zat net te kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:28 schreef Max23 het volgende:
Vriend van mij nu bij Je zal het maar hebben
Peter moet ook op de kleintjes lettenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef Snowsquall het volgende:
Niet de fijnste schoenen kopen maar de goedkoopste![]()
Gelukkig heeft ie een paar zuinige auto's voor de deur staanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Peter moet ook op de kleintjes letten
Je collega heeft echt geluk gehad...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
De binnenkant van de aanrijdingstrein inclusief een paar planken van het tuinhuisje
Ik krijg hier Final Destination vibes vanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
De binnenkant van de aanrijdingstrein inclusief een paar planken van het tuinhuisje
Is een dikke ruit van een paar centimeter dik. Kost ¤23.000.- per stuk en dan komen de kosten van het monteren er nog bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je collega heeft echt geluk gehad...
Opvallend trouwens dat dat voorruit niet in duizend stukjes ligt.
23k voor een stuk glasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is een dikke ruit van een paar centimeter dik. Kost ¤23.000.- per stuk en dan komen de kosten van het monteren er nog bij.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
23k voor een stuk glas![]()
Het heeft z'n nut iig wel bewezen.
Niet handig van @WcPot om een SC topic de naam van een programma te geven....erg verwarrend(voor mij)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is trouwens het hatseflats topic:
TV / Familie Gillis, waar Peter zijn BMI van 25 zoekt
Is de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Niet handig van @:Wcpot om een SC topic de naam van een programma te geven....erg verwarrend(voor mij)
Wow.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
En de machinist zat er nog gewoon in. Had geen tijd om weg te komen en dacht dat de aanhanger wel net optijd weg zou zijn van de overwegquote:
Uit interesse, raak je ook vogels of valt dat gelukkig mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is een dikke ruit van een paar centimeter dik. Kost ¤23.000.- per stuk en dan komen de kosten van het monteren er nog bij.
Ja bijna elke dag. Met name duiven die zijn niet zo snel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:00 schreef Drass het volgende:
[..]
Uit interesse, raak je ook vogels of valt dat gelukkig mee?
Haha, dat hebben wij hier bijna elke vrijdag en zaterdag. Komen die gele platen tanken en gelijk even shag halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Tankstations TinQ passen stuntactie aan na opstootjes en een grimmige sfeer
Verkeersinfarcten, opstootjes, verkeersregelaar, voordringen, 3 km file. Mensen hebben er wat voor over om een paar tientjes te besparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze dorpsbewoner gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potjequote:
Dat hoop ik ook. Heel vervelend dat je zo slecht slaapt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje![]()
Eerste nacht onder de verzwaarde deken. Zoals gewoonlijk sliep ik binnen 10 minuten en zoals gewoonlijk werd ik na 3 uurtjes weer wakker. De rest van de nacht weer in schemertoestand maar wel veel meer ontspannen dan anders. Hopelijk gaat de slaap ook langer duren.
klinkt wel hoopvol!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje![]()
Eerste nacht onder de verzwaarde deken. Zoals gewoonlijk sliep ik binnen 10 minuten en zoals gewoonlijk werd ik na 3 uurtjes weer wakker. De rest van de nacht weer in schemertoestand maar wel veel meer ontspannen dan anders. Hopelijk gaat de slaap ook langer duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |