Ohh toch wel, vond het een beetje raar bij het typen dus maakte er maak lichaan vanquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Zijn hoofd niet meer op zijn hoofd zei hij
Volgens mij weet hij niet eens meer hoe dat moetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:03 schreef praadje het volgende:
Die Anil. Je staat op een fietspad hoor. Nee, je krijgt geen boete hoor
Hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij niet eens meer hoe dat moet
Iedere vrijdagavond kijken we gezellig samen met een snack. Dus voel je vrijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:19 schreef Isane het volgende:
Ooh jullie kijken ook overtreders. Gezellig!
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:24 schreef praadje het volgende:
Dit is echt zo'n type wat wel bij de politie had gewild maar het net niet gered heeft.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:26 schreef praadje het volgende:
Was weer gezellig. Tot morgen schatjes en slaap lekker voor sebiet![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zegt die man niet gewoon dat hij eraan komt en dan die BOA's lekker laten wachten
We verwachten foto's van het eindproductquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:38 schreef praadje het volgende:
Oh kruidcake zie ik net. Dat is wel een idee voor mijn ontbijtkoek die ik moet fabriceren. Laatst met vriendinnen gaan ontbijten en de meest lekkere ontbijtkoek ooit gegeten. Maar de lunchroom heeft het recept niet en het is alleen bij de groothandel te verkrijgen.
En aangezien ik de kook en bakfreak van het stel ben ben ik de aangewezen persoon om een ontbijtkoek te maken die het dichtst in de buurt komt.
Dus misschien dat ik van die kruiden iets kan gebruiken. Ben nog aan het puzzelen wat voor meel er voor de rest bij moet. Jumbo zou in ieder geval 9 granen meel bestellen en dan denk ik iets van amandelmeel en iets van kruidcakekruiden dan. En ik vermoed dat er ook wat granola door zat. #challenge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |