quote:
Zooo, die ziet er goed uit zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidcake, zo'n pakje waar je alleen water bij hoeft te doen.Heb er zelf nog rozijnen en cashewnoten doorheen gedaan.
Thanks Paulquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:30 schreef Paul het volgende:
TV / [sbs6] De Alleskunner VIPS (vanaf 11 mrt) #1
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidcake, zo'n pakje waar je alleen water bij hoeft te doen.Heb er zelf nog rozijnen en cashewnoten doorheen gedaan.
Daar zit ik niet zo op te wachten eerlijk gezegd. 😢quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:42 schreef praadje het volgende:
Voor de liefhebber.
De AVROTROS-serie CRIMEDOCS is sinds begin dit jaar te zien en belichte vooral Amerikaanse moorden, maar vanaf vandaag staan er een paar gruwelijke Nederlandse moorden in de kijker.
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
Hey Ole. Weer opgeknapt?quote:
Ja redelijk! Nog maar één collega niet besmetquote:
Ja het gaat hard he. Maar fijn dat je wat opgeknapt bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja redelijk! Nog maar één collega niet besmet![]()
Nog beetje last van de after klachten. Maar lekker rustig aan
Dat is goed nieuws. Echt rustig aan doen hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja redelijk! Nog maar één collega niet besmet![]()
Nog beetje last van de after klachten. Maar lekker rustig aan
@Lavenderr heb je nog mijn post gezien gisteren met dat nummer van Racoon?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Echt rustig aan doen hoor
Ja, ik vind het zó mooi! Echt, moest er van huilen omdat het emoties bij me opriep. Dankjewel nog xquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:21 schreef praadje het volgende:
[..]
@:Lavenderr heb je nog mijn post gezien gisteren met dat nummer van Racoon?
Graag gedaan. Het nummer van vandaag was ook heel mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zó mooi! Echt, moest er van huilen omdat het emoties bij me opriep. Dankjewel nog x
Ja, terwijl ik ze echt nooit zo goed vond ben ik helemaal om sinds de laatste dagen. Ontroerende teksten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het nummer van vandaag was ook heel mooi.
Haha hier ook. Ik vind ze Nederlandstalig zo goed. En wat een mooie tekstenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik ze echt nooit zo goed vond ben ik helemaal om sinds de laatste dagen. Ontroerende teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |