abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204017641
*O*
  woensdag 9 maart 2022 @ 21:58:55 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204017754
Ziet er top uit Blues!
pi_204017763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om die huis gewoon naar de hele SC te sturen, niet? O-)
Ik vond het zonder linkje O-)

Gefeliciteerd @Candaasje *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204017764
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 20:16 schreef Candaasje het volgende:
WE
HEBBEN
HET
HUIS!

O+ *O* *O* O+

(We laten nog wel een bouwkundige keuring uitvoeren)
Jaaaaaaa!! Wat gaaf _O_ Nu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken O+
En door je eigen grote tuin rennen _O_
En bij Krea koffie drinken _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204017802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vond het zonder linkje O-)

Gefeliciteerd @:Candaasje *O*
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt? :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204017816
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt? :D
Ja en ja :+ maar het kostte nauwelijks tijd ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204017899
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
We have far more in common than that which devides us..
pi_204018228
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.

Nog meer snotter ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204018236
En nog geen huislink van @Candaasje gehad -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204018264
Ik heb een Kieskompas gevonden voor onze gemeente. De enige progressieve partijen zijn D66 en PvdA. Bij gebrek aan beter wordt het maar PvdA voor een keertje dan.
Er speelt ook weinig bijzonders hier, voor zover ik dat uit de stellingen op kan maken.
Spoilers!
pi_204018265
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad -O-
Ik ben ook wel benieuwd O-)
  woensdag 9 maart 2022 @ 22:27:15 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204018288
quote:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad -O-
Die is vast met haar hoofd elders nu ;)
Beterschap en wat een rotnieuws, sterkte!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204018332
Ohh @Candaasje *O* *O* *O* wat goed! Gefeliciteerd!!

Dank nog voor de complimenten gister @sigme en @Kaatje1! Ik ben blij dat ik het zo gedaan heb. Uiteindelijk laatste tien minuten gekeken en daarna klein uurtje blijven hangen met m'n mannenteam (eigen team ging al weg). Was fijn zo.

Hoorde wel op fiets terug van een van de mannen dat 'ie sinds avond ervoor koorts had :|W 8)7 o|O gelukkig heb ik niet naast hem gezeten maar aan de andere tafel en heb ik verder ook maar kort dichtbij hem gestaan achter de bar. Maar ik baalde toch, want ga maandag paar dagen skiën..

Alsnog halve nacht wakker gelegen met hoofd en nekpijn, vanmorgen maar weer een zelftest, nog steeds negatief. Al sinds vorige week hoofd en nekpijn en zoals ongeveer altijd verkouden, woensdag zelftest negatief, zaterdag PCR negatief, vanochtend zelftest weer negatief. Denk toch echt hoofdpijn van de spanning in m'n nek en spanning in m'n nek van teveel druk op werk. Gelukkig dus maandagmiddag op vakantie paar dagen :)
pi_204018519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
Tis een houtsnede. Idd prachtig O+
pi_204018569
Dankjulliewel allemaal! O+ *O*

Ik ga zo proberen te slapen.

:') kansloos natuurlijk.
pi_204018600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jaaaaaaa!! Wat gaaf _O_ Nu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken O+
En door je eigen grote tuin rennen _O_
En bij Krea koffie drinken _O-
Arme Krea _O-
pi_204018621
Oh en naar bericht Cat :{ :*
pi_204018875
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Tis een houtsnede. Idd prachtig O+
Dan is het nog mooier denk ik.

Wat een rotbericht @Cat-astrophe

Fijn van de avond maar vervelend van de lichamelijke klachten @vlindertje89

OML serie was weer heel indrukwekkend. Aan de ene kant wil je niet dat het stopt, maar het is best heftige tv
pi_204018976
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.

Nu ben ik zo zenuwachtig en ben ik bang dat ik alles verkeerd doe -O-

pi_204018994
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel allemaal! O+ *O*

Ik ga zo proberen te slapen.

:') kansloos natuurlijk.
Stuiterslapen *O* Leuk (klus) huis *O*
pi_204019006
Het is wel heel fijn en geruststellend om te lezen dat bij iedereen alles oké gaat O+
pi_204019031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.

[ link | afbeelding ]
Succes!
Wel beetje rare gang van zaken idd maar komt vast goed!
pi_204019036
quote:
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.

Nog meer snotter ;(
Ik had deze even helemaal gemist. Wat een naar bericht :*
pi_204019043
quote:

[ link | afbeelding ]
Zolang je niemand in de ogen prikt, zal het de eerste dag wel loslopen.
Maar gefeliciteerd *O*
pi_204019304
Het zal ook wel allemaal goedkomen. Hoop ik.
pi_204019954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zal ook wel allemaal goedkomen. Hoop ik.
Tuurlijk wel :) veel succes alvast vandaag *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204020091
Succes vandaag @mascara-klodder ! Komt vast helemaal goed!

En goedemorgen. Ik was vanmorgen natuurlijk om 5 uur alweer klaarwakker :')
pi_204020143
Goedemorgen :Z

Succes @mascara-klodder je kunt het *G*
  donderdag 10 maart 2022 @ 07:56:10 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020264
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:21 schreef Candaasje het volgende:
Succes vandaag @:mascara-klodder ! Komt vast helemaal goed!

En goedemorgen. Ik was vanmorgen natuurlijk om 5 uur alweer klaarwakker :')
Dit is je lot komende weken.
Dan lig je ineens te bedenken welke kleur je een binnendeur wil schilderen of iets anders onbenulligs. En hop doei slaap _O-
pi_204020286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit is je lot komende weken.
Dan lig je ineens te bedenken welke kleur je een binnendeur wil schilderen of iets anders onbenulligs. En hop doei slaap _O-
:D

Hoe gaat het bij jullie? Binnenkort de overdracht al toch?
pi_204020310
Gefeliciteerd @Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
pi_204020319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
Zie DM :Y

En pfoe, dat is matig :{
pi_204020333
Candaasje! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:18:33 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020393
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jullie? Binnenkort de overdracht al toch?
Vandaag over 2 weken *O*
pi_204020394
quote:

[ link | afbeelding ]
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dag *O* Dus gewoon vriendelijk glimlachen, luisteren, knikken en proberen alles te onthouden, Vanavond dus bek af :+ :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204020399
JA IK WIL OOK HUISLINK
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204020407
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:19 schreef Lonaa het volgende:
JA IK WIL OOK HUISLINK
Loon wordt link! :o :D
pi_204020420
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Loon wordt link! :o :D
Was ik net al, buiten. :7 Debiele mensen. *zucht
pi_204020425
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En half Fok! heeft het al gevonden :D , dus nouja... )
pi_204020429
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was ik net al, buiten. :7 Debiele mensen. *zucht
Oh do tell! O-)
pi_204020440
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah! O+

Trap O+ Deuren O+ Gangvloer O+
pi_204020488
quote:

[..]
Oh do tell! O-)
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat. ;( Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was. ;(
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja. :')
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar. :{
pi_204020490
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Woah! O+

Trap O+ Deuren O+ Gangvloer O+
Ja hè O+
3m hoge ruimtes (zie je niet zo goed op de foto's, ik hoop snel een paar betere te maken)
Luikje naar de brievenbus in de muur
Luikje in de voordeur
Rozetten op de plafonds
Schouwen (denk de gashaarden even weg)
Klein kamertje op zolder (met ruitvormige raampje) waar geen foto van is. Vriend zei; je zou er bijna kinderen voor nemen, om daar een leeshoekje te maken :D
Tuuuuuuuuuin

O+
pi_204020498
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja hè O+
3m hoge ruimtes (zie je niet zo goed op de foto's, ik hoop snel een paar betere te maken)
Luikje naar de brievenbus in de muur
Luikje in de voordeur
Rozetten op de plafonds
Schouwen (denk de gashaarden even weg)
Klein kamertje op zolder (met ruitvormige raampje) waar geen foto van is. Vriend zei; je zou er bijna kinderen voor nemen, om daar een leeshoekje te maken :D
Tuuuuuuuuuin

O+
Ik vind het heel gaaf! O+ O+ Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken. ;(
pi_204020505
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat. ;( Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was. ;(
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja. :')
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar. :{
Oh dat klinkt heel naar ja, snap je gevoel daarbij dan wel :{
pi_204020523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dag *O* Dus gewoon vriendelijk glimlachen, luisteren, knikken en proberen alles te onthouden, Vanavond dus bek af :+ :*
Dank allen voor alle berichten O+

Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken :D

Ik ga even in de chillmodus nu :7 Kop thee en ontbijtje O+
pi_204020540
quote:

[..]
-O- wat verdrietig eigenlijk -O-
pi_204020544
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind het heel gaaf! O+ O+ Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken. ;(
Ja ik ook :Y Ik denk dat de buren dat wel gedaan hebben. Althans, van de directe buren weet ik het niet, maar als ik op Streeview bij de buren aan de andere kant kijk, dan vrees ik daar heel hard voor.

SPOILER
En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo :X

SPOILER
pi_204020547
quote:

SPOILER
Prachtig huis, van harte!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_204020549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken :D

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204020550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ahw :D Nou, geniet lekker van je vrije dag! :*
pi_204020553
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Oei shit, sterkte :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:38:38 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204020605
@Candaasje!!
Wat een enorm tof huis!! En qat een mooi blank canvas om alles er zowat uit te slopen en weer helemaal eigen te maken O+
Ben benieuwd en kom maar door met dat klus topique!

Nog gehoord of er veel gegadigden waren?,
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:41:09 #54
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020633
Wanneer verwacht je de overdracht @Candaasje ?
pi_204020642
Goedemorgen

Heel benieuwd wat jullie er van gaan maken @Candaasje O+
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:43:00 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204020649
quote:

[..]
Triest dit.
pi_204020683
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is vaak echt jammer ja.

Ik ben blij dat wij geen authentieke details hadden. Want die zijn vaak niet verenigbaar met fatsoenlijke isolatie en andere moderne zaken. De lage deurtjes hier zagen er niet uit dus we konden zonder schroom extra hoge deuren laten plaatsen. Voor de plafondbalken gold hetzelfde dus daar kon gewoon isolatie tussen. Voor ons was dat prettig want we houden altijd meer van praktisch dan van mooi.

Maar ik kan wel enorm genieten van hoe oude huizen mooi opgeknapt worden met oog voor detail enzo O+

@Candaasje, wat een gaaf huis! Lekker knus van binnen en ruim van buiten _O_
Ik ben enorm benieuwd naar de plannen. En ben bovenal enorm blij voor jullie O+
Spoilers!
pi_204020698
quote:

SPOILER
Wat ontzettend tof! En groot :o O+
pi_204020817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:38 schreef Barreltje het volgende:
@:Candaasje!!
Wat een enorm tof huis!! En qat een mooi blank canvas om alles er zowat uit te slopen en weer helemaal eigen te maken O+
Ben benieuwd en kom maar door met dat klus topique!

Nog gehoord of er veel gegadigden waren?,
Het wordt voornamelijk opbouwen :) Hoewel de vloeren in de woonkamer/eetkamer/keuken er misschien wel uit moeten, als we vloerverwarming willen kunnen aanleggen. De hal blijft wel zoals 'ie grotendeels is.

Geen idee, ik denk niet dat het gigantische aantallen zijn geweest als ik kijk naar onze bezichtigingsdag, maar er waren 3 van die dagen... en in het woningtopic had een user al via via vernomen dat er in elk geval nog iemand een bod had gedaan.
pi_204020818
Toen wij 2 jaar terug fantaseerde over een ander huisje beschreven we zo ongeveer dat huis. :D Klein van binnen, wel fijn ruim buiten zonder helemaal in niemandsland te wonen. O+

Toch is uiteindelijk ongeveer alles waar we uiteindelijk niet voor zijn gegaan. :D
pi_204020819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:41 schreef gcjoel het volgende:
Wanneer verwacht je de overdracht @:Candaasje ?
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonen :)
pi_204020847
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is vaak echt jammer ja.

Ik ben blij dat wij geen authentieke details hadden. Want die zijn vaak niet verenigbaar met fatsoenlijke isolatie en andere moderne zaken. De lage deurtjes hier zagen er niet uit dus we konden zonder schroom extra hoge deuren laten plaatsen. Voor de plafondbalken gold hetzelfde dus daar kon gewoon isolatie tussen. Voor ons was dat prettig want we houden altijd meer van praktisch dan van mooi.

Maar ik kan wel enorm genieten van hoe oude huizen mooi opgeknapt worden met oog voor detail enzo O+

@:candaasje, wat een gaaf huis! Lekker knus van binnen en ruim van buiten _O_
Ik ben enorm benieuwd naar de plannen. En ben bovenal enorm blij voor jullie O+
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
pi_204020865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Myraela het volgende:
Toen wij 2 jaar terug fantaseerde over een ander huisje beschreven we zo ongeveer dat huis. :D Klein van binnen, wel fijn ruim buiten zonder helemaal in niemandsland te wonen. O+

Toch is uiteindelijk ongeveer alles waar we uiteindelijk niet voor zijn gegaan. :D
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.

Niet dat er niet meer van dit soort huizen bestaan in deze regio, maar...ik heb een beetje een dure smaak zullen we maar zeggen :')
pi_204020916
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.

Niet dat er niet meer van dit soort huizen bestaan in deze regio, maar...ik heb een beetje een dure smaak zullen we maar zeggen :')
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak. :D Uiteindelijk moet je ergens compromissen sluiten, maar dan bij voorkeur op plekken waar het voor jou het minst voelt als een compromis. En dat lijkt bij dit huis wel goed gelukt. Ik vind het echt iets voor jullie. O+
pi_204020928
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:32 schreef Candaasje het volgende:
En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo :X
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaan :D

Maar ik heb geen schrootjes. En ook geen generieke woning, imo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:16:44 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020949
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonen :)
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.
pi_204020964
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
Jullie verzinnen er vast iets op :Y
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:19:45 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204020974
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
@Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:
https://www.joostdevree.n(...)gheidsbeslag_com.pdf

En een "relatief simpele manier" om een bestaand schuifraam "makkelijker" te laten schuiven:
https://www.happylift.nl/(...)fraam-balanssysteem/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204021211
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:12 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak. :D Uiteindelijk moet je ergens compromissen sluiten, maar dan bij voorkeur op plekken waar het voor jou het minst voelt als een compromis. En dat lijkt bij dit huis wel goed gelukt. Ik vind het echt iets voor jullie. O+
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoen :P Maar goed, dat is ook ergens wel gerechtvaardigd want dat zijn me toch een partij mooie huizen :D

En ik denk het ook :Y Ik was/ben echt hoteldebotel en het voelde gewoon zo goed. Nog niet eerder zo enthousiast geweest. Droop er ook wel een beetje vanaf tijdens de bezichtiging geloof ik.
pi_204021231
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaan :D

Maar ik heb geen schrootjes. En ook geen generieke woning, imo.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.
Echt hè, ik wil het zo graag ook laten zien aan mijn ouders. Mijn moeder kwam dus gisteren een klavertje vier brengen O+

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jullie verzinnen er vast iets op :Y
Ja, komt goed. We bedenken ook maar; slechter geïsoleerd dan onze huidige woning wordt het toch niet :')
pi_204021253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
@:Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:
https://www.joostdevree.n(...)gheidsbeslag_com.pdf

En een "relatief simpele manier" om een bestaand schuifraam "makkelijker" te laten schuiven:
https://www.happylift.nl/(...)fraam-balanssysteem/

Ow superfijn! Ik sla die linkjes even goed op!
pi_204021323
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoen :P
Wie niet. :D
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:51:32 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204021335
Hier staat nu ook een energie zuinig , "af" huis (wat eigenlijk niet eens 100% aan onze ruimtewens kan voldoen) te koop voor 930.000... -kwijlen-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204021749
Ik weet niet eens wat spouwmuren zijn _O-
pi_204021788
Maar zo tof dat je zo enthousiast bent Candaas *O*

Wij gaan vandaag een kijkje nemen bij de Playa.
Uitvoerig ongevraagd tips gekregen van hotelmedewerker bij t ontbijt. Compleet met tekeningen. Hij ging er nog net niet bij zitten, kregen koffie en daar ging ie hoor, int half Engels/Spaans :D O+
pi_204021923
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef Blues het volgende:
Maar zo tof dat je zo enthousiast bent Candaas *O*

Wij gaan vandaag een kijkje nemen bij de Playa.
Uitvoerig ongevraagd tips gekregen van hotelmedewerker bij t ontbijt. Compleet met tekeningen. Hij ging er nog net niet bij zitten, kregen koffie en daar ging ie hoor, int half Engels/Spaans :D O+
Hij gaat niet mee ? ;)
pi_204021942
Klinkt allemaal top blues ^O^

(In) huis SC *O*

Net drie kwartier Teams werkoverleg gehad. Nu gaan we alle drie even liggen (COVID/COVID/griep in combi met burn out) Kneuzenkantoor :') _O-
pi_204022337
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine. ;(
  donderdag 10 maart 2022 @ 11:04:52 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204022372
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine. ;(
Welke antihistamine gebruik je op het moment?
pi_204022589
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klinkt allemaal top blues ^O^

(In) huis SC *O*

Net drie kwartier Teams werkoverleg gehad. Nu gaan we alle drie even liggen (COVID/COVID/griep in combi met burn out) Kneuzenkantoor :') _O-
Jeetje! Sterkte!
pi_204022600
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Tip v flip: histamine preparaten voor je gaat slapen innemen.
pi_204022606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hij gaat niet mee ? ;)
Mocht ie willen :s)
pi_204022620
Nu in metro naar Playa *O*
pi_204022721
Wij hebben veel boomstammen in verplaatsbare stukken in de tuin liggen. Zo'n 10 kuub ofzo. Ik wil het op de lokale Facebook-pagina zetten. Wat zal ik daar eens voor vragen? Het is wilg en conifeer dus niet echt geweldig stookhout.

Vorig jaar gaf ik het weg in ruil voor chocolade maar ja, de wereld is wel wat veranderd ;)

@fietsie @derLudolf
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 11:52:22 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204022996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben veel boomstammen in verplaatsbare stukken in de tuin liggen. Zo'n 10 kuub ofzo. Ik wil het op de lokale Facebook-pagina zetten. Wat zal ik daar eens voor vragen? Het is wilg en conifeer dus niet echt geweldig stookhout.

Vorig jaar gaf ik het weg in ruil voor chocolade maar ja, de wereld is wel wat veranderd ;)

@:fietsie @:derludolf
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..
En conifeer zou ik niet in mijn woonkamer-kachel durven stoppen
pi_204023059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..
En conifeer zou ik niet in mijn woonkamer-kachel durven stoppen
Ja, het is niet echt goed stookbaar hout. Maar toch, het is wel hout. Zou 15 euro per kuub netjes zijn? Of 20?
Spoilers!
pi_204023089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Die dingen werken alleen uit na zo'n 12 uur. Hoe dan verder?
pi_204023205
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik snap die tip ook nooit eigenlijk.

Mijn tip: niet alleen als je veel last hebt antihistamine slikken maar gewoon het hele allergie-seizoen. Dan heb je na een week ofzo al geen last meer van bijwerkingen.
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:24:52 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_204023342
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit verschild per persoon en antihistamine.
Ik kan nu af met 10 mg cetirizine per 24 uur. Mits ik ook oplet met wat ik eet. In mijn geval de hoeveelheid koemelkeiwit inname behoorlijk beperken.
Met Fexofenadine 180 mg (Telfast) kon ik ongeveer 10 uur door. Daarna begon het feest weer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:27:06 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204023360
Met levocetirizine (ja, op voorschrift HA) had ik helemaal nul vermoeidheidsklachten, en sinds ik Flucticason Propionaat spray heb ik die antihistaminica (tot nu toe) niet nodig gehad...

Soms helpt het dus om er met de HA over te overleggen, of antihistaminica de oplossing zijn.
pi_204023392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Welke antihistamine gebruik je op het moment?
Die van de Lidl.
pi_204023399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Maakt over het algemeen weinig uit, ik moet er vooral even "doorheen". Ben gelukkig niet het hele seizoen allergisch maar had nu al 3 of 4 dagen koppijn erbij. Zo 1 waar je hoofd van barst en je scheel gaat kijken.
pi_204023403
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik snap die tip ook nooit eigenlijk.

Mijn tip: niet alleen als je veel last hebt antihistamine slikken maar gewoon het hele allergie-seizoen. Dan heb je na een week ofzo al geen last meer van bijwerkingen.
Dit :Y
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.

Oh en we gebruiken fluticason. Je kunt dat ook combineren :D
pi_204023408
Ik ga zo even boodschappen doen en dan slapen denk ik. :')
pi_204023427
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.
Spoilers!
pi_204023442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.
'Goedkoop' online 6 euro voor 30 stuks.
In Duitsland een stuk minder.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:36:57 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_204023457
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik haal/haalde die dingen per kilo in de aanbieding bij Supermarkt H&P. 1 Euro per doosje van 30. Per keer direct voor 3 jaar inslaan. Wat er nu nog ligt is houdbaar tot half 2023. Daarna zien we wel weer waar het spul te halen. De tent is overgenomen door 2 Brüder. En ben er nog niet geweest na de overname.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204023466
Ik gooi nog maar eens wat druppels in mijn ogen. Lekker hoor.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')