zat net te kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:28 schreef Max23 het volgende:
Vriend van mij nu bij Je zal het maar hebben
Peter moet ook op de kleintjes lettenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef Snowsquall het volgende:
Niet de fijnste schoenen kopen maar de goedkoopste![]()
Gelukkig heeft ie een paar zuinige auto's voor de deur staanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Peter moet ook op de kleintjes letten
Je collega heeft echt geluk gehad...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
De binnenkant van de aanrijdingstrein inclusief een paar planken van het tuinhuisje
Ik krijg hier Final Destination vibes vanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
De binnenkant van de aanrijdingstrein inclusief een paar planken van het tuinhuisje
Is een dikke ruit van een paar centimeter dik. Kost ¤23.000.- per stuk en dan komen de kosten van het monteren er nog bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je collega heeft echt geluk gehad...
Opvallend trouwens dat dat voorruit niet in duizend stukjes ligt.
23k voor een stuk glasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is een dikke ruit van een paar centimeter dik. Kost ¤23.000.- per stuk en dan komen de kosten van het monteren er nog bij.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
23k voor een stuk glas![]()
Het heeft z'n nut iig wel bewezen.
Niet handig van @WcPot om een SC topic de naam van een programma te geven....erg verwarrend(voor mij)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is trouwens het hatseflats topic:
TV / Familie Gillis, waar Peter zijn BMI van 25 zoekt
Is de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Niet handig van @:Wcpot om een SC topic de naam van een programma te geven....erg verwarrend(voor mij)
Wow.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
En de machinist zat er nog gewoon in. Had geen tijd om weg te komen en dacht dat de aanhanger wel net optijd weg zou zijn van de overwegquote:
Uit interesse, raak je ook vogels of valt dat gelukkig mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is een dikke ruit van een paar centimeter dik. Kost ¤23.000.- per stuk en dan komen de kosten van het monteren er nog bij.
Ja bijna elke dag. Met name duiven die zijn niet zo snel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:00 schreef Drass het volgende:
[..]
Uit interesse, raak je ook vogels of valt dat gelukkig mee?
Haha, dat hebben wij hier bijna elke vrijdag en zaterdag. Komen die gele platen tanken en gelijk even shag halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Tankstations TinQ passen stuntactie aan na opstootjes en een grimmige sfeer
Verkeersinfarcten, opstootjes, verkeersregelaar, voordringen, 3 km file. Mensen hebben er wat voor over om een paar tientjes te besparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze dorpsbewoner gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potjequote:
Dat hoop ik ook. Heel vervelend dat je zo slecht slaapt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje![]()
Eerste nacht onder de verzwaarde deken. Zoals gewoonlijk sliep ik binnen 10 minuten en zoals gewoonlijk werd ik na 3 uurtjes weer wakker. De rest van de nacht weer in schemertoestand maar wel veel meer ontspannen dan anders. Hopelijk gaat de slaap ook langer duren.
klinkt wel hoopvol!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje![]()
Eerste nacht onder de verzwaarde deken. Zoals gewoonlijk sliep ik binnen 10 minuten en zoals gewoonlijk werd ik na 3 uurtjes weer wakker. De rest van de nacht weer in schemertoestand maar wel veel meer ontspannen dan anders. Hopelijk gaat de slaap ook langer duren.
Ja, best wel eigenlijk. In ieder geval dat de rest van de nacht dan ik de rest van de nacht ontspannen ben. Nu dacht ik dat ik best relaxed was maar ik merkte nu echt het verschil. De deken is ook niet extreem zwaar en ligt bovenop mijn dekbed daar hij geen extra warmte afgeeft.quote:
Goedenavond lieve Drass. Veel kijkplezierquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:55 schreef Drass het volgende:
Hoi hoi
Erfgenaam en sbs6 gaan het worden denk ik.
Avond lieverdquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:33 schreef monkyyy het volgende:
Joehoe, ik ben weer thuis
De erfgenaam wordt het![]()
Deels gezien. Lauren is een leuke meid.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:20 schreef StephanL het volgende:
Lauren in een Duitse bordeel, nu op NPO3![]()
Ijsberen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
donderdag 10 maart 2022 @ 18:00:00![]()
![]()
Goedenavond schatjes![]()
Avondquote:
Lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er vandaag op het menu? Hier zuurkool. Seizoen is bijna voorbij.
Zuurkool kan het hele jaar doorquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er vandaag op het menu? Hier zuurkool. Seizoen is bijna voorbij.
Ook lekker.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had nog een portie Indiase curry madras in de koelkast staan.
Wilde al vragen of het de madras van de appie is. Zal dit weekend het eens proberen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zuurkool kan het hele jaar door![]()
Ik had nog een portie Indiase curry madras in de koelkast staan.
https://www.ah.nl/product(...)ry-madras-verspakket
Ja, huidige kuur voldoet niet(meer)helaasquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteAl iets meer bekend?
Ik gebruik voor de kip nog wat extra gemberpoeder voor extra smaakquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wilde al vragen of het de madras van de appie is. Zal dit weekend het eens proberen.
Ohh dat is balen op zijn zachtst gezegd. Ronduit k*t dus. Hopelijk doet de nieuwe kuur wat het moet doen. Sterkte lieverdquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, huidige kuur voldoet niet(meer)helaasDinsdag start ik met een nwe kuur.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, huidige kuur voldoet niet(meer)helaasDinsdag start ik met een nwe kuur.
Ja forse tegenvaller dat ik na 6 van de 16 behandelingen al klaar ben met deze kuur, Het is afwachten wat de bijwerkingen vd nwe kuur zijn.....woensdag weten we meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh dat is balen op zijn zachtst gezegd. Ronduit k*t dus. Hopelijk doet de nieuwe kuur wat het moet doen. Sterkte lieverd
Jeetje, al na 6x. Dat is wel heel snel. Heel veel sterkte en succes alvast voor woensdag. Steek wel weer een ledje aan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja forse tegenvaller dat ik na 6 van de 16 behandelingen al klaar ben met deze kuur, Het is afwachten wat de bijwerkingen vd nwe kuur zijn.....woensdag weten we meer
Ja, maar alleen maar droevige verhalen. Daar hoef ik ook niet meer naar toequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Deels gezien. Lauren is een leuke meid.
Avond Stephanquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar alleen maar droevige verhalen. Daar hoef ik ook niet meer naar toe![]()
Goedenavond![]()
Ja Zembla had ik gezien ja dat het over Thierry weer gaat. Heb twee weken terug die andere uitzendingen gezien over Thierry.
👀quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar alleen maar droevige verhalen. Daar hoef ik ook niet meer naar toe![]()
Goedenavond![]()
Ja Zembla had ik gezien ja dat het over Thierry weer gaat. Heb twee weken terug die andere uitzendingen gezien over Thierry.
Avond lieve Drass. Simpel kan ook heel lekker zijn. En nu heb ik zin in ijsquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:32 schreef Drass het volgende:
Aardappeltjes met brocoli en kipkrokant en een sausje.. Niet heel spannend.
Vanmiddag in de zon een ijsje gehad, dat was lekkerder
Hopelijk gaan ze weer lekker ordinair bekvechten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:07 schreef Drass het volgende:
Als Mr visser net zo top is als die van vorige week dan gaat het smullen worden 😂
Avond lieve Monk. Veel kijkplezierquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Hier wordt het Visser en Dit was het Nieuws
Hier ook Mr Visser.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Hier wordt het Visser en Dit was het Nieuws
Ook gezien. Het heet Tijd Verliezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
Zag daarnet bij Johnny Racoon met een prachtig lied. Schoot helemaal vol. Het ging over zijn zoontje. Weten jullie misschien hoe het heet?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
vrijdag 11 maart 2022 @ 18:00:00![]()
![]()
Avond praadjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
vrijdag 11 maart 2022 @ 18:00:00![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:07 schreef potjecreme het volgende:
Avond Allen!![]()
Onderweg naar de Chinees
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:07 schreef potjecreme het volgende:
Avond Allen!![]()
Onderweg naar de Chinees
Avond liefstequote:
Avond Poppel_God, graag gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje
Bedankt voor de tv-gids
Avond lief Cremetjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:07 schreef potjecreme het volgende:
Avond Allen!![]()
Onderweg naar de Chinees
Chow mein en een loempia.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefste
[..]
Avond Poppel_God, graag gedaan
[..]
Avond lief CremetjeLekkah, wat ga je halen?
Dank voor de kijktipquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:18 schreef praadje het volgende:
@:Van_Poppel , morgen en zondag schaatsen op NPO 1 om 13.15 uur.
Haha, heerlijk genieten dus. Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dank voor de kijktipEr is ook wielrennen (Ronde van Drenthe, Parijs-Nice, Tirreno-Adriatico)...heb dus al mijn 2e en 3e schermen nodig.
Ik heb cake gebakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Met frikandelletjesAvond lieve Monk
quote:
Zooo, die ziet er goed uit zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidcake, zo'n pakje waar je alleen water bij hoeft te doen.Heb er zelf nog rozijnen en cashewnoten doorheen gedaan.
Thanks Paulquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:30 schreef Paul het volgende:
TV / [sbs6] De Alleskunner VIPS (vanaf 11 mrt) #1
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidcake, zo'n pakje waar je alleen water bij hoeft te doen.Heb er zelf nog rozijnen en cashewnoten doorheen gedaan.
Daar zit ik niet zo op te wachten eerlijk gezegd. 😢quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:42 schreef praadje het volgende:
Voor de liefhebber.
De AVROTROS-serie CRIMEDOCS is sinds begin dit jaar te zien en belichte vooral Amerikaanse moorden, maar vanaf vandaag staan er een paar gruwelijke Nederlandse moorden in de kijker.
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
Hey Ole. Weer opgeknapt?quote:
Ja redelijk! Nog maar één collega niet besmetquote:
Ja het gaat hard he. Maar fijn dat je wat opgeknapt bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja redelijk! Nog maar één collega niet besmet![]()
Nog beetje last van de after klachten. Maar lekker rustig aan
Dat is goed nieuws. Echt rustig aan doen hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja redelijk! Nog maar één collega niet besmet![]()
Nog beetje last van de after klachten. Maar lekker rustig aan
@Lavenderr heb je nog mijn post gezien gisteren met dat nummer van Racoon?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Echt rustig aan doen hoor
Ja, ik vind het zó mooi! Echt, moest er van huilen omdat het emoties bij me opriep. Dankjewel nog xquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:21 schreef praadje het volgende:
[..]
@:Lavenderr heb je nog mijn post gezien gisteren met dat nummer van Racoon?
Graag gedaan. Het nummer van vandaag was ook heel mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zó mooi! Echt, moest er van huilen omdat het emoties bij me opriep. Dankjewel nog x
Ja, terwijl ik ze echt nooit zo goed vond ben ik helemaal om sinds de laatste dagen. Ontroerende teksten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het nummer van vandaag was ook heel mooi.
Haha hier ook. Ik vind ze Nederlandstalig zo goed. En wat een mooie tekstenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik ze echt nooit zo goed vond ben ik helemaal om sinds de laatste dagen. Ontroerende teksten.
Avond lieverdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:33 schreef StephanL het volgende:
Present![]()
Crimedocs ziet er interessant uit. Morgen even terug kijken.
Kan ik me voorstellen. Goed dat ze het aanpakken en gelijk een bon geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:37 schreef StephanL het volgende:
Jaaa iemand aangepakt die door de bustunnel gaat![]()
Heel vervelend automobilisten op een bus platform
Gebeurt helaas vaker niet dan wel, heb ik het idee, maar om dit te zien doet mij goedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Goed dat ze het aanpakken en gelijk een bon geven.
Met curry?quote:
Haha zijn geen halve maatregelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:41 schreef praadje het volgende:
Haha herinnert me ooit aan mijn jongste. Zijn verlichting deed het niet. Kreeg geen bekeuring maar moest wel verder lopen. En om daar zeker van te zijn moest hij in het bijzijn van de agent zijn band leeg laten lopen.
En de andere dag zijn dan gemaakte verlichting komen laten zien op het bureau. Belgen, love them
Nee, echt dorps nog. Was een jaar of 15 geleden. Nog steeds dorps hier trouwens. Met een echte wijkagent.quote:
Zijn hoofd niet meer op zijn hoofd zei hijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:56 schreef StephanL het volgende:
Ik wil mijn hoofd neer meer op mijn lichaam hebbenhoe krijg je het verzonnen
Ohh toch wel, vond het een beetje raar bij het typen dus maakte er maak lichaan vanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Zijn hoofd niet meer op zijn hoofd zei hij
Volgens mij weet hij niet eens meer hoe dat moetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef praadje het volgende:
Die Anil. Je staat op een fietspad hoor. Nee, je krijgt geen boete hoor
Hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij niet eens meer hoe dat moet
Iedere vrijdagavond kijken we gezellig samen met een snack. Dus voel je vrijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:19 schreef Isane het volgende:
Ooh jullie kijken ook overtreders. Gezellig!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:24 schreef praadje het volgende:
Dit is echt zo'n type wat wel bij de politie had gewild maar het net niet gered heeft.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:26 schreef praadje het volgende:
Was weer gezellig. Tot morgen schatjes en slaap lekker voor sebiet![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zegt die man niet gewoon dat hij eraan komt en dan die BOA's lekker laten wachten
We verwachten foto's van het eindproductquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
Oh kruidcake zie ik net. Dat is wel een idee voor mijn ontbijtkoek die ik moet fabriceren. Laatst met vriendinnen gaan ontbijten en de meest lekkere ontbijtkoek ooit gegeten. Maar de lunchroom heeft het recept niet en het is alleen bij de groothandel te verkrijgen.
En aangezien ik de kook en bakfreak van het stel ben ben ik de aangewezen persoon om een ontbijtkoek te maken die het dichtst in de buurt komt.
Dus misschien dat ik van die kruiden iets kan gebruiken. Ben nog aan het puzzelen wat voor meel er voor de rest bij moet. Jumbo zou in ieder geval 9 granen meel bestellen en dan denk ik iets van amandelmeel en iets van kruidcakekruiden dan. En ik vermoed dat er ook wat granola door zat. #challenge
Komt goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We verwachten foto's van het eindproduct
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Met Heel Holland Bakt weer een fijn zaterdagavondprogramma
Goedenavond allenquote:
Ja nu je het zegt. Kwam het eerder niet op een andere dag?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Met Heel Holland Bakt weer een fijn zaterdagavondprogramma
Vroeger werd het zondagavond uitgezondenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Kwam het eerder niet op een andere dag?
LOL vroeger, 6 maanden geleden of zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vroeger werd het zondagavond uitgezonden
Alles voor vandaag is vroegerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
LOL vroeger, 6 maanden geleden of zo.
Hier staat hij al heel de dag op 16 graden en de temperatuur is 21.5. Met dit weer zet ik hem alleen in de morgen aan om de kou eruit te halen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook over de hoge energieprijzen...
Ik heb nog een laag tarief tot eind mei, toch probeer ik op dagen zoals vandaag de kachel uit te houden...het is nu 19 graden in de woonkamer.
Klopt , het zijn vaak mensen die alles afsluiten om geld te besparen op de verwarming en veel koken /stoom makenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Schimmel is echt goor![]()
Al kun je daar als huurder ook wat aan doen (raampje open helpt veel)
Voor elke Fokker! moet een zolder (kamer) behaaglijk zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds woensdagavond staat hier de kachel uit (Fuck Poetin) Het begint nu toch wat fris te worden.
[ afbeelding ]
Op zolder is het wel behaaglijk![]()
Met winterzon is de kachel niet eens nodig.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor elke Fokker! moet een zolder (kamer) behaaglijk zijn
Kut kachel manquote:Op zondag 13 maart 2022 13:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met winterzon is de kachel niet eens nodig.
Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt.quote:
Ik ga hier zeker ook 3 dagen van kunnen eten. Hopelijk geniet ik er bij dag 3 ook nog vanquote:Op zondag 13 maart 2022 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt.heb je voor de komende dagen ook wat lekkers op het menu staan...ik kan er drie keer van eten (kook wel iedere keer 'verse' rijst).
Ik vond het een leuke eerste aflevering.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
Is die Million dollar Island wat? Heb het vorige week niet gezien
ok. Dan ga ik het kijken na Kiespijn, kijken of het wat is.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke eerste aflevering.
Hier een blog van een van de deelneemsters. Heb je een beetje een idee hoe het tot nu toe gegaan is. (Op de pagina even een stukje naar beneden scrollen).
https://melanierijkers.nl/milliondollarisland/
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; M NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
20.30; Big brother RTL5
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Hunted Into The Wild NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/hunted-into-the-wild
20.30; Uitstel van executie RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Chateau Bijstand SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/chateau-bijstand
20.33; Radar NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/radar
21.22; Spoorloos NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/spoorloos
Aktueel;
21.35; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.15; Arjen Lubach NPO1
22.40; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
Typefouten onder voorbehoud.
Elke dag maar weer een hele lijst on pointquote:Op maandag 14 maart 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.04; M NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
20.30; Big brother RTL5
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Hunted Into The Wild NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/hunted-into-the-wild
20.30; Uitstel van executie RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/uitstel-van-executie
20.30; Chateau Bijstand SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/chateau-bijstand
20.33; Radar NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/radar
21.22; Spoorloos NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/spoorloos
Aktueel;
21.35; VI Vandaag SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.15; Arjen Lubach NPO1
22.40; OP1 NPO1
Typefouten onder voorbehoud.
Haha, het is graag gedaan hoor lieve Oostquote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Elke dag maar weer een hele lijst on point![]()
Hulde, hulde praad!
Graag gedaan Drassjequote:Op maandag 14 maart 2022 18:40 schreef Drass het volgende:
Dank Praadje
Denk dat ik een stukje Chateau kijk om even met een vork in mijn arm te snijden. Daarna netflix :p
En lekker geluncht.quote:
Dat lijkt wel een Belgische lunch zoveel als dat dat is. (nou heb ik natuurlijk een minimaagje) Enneh, geen carpaccio?quote:
Ze hadden geen carpaccio. Dus het werd maar een broodje warm vlees met pindasausquote:Op maandag 14 maart 2022 20:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een Belgische lunch zoveel als dat dat is. (nou heb ik natuurlijk een minimaagje) Enneh, geen carpaccio?
Ziet er trouwens super uit![]()
Ook lekker. Maakte ik vroeger vaak. Moet ik weer eens doenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze hadden geen carpaccio. Dus het werd maar een broodje warm vlees met pindasaus
18:00:00 uurquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
20.30; Big Brother RTL5
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Married at first sight RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight
20.30; Familie Gillis, massa is kassa SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/familie-gillis-massa-is-kassa
Sport;
19.55; UEFA Champions League RTL7 https://www.tvgids.nl/sport/uefa-champions-league
23.30; De meerderheid heeft altijd ongelijk RTL7 https://www.tvgids.nl/inf(...)eeft-altijd-ongelijk
Aktueel;
19.04; NOS kiest; De stemming NPO1
https://www.tvgids.nl/nie(...)nd-kiest-de-stemming
20.32; NOS Nederland kiest; Het Debat NPO1 https://www.tvgids.nl/nie(...)land-kiest-het-debat
21.35; VI Vandaag SBS6
22.07; Arjen Lubach NPO1
22.00; Jinek RTL4
22;31; OP1 NPO1