abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204017641
*O*
  woensdag 9 maart 2022 @ 21:58:55 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204017754
Ziet er top uit Blues!
pi_204017763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om die huis gewoon naar de hele SC te sturen, niet? O-)
Ik vond het zonder linkje O-)

Gefeliciteerd @Candaasje *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204017764
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 20:16 schreef Candaasje het volgende:
WE
HEBBEN
HET
HUIS!

O+ *O* *O* O+

(We laten nog wel een bouwkundige keuring uitvoeren)
Jaaaaaaa!! Wat gaaf _O_ Nu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken O+
En door je eigen grote tuin rennen _O_
En bij Krea koffie drinken _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204017802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vond het zonder linkje O-)

Gefeliciteerd @:Candaasje *O*
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt? :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204017816
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Serieus, jij zoekt dat soort dingen op?
Jij kijkt zeker ook voor je lol op Funda als je je verveelt? :D
Ja en ja :+ maar het kostte nauwelijks tijd ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204017899
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
We have far more in common than that which devides us..
pi_204018228
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.

Nog meer snotter ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204018236
En nog geen huislink van @Candaasje gehad -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204018264
Ik heb een Kieskompas gevonden voor onze gemeente. De enige progressieve partijen zijn D66 en PvdA. Bij gebrek aan beter wordt het maar PvdA voor een keertje dan.
Er speelt ook weinig bijzonders hier, voor zover ik dat uit de stellingen op kan maken.
Spoilers!
pi_204018265
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad -O-
Ik ben ook wel benieuwd O-)
  woensdag 9 maart 2022 @ 22:27:15 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204018288
quote:
En nog geen huislink van @:candaasje gehad -O-
Die is vast met haar hoofd elders nu ;)
Beterschap en wat een rotnieuws, sterkte!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204018332
Ohh @Candaasje *O* *O* *O* wat goed! Gefeliciteerd!!

Dank nog voor de complimenten gister @sigme en @Kaatje1! Ik ben blij dat ik het zo gedaan heb. Uiteindelijk laatste tien minuten gekeken en daarna klein uurtje blijven hangen met m'n mannenteam (eigen team ging al weg). Was fijn zo.

Hoorde wel op fiets terug van een van de mannen dat 'ie sinds avond ervoor koorts had :|W 8)7 o|O gelukkig heb ik niet naast hem gezeten maar aan de andere tafel en heb ik verder ook maar kort dichtbij hem gestaan achter de bar. Maar ik baalde toch, want ga maandag paar dagen skiën..

Alsnog halve nacht wakker gelegen met hoofd en nekpijn, vanmorgen maar weer een zelftest, nog steeds negatief. Al sinds vorige week hoofd en nekpijn en zoals ongeveer altijd verkouden, woensdag zelftest negatief, zaterdag PCR negatief, vanochtend zelftest weer negatief. Denk toch echt hoofdpijn van de spanning in m'n nek en spanning in m'n nek van teveel druk op werk. Gelukkig dus maandagmiddag op vakantie paar dagen :)
pi_204018519
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heerlijk daar in Bilbao. Dat zwart-wit schilderij met die zonnebloemen is echt schitterend
Tis een houtsnede. Idd prachtig O+
pi_204018569
Dankjulliewel allemaal! O+ *O*

Ik ga zo proberen te slapen.

:') kansloos natuurlijk.
pi_204018600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jaaaaaaa!! Wat gaaf _O_ Nu kan je straks in de hal op de trap zitten en dolgelukkig rondkijken O+
En door je eigen grote tuin rennen _O_
En bij Krea koffie drinken _O-
Arme Krea _O-
pi_204018621
Oh en naar bericht Cat :{ :*
pi_204018875
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Tis een houtsnede. Idd prachtig O+
Dan is het nog mooier denk ik.

Wat een rotbericht @Cat-astrophe

Fijn van de avond maar vervelend van de lichamelijke klachten @vlindertje89

OML serie was weer heel indrukwekkend. Aan de ene kant wil je niet dat het stopt, maar het is best heftige tv
pi_204018976
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.

Nu ben ik zo zenuwachtig en ben ik bang dat ik alles verkeerd doe -O-

pi_204018994
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:38 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel allemaal! O+ *O*

Ik ga zo proberen te slapen.

:') kansloos natuurlijk.
Stuiterslapen *O* Leuk (klus) huis *O*
pi_204019006
Het is wel heel fijn en geruststellend om te lezen dat bij iedereen alles oké gaat O+
pi_204019031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen beginnen bij de opticien. Alles begint al verkeerd want niemand inc mij wist dat ik morgen zou beginnen.

[ link | afbeelding ]
Succes!
Wel beetje rare gang van zaken idd maar komt vast goed!
pi_204019036
quote:
Snotterend en kuchend de repetitie door, daar horen dat een koorlid kanker heeft (krijgt morgen een stoma en een week erna start chemo voor de uitzaaiingen in de lever) en nu OML inhalen.

Nog meer snotter ;(
Ik had deze even helemaal gemist. Wat een naar bericht :*
pi_204019043
quote:

[ link | afbeelding ]
Zolang je niemand in de ogen prikt, zal het de eerste dag wel loslopen.
Maar gefeliciteerd *O*
pi_204019304
Het zal ook wel allemaal goedkomen. Hoop ik.
pi_204019954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zal ook wel allemaal goedkomen. Hoop ik.
Tuurlijk wel :) veel succes alvast vandaag *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204020091
Succes vandaag @mascara-klodder ! Komt vast helemaal goed!

En goedemorgen. Ik was vanmorgen natuurlijk om 5 uur alweer klaarwakker :')
pi_204020143
Goedemorgen :Z

Succes @mascara-klodder je kunt het *G*
  donderdag 10 maart 2022 @ 07:56:10 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020264
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:21 schreef Candaasje het volgende:
Succes vandaag @:mascara-klodder ! Komt vast helemaal goed!

En goedemorgen. Ik was vanmorgen natuurlijk om 5 uur alweer klaarwakker :')
Dit is je lot komende weken.
Dan lig je ineens te bedenken welke kleur je een binnendeur wil schilderen of iets anders onbenulligs. En hop doei slaap _O-
pi_204020286
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit is je lot komende weken.
Dan lig je ineens te bedenken welke kleur je een binnendeur wil schilderen of iets anders onbenulligs. En hop doei slaap _O-
:D

Hoe gaat het bij jullie? Binnenkort de overdracht al toch?
pi_204020310
Gefeliciteerd @Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
pi_204020319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Mijn dag begon met zo'n enorme hoestbui dat ik kokhalzend boven het toilet hing. Dagje thuiswerken dus maar weer.
Zie DM :Y

En pfoe, dat is matig :{
pi_204020333
Candaasje! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:18:33 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020393
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jullie? Binnenkort de overdracht al toch?
Vandaag over 2 weken *O*
pi_204020394
quote:

[ link | afbeelding ]
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dag *O* Dus gewoon vriendelijk glimlachen, luisteren, knikken en proberen alles te onthouden, Vanavond dus bek af :+ :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204020399
JA IK WIL OOK HUISLINK
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204020407
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:19 schreef Lonaa het volgende:
JA IK WIL OOK HUISLINK
Loon wordt link! :o :D
pi_204020420
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Loon wordt link! :o :D
Was ik net al, buiten. :7 Debiele mensen. *zucht
pi_204020425
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En half Fok! heeft het al gevonden :D , dus nouja... )
pi_204020429
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was ik net al, buiten. :7 Debiele mensen. *zucht
Oh do tell! O-)
pi_204020440
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Ok, goed, voor wie het nog niet gezien heeft, ik ben het overzicht een beetje kwijt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah! O+

Trap O+ Deuren O+ Gangvloer O+
pi_204020488
quote:

[..]
Oh do tell! O-)
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat. ;( Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was. ;(
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja. :')
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar. :{
pi_204020490
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Woah! O+

Trap O+ Deuren O+ Gangvloer O+
Ja hè O+
3m hoge ruimtes (zie je niet zo goed op de foto's, ik hoop snel een paar betere te maken)
Luikje naar de brievenbus in de muur
Luikje in de voordeur
Rozetten op de plafonds
Schouwen (denk de gashaarden even weg)
Klein kamertje op zolder (met ruitvormige raampje) waar geen foto van is. Vriend zei; je zou er bijna kinderen voor nemen, om daar een leeshoekje te maken :D
Tuuuuuuuuuin

O+
pi_204020498
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja hè O+
3m hoge ruimtes (zie je niet zo goed op de foto's, ik hoop snel een paar betere te maken)
Luikje naar de brievenbus in de muur
Luikje in de voordeur
Rozetten op de plafonds
Schouwen (denk de gashaarden even weg)
Klein kamertje op zolder (met ruitvormige raampje) waar geen foto van is. Vriend zei; je zou er bijna kinderen voor nemen, om daar een leeshoekje te maken :D
Tuuuuuuuuuin

O+
Ik vind het heel gaaf! O+ O+ Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken. ;(
pi_204020505
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nah. Er hadden 5 mensen hun hond op het hondenveld geflikkerd en er was er 1 die duidelijk het onderspit delfde (dolf?). Hij gaf enorm veel signalen (staart naar beneden, kop naar beneden, oren plat, weglopen, ontwijken, snappen) en de rest walste daar overheen. Achteraan rennen met z'n alle.Echt HEEL sneu. En niemand deed wat. ;( Het heeft geduurd de hele tijd dat ik in het park was. ;(
Heb getwijfeld om m'n scheur open te trekken maar volgens mij sta ik al bekend als uh, dat gekke wijf met die hond dus nja. :')
Ik maak me ook wel beetje zorgen om die specifieke hond. Onderbuikgevoel. Al sinds ze m hebben. Hij ligt altijd in de vensterbank, heeft de hele rolluiken en de bank die erachter staat kapotgevreten... Volgens mij hebben die mensen geen idee wat ze doen. Het heeft wel alle ingredienten om uiteindelijk voor slachtoffers te zorgen zeg maar. :{
Oh dat klinkt heel naar ja, snap je gevoel daarbij dan wel :{
pi_204020523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar er is ook niemand die verwacht dat je alles goed doet zo'n eerste dag *O* Dus gewoon vriendelijk glimlachen, luisteren, knikken en proberen alles te onthouden, Vanavond dus bek af :+ :*
Dank allen voor alle berichten O+

Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken :D

Ik ga even in de chillmodus nu :7 Kop thee en ontbijtje O+
pi_204020540
quote:

[..]
-O- wat verdrietig eigenlijk -O-
pi_204020544
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind het heel gaaf! O+ O+ Ben altijd bang als ik dit soort huizen zie op Funda dat mensen het dan een generieke woning maken. ;(
Ja ik ook :Y Ik denk dat de buren dat wel gedaan hebben. Althans, van de directe buren weet ik het niet, maar als ik op Streeview bij de buren aan de andere kant kijk, dan vrees ik daar heel hard voor.

SPOILER
En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo :X

SPOILER
pi_204020547
quote:

SPOILER
Prachtig huis, van harte!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_204020549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb me voor niks zenuwachtig gemaakt. Kreeg uur geleden bericht dat bedrijfsleidster corona heeft en of ik volgende week wil beginnen want ze wil me graag zelf inwerken :D

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204020550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ahw :D Nou, geniet lekker van je vrije dag! :*
pi_204020553
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd @:Candaasje ! Mag ik ook een linkje?

Oei shit, sterkte :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:38:38 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204020605
@Candaasje!!
Wat een enorm tof huis!! En qat een mooi blank canvas om alles er zowat uit te slopen en weer helemaal eigen te maken O+
Ben benieuwd en kom maar door met dat klus topique!

Nog gehoord of er veel gegadigden waren?,
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:41:09 #54
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020633
Wanneer verwacht je de overdracht @Candaasje ?
pi_204020642
Goedemorgen

Heel benieuwd wat jullie er van gaan maken @Candaasje O+
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:43:00 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204020649
quote:

[..]
Triest dit.
pi_204020683
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is vaak echt jammer ja.

Ik ben blij dat wij geen authentieke details hadden. Want die zijn vaak niet verenigbaar met fatsoenlijke isolatie en andere moderne zaken. De lage deurtjes hier zagen er niet uit dus we konden zonder schroom extra hoge deuren laten plaatsen. Voor de plafondbalken gold hetzelfde dus daar kon gewoon isolatie tussen. Voor ons was dat prettig want we houden altijd meer van praktisch dan van mooi.

Maar ik kan wel enorm genieten van hoe oude huizen mooi opgeknapt worden met oog voor detail enzo O+

@Candaasje, wat een gaaf huis! Lekker knus van binnen en ruim van buiten _O_
Ik ben enorm benieuwd naar de plannen. En ben bovenal enorm blij voor jullie O+
Spoilers!
pi_204020698
quote:

SPOILER
Wat ontzettend tof! En groot :o O+
pi_204020817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:38 schreef Barreltje het volgende:
@:Candaasje!!
Wat een enorm tof huis!! En qat een mooi blank canvas om alles er zowat uit te slopen en weer helemaal eigen te maken O+
Ben benieuwd en kom maar door met dat klus topique!

Nog gehoord of er veel gegadigden waren?,
Het wordt voornamelijk opbouwen :) Hoewel de vloeren in de woonkamer/eetkamer/keuken er misschien wel uit moeten, als we vloerverwarming willen kunnen aanleggen. De hal blijft wel zoals 'ie grotendeels is.

Geen idee, ik denk niet dat het gigantische aantallen zijn geweest als ik kijk naar onze bezichtigingsdag, maar er waren 3 van die dagen... en in het woningtopic had een user al via via vernomen dat er in elk geval nog iemand een bod had gedaan.
pi_204020818
Toen wij 2 jaar terug fantaseerde over een ander huisje beschreven we zo ongeveer dat huis. :D Klein van binnen, wel fijn ruim buiten zonder helemaal in niemandsland te wonen. O+

Toch is uiteindelijk ongeveer alles waar we uiteindelijk niet voor zijn gegaan. :D
pi_204020819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:41 schreef gcjoel het volgende:
Wanneer verwacht je de overdracht @:Candaasje ?
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonen :)
pi_204020847
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is vaak echt jammer ja.

Ik ben blij dat wij geen authentieke details hadden. Want die zijn vaak niet verenigbaar met fatsoenlijke isolatie en andere moderne zaken. De lage deurtjes hier zagen er niet uit dus we konden zonder schroom extra hoge deuren laten plaatsen. Voor de plafondbalken gold hetzelfde dus daar kon gewoon isolatie tussen. Voor ons was dat prettig want we houden altijd meer van praktisch dan van mooi.

Maar ik kan wel enorm genieten van hoe oude huizen mooi opgeknapt worden met oog voor detail enzo O+

@:candaasje, wat een gaaf huis! Lekker knus van binnen en ruim van buiten _O_
Ik ben enorm benieuwd naar de plannen. En ben bovenal enorm blij voor jullie O+
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
pi_204020865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Myraela het volgende:
Toen wij 2 jaar terug fantaseerde over een ander huisje beschreven we zo ongeveer dat huis. :D Klein van binnen, wel fijn ruim buiten zonder helemaal in niemandsland te wonen. O+

Toch is uiteindelijk ongeveer alles waar we uiteindelijk niet voor zijn gegaan. :D
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.

Niet dat er niet meer van dit soort huizen bestaan in deze regio, maar...ik heb een beetje een dure smaak zullen we maar zeggen :')
pi_204020916
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik had de hoop hierop eigenlijk allang en breed opgegeven hoor. Het was telkens óf superschattig huisje bij de bossen maar met iniemienietuintje of geen tuintje (en dan vaak peperduur), of een oude tussenwoning zonder enige charme, of dus een ruimer, ouder huis metmeer tuin maar weer ver van alles weg.

Niet dat er niet meer van dit soort huizen bestaan in deze regio, maar...ik heb een beetje een dure smaak zullen we maar zeggen :')
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak. :D Uiteindelijk moet je ergens compromissen sluiten, maar dan bij voorkeur op plekken waar het voor jou het minst voelt als een compromis. En dat lijkt bij dit huis wel goed gelukt. Ik vind het echt iets voor jullie. O+
pi_204020928
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:32 schreef Candaasje het volgende:
En er is er al eens eerder één verkocht, en daar hebben ze echt alles wat mooi is eruit gehaald (paneeldeuren) of in elk geval bedekt. Met schrootjes enzo :X
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaan :D

Maar ik heb geen schrootjes. En ook geen generieke woning, imo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:16:44 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204020949
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
We hebben nog geen datum, maar ik verwacht vrij snel. Het zijn erfgenamen die er niet wonen :)
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.
pi_204020964
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
Jullie verzinnen er vast iets op :Y
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:19:45 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204020974
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, isolatie is wel een ding ja. Het huis heeft gelukkig spouwmuren. En met monumentenglas of anders relatief dun dubbelglas (en dan wat gesleutel aan de katrolletjes, maar daar weet @:fietsie meer van) kunnen we gelukkig ook een eind komen. Maar het gaat nog wel een uitdaging worden. En een warmtepomp komt er niet. Misschien ooit eens hybride, maar voor nu is het vrij kansloos.
@Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:
https://www.joostdevree.n(...)gheidsbeslag_com.pdf

En een "relatief simpele manier" om een bestaand schuifraam "makkelijker" te laten schuiven:
https://www.happylift.nl/(...)fraam-balanssysteem/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204021211
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:12 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het is allemaal belachelijk duur, dat ligt niet alleen aan je smaak. :D Uiteindelijk moet je ergens compromissen sluiten, maar dan bij voorkeur op plekken waar het voor jou het minst voelt als een compromis. En dat lijkt bij dit huis wel goed gelukt. Ik vind het echt iets voor jullie. O+
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoen :P Maar goed, dat is ook ergens wel gerechtvaardigd want dat zijn me toch een partij mooie huizen :D

En ik denk het ook :Y Ik was/ben echt hoteldebotel en het voelde gewoon zo goed. Nog niet eerder zo enthousiast geweest. Droop er ook wel een beetje vanaf tijdens de bezichtiging geloof ik.
pi_204021231
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Misschien moet ik hier maar niet vertellen wat ik allemaal met mijn haren 30 hut heb gedaan :D

Maar ik heb geen schrootjes. En ook geen generieke woning, imo.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Heerlijk! Als je het eenmaal weet kan het niet snel genoeg gaan.
Echt hè, ik wil het zo graag ook laten zien aan mijn ouders. Mijn moeder kwam dus gisteren een klavertje vier brengen O+

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jullie verzinnen er vast iets op :Y
Ja, komt goed. We bedenken ook maar; slechter geïsoleerd dan onze huidige woning wordt het toch niet :')
pi_204021253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
@:Candaasje : handleiding, incl materialen die nodig zijn:
https://www.joostdevree.n(...)gheidsbeslag_com.pdf

En een "relatief simpele manier" om een bestaand schuifraam "makkelijker" te laten schuiven:
https://www.happylift.nl/(...)fraam-balanssysteem/

Ow superfijn! Ik sla die linkjes even goed op!
pi_204021323
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2022 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja, maar ik val ook op huizen van >1,2 miljoen :P
Wie niet. :D
  donderdag 10 maart 2022 @ 09:51:32 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204021335
Hier staat nu ook een energie zuinig , "af" huis (wat eigenlijk niet eens 100% aan onze ruimtewens kan voldoen) te koop voor 930.000... -kwijlen-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204021749
Ik weet niet eens wat spouwmuren zijn _O-
pi_204021788
Maar zo tof dat je zo enthousiast bent Candaas *O*

Wij gaan vandaag een kijkje nemen bij de Playa.
Uitvoerig ongevraagd tips gekregen van hotelmedewerker bij t ontbijt. Compleet met tekeningen. Hij ging er nog net niet bij zitten, kregen koffie en daar ging ie hoor, int half Engels/Spaans :D O+
pi_204021923
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:24 schreef Blues het volgende:
Maar zo tof dat je zo enthousiast bent Candaas *O*

Wij gaan vandaag een kijkje nemen bij de Playa.
Uitvoerig ongevraagd tips gekregen van hotelmedewerker bij t ontbijt. Compleet met tekeningen. Hij ging er nog net niet bij zitten, kregen koffie en daar ging ie hoor, int half Engels/Spaans :D O+
Hij gaat niet mee ? ;)
pi_204021942
Klinkt allemaal top blues ^O^

(In) huis SC *O*

Net drie kwartier Teams werkoverleg gehad. Nu gaan we alle drie even liggen (COVID/COVID/griep in combi met burn out) Kneuzenkantoor :') _O-
pi_204022337
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine. ;(
  donderdag 10 maart 2022 @ 11:04:52 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204022372
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Pijnstillers en antihistamine geslikt, wezen trainen, nu moe tot in m'n botten. Niet van de training, wel van de antihistamine. ;(
Welke antihistamine gebruik je op het moment?
pi_204022589
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klinkt allemaal top blues ^O^

(In) huis SC *O*

Net drie kwartier Teams werkoverleg gehad. Nu gaan we alle drie even liggen (COVID/COVID/griep in combi met burn out) Kneuzenkantoor :') _O-
Jeetje! Sterkte!
pi_204022600
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Tip v flip: histamine preparaten voor je gaat slapen innemen.
pi_204022606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hij gaat niet mee ? ;)
Mocht ie willen :s)
pi_204022620
Nu in metro naar Playa *O*
pi_204022721
Wij hebben veel boomstammen in verplaatsbare stukken in de tuin liggen. Zo'n 10 kuub ofzo. Ik wil het op de lokale Facebook-pagina zetten. Wat zal ik daar eens voor vragen? Het is wilg en conifeer dus niet echt geweldig stookhout.

Vorig jaar gaf ik het weg in ruil voor chocolade maar ja, de wereld is wel wat veranderd ;)

@fietsie @derLudolf
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 11:52:22 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204022996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben veel boomstammen in verplaatsbare stukken in de tuin liggen. Zo'n 10 kuub ofzo. Ik wil het op de lokale Facebook-pagina zetten. Wat zal ik daar eens voor vragen? Het is wilg en conifeer dus niet echt geweldig stookhout.

Vorig jaar gaf ik het weg in ruil voor chocolade maar ja, de wereld is wel wat veranderd ;)

@:fietsie @:derludolf
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..
En conifeer zou ik niet in mijn woonkamer-kachel durven stoppen
pi_204023059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het lastige is dat Wilg wel vuur geeft, maar weinig warmte..
En conifeer zou ik niet in mijn woonkamer-kachel durven stoppen
Ja, het is niet echt goed stookbaar hout. Maar toch, het is wel hout. Zou 15 euro per kuub netjes zijn? Of 20?
Spoilers!
pi_204023089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Die dingen werken alleen uit na zo'n 12 uur. Hoe dan verder?
pi_204023205
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik snap die tip ook nooit eigenlijk.

Mijn tip: niet alleen als je veel last hebt antihistamine slikken maar gewoon het hele allergie-seizoen. Dan heb je na een week ofzo al geen last meer van bijwerkingen.
Spoilers!
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:24:52 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_204023342
quote:

[..]
Dit verschild per persoon en antihistamine.
Ik kan nu af met 10 mg cetirizine per 24 uur. Mits ik ook oplet met wat ik eet. In mijn geval de hoeveelheid koemelkeiwit inname behoorlijk beperken.
Met Fexofenadine 180 mg (Telfast) kon ik ongeveer 10 uur door. Daarna begon het feest weer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:27:06 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204023360
Met levocetirizine (ja, op voorschrift HA) had ik helemaal nul vermoeidheidsklachten, en sinds ik Flucticason Propionaat spray heb ik die antihistaminica (tot nu toe) niet nodig gehad...

Soms helpt het dus om er met de HA over te overleggen, of antihistaminica de oplossing zijn.
pi_204023392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Welke antihistamine gebruik je op het moment?
Die van de Lidl.
pi_204023399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Maakt over het algemeen weinig uit, ik moet er vooral even "doorheen". Ben gelukkig niet het hele seizoen allergisch maar had nu al 3 of 4 dagen koppijn erbij. Zo 1 waar je hoofd van barst en je scheel gaat kijken.
pi_204023403
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn tip: niet alleen als je veel last hebt antihistamine slikken maar gewoon het hele allergie-seizoen. Dan heb je na een week ofzo al geen last meer van bijwerkingen.
Dit :Y
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.

Oh en we gebruiken fluticason. Je kunt dat ook combineren :D
pi_204023408
Ik ga zo even boodschappen doen en dan slapen denk ik. :')
pi_204023427
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar ze dan wel in bulk bestellen in Duitsland want anders is het onbetaalbaar. Wij knagen er hier minstens 90 per maand doorheen.
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.
Spoilers!
pi_204023442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat het kost eigenlijk. Ik krijg ze via de huisarts.
'Goedkoop' online 6 euro voor 30 stuks.
In Duitsland een stuk minder.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:36:57 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_204023457
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik haal/haalde die dingen per kilo in de aanbieding bij Supermarkt H&P. 1 Euro per doosje van 30. Per keer direct voor 3 jaar inslaan. Wat er nu nog ligt is houdbaar tot half 2023. Daarna zien we wel weer waar het spul te halen. De tent is overgenomen door 2 Brüder. En ben er nog niet geweest na de overname.
pi_204023466
Ik gooi nog maar eens wat druppels in mijn ogen. Lekker hoor.
Spoilers!
pi_204024047
Antihistamine van de Lidl is cetrizine.

Heb drie soorten antihistamine liggen, eentje nog niet geprobeerd, de andere twee word ik ook suf van. Daarom gebruik ik ze meestal niet. Wel elke dag fluticasonproprionaat, maar ondanks dat alsnog om de haverklap neusverkouden.

Om me heen steeds meer besmettingen. Teamgenoot van die dinsdag met koorts op de training was, is vandaag positief getest. Zondag was ik hockey kijken en erna blijven hangen bij een ander team en uit dat team gister ook twee positief. Tot nu toe gelukkig allemaal mensen waar ik niet naast heb gezeten oid. Collega heeft maand geleden corona gehad maar test al die tijd op zelftesten nog steeds positief, maar heeft sinds gister koorts en heb dinsdag een half uur met haar in een kamer gezeten. Ik heb nog steeds nekpijn en hoofdpijn en ben neusverkouden, maar de testen zijn nog steeds elke keer negatief (3 zelftesten en 1 GGD test sinds vorige week woensdag). Ik hoop ZO dat dat zo blijft. Heb ik twee jaar lang geen corona gehad en wordt het in de week voor m'n eerste vakantie in bijna 3 jaar toch ineens spannend..
pi_204024527
quote:

[..]
En toch was dat de aanrader vd allergoloog... bijspuiten doe ik dan eventueel ergens in de middag.(neus, als t heel erg is)
pi_204024552
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Onderzoek bij allergoloog vorig jaar wees tegendeel uit?

En wie weet is dit net als diëten een persoonlijk iets.
pi_204024642
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Onderzoek bij allergoloog vorig jaar wees tegendeel uit?

En wie weet is dit net als diëten een persoonlijk iets.
Wie weet is het persoonlijk inderdaad. Of heb jij een antihistamine die langer werkt. Geen idee. De mijne doet het zo'n 12 uur. Ik begin in de avond vaak wat te snotteren.
Spoilers!
pi_204024767
Ik heb al zo lang niet meer elders geslapen dat ik gewoon niet weet wat ik in moet pakken voor ons nachtje weg van zaterdag. Onderbroek, sokken, shirt, slaapshirt, deo, tandenborstel, kussen, medicatie, eten voor onderweg. Het voelt alsof ik dingen vergeet.
Spoilers!
pi_204024768
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Antihistamine van de Lidl is cetrizine.

Heb drie soorten antihistamine liggen, eentje nog niet geprobeerd, de andere twee word ik ook suf van. Daarom gebruik ik ze meestal niet. Wel elke dag fluticasonproprionaat, maar ondanks dat alsnog om de haverklap neusverkouden.

Om me heen steeds meer besmettingen. Teamgenoot van die dinsdag met koorts op de training was, is vandaag positief getest. Zondag was ik hockey kijken en erna blijven hangen bij een ander team en uit dat team gister ook twee positief. Tot nu toe gelukkig allemaal mensen waar ik niet naast heb gezeten oid. Collega heeft maand geleden corona gehad maar test al die tijd op zelftesten nog steeds positief, maar heeft sinds gister koorts en heb dinsdag een half uur met haar in een kamer gezeten. Ik heb nog steeds nekpijn en hoofdpijn en ben neusverkouden, maar de testen zijn nog steeds elke keer negatief (3 zelftesten en 1 GGD test sinds vorige week woensdag). Ik hoop ZO dat dat zo blijft. Heb ik twee jaar lang geen corona gehad en wordt het in de week voor m'n eerste vakantie in bijna 3 jaar toch ineens spannend..
Over die collega zou ik me niet te druk maken. Kans op een gewone verkoudheid is een stuk groter. En door de antistoffen blijft die vast nog een poosje positief testen.

Je teamgenoot die willens en wetens met koorts naar de training komt… sorry hoor, wat een aso :r Extra stress voor jou ook, zo net voor je vakantie….

Hopelijk loop je het daar niet van op en blijven andere mensen (en hun contacten) ook gespaard. Want zo krijgen we Corona echt niet onder de duim.
Fijn ook, als je je door besmetting op zo’n manier ziek moet melden op je werk omdat je echt beroerd bent of thuiswerken niet kan.

*hatjoe*

Ik kan tv kijken en FOK!ken op de tablet. Maar na een half uur beeldschermwerk voor kantoor ben ik weer voor een uur KLAAR :') Had wat nakijkzaken maar heb de mensen gezegd dat die maandag komen. Het wil vandaag echt niet qua focus.
pi_204024777
Hatsee. Straks komt er iemand voor 20 euro per aanhanger hout halen *O*
Spoilers!
pi_204024792
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al zo lang niet meer elders geslapen dat ik gewoon niet weet wat ik in moet pakken voor ons nachtje weg van zaterdag. Onderbroek, sokken, shirt, slaapshirt, deo, tandenborstel, kussen, medicatie, eten voor onderweg. Het voelt alsof ik dingen vergeet.
Haarborstel, haarspul! Oplader?
Ik dubbel de ochtend voor vertrek altijd de spullen die ik nog heb en vul de tas vast (buiten flessen en zo, die zet ik dan bij elkaar). Hoef ik ze op de vertrekdag alleen in de tas te gooien.

Waar gaan jullie naartoe?
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:26:18 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hatsee. Straks komt er iemand voor 20 euro per aanhanger hout halen *O*
Dan kun je daar zaterdag lekker van uit eten
pi_204024811
God je komt even niet en bij terugkomst wordt je gelijk op dat mongolenplaatjesfestijn onderin getrakteerd :'( En ik kan niet vinden waar ik het ook al weer uit kon zetten :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:27:00 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
God je komt even niet en bij terugkomst wordt je gelijk op dat mongolenplaatjesfestijn onderin getrakteerd :'( En ik kan niet vinden waar ik het ook al weer uit kon zetten :'(
Hehe ja dat maakt dat ik op mn werk ook het scherm niet meer open kan hebben
pi_204024818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vergeet niet 15 onderbroeken voor het geval je ineens 14 keer in je broek plast.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_204024820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hehe ja dat maakt dat ik op mn werk ook het scherm niet meer open kan hebben
Kan niet meer uit? :o
pi_204024841
O, moest eerder klagen, gevonden :')

Er staat een instellingen incoontje boven die hoerenstrip, daarmee kom je gelijk op de juiste pagina van de instellingen.
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:31:14 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, moest eerder klagen, gevonden :')

Er staat een instellingen incoontje boven die hoerenstrip, daarmee kom je gelijk op de juiste pagina van de instellingen.
Daar kon ik geen optie mee vinden waar het blijvend mee verdween; waar drukte jij dan op?
pi_204024865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Daar kon ik geen optie mee vinden waar het blijvend mee verdween; waar drukte jij dan op?
onderste van de 3 bovenaan (uit mijn hoofd)
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:33:17 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_204024868
quote:

[..]
Voorkeuren, overige, Verberg blok met frontpageitems aanvinken.
pi_204024880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjen O+ O+
pi_204024882
quote:

[..]
Ja blijvend is de vraag ja, maar het is die blabla frontpage optie.
pi_204024884
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Liefjen O+ O+
O+ hotjemijn O+
  donderdag 10 maart 2022 @ 14:36:23 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204024890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:33 schreef z80 het volgende:

[..]
Voorkeuren, overige, Verberg blok met frontpageitems aanvinken.
Gevonden
pi_204025394
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Haarborstel, haarspul! Oplader?
Ik dubbel de ochtend voor vertrek altijd de spullen die ik nog heb en vul de tas vast (buiten flessen en zo, die zet ik dan bij elkaar). Hoef ik ze op de vertrekdag alleen in de tas te gooien.

Waar gaan jullie naartoe?
We gaan 2 dagen naar de wereldbeker langebaanschaatsen in Thialf. Inclusief een afscheid van en eerbetoon aan de Olympische sporters en zij die afscheid nemen. We slapen in een B&B en gaan hier eten. Zaterdagavond doen we ook een coronatest voor de toegang op zondag en we doen een klein rondje binnenstad Heerenveen. In theorie zijn we dan voor de uiterlijke check-in van 22.00 bij de B&B.

Het is een beetje een gedoe allemaal in mijn hoofd de laatste week rondom deze trip. Ik heb vrijdag 4 afspraken bij de revalidatie en daarna een coronatest voor toegang, zaterdag en zondag hele dag weg, maandag en woensdag lange dagen tijdens de verkiezingen. Eigenlijk kan ik deze drukte en lange dagen niet aan en als de ergotherapeut hier van zou weten, zou ik echt op mijn kop krijgen. Maar ja, het is nou eenmaal zoals het is. Ik heb er wel enorm veel zin in.
Ik ben om de last wat te verdelen nu alvast de tas aan het pakken. Normaal doe ik dat op zaterdagochtend. Er is ook al voor volgende week gekookt. Meer kan ik niet doen.

Oplader moet mee ja. Die zat wel in mijn hoofd maar nog niet op de lijst voor zaterdagochtend. Ik heb ook nog een opblaasbaar kussentje voor in het stadion en in de auto en een nachtlampje. We doen niet aan haarspul. Ik heb een elastiekje en dat gaat gelijk in als ik wakker word.
De tas met eten is ook al gepakt. Ik moet alleen nog broodjes bakken, smeren en komkommer snijden. Alles onder controle.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan kun je daar zaterdag lekker van uit eten
Juist *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Vergeet niet 15 onderbroeken voor het geval je ineens 14 keer in je broek plast.
Ik heb wel back-up ja *O*

En hallo. Blij dat je er weer bent. Hoop dat je je ok voelt enzo. Ik dacht laatst nog aan je, bij het topic over Isa Hoes in SHO.
Spoilers!
pi_204025405
Ik had een wrap met kliekjes. Gekookt ei, avocado, koolsla, ceasar dressing, gebakken zoete aardappel, portobello-olie. Damn :9~
Spoilers!
pi_204025417
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Over die collega zou ik me niet te druk maken. Kans op een gewone verkoudheid is een stuk groter. En door de antistoffen blijft die vast nog een poosje positief testen.

Je teamgenoot die willens en wetens met koorts naar de training komt… sorry hoor, wat een aso :r Extra stress voor jou ook, zo net voor je vakantie….

Hopelijk loop je het daar niet van op en blijven andere mensen (en hun contacten) ook gespaard. Want zo krijgen we Corona echt niet onder de duim.
Fijn ook, als je je door besmetting op zo’n manier ziek moet melden op je werk omdat je echt beroerd bent of thuiswerken niet kan.

*hatjoe*

Ik kan tv kijken en FOK!ken op de tablet. Maar na een half uur beeldschermwerk voor kantoor ben ik weer voor een uur KLAAR :') Had wat nakijkzaken maar heb de mensen gezegd dat die maandag komen. Het wil vandaag echt niet qua focus.
Ja, de collega leek me ook wel erg snel om na vier weken weer corona te hebben, en er schijnt ook weer een gewone griep rond te gaan dus daar kan de koorts natuurlijk ook van zijn.

Was niet mijn teamgenoot gelukkig (dan had ik wat meer stennis geschopt), eentje uit het herenteam. Waarvan ik ook wel wist al dat 'ie redelijk maling heeft aan de regels, maar ik kwam pas na de training dit keer, dus ik had gemist dat 'ie voor de training tegen z'n team wel had gezegd dat 'ie koorts had en hoorde het pas op de fiets naar huis. Godzijdank had ik bij drankje drinken niet naast m gezeten, alleen achter de bar een minuut ofzo bij m in de buurt gestaan, maar als ik dit had geweten was ik überhaupt niet gebleven voor drankje. Hij is nogal egocentrisch: hij vindt corona maar een verkoudheid inmiddels en dus maakt het hem niet uit of hij besmet is of niet (testen gebeurt alleen voor 1G evenement, wel volledig gevaccineerd incl booster, dat dan weer wel) en dus gaat hij ook z'n gedrag niet aanpassen als dat wel zo is. Dat er ook nog andere mensen bestaan die hij zou kunnen besmetten die daar anders over denken, om welke reden dan ook, voelt voor hem als niet zijn probleem zegmaar. o|O
Ik denk daar dus wel anders over, daarom heb ik ook vijf miljoen zelf- en GGD testen gehad. Want wie weet is het dit keer wel corona en niemand willen aansteken. En misschien was het helemaal geen corona maar gewone griep en heeft zijn teamgenoot die positief testte nu het ergens anders opgelopen, want het is op zoveel plekken op te lopen nu natuurlijk, maar ik blijf het achterlijk vinden.

Veel beterschap voor jou, wat klote dat je er weer zo ziek van bent!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2022 16:26:12 ]
pi_204026005
Zo, op de plantjes na is het balkon schoon en klaar. Wat een verschil in schoonmaaktijd als je er geen AYCE voor vogels van maakt :D
Morgen op de markt kijken naar van fleur en kleur
pi_204026006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Eigenlijk kan ik deze drukte en lange dagen niet aan en als de ergotherapeut hier van zou weten, zou ik echt op mijn kop krijgen.

* DancingPhoebe doet strenge blik en tjoerie

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

En hallo. Blij dat je er weer bent. Hoop dat je je ok voelt enzo. Ik dacht laatst nog aan je, bij het topic over Isa Hoes in SHO.
:*

Begrijp ik nu goed uit de lopende convo dat het niet zo zin heeft om dmv thuistesten te kijken of je corona voorbij is omdat je toch positief blijft testen?

Hashtagookaandebeurt
pi_204026082
Ook een stedentrip voor Lucky & J. Helemaal naar Heerenveen.
Weinig herstelmomenten deze week, dame -O-

Wij deden een stedentrip naar de Bilt en spraken de ambtenaar woz.
Hij kon goed toelichten hoe of wat. En met zijn collega waren beiden eens, dat onze huizenrij ongelijk wordt getaxeerd ondanks de overeenkomsten.
En begrijpelijkerwijze dat het onrust maakt Ieder Jaar bij de bewoners.
Het wordt doorgegeven aan degene, die over het gebied gaat. FWIW.

@CAT dat je maar snel beter mag voelen. 💐
pi_204026135
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[..]

Begrijp ik nu goed uit de lopende convo dat het niet zo zin heeft om dmv thuistesten te kijken of je corona voorbij is omdat je toch positief blijft testen?

Hashtagookaandebeurt
IK weet het niet helemaal zeker, maar je kunt volgens mij wel maanden positief blijven (man in Turkije is al sinds september 2020 positief), maar wanneer je 24 uur klachtenvrij bent mag je "losgelaten" worden.
Hoorde van mijn schoonzus dat zijn, omdat zij ook na een normale verkoudheid of griep heel lang blijft hoesten e proesten, wat langer bij anderen uit de buurt moet blijven.
pi_204026193
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
IK weet het niet helemaal zeker, maar je kunt volgens mij wel maanden positief blijven (man in Turkije is al sinds september 2020 positief), maar wanneer je 24 uur klachtenvrij bent mag je "losgelaten" worden.
Hoorde van mijn schoonzus dat zijn, omdat zij ook na een normale verkoudheid of griep heel lang blijft hoesten e proesten, wat langer bij anderen uit de buurt moet blijven.
Ah ok! Thanks, dan ga ik daar ook de testen niet aan verspillen :)
pi_204026343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[..]

Hashtagookaandebeurt
De eerste weken heeft het volgens mij geen zin. Raging antistoffen ditdat. Nadat je lijf het virus heeft opgeruimd blijven die een week of acht waakzaam en ben je superhuman qua Corona bescherming. Daarna neemt het vaccinatiemechanisme het weer (gedeeltelijk) over. Normaal gesproken dan.

Beleid is nu dat je minimaal 5 dagen in isolatie gaat (vooruitgang *O* Bij ronde 1 was het 10 dagen), dan los mag, mits 24 uur symptoom- en koortsvrij (voor mijn zorgwerk moet ik 48 uur koortsvrij zijn) en daarna tot en met dag 10 waakzaam blijft. Afstand houden, mondmasker in publieke ruimten.

Wat weer maakte dat ik de groepen die ik woensdag (dag 8) live zou gaan zien de keuze heb gegeven tussen mij live zien met medisch masker en op afstand, of toch maar weer online. Als ik tijdig symptoomvrij ben uiteraard. Veel stemmen voor online.

Waardoor ik wellicht niet naar kantoor hoef en na afloop van groep 2 meteen online kan aansluiten bij de koorrepetitie die ik verwachtte te missen. Elk nadeel hep zun voordeel.

Al zou ik ook naar de markt willen voor blomme ;(

Dank voor de beterschapswensen O+ Gisteren ging het achteruit, vandaag stabiel, goede hoop dat het morgen vooruit gaat *O* En mijn smaak gespaard blijft *duimt*

De katten vinden mijn thuisblijven overigens fantastisch. En zijn met hun kopjes en aaitjes hard aan het solliciteren naar een besmetting :')
pi_204026354
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:38 schreef AnneX het volgende:
Ook een stedentrip voor Lucky & J. Helemaal naar Heerenveen.
Weinig herstelmomenten deze week, dame -O-

Wij deden een stedentrip naar de Bilt en spraken de ambtenaar woz.
Hij kon goed toelichten hoe of wat. En met zijn collega waren beiden eens, dat onze huizenrij ongelijk wordt getaxeerd ondanks de overeenkomsten.
En begrijpelijkerwijze dat het onrust maakt Ieder Jaar bij de bewoners.
Het wordt doorgegeven aan degene, die over het gebied gaat. FWIW.

@:Cat dat je maar snel beter mag voelen. 💐
Duimen dat jullie volgens jaar minder verschillende WOZs in de straat gaan tegen komen!
  donderdag 10 maart 2022 @ 17:03:03 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204026376
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Duimen dat jullie volgens jaar minder verschillende WOZs in de straat gaan tegen komen!
Gewoon allemaal 25% omhoog, om mee te beginnen, en dan de laagsten laten aansluiten bij de koplopers :P
pi_204026401
Wel interessant trouwens om de verandering in houding en acties te zien vanuit alle aspecten.
In december 2020 had ik hier meldplicht, dagelijks telefonisch contact met ouders en vrienden, boodschappenbezorging, kadootjes en telefoontjes. Lief, tikje overdreven, maar ik zei zeker geen nee :+

Nu niks van dat alles :D _O-

Zelfs geen belletje van de GGD maar een brief. Testuitslag wordt nu ook anders verwoord. Was de eerste keer met een zin als ‘ u bent positief, we kunnen ons voorstellen dat u dat even moet verwerken, neem de tijd. En blijf binnen, we gaan u bellen’.

Nu is het enkel ‘u bent positief. Blijf binnen ditdat’.

Normalisering :7
pi_204026420
Duim dat het bij jou net zo gaat als bij mijn familie @Cat-astrophe.(afgelopen maandag en dinsdag getest) Die hebben vandaag allemaal de moed gevonden om te douchen :o
pi_204026433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Duim dat het bij jou net zo gaat als bij mijn familie @:Cat-astrophe.(afgelopen maandag en dinsdag getest) Die hebben vandaag allemaal de moed gevonden om te douchen :o
:o
pi_204026531
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De eerste weken heeft het volgens mij geen zin. Raging antistoffen ditdat. Nadat je lijf het virus heeft opgeruimd blijven die een week of acht waakzaam en ben je superhuman qua Corona bescherming. Daarna neemt het vaccinatiemechanisme het weer (gedeeltelijk) over. Normaal gesproken dan.
Deze uitleg klopt volgens mij niet helemaal, want een zelftest (antigeen test) meet geen antistoffen maar antigenen, eiwitten van het virus. Of althans, wat je zegt klopt wel, maar is niet de reden dat zelftesten nog lang positief kunnen blijven. Al bedoelde je dat misschien ook niet te zeggen. Anyhow, voor de geïnteresseerden alsnog. Volgens mij is het meer zo dat sommige mensen nog lang kleine hoeveelheden van die eiwitten bij zich kunnen dragen, zonder dat ze nog besmettelijk zijn. En dat je dan dus daardoor nog lang positief kan testen, maar je na een x periode klachtenvrij (nu idd 24u klachtenvrij en minimaal 5 dagen na eerste ziektedag) als niet meer besmettelijk wordt gezien. En lang niet iedereen test nog heel lang positief na een besmetting, maar sommige mensen dus wel en dat hoeft dus niet op een nieuwe besmetting te wijzen.
pi_204026564
Kun je dan met de GGD test nog wel zien of je daadwerkelijk opnieuw corona hebt? Of blijft het dan sowieso een beetje gissen waar je test op aanslaat?
pi_204026573
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Deze uitleg klopt volgens mij niet helemaal, want een zelftest (antigeen test) meet geen antistoffen maar antigenen, eiwitten van het virus. Of althans, wat je zegt klopt wel, maar is niet de reden dat zelftesten nog lang positief kunnen blijven. Al bedoelde je dat misschien ook niet te zeggen. Anyhow, voor de geïnteresseerden alsnog. Volgens mij is het meer zo dat sommige mensen nog lang kleine hoeveelheden van die eiwitten bij zich kunnen dragen, zonder dat ze nog besmettelijk zijn. En dat je dan dus daardoor nog lang positief kan testen, maar je na een x periode klachtenvrij (nu idd 24u klachtenvrij en minimaal 5 dagen na eerste ziektedag) als niet meer besmettelijk wordt gezien. En lang niet iedereen test nog heel lang positief na een besmetting, maar sommige mensen dus wel en dat hoeft dus niet op een nieuwe besmetting te wijzen.
Goede toevoeging/correctie ^O^
pi_204026602
Vraagje tussendoor.

Binnenkort zijn wij zoveel jaar getrouwd. Nu hebben wij iedereen die belangrijk was voor onze dag (getuigen, ceremonie meester enzo uitgenodigd voor een etentje. Nu vraagt een iemand of de partner ook mag. Is het heel raar on nee te zeggen? Want als we tegen een ja zeggen moeten we dat tegen de rest ook. En dan hebben we er 4 mensen bij. Die alle 4 ook nog eens niet op de bruiloft geweest zijn. Is dit raar als we dat doen?
pi_204026605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je dan met de GGD test nog wel zien of je daadwerkelijk opnieuw corona hebt? Of blijft het dan sowieso een beetje gissen waar je test op aanslaat?
M'n andere collega had de GGD gebeld ivm iets soortgelijks met haar dochter die kortgeleden corona had gehad en nu weer ziek was, en daar zeiden ze dat als je tussendoor een negatieve test hebt gehad het aannemelijker is dat het om een herbesmetting gaat. Maar ik weet niet precies voor hoeveel weken dat geldt. Je kan altijd even de GGD bellen om te vragen!

Ik dacht me te herinneren dat ze zeiden dat zeker als je positief test op zelftest na eerder negatieve test kans groot is dat het herbesmetting is, omdat zelftest wat minder sensitief is dan gewone PCR test, en je dus meer virus moet hebben voor je positief test. Zeker als je dus een keer negatieve PCR hebt gehad en daarna een positieve zelftest (die bevestigd wordt door positieve PCR) dan is kans groot dat t om een herbesmetting gaat.
pi_204026622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje tussendoor.

Binnenkort zijn wij zoveel jaar getrouwd. Nu hebben wij iedereen die belangrijk was voor onze dag (getuigen, ceremonie meester enzo uitgenodigd voor een etentje. Nu vraagt een iemand of de partner ook mag. Is het heel raar on nee te zeggen? Want als we tegen een ja zeggen moeten we dat tegen de rest ook. En dan hebben we er 4 mensen bij. Die alle 4 ook nog eens niet op de bruiloft geweest zijn. Is dit raar als we dat doen?
Ik zou het niet doen, jullie willen met het groepje van toen eten. Het is meteen een heel ander etentje wanneer de partners erbij zijn.
pi_204026631
quote:
Vraagje tussendoor.

Ik zou het niet raar vinden. Kan ook gewoon een open vraag geweest zijn, dat de vraagsteller zowel ja als nee helemaal prima vindt, maar vooral niet de enige wil zijn die straks partner wel of juist niet mee heeft genomen omdat 'ie niet zeker wist wat nou de bedoeling was :)
pi_204026684
Oké dankjewel:) ik heb nee gezegd. Moet mijn broertje dat ook nog even duidelijk maken dan :+

Maarja anders gaan we naar een groep met 12 man. Ik vind dat zelf ook wat veel worden hoor.
pi_204026744
quote:
Vraagje tussendoor.

Het is jullie etentje. En als jullie het prettiger vinden om het met de groep van toen te delen dan zou ik dat gewoon aangeven. Of als het een probleem is dat de groep qua aantallen (Kerona) te groot wordt. Of het dan niet past op een specifieke locatie die verbonden is aan jullie trouwdag.

Zit het bezwaar meer in financiële zin dan zou je wellicht kunnen aangeven dat zij hun eigen rekening betalen.

Kortom: waar zit je behoefte, en handel daarnaar.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 18:06:59 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204026942
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:fietsie @:derludolf
Wilgenhout is om klompen van de maken. Coniferenhout zit echt veel hars in dus dat duurt lang eer het echt droog is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:24:14 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_204027094
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
M'n andere collega had de GGD gebeld ivm iets soortgelijks met haar dochter die kortgeleden corona had gehad en nu weer ziek was, en daar zeiden ze dat als je tussendoor een negatieve test hebt gehad het aannemelijker is dat het om een herbesmetting gaat. Maar ik weet niet precies voor hoeveel weken dat geldt. Je kan altijd even de GGD bellen om te vragen!

Ik dacht me te herinneren dat ze zeiden dat zeker als je positief test op zelftest na eerder negatieve test kans groot is dat het herbesmetting is, omdat zelftest wat minder sensitief is dan gewone PCR test, en je dus meer virus moet hebben voor je positief test. Zeker als je dus een keer negatieve PCR hebt gehad en daarna een positieve zelftest (die bevestigd wordt door positieve PCR) dan is kans groot dat t om een herbesmetting gaat.
Herbesmetting kan ook met een andere variant van het corona virus. Dat de ene nu dominant is betekend niet dat de rest weg is.
Onder het mom van "verzamel ze alle maal".
pi_204027129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:24 schreef z80 het volgende:

[..]
Herbesmetting kan ook met een andere variant van het corona virus. Dat de ene nu dominant is betekend niet dat de rest weg is.
Onder het mom van "verzamel ze alle maal".
Kaart bijna vol *O*
pi_204027420
Mogguh! Ik heb weer even geslapen.

76492 documenten geüpload en mailtjes en belletjes gepleegd. En dan krijg je alsnog via de mail van die situaties van 'Hoi, we komen maandag taxeren! We hebben wel even een gespecificeerde lijst nodig van de verbouwing en kosten daarvan' en dat je zelf dan denkt: 'euh..dinsdag hebben we de bouwkundige keuring met een zgn 'energieadvies' erbij... ik ben pas 1 uur in dat huis geweest...halp? :D '

Dus morgen maar even bellen naar ze.

En klinkt als een volle agenda Lucky, misschien dat rondje binnenstad laten vallen? Dat je gewoon echt voor het schaatsen en het restaurant gaat? :)
pi_204027519
Hallo hallo :W

Vandaag was gepland dat er veel werk zou zijn, want alles wat de robot in het weekend had moeten doen kwam bovenop z'n normale portie werk van de dinsdag en woensdag, dus dubbel de resultaten op donderdagochtend.

Zoals dat gaat bij grotemensenwerk, viel dat alles vies tegen. _O-

Robotmans had moeite met z'n dubbele lading werk en was pas om half 6 vanochtend klaar. En dan moeten alle resultaten van z'n harde werk nog in de computer ingeladen en verwerkt worden... dat is nu nog steeds bezig. Elke 30-45 minuten hadden we één setje resultaten. We waren met 3 personen op het verwerken van die resultaten gezet maar dat verwerken duurt ook ongeveer 30-45 minuten gemiddeld, dus ik heb het grootste deel van de dag maar wat anders gedaan.

Nou moet dus morgen de rest nog. Ik denk dat we ongeveer de helft gedaan hebben gekregen.

SPOILER
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 maart 2022 @ 19:02:38 #148
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204027608
Herkenbaar Tele, maar overmacht..
pi_204028222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Tele6 het volgende:
Hallo hallo :W

Vandaag was gepland dat er veel werk zou zijn, want alles wat de robot in het weekend had moeten doen kwam bovenop z'n normale portie werk van de dinsdag en woensdag, dus dubbel de resultaten op donderdagochtend.

Zoals dat gaat bij grotemensenwerk, viel dat alles vies tegen. _O-

Robotmans had moeite met z'n dubbele lading werk en was pas om half 6 vanochtend klaar. En dan moeten alle resultaten van z'n harde werk nog in de computer ingeladen en verwerkt worden... dat is nu nog steeds bezig. Elke 30-45 minuten hadden we één setje resultaten. We waren met 3 personen op het verwerken van die resultaten gezet maar dat verwerken duurt ook ongeveer 30-45 minuten gemiddeld, dus ik heb het grootste deel van de dag maar wat anders gedaan.

Nou moet dus morgen de rest nog. Ik denk dat we ongeveer de helft gedaan hebben gekregen.

SPOILER
Ik zou robotmans ontslaan. Onderpresteerder, kutcollega :{w
pi_204028225
Hier adverteert het FvD trouwens met "gaskraan open, energieprijs omlaag". Ik wil wedden dat ze dat in Groningen niet zeggen. :X
pi_204028322
Nou, er kwam een oproep om je op te geven voor shifts bij vrijwilligerswerk, loopt de site vast. Morgen nog maar een keer.

Net voor het eerst zelf een kussenhoes gemaakt. Zo simpel, denk dat ik er velen ga maken, voor iedere gelegenheid één. Morgen op de markt kijken naar een stof met paashaasje _O-
Het balkon is nu een "baken van licht". Vandaag kwamen de solar waxine lichtjes binnen. Wat een uitvinding, t is helemaal gezellig.
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 19:37:33 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204028383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Tele6 het volgende:
Hier adverteert het FvD trouwens met "gaskraan open, energieprijs omlaag". Ik wil wedden dat ze dat in Groningen niet zeggen. :X
Nieuws niet gevolgd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204028419
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nieuws niet gevolgd?
Niet goed genoeg kennelijk?
pi_204028427
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:32 schreef Tele6 het volgende:
In Hengelo en Alphen willen ze dat de mensen op hen stemmen zodat Femke weggaat _O- En ze hebben weer een folder gemaakt voor Arnhem, nu niet met de skyline van Nijmegen, maar een foto van Marken _O-

Hoe is het met jouw huizen zoeken, heb je al weer wat gehoord?
pi_204028459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 19:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nieuws niet gevolgd?
Oh inderdaad ze willen wel door met gas uit Groningen.

Maar dit zijn lokale verkiezingen. Hoe denken ze dat iemand uit Groningen nu voor ze gaat kiezen?

https://www.rtvnoord.nl/n(...)-groningse-gas-nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')