Ik vond het zonder linkjequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om die huis gewoon naar de hele SC te sturen, niet?
Jaaaaaaa!! Wat gaafquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:16 schreef Candaasje het volgende:
WE
HEBBEN
HET
HUIS!
![]()
![]()
![]()
![]()
(We laten nog wel een bouwkundige keuring uitvoeren)
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het zonder linkje![]()
Gefeliciteerd @:Candaasje
Ja en jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt?
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad
Die is vast met haar hoofd elders nuquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad
Tis een houtsnede. Idd prachtigquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
Arme Kreaquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Wat gaafNu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken
En door je eigen grote tuin rennen
En bij Krea koffie drinken
Dan is het nog mooier denk ik.quote:
Stuiterslapenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel allemaal!![]()
![]()
Ik ga zo proberen te slapen.kansloos natuurlijk.
Succes!quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.
Nu ben ik zo zenuwachtig en ben ik bang dat ik alles verkeerd doe![]()
[ link | afbeelding ]
Ik had deze even helemaal gemist. Wat een naar berichtquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.
Nog meer snotter
Zolang je niemand in de ogen prikt, zal het de eerste dag wel loslopen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.
Nu ben ik zo zenuwachtig en ben ik bang dat ik alles verkeerd doe![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |