Avond lieverdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:33 schreef StephanL het volgende:
Present![]()
Crimedocs ziet er interessant uit. Morgen even terug kijken.
Kan ik me voorstellen. Goed dat ze het aanpakken en gelijk een bon geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:37 schreef StephanL het volgende:
Jaaa iemand aangepakt die door de bustunnel gaat![]()
Heel vervelend automobilisten op een bus platform
Gebeurt helaas vaker niet dan wel, heb ik het idee, maar om dit te zien doet mij goedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Goed dat ze het aanpakken en gelijk een bon geven.
Met curry?quote:
Haha zijn geen halve maatregelenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:41 schreef praadje het volgende:
Haha herinnert me ooit aan mijn jongste. Zijn verlichting deed het niet. Kreeg geen bekeuring maar moest wel verder lopen. En om daar zeker van te zijn moest hij in het bijzijn van de agent zijn band leeg laten lopen.
En de andere dag zijn dan gemaakte verlichting komen laten zien op het bureau. Belgen, love them
Nee, echt dorps nog. Was een jaar of 15 geleden. Nog steeds dorps hier trouwens. Met een echte wijkagent.quote:
Zijn hoofd niet meer op zijn hoofd zei hijquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:56 schreef StephanL het volgende:
Ik wil mijn hoofd neer meer op mijn lichaam hebbenhoe krijg je het verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |