Ja, best wel eigenlijk. In ieder geval dat de rest van de nacht dan ik de rest van de nacht ontspannen ben. Nu dacht ik dat ik best relaxed was maar ik merkte nu echt het verschil. De deken is ook niet extreem zwaar en ligt bovenop mijn dekbed daar hij geen extra warmte afgeeft.quote:
Goedenavond lieve Drass. Veel kijkplezierquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:55 schreef Drass het volgende:
Hoi hoi
Erfgenaam en sbs6 gaan het worden denk ik.
Avond lieverdquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:33 schreef monkyyy het volgende:
Joehoe, ik ben weer thuis
De erfgenaam wordt het![]()
Deels gezien. Lauren is een leuke meid.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:20 schreef StephanL het volgende:
Lauren in een Duitse bordeel, nu op NPO3![]()
Ijsberen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
donderdag 10 maart 2022 @ 18:00:00![]()
![]()
Goedenavond schatjes![]()
Avondquote:
Lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er vandaag op het menu? Hier zuurkool. Seizoen is bijna voorbij.
Zuurkool kan het hele jaar doorquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:05 schreef potjecreme het volgende:
Wat staat er vandaag op het menu? Hier zuurkool. Seizoen is bijna voorbij.
Ook lekker.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had nog een portie Indiase curry madras in de koelkast staan.
Wilde al vragen of het de madras van de appie is. Zal dit weekend het eens proberen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zuurkool kan het hele jaar door![]()
Ik had nog een portie Indiase curry madras in de koelkast staan.
https://www.ah.nl/product(...)ry-madras-verspakket
Ja, huidige kuur voldoet niet(meer)helaasquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteAl iets meer bekend?
Ik gebruik voor de kip nog wat extra gemberpoeder voor extra smaakquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wilde al vragen of het de madras van de appie is. Zal dit weekend het eens proberen.
Ohh dat is balen op zijn zachtst gezegd. Ronduit k*t dus. Hopelijk doet de nieuwe kuur wat het moet doen. Sterkte lieverdquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, huidige kuur voldoet niet(meer)helaasDinsdag start ik met een nwe kuur.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, huidige kuur voldoet niet(meer)helaasDinsdag start ik met een nwe kuur.
Ja forse tegenvaller dat ik na 6 van de 16 behandelingen al klaar ben met deze kuur, Het is afwachten wat de bijwerkingen vd nwe kuur zijn.....woensdag weten we meerquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh dat is balen op zijn zachtst gezegd. Ronduit k*t dus. Hopelijk doet de nieuwe kuur wat het moet doen. Sterkte lieverd
Jeetje, al na 6x. Dat is wel heel snel. Heel veel sterkte en succes alvast voor woensdag. Steek wel weer een ledje aan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja forse tegenvaller dat ik na 6 van de 16 behandelingen al klaar ben met deze kuur, Het is afwachten wat de bijwerkingen vd nwe kuur zijn.....woensdag weten we meer
Ja, maar alleen maar droevige verhalen. Daar hoef ik ook niet meer naar toequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Deels gezien. Lauren is een leuke meid.
Avond Stephanquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar alleen maar droevige verhalen. Daar hoef ik ook niet meer naar toe![]()
Goedenavond![]()
Ja Zembla had ik gezien ja dat het over Thierry weer gaat. Heb twee weken terug die andere uitzendingen gezien over Thierry.
👀quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar alleen maar droevige verhalen. Daar hoef ik ook niet meer naar toe![]()
Goedenavond![]()
Ja Zembla had ik gezien ja dat het over Thierry weer gaat. Heb twee weken terug die andere uitzendingen gezien over Thierry.
Avond lieve Drass. Simpel kan ook heel lekker zijn. En nu heb ik zin in ijsquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:32 schreef Drass het volgende:
Aardappeltjes met brocoli en kipkrokant en een sausje.. Niet heel spannend.
Vanmiddag in de zon een ijsje gehad, dat was lekkerder
Hopelijk gaan ze weer lekker ordinair bekvechten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:07 schreef Drass het volgende:
Als Mr visser net zo top is als die van vorige week dan gaat het smullen worden 😂
Avond lieve Monk. Veel kijkplezierquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Hier wordt het Visser en Dit was het Nieuws
Hier ook Mr Visser.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:22 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Hier wordt het Visser en Dit was het Nieuws
Ook gezien. Het heet Tijd Verliezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
Zag daarnet bij Johnny Racoon met een prachtig lied. Schoot helemaal vol. Het ging over zijn zoontje. Weten jullie misschien hoe het heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |