Ik vond het zonder linkjequote:Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om die huis gewoon naar de hele SC te sturen, niet?
Jaaaaaaa!! Wat gaafquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:16 schreef Candaasje het volgende:
WE
HEBBEN
HET
HUIS!
![]()
![]()
![]()
![]()
(We laten nog wel een bouwkundige keuring uitvoeren)
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het zonder linkje![]()
Gefeliciteerd @:Candaasje
Ja en jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt?
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad
Die is vast met haar hoofd elders nuquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad
Tis een houtsnede. Idd prachtigquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
Arme Kreaquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!! Wat gaafNu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken
En door je eigen grote tuin rennen
En bij Krea koffie drinken
Dan is het nog mooier denk ik.quote:
Stuiterslapenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel allemaal!![]()
![]()
Ik ga zo proberen te slapen.kansloos natuurlijk.
Succes!quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.
Nu ben ik zo zenuwachtig en ben ik bang dat ik alles verkeerd doe![]()
[ link | afbeelding ]
Ik had deze even helemaal gemist. Wat een naar berichtquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.
Nog meer snotter
Zolang je niemand in de ogen prikt, zal het de eerste dag wel loslopen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zal ook wel allemaal goedkomen. Hoop ik.
Dit is je lot komende weken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:21 schreef Candaasje het volgende:
Succes vandaag @:mascara-klodder ! Komt vast helemaal goed!
En goedemorgen. Ik was vanmorgen natuurlijk om 5 uur alweer klaarwakker
quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is je lot komende weken.
Dan lig je ineens te bedenken welke kleur je een binnendeur wil schilderen of iets anders onbenulligs. En hop doei slaap
Zie DMquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?
Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
Vandaag over 2 wekenquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het bij jullie? Binnenkort de overdracht al toch?
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dagquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(En half Fok! heeft het al gevonden, dus nouja... )
Oh do tell!quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ik net al, buiten.Debiele mensen. *zucht
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:Woah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(En half Fok! heeft het al gevonden, dus nouja... )
![]()
TrapDeuren
Gangvloer
Sterkheidsbaas van alles.
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat.quote:
Ja hèquote:
Ik vind het heel gaaf!quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hè![]()
3m hoge ruimtes (zie je niet zo goed op de foto's, ik hoop snel een paar betere te maken)
Luikje naar de brievenbus in de muur
Luikje in de voordeur
Rozetten op de plafonds
Schouwen (denk de gashaarden even weg)
Klein kamertje op zolder (met ruitvormige raampje) waar geen foto van is. Vriend zei; je zou er bijna kinderen voor nemen, om daar een leeshoekje te maken
Tuuuuuuuuuin
Oh dat klinkt heel naar ja, snap je gevoel daarbij dan welquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat.Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was.
![]()
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja.
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar.
Dank allen voor alle berichtenquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dagDus gewoon vriendelijk glimlachen, luisteren, knikken en proberen alles te onthouden, Vanavond dus bek af
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat.Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was.
![]()
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja.
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar.
Ja ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het heel gaaf!![]()
Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:Prachtig huis, van harte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(En half Fok! heeft het al gevonden, dus nouja... )
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dank allen voor alle berichten
Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken
Ik ga even in de chillmodus nuKop thee en ontbijtje
Ahwquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dank allen voor alle berichten
Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken
Ik ga even in de chillmodus nuKop thee en ontbijtje
Oei shit, sterktequote:Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?
Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
Triest dit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Dat is vaak echt jammer ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het heel gaaf!![]()
Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken.
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:Wat ontzettend tof! En grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(En half Fok! heeft het al gevonden, dus nouja... )
![]()
![]()
Het wordt voornamelijk opbouwenquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:38 schreef Barreltje het volgende:
@:Candaasje!!
Wat een enorm tof huis!! En qat een mooi blank canvas om alles er zowat uit te slopen en weer helemaal eigen te maken![]()
Ben benieuwd en kom maar door met dat klus topique!
Nog gehoord of er veel gegadigden waren?,
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonenquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:41 schreef gcjoel het volgende:
Wanneer verwacht je de overdracht @:Candaasje ?
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is vaak echt jammer ja.
Ik ben blij dat wij geen authentieke details hadden. Want die zijn vaak niet verenigbaar met fatsoenlijke isolatie en andere moderne zaken. De lage deurtjes hier zagen er niet uit dus we konden zonder schroom extra hoge deuren laten plaatsen. Voor de plafondbalken gold hetzelfde dus daar kon gewoon isolatie tussen. Voor ons was dat prettig want we houden altijd meer van praktisch dan van mooi.
Maar ik kan wel enorm genieten van hoe oude huizen mooi opgeknapt worden met oog voor detail enzo![]()
@:candaasje, wat een gaaf huis! Lekker knus van binnen en ruim van buiten![]()
Ik ben enorm benieuwd naar de plannen. En ben bovenal enorm blij voor jullie
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Myraela het volgende:
Toen wij 2 jaar terug fantaseerde over een ander huisje beschreven we zo ongeveer dat huis.Klein van binnen, wel fijn ruim buiten zonder helemaal in niemandsland te wonen.
Toch is uiteindelijk ongeveer alles waar we uiteindelijk niet voor zijn gegaan.
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.
Niet dat er niet meer van dit soort huizen bestaan in deze regio, maar...ik heb een beetje een dure smaak zullen we maar zeggen
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:32 schreef Candaasje het volgende:
En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo![]()
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonen
Jullie verzinnen er vast iets opquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
@Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak.Uiteindelijk moet je ergens compromissen sluiten, maar dan bij voorkeur op plekken waar het voor jou het minst voelt als een compromis. En dat lijkt bij dit huis wel goed gelukt. Ik vind het echt iets voor jullie.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaan![]()
Maar ik heb geen schrootjes. En ook geen generieke woning, imo.
Echt hè, ik wil het zo graag ook laten zien aan mijn ouders. Mijn moeder kwam dus gisteren een klavertje vier brengenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.
Ja, komt goed. We bedenken ook maar; slechter geïsoleerd dan onze huidige woning wordt het toch nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie verzinnen er vast iets op
Ow superfijn! Ik sla die linkjes even goed op!quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
@:Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:
https://www.joostdevree.n(...)gheidsbeslag_com.pdf
En een "relatief simpele manier" om een bestaand schuifraam "makkelijker" te laten schuiven:
https://www.happylift.nl/(...)fraam-balanssysteem/
Wie niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoen![]()
Hij gaat niet mee ?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef Blues het volgende:
Maar zo tof dat je zo enthousiast bent Candaas![]()
Wij gaan vandaag een kijkje nemen bij de Playa.
Uitvoerig ongevraagd tips gekregen van hotelmedewerker bij t ontbijt. Compleet met tekeningen. Hij ging er nog net niet bij zitten, kregen koffie en daar ging ie hoor, int half Engels/Spaans![]()
Welke antihistamine gebruik je op het moment?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine.
Jeetje! Sterkte!quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klinkt allemaal top blues![]()
(In) huis SC![]()
Net drie kwartier Teams werkoverleg gehad. Nu gaan we alle drie even liggen (COVID/COVID/griep in combi met burn out) Kneuzenkantoor![]()
Tip v flip: histamine preparaten voor je gaat slapen innemen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine.
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben veel boomstammen in verplaatsbare stukken in de tuin liggen. Zo'n 10 kuub ofzo. Ik wil het op de lokale Facebook-pagina zetten. Wat zal ik daar eens voor vragen? Het is wilg en conifeer dus niet echt geweldig stookhout.
Vorig jaar gaf ik het weg in ruil voor chocolade maar ja, de wereld is wel wat veranderd
@:fietsie @:derludolf
Ja, het is niet echt goed stookbaar hout. Maar toch, het is wel hout. Zou 15 euro per kuub netjes zijn? Of 20?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..
En conifeer zou ik niet in mijn woonkamer-kachel durven stoppen
Die dingen werken alleen uit na zo'n 12 uur. Hoe dan verder?quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Tip v flip: histamine preparaten voor je gaat slapen innemen.
Ik snap die tip ook nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die dingen werken alleen uit na zo'n 12 uur. Hoe dan verder?
Dit verschild per persoon en antihistamine.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die dingen werken alleen uit na zo'n 12 uur. Hoe dan verder?
Die van de Lidl.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke antihistamine gebruik je op het moment?
Maakt over het algemeen weinig uit, ik moet er vooral even "doorheen". Ben gelukkig niet het hele seizoen allergisch maar had nu al 3 of 4 dagen koppijn erbij. Zo 1 waar je hoofd van barst en je scheel gaat kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Tip v flip: histamine preparaten voor je gaat slapen innemen.
Ditquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap die tip ook nooit eigenlijk.
Mijn tip: niet alleen als je veel last hebt antihistamine slikken maar gewoon het hele allergie-seizoen. Dan heb je na een week ofzo al geen last meer van bijwerkingen.
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.
'Goedkoop' online 6 euro voor 30 stuks.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.
Ik haal/haalde die dingen per kilo in de aanbieding bij Supermarkt H&P. 1 Euro per doosje van 30. Per keer direct voor 3 jaar inslaan. Wat er nu nog ligt is houdbaar tot half 2023. Daarna zien we wel weer waar het spul te halen. De tent is overgenomen door 2 Brüder. En ben er nog niet geweest na de overname.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |