Hoe weet jij dat of zit jij illegaal te kijken ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voer voor wappies. Aan RT en Sputnik mis je momenteel niets
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Is dat erg voor ons dat rusland niets meer gaat exporteren?
Vergeet niet dat Rusland de laatste 10 jaar enorme vorraden aan goud heeft aangelegd /opgekocht heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat kan ons behoorlijk raken maar tegelijkertijd lijkt het mij dat dit Rusland zelf ng veel harder raakt.
Je vindt niet dat mensen zelf de conclusie zouden mogen trekken wat leugens zijn en wat niet? Gewoon de andere kant totaal uitsluiten en slechts 1 waarheid?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:23 schreef luxerobots het volgende: [..] Dat er minder leugens verspreid worden zoals: ''de Oekraners hebben de vernielingen van de bombardementen zelf veroorzaakt!''.
Staatspropaganda van een dictator die oorlogvoert op Europese bodem is niet 'de andere kant'. Het is desinformatie van de vijand.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef Repentless het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je vindt niet dat mensen zelf de conclusie zouden mogen trekken wat leugens zijn en wat niet? Gewoon de andere kant totaal uitsluiten en slechts 1 waarheid?
Geen kernrakketten dus... is ook export.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Om je een beetje een idee te gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Nee? Wat is het dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Staatspropaganda van een dictator is niet 'de andere kant'.
Desinformatie van de vijand.quote:
Dit is zo'n flauwekul. Op geen manier gebruikt de EU dezelfde methodes als Poetin.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat of zit jij illegaal te kijken ?
Pas maar op, straks staan er een paar deugende ambtenaren op je deur te rammen met een formulier waarop staat wanneer je voor het laatst iets hebt bekeken dat nu niet meer mag.
En nee, ik ben tegen Putin maar niet door dezelfde methodes te gaan gebruiken waarmee hij een soverein volk onderdrukt door eenzijdig te bpalen wat zij als waarheid mogen aanschouwen.
N\aatuurlijk was dit te verwachten ik heb/had al langere bij plan B maar het is buitengewoon triest dat burgers in de EU nu onder curatele staan.
Het is een beetje alsof je de mening van IS-ers serieus als 'de mening van de andere kant' ziet.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Om je een beetje een idee te geven
[ twitter ]
Wij zijn dus in oorlog nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Valse informatie van de vijand in een oorlog.
Beste vergelijking tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je de mening van IS-ers serieus als 'de mening van de andere kant' ziet.
Ja. Alles wat uit Rusland of Oekraine had moeten komen en nu niet meer gaat, zorgt dat er krapte komt op zo'n markt. Met als gevolg dat de prijzen omhoog gaan. Met als gevolg dat de prijzen van producten waar die grondstoffen inzitten omhooggaan. Nog meer inflatie dus en dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Zoek anders eens uit waarom de holocaust niet ontkend mag wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef Repentless het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je vindt niet dat mensen zelf de conclusie zouden mogen trekken wat leugens zijn en wat niet? Gewoon de andere kant totaal uitsluiten en slechts 1 waarheid?
volgens mij niet hoorquote:
Sorry, maar dat is in dat voorbeeld toch ook gewoon zo? Die verkondigen hun haat jegens het westen, de wil om de islam overal te verspreiden etc. Dat is dan toch niet gelogen of misinformatie?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je de mening van IS-ers serieus als 'de mening van de andere kant' ziet.
HET IS BEGONNEN.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Discord en Spotify zijn kapot. Is dit een aanval van de Russen???
kijk ook meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Pas maar op, straks staan er een paar deugende ambtenaren op je deur te rammen met een formulier waarop staat wanneer je voor het laatst iets hebt bekeken dat nu niet meer...
Wat vraagt ie?quote:
Alsof we gas , olie en de rest van hun rommel nodig hebben ......quote:
geen olie, gas, nikkel en tarwe/graanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig dat Oekrane totaal geen corrupt land is en we alles wat daar gerapporteerd wordt voor zoete koek kunnen aannemenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Staatspropaganda van een dictator die oorlogvoert op Europese bodem is niet 'de andere kant'. Het is desinformatie van de vijand.
Het is niet duidelijk wat er mee bedoeld wordt. Zo te zien is dit de bron: https://ria.ru/20220308/putin-1777185533.htmlquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Daarin wordt verwezen naar het decreet, wat ik zo niet door translate kan gooien: http://publication.pravo.gov.ru/Document/View/0001202203080005quote:Poetin krijgt opdracht export van bepaalde producten en grondstoffen naar het buitenland te beperken
Poetin ondertekende een decreet over speciale economische maatregelen bij buitenlandse economische activiteit
MOSKOU, 8 maart - RIA Novosti. President Vladimir Poetin heeft een decreet ondertekend over speciale maatregelen op het gebied van buitenlandse economische activiteit om de veiligheid van Rusland te waarborgen.
Het staatshoofd gaf opdracht om voor het einde van het jaar een verbod in te stellen op de export van bepaalde producten en grondstoffen naar het buitenland, waarvan de lijst door de regering zal worden vastgesteld.
"Om de veiligheid en de goede werking van de industrie te garanderen, besluit ik ... Om de toepassing van de volgende speciale economische maatregelen te verzekeren tot 31 december 2022", staat in het bericht.
Volgens het decreet zullen de beperkingen geen invloed hebben op goederen en grondstoffen die Russen, buitenlanders of staatlozen voor persoonlijk gebruik uit het land zullen importeren of exporteren.
De president droeg de regering ook op om binnen een dag de lijsten vast te stellen van buitenlandse staten waarnaar de uitvoer van deze goederen wordt verboden.
Eerder dinsdag ondertekende Poetin een wet over maatregelen ter ondersteuning van burgers en bedrijven op grond van sancties.
Het nazistische westen dwars zitten en zorgen dat hij een betere onderhandelingspositie krijgt als hij van zijn sancties af wil. Dan heeft hij een beetje wisselgeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maaruerhm, wat gaat Poetie dan doen met al die ruwe materialen. Gaat ie het zelf oproken? Aan zijn vriendjes verkopen?
Op zijn minst een koude ja.quote:
Dat is de mening van de andere kant inderdaad. Of die terecht is, vorm ik liever mijn eigen mening over dan dat me verboden wordt om die in zijn geheel te horen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
misschien een koude met Rusland maar we hebben toch geen problemen met Chinaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op zijn minst een koude ja.
Op hoogste niveau gezien een strijd tussen politieke ideologien: wordt de wereld een dictatuur zoals in China of Rusland waar een paar graaiers de macht hebben om de rest te onderdrukken, of wordt het een plek waar voor elke stem een plek is en waar leiders afgerekend kunnen worden op hun daden?
Het gaat vooral om het excuus voor de daden, het eeuwige ge-"ja maar het Westen dit, ja maar het Westen dat..." Dat doen zowel IS-apologeten als Poetin-pravda.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is in dat voorbeeld toch ook gewoon zo? Die verkondigen hun haat jegens het westen, de wil om de islam overal te verspreiden etc. Dat is dan toch niet gelogen of misinformatie?
Of snap ik je verkeerd?
Daar lijkt het wel op, nu zorgen dat het blijvend gaat zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:46 schreef hhh38 het volgende:
Maar nu zijn we dus in n klap 100% van het Russische gas af, of hoe zit het?
Pfff, dat kun je eigenlijk ook wel als een grondstof zien idd...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:46 schreef hhh38 het volgende:
China staat achter Rusland, verborgen in de schaduw.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien een koude met Rusland maar we hebben toch geen problemen met China
Heeft iemand nog die link van die gasleidingenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:46 schreef hhh38 het volgende:
Dat is echt onzin.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
China staat achter Rusland, verborgen in de schaduw.
Ja maar dat is toch juist wat je wil weten? Waarom ze het doen (of tenminste wat ze hun aanhangers vertellen waarom).quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het excuus voor de daden, het eeuwige ge-"ja maar het Westen dit, ja maar het Westen dat..." Dat doen zowel IS-apologeten als Poetin-bots.
Deze grafiek doet pijn om naar te kijken.quote:
Dat is in zijn geheel niet duidelijk. Dit is de door Google translate vertaalde tekst van het decreet:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:46 schreef hhh38 het volgende:
quote:BESLUIT
PRESIDENT VAN DE RUSSISCHE FEDERATIE
Over de toepassing van speciale economische maatregelen op het gebied van buitenlandse economische activiteit om de veiligheid van de Russische Federatie te waarborgen
Naast de maatregelen voorzien in decreten van de president van de Russische Federatie nr. 79 van 28 februari 2022 "Over de toepassing van speciale economische maatregelen in verband met de onvriendelijke acties van de Verenigde Staten van Amerika en buitenlandse staten en internationale organisaties die zich bij hen hebben aangesloten" en van 1 maart 2022 nr. 81 "Over aanvullende tijdelijke economische maatregelen om de financile stabiliteit van de Russische Federatie te waarborgen", om de veiligheid van de Russische Federatie en de goede werking van de industrie te waarborgen, besluit ik :
1. Zorg ervoor dat tegen 31 december 2022 de volgende bijzondere economische maatregelen worden toegepast:
a) een verbod op uitvoer buiten het grondgebied van de Russische Federatie en (of) invoer op het grondgebied van de Russische Federatie van producten en (of) grondstoffen volgens de lijsten vastgesteld door de regering van de Russische Federatie;
6) beperking van de uitvoer buiten het grondgebied van de Russische Federatie en (of) invoer op het grondgebied van de Russische Federatie van producten en (of) grondstoffen in overeenstemming met de lijsten die zijn vastgesteld door de regering van de Russische Federatie.
2. Stel vast dat de maatregelen onder lid | van dit besluit zijn niet van toepassing op producten en (of) grondstoffen die buiten het grondgebied van de Russische Federatie worden gexporteerd en (of) voor persoonlijk gebruik worden ingevoerd in het grondgebied van de Russische Federatie door burgers van de Russische Federatie, buitenlandse burgers en staatlozen.
3. Om de regering van de Russische Federatie te machtigen om de specifieke kenmerken van de toepassing van de maatregelen voorzien in paragraaf 1 van dit besluit te bepalen met betrekking tot bepaalde soorten producten en (of) grondstoffen, evenals met betrekking tot bepaalde wettelijke entiteiten en (of) individuen.
4. De regering van de Russische Federatie stelt binnen twee dagen de lijsten van buitenlandse staten vast die nodig zijn voor de toepassing van de maatregelen bedoeld in lid 1 van dit besluit.
5. Dit besluit treedt in werking op de dag van zijn officile bekendmaking.
V.Poetin
Kremlin van Moskou
8 maart 2022
Nee. 100
Onjuist, het mag niet worden doorgegeven. Zoiets als dat de overheid bepaalt welke boeken je mag lezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is helemaal niets voor jou besloten
ja je mag RT niet meer hosten als je dat al deed maar er zijn dan ook sancties tegen Rusland
Exact. Zonder die grondstoffen waren het vast niet zulke achterlijke landen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze grafiek doet pijn om naar te kijken.
Waarom zijn het altijd de landen waar je het liefst niks mee te maken wil hebben die alle grondstoffen hebben?
Neu. China steunt Rusland.quote:
Oefquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
Het is officieel , Russen zitten achter de aanval
[ twitter ]
Ik denk dat de corona crisis wel heeft bewezen dat het merendeel realiteit niet van fictie kunnen scheiden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch juist wat je wil weten? Waarom ze het doen (of tenminste wat ze hun aanhangers vertellen waarom).
Nogmaals, ik snap de gedachte echt wel, maar om de EU dat maar even voor alle lidstaten in te laten stellen zonder overleg. Ik vind het erg bijzonder.
Wij leveren wapens aan Oekrane, hebben Rusland gesanctioneerd en zijn lid van de vreselijke NAVO.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor
1 van onze bondgenoten is in oorlog
Dat staat daar toch niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
Het is officieel , Russen zitten achter de aanval
[ twitter ]
Wmb tegen mijn eigen staat die besloten heeft mijn vrijheden in te perken omdat zij wil opkomen voor de rechten van iemand anders.quote:
is gewoon een stasi praktijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onjuist, het mag niet worden doorgegeven. Zoiets als dat de overheid bepaalt welke boeken je mag lezen.
//--//
Natuurlijk is dit onbelangrijk voor mensen die zelf bepalen dat wat ze verteld wordt goed voor hun en voor anderdenkende dan ook de enige juiste keuze is.
Discussie in dit en aanfgaande topic heeft zo weinig zin meer, anders dat bespreken wat je verteld wordt omdat er dat leuke wetje voortaan alles kan verbieden dat in het kader vban de Oekrane wordt beschouwd als desinformatie.
Het trieste is dat dit al veel eerder is begionnen en nu met Putin's inval wordt aangegrepen om het er doorheen te drukken. Maar goed het volk dat zich wil laten (ver)leiden, verdient niet meer dat het zal lijden. Als de gasprijs (brood) maar wordt betaald en het oppervlakkig entertainment (spel) de gdachten maar in beslag neemt. hoe je ook niet zelf meer na te denken.
Septies: "Het is exploitanten verboden inhoud die door de in bijlage XV vermelde rechtspersonen, entiteiten of lichamen wordt verstrekt, uit te zenden of de uitzending van die inhoud mogelijk te maken, te faciliteren of anderszins daartoe bij te dragen, onder andere door transmissie of distributie, ongeacht het middel, bijvoorbeeld via kabel, satelliet, IP-TV, internetproviders, internetplatforms of applicaties voor het delen van video’s, ongeacht of deze nieuw of voorgenstalleerd zijn."
Dat betekent, slimmerikken, dat ook Fok! zich dus daarmee niet langer mag inlaten. Kunnen we gezellig praten over wat Mark ons zegt dat zijn waarheid ius.
Bdenk dat nog maar een keer in het stemhokje.
Ik denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan een muziek- en gamerscommunicatieplatform platleggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Discord en Spotify zijn kapot. Is dit een aanval van de Russen???
ja maar in Poetins hoofd gebeuren wel meer dingen die ik niet direct over wil nemen geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wij leveren wapens aan Oekrane, hebben Rusland gesanctioneerd en zijn lid van de vreselijke NAVO.
In Poetins hoofd zijn wij gewoon vijanden.
Nou, dat mag jij dan vinden. Ik denk dat het wel meevalt en je de echte gekkies sterk uitvergroot bent tegengekomen, wat was de vaccinatiegraad ook al weer?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de corona crisis wel heeft bewezen dat het merendeel realiteit niet van fictie kunnen scheiden.
Huil nog wat harder joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wmb tegen mijn eigen staat die besloten heeft mijn vrijheden in te perken omdat zij wil opkomen voor de rechten van iemand anders.
Met welk doel, vertel eens? In Nederland mag je de Holocaust ontkennen. Je kunt er wel voor vervolgd worden in bepaalde gevallen (terecht wat mij betreft, want dan ben je niet helemaal goed), maar mensen hier willen dus dat ik niet te horen krijg dat er mensen zijn die dat doen. Ik mag dat niet horen en niet zelf de conclusie trekken dat ik het debiel vind.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Zoek anders eens uit waarom de holocaust niet ontkend mag worden
Nee, niemand zal straf krijgen vanwege het bekijken van RT. Het mag door de providers echter niet meer verspreid worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onjuist, het mag niet worden doorgegeven. Zoiets als dat de overheid bepaalt welke boeken je mag lezen.
Ja, de NOS meldt altijd storingen bij bedrijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:52 schreef Johannes788 het volgende:
https://nos.nl/l/2420376
Storing spotify.
Is gewoon storing
Toch een complot van de EU, WEF, Putin, en Bill Gates om de energietransitie te versnellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, nu zorgen dat het blijvend gaat zijn.
Een storing kan ook door een aanval komen hquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:52 schreef Johannes788 het volgende:
Storing spotify.
Is gewoon storing
Misschien zijn wij gedentificeerd als onderdeel van Kamp Rusland en moeten wij gespaard wordenquote:
Nou dat dacht ik niet. Dat NOS maar wat berichtjes natikt maakt het nog geen waarheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:52 schreef Johannes788 het volgende:
Storing spotify.
Is gewoon storing
Tja zelfs onder gevaccineerden heb je yoga mutsen gehad die in het begin niet meer wisten wat ze allemaal moesten geloven. Natuurlijk spelen er op dit moment andere krachten maar het afsluiten van de staatspropaganda van Putin had al 5 jaar eerder moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat mag jij dan vinden. Ik denk dat het wel meevalt en je de echte gekkies sterk uitvergroot bent tegengekomen, wat was de vaccinatiegraad ook al weer?
Of is dat juist het merendeel waar je het over hebt?.
Ah ja, dat ben ik wel met je eens. Laat ze gewoon hun onzin verkondigen, media weren ben ik nooit voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is in dat voorbeeld toch ook gewoon zo? Die verkondigen hun haat jegens het westen, de wil om de islam overal te verspreiden etc. Dat is dan toch niet gelogen of misinformatie?
Of snap ik je verkeerd?
Geef je steun maar aan de Oekrane, die support van jou heb ik niet nodig.quote:
Ik weet niet wat het is, maar ik ga het bijna leuk vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:56 schreef polderturk het volgende:
Wagner huurlingen gaan dood in Oekraene.
[ twitter ]
Boehoe ik kan niet mee naar m'n ruski brozefs kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Geef je steun maar aan de Oekrane, die support van jou heb ik niet nodig.
Er wordt zoveel energie vergooid met onnodig stoken van lege ruimtes en het hoog opstoken van vertrekken. Daar valt nog veel te halen als het echt moet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:54 schreef Maron het volgende:
We hebben het geluk dat de lente in aantocht is…maar voor volgende winter zullen we toch een oplossing moeten hebben om warm te blijven…😕
Oftewel: we gaan binnenkort wel weer open als de storm weer een beetje is gaan liggen.quote:McDonald's dicht in Rusland
De Amerikaanse fastfoodketen McDonald's zet alle activiteiten in Rusland stil. Alle 850 filialen gaan tijdelijk dicht, zegt het bedrijf in een verklaring. Er werken 62.000 mensen bij McDonald's in Rusland. Het bedrijf blijft de salarissen van de medewerkers doorbetalen.
De Russische filialen leveren McDonald's jaarlijks zo'n 2 miljard dollar op. Dat is bijna 10 procent van wereldwijde omzet.
Ook Unilever neemt maatregelen naar aanleiding van de oorlog in Oekrane. De voedingsmiddelenleverancier stopt volledig met de import en export van producten naar en uit Rusland. Wel blijft het bedrijf producten leveren in Rusland die in het land zelf gemaakt zijn.
Of, we willen geen opstandige werknemers en over een maand sluiten we de boel en is het klaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Oftewel: we gaan binnenkort wel weer open als de storm weer een beetje is gaan liggen.
Je hoeft je verwarming niet eens aan te zetten. Doe ik al een paar jaar niet meer. Went vanzelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:54 schreef Maron het volgende:
We hebben het geluk dat de lente in aantocht is…maar voor volgende winter zullen we toch een oplossing moeten hebben om warm te blijven…😕
Lijkt weer up and running, heb net kunnen inloggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:01 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja hier doet ie het ook nog gewoon. Ik nog maar effe niet afsluiten/uitloggen ..
Kan me ook indenken dat het wat lastig is op het moment om aan de grondstoffen te komen en dat klanten ook niet per se genoeg Roebels hebben nu dat zo gekelderd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Oftewel: we gaan binnenkort wel weer open als de storm weer een beetje is gaan liggen.
bij mij nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:01 schreef -XOR- het volgende:
Ik moest spotify forced stoppen maar nu werkt het weer gewoon.
Er is voor elke stem een plek, behalve voor die stem die een andere voorstelling van zaken geeft. In plaats van zelf bepalen of ik het onzin vind, krijg ik die stem gewoon helemaal niet te horen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op zijn minst een koude ja.
Op hoogste niveau gezien een strijd tussen politieke ideologien: wordt de wereld een dictatuur zoals in China of Rusland waar een paar graaiers de macht hebben om de rest te onderdrukken, of wordt het een plek waar voor elke stem een plek is en waar leiders afgerekend kunnen worden op hun daden?
Gewoon alle muziek als mp3 en hardcopyquote:
Torenhoge energie rekeningen waren geen probleemquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Poetin de schuld geven, allemaal van wapens voorzien en richting het front sturen.
Mooi, hopelijk zijn er meer mogelijkheden om dit soort dingen te doen. Oekraine heeft meer spul nodig.quote:
Goed kun je niet eten en gouden bommen op Oekrane gooien is ook een beetje "mwa".quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Vergeet niet dat Rusland de laatste 10 jaar enorme vorraden aan goud heeft aangelegd /opgekocht heeft
https://zilvergoudwinkel.(...)de-verenigde-staten/
Die torenhoge energierekeningen moeten nog komen h.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Torenhoge energie rekeningen waren geen probleem
Voedsel die de pan uit rijst ook niet
Zelfs een potentile 3e wereld oorlog willen ze ook riskeren
Maar Spotify is waar we de grens trekken
Wat maakt dit nou voor verschil? Als Rusland oorlog tegen Polen maakt is het oorlog met de VS en als Rusland oorlog met de VS maakt is het oorlog met de VS...quote:
wat gaan ze piepen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die torenhoge energierekeningen moeten nog komen h.
Mensen gaan echt wel anders piepen als hun energierekening verdubbeld (of nog erger), voedsel bovenop de inflatie nog duurder wordt en ze aan de pomp meer dan 3 voor 'n liter moeten gaan betalen.
Ik merk er nog bijna niks van. Rijd geen auto en energieconsumptie is minimaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die torenhoge energierekeningen moeten nog komen h.
Mensen gaan echt wel anders piepen als hun energierekening verdubbeld (of nog erger), voedsel bovenop de inflatie nog duurder wordt en ze aan de pomp meer dan 3 voor 'n liter moeten gaan betalen.
Bijna elke stem. Als er in Rusland ruimte voor verschillende geluiden was, waren die gewoon welkom. Als het alleen Radio Kremlin is: doei!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Er is voor elke stem een plek, behalve voor die stem die een andere voorstelling van zaken geeft. In plaats van zelf bepalen of ik het onzin vind, krijg ik die stem gewoon helemaal niet te horen.
RT was tot een paar dagen geleden gewoon bereikbaar wijsneusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Pas maar op, straks staan er een paar deugende ambtenaren op je deur te rammen met een formulier waarop staat wanneer je voor het laatst iets hebt bekeken dat nu niet meer mag.
En nee, ik ben tegen Putin maar niet door dezelfde methodes te gaan gebruiken waarmee hij een soverein volk onderdrukt door eenzijdig te bpalen wat zij als waarheid mogen aanschouwen.
N\aatuurlijk was dit te verwachten ik heb/had al langere bij plan B maar het is buitengewoon triest dat burgers in de EU nu onder curatele staan.
Polen heeft dezelfde TB2 drones als Oekraine en een shitload aan raketten voor die dingen. Hopelijk gaan die ook via een omweggetje richting Oekrainequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk zijn er meer mogelijkheden om dit soort dingen te doen. Oekraine heeft meer spul nodig.
En dan een paar keer over dat stilstaande convooi heenvliegenquote:
Goud kun je wel verkopen , om de economie te steunen tijdens de boycotquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Goed kun je niet eten en gouden bommen op Oekrane gooien is ook een beetje "mwa".
Welke zender?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:11 schreef quirina het volgende:
Walgelijk hoe Russische kinderen gendoctrineerd worden op scholen over Oekrane en het westen zum kotzen.
Iemand het ook gezien net op tv?
En je denkt niet dat de verschillende overheden dat kunnen compenseren? Wij zijn Rusland niet h, wij hebben nog aardig wat financile slagkracht over.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat het allemaal duur wordt, dat ze amper nog rond kunnen komen, etc.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:54 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik niet. Dat NOS maar wat berichtjes natikt maakt het nog geen waarheid.
Er zijn honderden services offline, alleen deze 2 worden steeds benoemd
Gewoon retaliation van wat roeskie hackerts, kon je op wachten.
Dat geld zal toch ergens vandaan moeten komen. Komt ook in Nederland niet uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En je denkt niet dat de verschillende overheden dat kunnen compenseren? Wij zijn Rusland niet h, wij hebben nog aardig wat financile slagkracht over.
Veel mensen zullen hun energietarieven ook nog wel even vast hebben staan. Dat komt dus nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik merk er nog bijna niks van. Rijd geen auto en energieconsumptie is minimaal.
Tuurlijk…alles went… zelfs hangen..😏quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je hoeft je verwarming niet eens aan te zetten. Doe ik al een paar jaar niet meer. Went vanzelf.
Wel alleen US zo te zien. Dus prima. Geen last van verder.quote:
Misschien gaan ze zelfs protesteren!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat het allemaal duur wordt, dat ze amper nog rond kunnen komen, etc.
Veel mensen zullen er vast niet mee kunnen lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien gaan ze zelfs protesteren!.
Ik hoop niet dat er nog ergens een noodwet actief is waardoor dat lastig gaat worden
Het voordeel van geen verwarming aanzetten is bijvoorbeeld dat het buiten niet meer zo koud isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:14 schreef Maron het volgende:
[..]
Tuurlijk…alles went… zelfs hangen..😏
Nee geintje…het kan allemaal wel een tandje minder..
Ipv 2x per dag douchen kan 2x per week ook..
Tegen de tijd dat hier het geld op is zijn ze in Moskou al een paar maanden bloembollen aan het vreten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geld zal toch ergens vandaan moeten komen. Komt ook in Nederland niet uit de lucht vallen.
Dat is toch hetzelfde en slinks wegduiken door de provider verantwoordelijk maken voor het kijkgedrag van haar gebruikers. Je lijkt op de advocaat dat dat wederrechtelijk binnendringen iets anders is dan iemands integriteit aantasten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, niemand zal straf krijgen vanwege het bekijken van RT. Het mag door de providers echter niet meer verspreid worden.
Om in dezelfde taal te spreken. Het lezen van het boek mag, maar het mag niet meer verspreid/verkocht worden.
Waarom maak je je vrijheid van informatievoorziening afhankelijk van wat de ander doet? Als je pretendeert dat we hier wel die vrijheid hebben, laat je dat geluid dus ook horen. Ook als het complete onzin is of leugens zijn. Dan kunnen mensen zelf bepalen wat ze wel en niet geloven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijna elke stem. Als er in Rusland ruimte voor verschillende geluiden was, waren die gewoon welkom. Als het alleen Radio Kremlin is: doei!
Alsof mensen een hoge energierekening of niet meer rondkomen opeens minder vervelend vinden omdat ze in Moskou bloembollen vreten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hier het geld op is zijn ze in Moskou al een paar maanden bloembollen aan het vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |