027608
Herkenbaar Tele, maar overmacht..
pi_204028222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Tele6 het volgende:
Hallo hallo :W

Vandaag was gepland dat er veel werk zou zijn, want alles wat de robot in het weekend had moeten doen kwam bovenop z'n normale portie werk van de dinsdag en woensdag, dus dubbel de resultaten op donderdagochtend.

Zoals dat gaat bij grotemensenwerk, viel dat alles vies tegen. _O-

Robotmans had moeite met z'n dubbele lading werk en was pas om half 6 vanochtend klaar. En dan moeten alle resultaten van z'n harde werk nog in de computer ingeladen en verwerkt worden... dat is nu nog steeds bezig. Elke 30-45 minuten hadden we één setje resultaten. We waren met 3 personen op het verwerken van die resultaten gezet maar dat verwerken duurt ook ongeveer 30-45 minuten gemiddeld, dus ik heb het grootste deel van de dag maar wat anders gedaan.

Nou moet dus morgen de rest nog. Ik denk dat we ongeveer de helft gedaan hebben gekregen.

SPOILER
Ik zou robotmans ontslaan. Onderpresteerder, kutcollega :{w
pi_204028225
Hier adverteert het FvD trouwens met "gaskraan open, energieprijs omlaag". Ik wil wedden dat ze dat in Groningen niet zeggen. :X
pi_204028322
Nou, er kwam een oproep om je op te geven voor shifts bij vrijwilligerswerk, loopt de site vast. Morgen nog maar een keer.

Net voor het eerst zelf een kussenhoes gemaakt. Zo simpel, denk dat ik er velen ga maken, voor iedere gelegenheid één. Morgen op de markt kijken naar een stof met paashaasje _O-
Het balkon is nu een "baken van licht". Vandaag kwamen de solar waxine lichtjes binnen. Wat een uitvinding, t is helemaal gezellig.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 19:37:33 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204028383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Tele6 het volgende:
Hier adverteert het FvD trouwens met "gaskraan open, energieprijs omlaag". Ik wil wedden dat ze dat in Groningen niet zeggen. :X
Nieuws niet gevolgd?
pi_204028419
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nieuws niet gevolgd?
Niet goed genoeg kennelijk?
pi_204028427
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Tele6 het volgende:
In Hengelo en Alphen willen ze dat de mensen op hen stemmen zodat Femke weggaat _O- En ze hebben weer een folder gemaakt voor Arnhem, nu niet met de skyline van Nijmegen, maar een foto van Marken _O-

Hoe is het met jouw huizen zoeken, heb je al weer wat gehoord?
pi_204028459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nieuws niet gevolgd?
Oh inderdaad ze willen wel door met gas uit Groningen.

Maar dit zijn lokale verkiezingen. Hoe denken ze dat iemand uit Groningen nu voor ze gaat kiezen?

https://www.rtvnoord.nl/n(...)-groningse-gas-nodig
pi_204028517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In Hengelo en Alphen willen ze dat de mensen op hen stemmen zodat Femke weggaat _O- En ze hebben weer een folder gemaakt voor Arnhem, nu niet met de skyline van Nijmegen, maar een foto van Marken _O-

Ik kreeg gisteren een mailtje "Verhuring woning" voor een huurhuisje in Grave. :o :o

dat was dus niks hè. Een mailtje waarin ze vertelden "bedankt voor uw reactie, u bent uitgeloot".

Maak dan "Uitgeloot voor woning" als onderwerp o|O o|O o|O

Hoe dan ook blijf ik reageren op huizen en woongroepen en we zien nog wel. Een van de woongroepen waarvoor ik misschien net te jong ben belt hopelijk na het weekend om te vertellen of ik mag komen kijken of niet. Dat is wel spannend :D
  donderdag 10 maart 2022 @ 19:44:19 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_204028566
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Wie wil er de skyline van Arnhem op papier hebben?
pi_204028764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:44 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik snap het wel. Wie wil er de skyline van Arnhem op papier hebben?
* Kaatje1 zit op haar handen
  donderdag 10 maart 2022 @ 19:58:25 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204028982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje "Verhuring woning" voor een huurhuisje in Grave. :o :o

dat was dus niks hè. Een mailtje waarin ze vertelden "bedankt voor uw reactie, u bent uitgeloot".

Maak dan "Uitgeloot voor woning" als onderwerp o|O o|O o|O

Hoe dan ook blijf ik reageren op huizen en woongroepen en we zien nog wel. Een van de woongroepen waarvoor ik misschien net te jong ben belt hopelijk na het weekend om te vertellen of ik mag komen kijken of niet. Dat is wel spannend :D
Grave Beneden de Sluis ?

< opgegroeid in de jaren '80 met de wekelijks voorgelezen waterstanden >
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:04:43 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_204029136
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Grave Beneden de Sluis ?

< opgegroeid in de jaren '80 met de wekelijks voorgelezen waterstanden >
Direct gevolgd door de paardenkoersen. En de dikvoormekaar show. Met zonder koffie.
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:09:53 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_204029289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
* Kaatje1 zit op haar handen
Arnhem heeft toch geen mooie skyline? Vanuit Nijmegen kijk je op de kopse mant van de oude brug. De kerk er achter steekt niet scherp af.
De nieuwe brug kijkend naar het centrum geeft ook niet echt een mooi lijnenspel. En bij de pleij staat er inmiddels een windmolen voor het ex Billiton terrein.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 20:21:16 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204029583
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh inderdaad ze willen wel door met gas uit Groningen.

Maar dit zijn lokale verkiezingen. Hoe denken ze dat iemand uit Groningen nu voor ze gaat kiezen?

https://www.rtvnoord.nl/n(...)-groningse-gas-nodig
Nou ja da's weer een FVD artikel, maar om Putin dwars te zitten heeft een meerderheid van de Groningers niet echt problemen mee om de productie op te voeren. Mits goed gecompenseerd natuurrijk, wat me niet meer dan billijk lijkt.
pi_204030921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]
Arnhem heeft toch geen mooie skyline? Vanuit Nijmegen kijk je op de kopse mant van de oude brug. De kerk er achter steekt niet scherp af.
De nieuwe brug kijkend naar het centrum geeft ook niet echt een mooi lijnenspel. En bij de pleij staat er inmiddels een windmolen voor het ex Billiton terrein.
best mooi dit
pi_204031472
Ik heb net een mailtje gestuurd naar iemand van een gemeente. Ze blijft mailtjes sturen met zeer persoonlijke informatie voor een naamgenoot van mij :X Alleen heeft die naamgenoot in haar emailadres een getal en ik alleen mijn voor en achternaam. Ik heb gevraagd of ze iets zorgvuldiger kan zijn in het versturen van gevoelige informatie via de mail. De naamgenoot had namelijk nog gevraagd waarom ze nog geen antwoord had gekregen en de mevrouwvandegemeente suggereerde dat het in de spamfolder terecht was gekomen. Eh nee, je hebt het emailadres verkeerd over genomen, muts.

Ik vind de skyline van Arnhem ook niet zo bijzonder, Kaat, sorry :X Ik moest vandaag nog twee keer aan je denken. Eerst las ik iets over de enorme krapte op de arbeidsmarkt en dat er veel onbenut arbeidskapitaal was in de vorm van 45+ 'ers. Blijkbaar worden die nu nog net zo behandeld als toen er nog geen krapte was :') Men is bang een bejaarde van boven de 40 aan te nemen. (dat bejaarde is sarcastisch natuurlijk). Verder las ik dat Arnhem niet genoeg mensen had om de stembureau's te bemannen. Misschien vind je dat leuk, een keer :+
pi_204031730
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar iemand van een gemeente. Ze blijft mailtjes sturen met zeer persoonlijke informatie voor een naamgenoot van mij :X Alleen heeft die naamgenoot in haar emailadres een getal en ik alleen mijn voor en achternaam. Ik heb gevraagd of ze iets zorgvuldiger kan zijn in het versturen van gevoelige informatie via de mail. De naamgenoot had namelijk nog gevraagd waarom ze nog geen antwoord had gekregen en de mevrouwvandegemeente suggereerde dat het in de spamfolder terecht was gekomen. Eh nee, je hebt het emailadres verkeerd over genomen, muts.

Ik vind de skyline van Arnhem ook niet zo bijzonder, Kaat, sorry :X Ik moest vandaag nog twee keer aan je denken. Eerst las ik iets over de enorme krapte op de arbeidsmarkt en dat er veel onbenut arbeidskapitaal was in de vorm van 45+ 'ers. Blijkbaar worden die nu nog net zo behandeld als toen er nog geen krapte was :') Men is bang een bejaarde van boven de 40 aan te nemen. (dat bejaarde is sarcastisch natuurlijk). Verder las ik dat Arnhem niet genoeg mensen had om de stembureau's te bemannen. Misschien vind je dat leuk, een keer :+
Oh dat is best kwalijk.
pi_204031919
quote:

Wat een muts inderdaad.

Ik moet ook telkens aan Kaatje denken als ik weer eens gered word door een van de veel te capabele mensen van het secretariaat hier. Ze zien er ook allemaal ongeveer uit zoals Kaatje (en ik kan ze nog niet uit elkaar houden :@ ).
pi_204031963
Ik moet op zoek naar een grote monitor om aan m'n laptop te hangen zodat ik kan thuiswerken. Eén blik op de site van coolblue en ik ben het bos al kwijt door alle bomen.

Wat voor redenen zijn er om niet de allergoedkoopste te kopen?

Hoe groot is 24 inch eigenlijk?

Slaat m'n 2015 macbook over de kop als ik een te grote monitor koop?

:@
pi_204032005
Ik ga kijken naar de stembureaus, had dat nog niet meegekregen.

En ja, de leeftijd is vast een punt. Meestal (hoor ik van diverse kanten) krijg je bij je 3e uwv gesprek te horen dat je toch wat minder selectief moet solliciteren. Maar niets van dat “je heb nog best wel de tijd, je hebt nog best lang recht op ww” kreeg ik gisteren te horen.

Net bericht van mijn nichtje in Australië dat ze wel last van lekkages in huis hebben door enorm veel regen maar voorlopig zitten ze veilig.
pi_204033172
quote:

Kwalijk ja :X

Zo kregen mijn ouders pas een rekening gemaild voor de was van iemand die in het verzorgingshuis in de buurt zit. Voordeel van een durrup: ze kenden die persoon vaag en vermoedden dat de neef van mijn vader met exact dezelfde naam diens financiën waarneemt. Bingo! Ook mailadres fout overgenomen.
pi_204033248
Wat slecht zeg van die fout overgenomen e-mail adressen en mails met gevoelige informatie..

Ik speelde m'n hockeywedstrijd best wel lekker en scoorde twee keer O+ was fijn, ik heb sinds de hersenschudding al wel paar keer wedstrijd meegedaan maar dan steeds niet vol en dan zat ik er ook niet zo lekker in. Vanavond voor t eerst dat ik en weer gewoon volledig heb meegedraaid in t normale wisselschema en dat ik ook lekker in de wedstrijd zat :)

Nog wel even vannacht en morgen afwachten of dat achteraf nog steeds goed idee was, maar dat is zorg voor later ;). Nu in bad nog even opwarmen voor ik bed in ga, met een krentenbol :D

Fijn @Kaatje1 dat UWV niet moeilijk doet!
pi_204033334
quote:
Vraagje tussendoor.

Tijd gaat snel O+ eigenlijk wel tijd voor een feestje/etentje inderdaad
pi_204033357
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat slecht zeg van die fout overgenomen e-mail adressen en mails met gevoelige informatie..

Ik speelde m'n hockeywedstrijd best wel lekker en scoorde twee keer O+ was fijn, ik heb sinds de hersenschudding al wel paar keer wedstrijd meegedaan maar dan steeds niet vol en dan zat ik er ook niet zo lekker in. Vanavond voor t eerst dat ik en weer gewoon volledig heb meegedraaid in t normale wisselschema en dat ik ook lekker in de wedstrijd zat :)

Nog wel even vannacht en morgen afwachten of dat achteraf nog steeds goed idee was, maar dat is zorg voor later ;). Nu in bad nog even opwarmen voor ik bed in ga, met een krentenbol :D

Fijn @:Kaatje1 dat UWV niet moeilijk doet!
Wat klinkt dat knus, in bed/bad met een krentenbol :D
En wat fijn dat er vooruitgang is en je een hele wedstrijd mee kon doen. Hopelijk was het idd een goed idee.
pi_204033604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 00:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat klinkt dat knus, in bed/bad met een krentenbol :D
En wat fijn dat er vooruitgang is en je een hele wedstrijd mee kon doen. Hopelijk was het idd een goed idee.
Haha! Enige nadeel van in bad vind ik altijd dat ik er zo moeilijk weer uit kom, want zodra ik opsta is het weer koud. In bad m'n krentenbol opgepeuzeld en net van bad naar bed verhuisd. Had niet echt avondgegeten nog dus de krentenbol beviel goed. En ik hoop idd ook dat ik er vannacht en morgen geen last van heb :) maar tot nu toe gaat het prima dus ik heb goede hoop!

Heb jij nachtdienst of gewoon laat slapen?
pi_204033630
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 00:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha! Enige nadeel van in bad vind ik altijd dat ik er zo moeilijk weer uit kom, want zodra ik opsta is het weer koud. In bad m'n krentenbol opgepeuzeld en net van bad naar bed verhuisd. Had niet echt avondgegeten nog dus de krentenbol beviel goed. En ik hoop idd ook dat ik er vannacht en morgen geen last van heb :) maar tot nu toe gaat het prima dus ik heb goede hoop!

Heb jij nachtdienst of gewoon laat slapen?
Nachtdienst :7
En heb ook wel zin in een krentenbol.
pi_204033668
Dit zit al 2 weken in mijn hoofd. Elke dag. En toen kwam dit langs, dus nu wordt het alleen maar erger :+ Mooie versie.
pi_204033738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 01:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nachtdienst :7
En heb ook wel zin in een krentenbol.
Hey, *boks*
pi_204033750
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 02:28 schreef Candaasje het volgende:

Hey, *boks*
*O*

Ik hoop dat het daar rustig is? (ik vind zieke diertjes altijd super zielig)
pi_204033776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 02:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
*O*

Ik hoop dat het daar rustig is? (ik vind zieke diertjes altijd super zielig)
Zonder het te alleen jinxen: Jup :Y
Ik heb 4 (stabiele) patiëntjes, dus nu even een kop thee, beetje de boel aan kant maken en even wandelen met de hondjes.
pi_204033849
Wat een goed tijdstip voor een wandeling. Lekker stil :+

Ben je nog aan het stuiteren, overigens? *)
pi_204033875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 04:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat een goed tijdstip voor een wandeling. Lekker stil :+

Ben je nog aan het stuiteren, overigens? *)
Het heeft wel wat, heel de wereld voor jezelf!

En zeker! Ik ben al sinds 5 uur wakker en nog steeds niet moe :D
pi_204033946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet op zoek naar een grote monitor om aan m'n laptop te hangen zodat ik kan thuiswerken. Eén blik op de site van coolblue en ik ben het bos al kwijt door alle bomen.

Kringloop niet een beter alternatief?
pi_204033975
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 07:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kringloop niet een beter alternatief?
Ik heb niet de indruk dat de kringloopwinkels in m'n buurt een goede elektronica-afdeling hebben. Serviesgoed, kleren, boeken, meubels. Niks met een stekker op misschien een halfvergaan tosti-ijzer na.

M'n huidige monitor komt wel van de kringloop (bij m'n ouders in de buurt) maar dat is nog een vierkant-achtig formaat, geen groot breedbeeld.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 maart 2022 @ 08:13:21 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204034192
Ik heb in coronatijd https://www.bol.com/nl/nl(...)00000125003539/?s2a= aangeschaft voor thuis.
Ben ik blij mee :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204034260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 08:13 schreef borisz het volgende:
Ik heb in coronatijd https://www.bol.com/nl/nl(...)00000125003539/?s2a= aangeschaft voor thuis.
Ben ik blij mee :Y.
Oh die ga ik ook onthouden *O*
pi_204034264
Ik ben heel blij met de 27 inch Philips die ik voor thuiswerken heb gekocht maar ik denk dat de factuur daarvoor naar mijn werkadres is gegaan want die kan ik nu nergens terugvinden.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 08:27:42 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_204034282
quote:

Stuur zo even een DM naar mij. Dan kijk ik even wat ik heb staan en of dit voor jou bruikbaar is.
Of wat een goed keuze zou zijn indien je een nieuwe monitor gaat aanschaffen.

Zet er ook even bij welke aansluiting de monitor moet hebben. DVI/HDMI/Displaypoort.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 08:29:14 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204034291
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 07:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb niet de indruk dat de kringloopwinkels in m'n buurt een goede elektronica-afdeling hebben. Serviesgoed, kleren, boeken, meubels. Niks met een stekker op misschien een halfvergaan tosti-ijzer na.

M'n huidige monitor komt wel van de kringloop (bij m'n ouders in de buurt) maar dat is nog een vierkant-achtig formaat, geen groot breedbeeld.
Mja, qua computer apparatuur zie ik nooit iets wat ook maar in de verste verte interessant is bij de kringloopwinkels, kom er regelmatig, maar het enig wat wel eens interessant is, zijn strips, boeken, CD's, DVD, Soms overhemden (Als er iemand overleden is in mijn maat). Op EBay vind ik veel meer, of, vreemd genoeg, bij het grof vuil. Tijdje terug 2 klokken uit de jaren 20, en elders een hele stapel zeer solide RVS Schalen. Vriend van mijn vond ooit een MacPro zonder harde schijf bij het grof vuil
  vrijdag 11 maart 2022 @ 09:22:12 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204034710
quote:

Ik heb tijdens een Mediamarkt aanbieding deze opgepikt:
https://www.coolblue.nl/product/881836/lg-ultrawide-29wp500.html

En daar zit ik de hele dag achter, 5 dagen in de week, plus knutselhobby avonden, zonder klachten.
  Moderator vrijdag 11 maart 2022 @ 09:40:13 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204034842
quote:

Ho eem. Je werkgever wil waarschijnlijk dat je thuis werkt, dus dan zorgt die maar voor een laptop en scherm.

24" is prima, als je twee naast elkaar zet :P Ik ben zelf wel meer van de 16:10 schermen ipv 16:9. Dat is wat vierkanter ipv breedbeeld.

Een 43" rond scherm is even wennen, meer daarna wel erg fijn. Als de baas toch betaald.
Of als je drie vensters naast elkaar wilt, dan 48". Ligt aan je werkzaamheden, voor mij is 43" praktischer.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:01:28 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204035054
Hoezee. Er is een kerel die stookhout op komt halen op de afgesproken tijd gearriveerd, hij wil alles meenemen en heeft een kleine aanhanger. Aangezien we per aanhanger verkopen, is dat extra fijn.
De kosten van het verwijderen van de bomen waren 1000 euro. Ik ben benieuwd hoeveel we daar na de verkoop van het hout van af kunnen trekken.
Spoilers!
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:05:41 #192
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204035096
quote:

Ik zou niet de allergoedkoopste kopen, die geeft waarschijnlijk geen geweldig beeld,
Koop een 4K scherm, en dan een 27" of 32"
Ik heb deze naast mijn werklaptop, ideaal, groot, helder
https://www.coolblue.nl/product/811050/benq-ew3270u.html
  Moderator vrijdag 11 maart 2022 @ 10:22:21 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204035264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoezee. Er is een kerel die stookhout op komt halen op de afgesproken tijd gearriveerd, hij wil alles meenemen en heeft een kleine aanhanger. Aangezien we per aanhanger verkopen, is dat extra fijn.
De kosten van het verwijderen van de bomen waren 1000 euro. Ik ben benieuwd hoeveel we daar na de verkoop van het hout van af kunnen trekken.
Je weet niet hoe hoog hij stapelt :+
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:26:49 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204035320
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je weet niet hoe hoog hij stapelt :+
Jawel, hij heeft een aanhanger met een deksel :D
Spoilers!
  Moderator vrijdag 11 maart 2022 @ 10:28:02 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204035338
Met grote schermen en laptops: kijk even of je docking alles aan kan.

Collega's hadden alles via de docking: internet, 3D muis, toetsenbord+muis en een 43" scherm op 120Hz. Vervolgens was de 3D muis nogal schokkerig en internet langzaam.

Docking kon niet alles via een kabel verwerken waardoor werd overgeschakeld op draadloos netwerk. Internet rechtstreeks in laptop was overigens de oplossing.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:29:13 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204035357
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jawel, hij heeft een aanhanger met een deksel :D
Een bagagewagentje :)
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:33:07 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204035393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:29 schreef fietsie het volgende:

[..]
Een bagagewagentje :)
Voor hun vakanties inderdaad. Het is wel een normaal formaat enkelasser, niet zo'n mini-ding.

De eerste 40 euro is al binnen *)
Spoilers!
pi_204035573
Gaat lekker zo dan Lucky :D

Stuiternaggie voor Candaas dus :+
pi_204035587
Ons laatste Bilbaolala tralala dagje ligt voor ons.
Eens kijken of we onder een brug kunnen hangen :B :B

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 11-03-2022 10:55:45 ]
pi_204036297
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef Blues het volgende:

[ afbeelding ]
Hoe tof is dat!? O+
pi_204036492
quote:

[ afbeelding ]
Ik krijg hier een beetje Spiderman associaties bij :D

Tof!! En have fun!
pi_204036518
quote:

[ afbeelding ]
Een pont in de lucht.
Daar zou ik vermoedelijk héél stil blijven staan vanwege balans van het ding.
Wat een formaat! 😳
pi_204036929
Pompoenpastinaaksoep staat te pruttelen. En ik ruik hem nog steeds *O*
Blijkbaar had ik een soort van vooruitziende blik toen ik dinsdag een hoop verse groenten in huis haalde. Elke dag nog vers kunnen koken en met de kliekjes kom ik het weekend wel door. Alleen jammer dat ik toch niet die bananen uit de supermarkt meenam ‘want fruit ging ik in de loop van de week wel halen’ :')

Neus is braaf, hoest wordt minder, wie weet mag ik na zondag echt weer eruit.
Kan ik boodschappen gaan doen voor mijn ouders want die zijn wat vroeger teruggekomen van vakantie omdat pa vanmorgen hoofdpijn had en koudwarm. Dus die gaat nu maar een tripje GGD maken. Risico van twee kanten: ik afgelopen weekend en dinsdag gekaart met een vriend die nu positief blijkt te zijn.

Vanavond repetitie: 1/4 van het koor ook besmet of in quarantaine :')
pi_204037141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 08:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Mja, qua computer apparatuur zie ik nooit iets wat ook maar in de verste verte interessant is bij de kringloopwinkels, kom er regelmatig, maar het enig wat wel eens interessant is, zijn strips, boeken, CD's, DVD, Soms overhemden (Als er iemand overleden is in mijn maat). Op EBay vind ik veel meer, of, vreemd genoeg, bij het grof vuil. Tijdje terug 2 klokken uit de jaren 20, en elders een hele stapel zeer solide RVS Schalen. Vriend van mijn vond ooit een MacPro zonder harde schijf bij het grof vuil
Neef van mijn moeder werkte bij de VAM in Wijster. Afvalverwerking. Wat die allemaal mee naar huis heeft genomen, je gelooft het gewoon niet :o Nou ja, jij waarschijnlijk wel. Maar gewoon dure dingen, nieuw in de verpakking. Ooit een winkelvoorraad aan sigaretten en shag, onder de rokende collega's verdeeld. Nieuwe fietsen. Nieuwe apparatuur. Er staat antiek in zijn huis, afkomstig van de vuilnisbelt 8)7
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:17:40 #205
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204037942
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pompoenpastinaak
Wat een prachtige combinatie, ook van woorden
:P
Peter pakt de Pompoenpastinaak in papier
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:23:29 #206
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204038001
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 13:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Neef van mijn moeder werkte bij de VAM in Wijster. Afvalverwerking. Wat die allemaal mee naar huis heeft genomen, je gelooft het gewoon niet :o Nou ja, jij waarschijnlijk wel. Maar gewoon dure dingen, nieuw in de verpakking. Ooit een winkelvoorraad aan sigaretten en shag, onder de rokende collega's verdeeld. Nieuwe fietsen. Nieuwe apparatuur. Er staat antiek in zijn huis, afkomstig van de vuilnisbelt 8)7
Toen de muur was gevallen ben ik samen met een vriend met een kleine vrachtwagen met aanhanger door Oostduitsland gaan rijden, alle dagen dat er grof vuil was uitgezocht en dan gaan rijden.
Lading na lading verzinkte badkuipen, emmers, gieters etc die men wegdeed, wasmolens van hout en touw, grote aardewerken potten, en nog veel meer huisraad dumpte men omdat ze hun marken 1 op 1 konden wisselen tegen DMark, en fijne plastic spullen en moderne zaken kon kopen.
Heel wat tuincentra in Nederland Frankrijk en UK trokken deze spullen uit onze handen.
pi_204038283
Jan op strooptocht in voormalige ddr. 🙃

En hoera voor de reuk van Cat 💐

Toen ik vanmiddag bij het theater kwam, bleek een groot insectenhotel tegen de grond omgetrapt.
Net als eerder al eens boompjes in groen bakken.

Daarover was ik zo pissed, dat ik het mailde naar het Meldpunt Openbare Ruimten met foto.
En zojuist hebben de mannen het weer overeind gezet. Top.👍🏼
Weer gemaild met dank en foto van het resultaat.
pi_204038403
We hebben er niet alleen onder gehangen, ik heb er ook bovenop gelopen (g niet, hoogtevrees) :B

SPOILER
*O*
pi_204038738
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:58 schreef Blues het volgende:
We hebben er niet alleen onder gehangen, ik heb er ook bovenop gelopen (g niet, hoogtevrees) :B
[ afbeelding ]
SPOILER
*O*
Stoer. _O_
#Team golfer
pi_204039632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat een prachtige combinatie, ook van woorden
:P
Peter pakt de Pompoenpastinaak in papier
En lekker :9

Kooradministratie klaar, met de oogst van vandaag nu 17 porties soep in de vriezer, straks nog pastasaus maken waarvan een deel ook de vriezer in gaat. Morgen wellicht ramen wassen. Ik houd me wel bezig :+
pi_204039634
quote:
[ afbeelding ]
SPOILER
*O*
Leukleuk *O*
pi_204039643
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:48 schreef AnneX het volgende:
Jan op strooptocht in voormalige ddr. 🙃

En hoera voor de reuk van Cat 💐

Toen ik vanmiddag bij het theater kwam, bleek een groot insectenhotel tegen de grond omgetrapt.
Net als eerder al eens boompjes in groen bakken.

Daarover was ik zo pissed, dat ik het mailde naar het Meldpunt Openbare Ruimten met foto.
En zojuist hebben de mannen het weer overeind gezet. Top.👍🏼
Weer gemaild met dank en foto van het resultaat.
Goed bezig ^O^

Ik blijf de komende dagen nog wat neurotisch snuffelen, denk ik. Maar word steeds optimistischer dat Omicron bij mij minder stout is dan Delta.
pi_204039775
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed bezig ^O^

Ik blijf de komende dagen nog wat neurotisch snuffelen, denk ik. Maar word steeds optimistischer dat Omicron bij mij minder stout is dan Delta.
Nu dan ook geen last van smaak/reuk verlies? Hopen dat je vader gewoon verkouden is.

Brrrr @Blues Wat @AnneX zegt ook, Team @golfer (maar waarschijnlijk team op de grond blijven)
En wat stom van het omtrappen van het insectenhotel. Wat is daar nou leuk aan, sowieso omtrappen van dingen.

Vandaag ook zo'n lekker dagje gehad, groente/fruitkraam op de markt leeggekocht :D Helaas had de plantenkraam geen leuk dingen, of eigenlijk ik vond ze niet leuk dus later bij een buurtbloemenzaak wat gezelligs op het balkon gekocht. Morgen nog maar ééns. Schijnt dat de bloemenwinkels enorm tegen elkaar opbieden, veel vraag van klanten maar weinig aanbod.
En daarna lekker op het balkon gezeten in de zon, wat is dat heerlijk. Diva's genoten mee, alleen was er een kat in de tuin beneden, en daar waren ze het niet helemaal mee eens.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 17:57:04 #214
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204040380
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 16:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En lekker :9

Kooradministratie klaar, met de oogst van vandaag nu 17 porties soep in de vriezer, straks nog pastasaus maken waarvan een deel ook de vriezer in gaat. Morgen wellicht ramen wassen. Ik houd me wel bezig :+
17 porties _O_

Fijn van je reuk! Mijn reuk is nog niet 100%. Ik ruik poeplucht vooral slecht :')
Spoilers!
pi_204040403
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
17 porties _O_

Fijn van je reuk! Mijn reuk is nog niet 100%. Ik ruik poeplucht vooral slecht :')
17 porties zijn niet alleen van vandaag. Laatste weken veel soep gemaakt :9

Poeplucht slecht ruiken is toch niet heel vervelend :P
Mijn moeder komt er (na drie maanden) achter dat ze, naast reukverlies, ook bepaalde etenswaren niet/anders proeft. Ben benieuwd hoe dat gaat als er nu evt een tweede besmetting overheen gaat.

Hoe is het in het hoge noorden?
pi_204040854
Stom van het insecten hotel. :{

Wij hebben vandaag koffie/ thee gedronken bij onze toekomstige buren :D
Aardige lui, die ook veel over de huizen weten, hebben afgelopen jaar ook zelf groots verbouwd en spraken de inmiddels overleden buurvrouw ook natuurlijk. (Die heeft er vanaf haar 11e tot 94ste levensjaar gewoond). Dus we weten nu dat we moeten oppassen voor verborgen zinkputten en we mogen altijd de blauwdrukken komen bekijken.
pi_204041127
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 18:51 schreef Candaasje het volgende:

Aardige lui, die ook veel over de huizen weten, hebben afgelopen jaar ook zelf groots verbouwd en spraken de inmiddels overleden buurvrouw ook natuurlijk. (Die heeft er vanaf haar 11e tot 94ste levensjaar gewoond). Dus we weten nu dat we moeten oppassen voor verborgen zinkputten en we mogen altijd de blauwdrukken komen bekijken.
Dat klinkt als een goed stel buren ^O^
Krabbel al gezet? (Onder voorbehoud van keuring)

En vorige bewoner O+
pi_204041136
quote:

Wat leuk, gezellige kennismaking
pi_204041146
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat klinkt als een goed stel buren ^O^
Krabbel al gezet? (Onder voorbehoud van keuring)

En vorige bewoner O+
Nee, krabbel volgt nog :D . Ik denk dat 'ie pas na de keuring komt. Maar dat is voor ons prima, mocht de keurder opeens met corona zitten ofzo, dan hebben niet het probleem dat we de 3 dagen bedenktijd na de krabbel al passeren in de tussentijd.

Maandag taxatie, dinsdag keuring+ energieadvies. Donderdag gesprek met financieel adviseur. En tegen die tijd vast ook wel het tekenen en de overdrachtstermijn bespreken.
pi_204041314
quote:

Een goeie buur… B-)

Nog goeie ideeën opgedaan bij de buren? Wat niet en wat wèl.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 19:38:51 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_204041364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik zou niet de allergoedkoopste kopen, die geeft waarschijnlijk geen geweldig beeld,
Koop een 4K scherm, en dan een 27" of 32"
Ik heb deze naast mijn werklaptop, ideaal, groot, helder
https://www.coolblue.nl/product/811050/benq-ew3270u.html
Er zijn maar een paar fabrikanten die panelen maken. Het grootste verschil is welk type paneel. Dit ivm de inkijkhoek en verversingssnelheid.
Hier staat een Philips PHL276E8V Een 4K scherm van 27". Mooi en strak beeld. Op een IPS paneel.
Dus minder geschikt voor gaming ivm de relatieve traagheid. Staat tegenover een grotere inkijkhoek.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 19:40:19 #222
63722 z80
I fink you freaky
pi_204041391
quote:
[ afbeelding ]
SPOILER
*O*
Hier ook hoogtevrees. Maar wel eigenwijs genoeg om toch naar boven te willen.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 19:48:24 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204041514
Frida en nichtje zijn beste vrienden O+

Frida bekijkt hoe nichtje een doos open doet en springt er vervolgens in ^O^ waar nichtje gaat is Frida dichtbij..
En kinderspeelgoed is ook gewoon katten speelgoed :7
pi_204041650
Morgen komt er eindelijk iemand naar de schutting kijken *O* benieuwd naar de offerte.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 maart 2022 @ 20:13:15 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204041913
Avond :W

Op naar het laatste campagneweekend. Morgen staan alle partijen op de Grote Markt. :) Mooi weer dus dikke prima.
pi_204042663
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 09:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ho eem. Je werkgever wil waarschijnlijk dat je thuis werkt, dus dan zorgt die maar voor een laptop en scherm.

24" is prima, als je twee naast elkaar zet :P Ik ben zelf wel meer van de 16:10 schermen ipv 16:9. Dat is wat vierkanter ipv breedbeeld.

Een 43" rond scherm is even wennen, meer daarna wel erg fijn. Als de baas toch betaald.
Of als je drie vensters naast elkaar wilt, dan 48". Ligt aan je werkzaamheden, voor mij is 43" praktischer.
Iedereen heeft aan het begin van de coronatijd ¤500 gekregen voor thuiswerkapparatuur maar toen werkte ik er nog niet natuurlijk :')

Iedereen die OP het werk ook geen vaste werkplek met desktop computer heeft kan met veel moeite een laptop van het werk aanvragen maar ik heb wel een desktop computer op werk dus dat geldt voor mij niet. (Dat het iedere dag een andere werkplek met desktop computer is, van degene die die dag parttime/ziek is of thuiswerkt, is een andere kwestie :') )

M'n plan is één scherm en het laptoppie op z'n standaard ernaast. Ik heb er eigenlijk geen zin in om m'n hele bureau vol te bouwen voor 2 dagen in de week thuiswerken. (Meer dan dat lijkt niet de bedoeling te zijn, de enige die op dit moment wel vaker dan dat thuiswerkt staat inmiddels bekend als "oh ja die is er nooit en daar heb je nooit wat aan")

We werken veel met spul waar je in de breedte doorheen moet scrollen dus m'n huidige 5:4 (oid) kringloopmonitortje is daar niet handig voor. Ik moet een scherm hebben dat breder is dan dat het hoog is. :D
pi_204043392
Lol, ik heb een patroon ontdekt.

Zo af en toe vliegen de katten elkaar in de haren. En ik heb nu in de gaten dat dat vrijwel altijd is als ik een online meeting heb. Blijkbaar houden ze er niet van als ik niet 100% aandacht voor ze heb of zo….
Dus net ook drama onder de repetitie :') Gelukkig stond ik dit keer op mute _O-
pi_204044099
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol, ik heb een patroon ontdekt.

Zo af en toe vliegen de katten elkaar in de haren. En ik heb nu in de gaten dat dat vrijwel altijd is als ik een online meeting heb. Blijkbaar houden ze er niet van als ik niet 100% aandacht voor ze heb of zo….
Dus net ook drama onder de repetitie :') Gelukkig stond ik dit keer op mute _O-
Maar niet meer online vergaderen is ook geen optie natuurlijk
Hier geen patroon, ze knokken en knuffelen
pi_204044552
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 21:14 schreef Tele6 het volgende:

Iedereen heeft aan het begin van de coronatijd ¤500 gekregen voor thuiswerkapparatuur maar toen werkte ik er nog niet natuurlijk :')

Als jij ook deels thuis gaat werken dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat nieuwe medewerkers ook een compensatie krijgen. Als ze dat niet hebben, dan is dat wel wat raar.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 23:51:20 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204044605
Is het al bedtijd?
pi_204044630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar niet meer online vergaderen is ook geen optie natuurlijk
Hier geen patroon, ze knokken en knuffelen
Ieder in een andere ruimte is een meer praktische oplossing :P

Of van tijd tot tijd een boze blik en waarschuwend geklik met mijn tong _O-
pi_204044639
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 23:51 schreef fietsie het volgende:
Is het al bedtijd?
Vast wel ergens.
pi_204044650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 23:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als jij ook deels thuis gaat werken dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat nieuwe medewerkers ook een compensatie krijgen. Als ze dat niet hebben, dan is dat wel wat raar.
Ik kreeg na een jaar eindelijk een werklaptop (kwam ook door leveringsproblemen). En heb een oude bureaustoel mee naar huis genomen.
Deze maand hebben we een online bijeenkomst over ergonomisch thuiswerken… lekker op tijd en ik ben benieuwd of het alleen het leuke praatje is, of dat er daadwerkelijk geïnvesteerd wordt.
pi_204044999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 23:51 schreef fietsie het volgende:
Is het al bedtijd?
Nee, over zo'n 9 uur pas -O-
pi_204045525
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 00:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, over zo'n 9 uur pas -O-
Drukke nachtdienst of valt het mee?

Ik lig al sinds 4.15 wakker. Geen idee waarom, ik sliep pas om 23.30 dus genoeg slaap gehad zal het niet zijn. Gelukkig kan ik uitslapen straks dus ik pak vast nog een paar aanvullende uurtjes ergens vanochtend
pi_204045723
Vlindertje hopelijk weer in dromenland. Nachtdienst was redelijk rustig. Geen gekke dingen gebeurd. Wel iemand die boos op me was. Ik wilde het telefoonnummer van een arts niet geven. Joh.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2022 @ 07:47:12 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204045763
Trusten dan maar Isa :) We nemen hier wel weer over :+.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 08:17:38 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204045859
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 07:33 schreef Isabeau het volgende:
Vlindertje hopelijk weer in dromenland. Nachtdienst was redelijk rustig. Geen gekke dingen gebeurd. Wel iemand die boos op me was. Ik wilde het telefoonnummer van een arts niet geven. Joh.
Sommige mensen. Mijn moeder was een racist omdat ze iemand niet wou helpen op d'r vrije dag.

Dat meneer maandag zonder afspraak het kantoor binnen kwam lopen en ze toen een hele middag aan hem geven besteed en meneer vervolgens ook dinsdag en woensdag weer langs kwam was ie dan even vergeten blijkbaar :')
pi_204046235
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 08:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Sommige mensen. Mijn moeder was een racist omdat ze iemand niet wou helpen op d'r vrije dag.

Dat meneer maandag zonder afspraak het kantoor binnen kwam lopen en ze toen een hele middag aan hem geven besteed en meneer vervolgens ook dinsdag en woensdag weer langs kwam was ie dan even vergeten blijkbaar :')
Beetje jammer. Raar hoor.

Hoop dat Isa lekker slaapt.
Jij ook nog geslapen Vlindertje?
Na een aantal goede nachten vannacht een slechte nacht gehad. Denk 3 uur geslapen. Had het warm en buiten veel geschreeuw en vuurwerk. Begon toen de cafés en clubs dicht waren maar helaas nu dus weer.

Vandaag auto zetten bij Leidschenhage, tram naar Den Haag CS en dan lopen naar Scheveningen.
pi_204046330
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Beetje jammer. Raar hoor.

Hoop dat Isa lekker slaapt.
Jij ook nog geslapen Vlindertje?
Na een aantal goede nachten vannacht een slechte nacht gehad. Denk 3 uur geslapen. Had het warm en buiten veel geschreeuw en vuurwerk. Begon toen de cafés en clubs dicht waren maar helaas nu dus weer.

Vandaag auto zetten bij Leidschenhage, tram naar Den Haag CS en dan lopen naar Scheveningen.
Fijne wandeling, lekker wandelweer vandaag
pi_204046631
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Morgen komt er eindelijk iemand naar de schutting kijken *O* benieuwd naar de offerte.
Dat wordt een duur grapje, maar dat hadden we wel verwacht. Benieuwd wat de verzekering zegt.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 10:40:41 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204047132
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 09:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat wordt een duur grapje, maar dat hadden we wel verwacht. Benieuwd wat de verzekering zegt.
Tenzij twee linker handen is een schutting zetten zelf ook nog wel te zetten. Uurtjes zijn duur :)
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 10:42:26 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204047164
Morgen weer naar een camerabeurs in Hilversum.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2022 @ 10:45:33 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204047203
Gesport. Straks paar uurtjes campagnevoeren :)
Is lekker weer dus prima.
Verder de dingen die in een weekend ook moeten gebeuren...
pi_204047321
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tenzij twee linker handen is een schutting zetten zelf ook nog wel te zetten. Uurtjes zijn duur :)
Iedereen kan een schutting zetten. Maar kan iedereen het ook goed? Zeker op deze hoek waar de wind vol op staat.

4 jaar geleden hebben wel alle schuttingen zelf gezet. Ik ben blij dat we het nu gewoon door een professional kunnen laten doen.
pi_204047693
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Iedereen kan een schutting zetten. Maar kan iedereen het ook goed? Zeker op deze hoek waar de wind vol op staat.

4 jaar geleden hebben wel alle schuttingen zelf gezet. Ik ben blij dat we het nu gewoon door een professional kunnen laten doen.
Daar zou ik ook op inzetten. Zo iemand heeft heeft kennis maar ook het materiaal. Beter nu in 1x goed dan iedere 4 jaar zelf hobby’en (en dat kost ook geld)
pi_204047697
Gisteren naar een bruiloft geweest. Voor het eerst sinds m'n tante toen ik 12 was ofzo. En het was zowaar heel leuk. :D Mooie locatie, veel planten, bohemian sfeertje en leuk gedaan met een pubquiz.
pi_204047937
De hele buurt is buiten bezig.
Dus ik ook, ramen wassen en rolluiken soppen. Dat doe ik één keer per jaar. Toen ik wilde beginnen zag ik dat buurman precies vandaag hetzelfde plan had. Alleen heeft hij ook nog een plat dak wat hij schrobt plus hogedrukspuit. Ik wacht wel even met die kant van het huis en heb hem gevraagd niet te voorzichtig zijn met water :+
pi_204047942
Zoon van kennissen is de vlaggendrager morgen bij de afsluiting van de Paralympics
pi_204047944
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 19:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
Een goeie buur… B-)

Nog goeie ideeën opgedaan bij de buren? Wat niet en wat wèl.
We hebben enkel nog in hun woonkeuken gezeten, maar ze hebben ook wel wat dingen gedaan die wij ook willen doen. (Wasmachine naar de kelder verplaatsen, dakisolatie, CV + vloerverwarming aanleggen, badkamer vergroten middels dakkapel) dus we weten waar we in elk geval om ervaring kunnen vragen ^O^

Het was vooral om even kennis te maken. Het is natuurlijk een kleiner dorp, het zijn straks de directe buren en we gaan met die verbouwing toch wel wat overlast veroorzaken. Kun je maar beter alvast een beetje investeren in een goede relatie, dachten we :)
(En dan konden we ook gelijk een idee krijgen van wat voor mensen we als buren krijgen. Andersom ook natuurlijk. Als ik nu naar een familielid kijk die na nog geen jaar het liefst weer wil verhuizen door een terrorbuurman....brr! Nu moeten we namelijk nog tekenen ;) )
pi_204048453
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 10:42 schreef derLudolf het volgende:
Morgen weer naar een camerabeurs in Hilversum.
Ha, kom je mnX tegen 😎
De vraag is of jullie elkaar herkennen 🤓 na bijna 4 jaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 12-03-2022 12:34:37 ]
pi_204048590
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
De hele buurt is buiten bezig.
Dus ik ook, ramen wassen en rolluiken soppen. Dat doe ik één keer per jaar. Toen ik wilde beginnen zag ik dat buurman precies vandaag hetzelfde plan had. Alleen heeft hij ook nog een plat dak wat hij schrobt plus hogedrukspuit. Ik wacht wel even met die kant van het huis en heb hem gevraagd niet te voorzichtig zijn met water :+
Hier ook zoiets en dan worden aangesproken door de wandeltoeristen bepakt en bezakt (?) op zoek naar het begin van het Klompenpad bij de verkeerde kerk. 🙃
pi_204048747
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]
We hebben enkel nog in hun woonkeuken gezeten, maar ze hebben ook wel wat dingen gedaan die wij ook willen doen. (Wasmachine naar de kelder verplaatsen, dakisolatie, CV + vloerverwarming aanleggen, badkamer vergroten middels dakkapel) dus we weten waar we in elk geval om ervaring kunnen vragen ^O^

Het was vooral om even kennis te maken. Het is natuurlijk een kleiner dorp, het zijn straks de directe buren en we gaan met die verbouwing toch wel wat overlast veroorzaken. Kun je maar beter alvast een beetje investeren in een goede relatie, dachten we :)
(En dan konden we ook gelijk een idee krijgen van wat voor mensen we als buren krijgen. Andersom ook natuurlijk. Als ik nu naar een familielid kijk die na nog geen jaar het liefst weer wil verhuizen door een terrorbuurman....brr! Nu moeten we namelijk nog tekenen ;) )
Jullie hoeven je voorlopig niet te vervelen 😉

Mn.X heeft opnieuw getoeterd ofwel muzikaal bijgedragen aan de bijeenkomst met sprekers in het grote dorp verderop. Veel publiek en indrukwekkend met sprekers uit Oekraine, die eerder zijn vertrokken.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 12:57:02 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204048775
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 12:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ha, kom je mnX tegen 😎
De vraag is of jullie elkaar herkennen 🤓 na bijna 4 jaar.
Niet heel klein en orthopedische schoenen geloof ik? Verder geen actieve herinneringen :+
pi_204048944
Zo. Ramen gewassen, tweede was hangt *O* buiten *O* te drogen, derde zit in de machine, eerste helft van de monster afwas is klaar. En ik voorlopig ook.

Zelfs drie mensen live gesproken vandaag :D
Buurman (ik vanachter mijn raam, hij op zijn platdak :+ ) en toen bleek ik drie oproepen van mijn ouders te hebben gemist. Beiden negatief getest en awwwww vast bezorgd om mij O+ Nope, ze gaan naar broer en die had onze hogedrukspuit nodig :')
Die maar buiten gezet (na uitgebreid handjes wassen) en vanaf het balkon even met hen gekletst.

En nu heb ik af en toe een hoest en moet een keer in het kwartier mijn neus ophalen. Af en toe zakdoek nodig. Dat is nog niet klachtenvrij he? -O-
pi_204049104
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Ramen gewassen, tweede was hangt *O* buiten *O* te drogen, derde zit in de machine, eerste helft van de monster afwas is klaar. En ik voorlopig ook.

Zelfs drie mensen live gesproken vandaag :D
Buurman (ik vanachter mijn raam, hij op zijn platdak :+ ) en toen bleek ik drie oproepen van mijn ouders te hebben gemist. Beiden negatief getest en awwwww vast bezorgd om mij O+ Nope, ze gaan naar broer en die had onze hogedrukspuit nodig :')
Die maar buiten gezet (na uitgebreid handjes wassen) en vanaf het balkon even met hen gekletst.

En nu heb ik af en toe een hoest en moet een keer in het kwartier mijn neus ophalen. Af en toe zakdoek nodig. Dat is nog niet klachtenvrij he? -O-
Ik wacht even met de balkonramen

Saharazand zorgt komende week voor mooie zontaferelen en vieze auto's

https://www.ad.nl/binnenl(...)eze-auto-s~aee3e031/
pi_204049156
De buitenkant ramen hier zien er sowieso niet echt uit door de laatste stormen en het vele zand van de opgebroken straat, dus die sahara komt er dan ook nog overheen :D

@Sarabi, onze schutting wordt nu ook weer door vakman gerepareerd, dit is onze 3e en ze hadden allemaal commentaar op elkaars werk :P
pi_204049186
Lekker bezig Cat!

Ik heb gelukkig nog twee uurtjes geslapen vanochtend. En ik voel me eindelijk weer iets beter, de keelpijn die ik er gistermiddag bij kreeg (weer negatieve test) is nu weer weg en de pijn in m'n nek en hoofd is minder :s) echt blij mee. Hopelijk morgen weer wat beter en dan gewoon redelijk fit op vakantie maandag!

Besloten morgen hockeyfeestje maar over te slaan, overdag wel en zo lang het buiten leuk is blijf ik, maar als iedereen naar binnen gaat en het druk is dan ga ik naar huis. Steeds meer corona gevallen, en meer mensen die bij lichte klachten toch al weer gewoon alles gaan doen. En het zou zo zonde zijn als ik dan morgen alsnog corona oppik :D
pi_204049227
Je bent al best lang bezig he Vlinder om met je klachten om te gaan. Gelukkig gaat het de goeie kant op!
Sterkte daarmee :*
Ik lees wel alles maar vergat dan weer te reageren.
pi_204049234
quote:
…”zweefpontje” Verdomd, er staan ook auto’s op 😳

Thuis. Eigen bed na een geslaagde stedentrip.
pi_204049237
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
…”zweefpontje” Verdomd, er staan ook auto’s op 😳

Thuis. Eigen bed na een geslaagde stedentrip.
En de rust van het dorp _O_
Wat een mega-drukke stad is Bilbao :o
pi_204049256
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 12:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Niet heel klein en orthopedische schoenen geloof ik? Verder geen actieve herinneringen :+
We hebben de foto’s nog w/

Inderdaad Vlindertje, je even gedeisd houden.
pi_204049263
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heel slim om kennis te maken ^O^
Alvast heel veel klusplezier gewenst, heb het huis net even op mijn gemakkie bekeken.
pi_204049275
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Verdorie…gister net alle ramen gezeemd voor en de pui achter.

Zo blijf je aan het werk.
pi_204049284
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:48 schreef Blues het volgende:
Je bent al best lang bezig he Vlinder om met je klachten om te gaan. Gelukkig gaat het de goeie kant op!
Sterkte daarmee :*
Ik lees wel alles maar vergat dan weer te reageren.
Sinds oktober al gedeeltelijk ziekgemeld ivm de hersenschudding inderdaad. Ik was opgebouwd van 2 naar 6 uur werk per dag, ging ook heel goed eigenlijk met nek en hoofd enzo, dat is echt de afgelopen twee weken dat ik daar weer last van had. Omdat ik me verder ook niet zo fit voelde, denk ik dat ik gewoon een griepje/virusje heb opgepikt. Ik dacht eerst dat ik dan toch op de valreep nog corona opgelopen zou hebben maar alle testen negatief. Afgelopen twee weken dus ook weer minder gewerkt. Maar maandagmiddag tm vrijdag even paar dagen skiën en ik hoop daarna weer fit te zijn en weer naar die 6 uur per dag terug te kunnen :) want was er wel blij mee dat dat weer zo goed ging!

Net even linkje geklikt, jullie vakantie ziet er heerlijk uit zeg. Doodeng wel die vliegende pont :D
pi_204049305
quote:

[..]

Dit had ik vanochtend moeten weten -O-
pi_204049364
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit had ik vanochtend moeten weten -O-
Ik lees het ook pas net. Ik wacht dus nog maar even
pi_204049453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 13:40 schreef Blues het volgende:
De buitenkant ramen hier zien er sowieso niet echt uit door de laatste stormen en het vele zand van de opgebroken straat, dus die sahara komt er dan ook nog overheen :D

@:Sarabi, onze schutting wordt nu ook weer door vakman gerepareerd, dit is onze 3e en ze hadden allemaal commentaar op elkaars werk :P
Gezellig wereldje :D

Als deze goed werk levert dan mag ie over een paar jaar de rest ook doen.
pi_204049462
Zit even naar schaatsen te kijken, op de Nederlandse pakken staat Giro 555. Mooi
pi_204049481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar zou ik ook op inzetten. Zo iemand heeft heeft kennis maar ook het materiaal. Beter nu in 1x goed dan iedere 4 jaar zelf hobby’en (en dat kost ook geld)
Precies :)
4 jaar geleden hadden we het goed niet dus moesten we het wel zelf doen. Maar het kan geen kwaad als we voor deze keer een deel van de verzekering terugkrijgen :+
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 14:22:38 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204049541
quote:

[..]

Dit lees ik te laat

pi_204049594
quote:
81s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dit lees ik te laat

[ afbeelding ]
Volgende week weer ;)
pi_204049867
quote:
81s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dit lees ik te laat

[ afbeelding ]
_O-
pi_204050088
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik lees het ook pas net. Ik wacht dus nog maar even
Gelukkig kan ik dit hele weekend nog door mijn schone ramen staren :+
En het schrobben en de binnenkant hoef ik in ieder geval niet opnieuw te doen. *O*
pi_204050115
Ik ben het verhaal van Nederland aan het terugkijken. Spoiler: ‘mijn’ stadsgraaf wordt vermoord :'(
Levert wel bekende plekjes op in de uitzending.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 15:10:58 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204050116
Hmm zusje wilde ook de ramen doen hier . Ik laat haar dat artikel maar even lezen :Y

Tevens ging nichtje vingerverfen.. nu heb ik een paarse muur _O-
  zaterdag 12 maart 2022 @ 15:16:58 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204050157
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef Barreltje het volgende:
Hmm zusje wilde ook de ramen doen hier . Ik laat haar dat artikel maar even lezen :Y

Alles beter dan een bruine muur.
pi_204050160
quote:

Leuk hé kleine nichtjes.😂
Hoe oud is zij nu? Kun je al vast meer meedoen dan babynichtje.
pi_204050165
quote:

Mooi paars is niet lelijk :D
pi_204050379
quote:

Leuk! Rest van de meubels daarbij aanpassen 😂
pi_204050420
In september 2020 is er een appgroepje opgezet met de kinderen van kennissen van mijn ouders. Zij zien elkaar nog zeer regelmatig, maar sinds wij volwassen zijn hebben de kinderen elkaar nauwelijks meer gesproken. Idee was om een keer te gaan uit eten. Datum geprikt…. Recht in de tweede lockdown van dat jaar. Dus dat plan ging in de ijskast.

Broer heeft het groepje net weer gereanimeerd. Met de openingszin ‘nu Corona erop zit kunnen we misschien weer een datum prikken’.

*kuchkuch* Ahem :7

Ik snap zijn bedoeling en een datum plannen kan zeker weer, maar het kwam een beetje lullig binnen :|W Ik kan daar zo letterlijk in zijn :')
Wel de datumprikker ingevuld, want elkaar weer ontmoeten is altijd gezellig.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 maart 2022 @ 16:07:25 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204050698
Dat was leuk. Lekker weer. Alle partijen bij elkaar.
Leer ik ook eens de Haarlemse politiek kennen.
Bij de PVDA was het best wel leeg. De Christenunie ging met een drumband door de stad _O-
De meeste mensen waren ook wel positief. Ik schat in een groei van 5 naar 7 zetels.
pi_204050707
Thuis

Wel bijgelezen, alles vergeten zowat. Blues op vakantie, vlinder bijna op vakantie, cat positief, schuttingen worden hersteld, sahara op komst. Dat heb ik onthouden. 24u autorijden, ik ben gaar.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204050776
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 16:08 schreef sigme het volgende:
Thuis
[ afbeelding ]

Wel bijgelezen, alles vergeten zowat. Blues op vakantie, vlinder bijna op vakantie, cat positief, schuttingen worden hersteld, sahara op komst. Dat heb ik onthouden. 24u autorijden, ik ben gaar.
Welkom thuis :)
pi_204050861
quote:
Thuis
[ afbeelding ]

Welkom terug, fijn dat jullie veilig thuis zijn. Andere huis nog kunnen bezoeken?
pi_204050974
quote:
Thuis
[ afbeelding ]

Welkom terug. Je onthoudt meer dan ik :D
pi_204050989
Ik moet me nog steeds verdiepen in de programma’s van de lokale partijen hier :O
Ik mis de stemwijzer ;(
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 16:48:52 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204051065
Zo paar vierkante meter grond weer omgespit en de uien gezaaid
pi_204051118
quote:
Thuis
[ afbeelding ]

Welkom thuis *O*
Ik heb gemist hoe het met een Spaanse casa kopen is afgelopen?
pi_204051200
@Kaatje, @Blues, dat Spaanse huis lijkt gekraakt, of gekraakt geweest. In Spanje hebben krakers van onbewoonde huizen een redelijke rechtsbescherming. De eigenaar van het huis, dat is in dit geval een of andere investeringsmaatschappij, dus geen particulier, moet dan er iets tegen gaan doen. Ik weet niet of en hoe snel en hoe ze dat dan eventueel gaan doen. Het gaat in elk geval lang duren. Wij blijven wel tamelijk geïnteresseerd dus we gaan er nog wel eens achteraan.
pi_204051206
Soory, te moe, @Kaatje1 verkeerd gementionend.
pi_204051318
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:03 schreef sigme het volgende:
Soory, te moe, @:Kaatje1 verkeerd gementionend.
;) Vroeg naar bed dus
pi_204051394
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet me nog steeds verdiepen in de programma’s van de lokale partijen hier :O
Ik mis de stemwijzer ;(
En hier? https://mijnstem.nl/#!/

Welkom terug @sigme Wat is jullie vakantie omgevlogen!
Het zal toch niet het enige huis zijn dat te koop staat?
pi_204051441
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Welkom terug @:sigme Wat is jullie vakantie omgevlogen!
Het zal toch niet het enige huis zijn dat te koop staat?
Ik hoef geen willekeurig huis, ik ben niet dakloos ofzo :D
pi_204051445
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
Toen hij mijn postcode beschuldigde van niet geldig zijn wist ik het al ;( Gemeente komt in het lijstje niet voor. Wat ik al dacht, want de partijen hebben er dit jaar voor gekozen niet aan stemwijzers deel te nemen. Balen voor luie kiezers zoals ik.
pi_204051452
Zit @Lucky_Strike nu bij dit eerbetoon aan Sven en Ireen?
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 17:27:01 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204051486
Claudia de Breij :r
pi_204051534
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:27 schreef derLudolf het volgende:
Claudia de Breij :r _O_ ftfy ;)
pi_204051567
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:23 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik hoef geen willekeurig huis, ik ben niet dakloos ofzo :D
Dat weet ik. Of moet het per se dit huis zijn? bedoelde ik.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Toen hij mijn postcode beschuldigde van niet geldig zijn wist ik het al ;( Gemeente komt in het lijstje niet voor. Wat ik al dacht, want de partijen hebben er dit jaar voor gekozen niet aan stemwijzers deel te nemen. Balen voor luie kiezers zoals ik.
Omdat ik ook even moest zoeken. Totdat het op de fb van de gemeente verscheen. En dacht dat je misschien iets aan de link had. -O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:24 schreef Blues het volgende:
Zit @:Lucky_strike nu bij dit eerbetoon aan Sven en Ireen?
Yep w/

Vanmiddag voor het eerst in zijn leven heeft de wasmachine op 95o gedraaid met 2 flinke scheppen vaatwaspoeder Sun. En stralend schoon w/
pi_204051572
Oh…slotje.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 17:34:41 #302
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204051574
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, sorry, ik snap niet waarom ze zoveel fans heeft...

En jammer dat het geluid weg valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')