Voor elke Fokker! moet een zolder (kamer) behaaglijk zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds woensdagavond staat hier de kachel uit (Fuck Poetin) Het begint nu toch wat fris te worden.
[ afbeelding ]
Op zolder is het wel behaaglijk![]()
Met winterzon is de kachel niet eens nodig.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor elke Fokker! moet een zolder (kamer) behaaglijk zijn
Kut kachel manquote:Op zondag 13 maart 2022 13:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met winterzon is de kachel niet eens nodig.
Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt.quote:
Ik ga hier zeker ook 3 dagen van kunnen eten. Hopelijk geniet ik er bij dag 3 ook nog vanquote:Op zondag 13 maart 2022 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt.heb je voor de komende dagen ook wat lekkers op het menu staan...ik kan er drie keer van eten (kook wel iedere keer 'verse' rijst).
Ik vond het een leuke eerste aflevering.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
Is die Million dollar Island wat? Heb het vorige week niet gezien
ok. Dan ga ik het kijken na Kiespijn, kijken of het wat is.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke eerste aflevering.
Hier een blog van een van de deelneemsters. Heb je een beetje een idee hoe het tot nu toe gegaan is. (Op de pagina even een stukje naar beneden scrollen).
https://melanierijkers.nl/milliondollarisland/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |