baudet krijgt steun uit Rusland om voldoende Cocaine te kopenquote:
Je moet cocane niet zo demoniseren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
baudet krijgt steun uit Rusland om voldoende Cocaine te kopen
Dit zijn hele makkelijke vragen. Je moet de gebruiker in principe nooit compenseren. Dus degene die zijn thermostaat op 25 graden zet, gaat daar gewoon voor moeten betalen. De stoker, de autorijder, etcetera.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:19 schreef spoilert het volgende:
[..]
De een woont in een tochtig huis, de ander vindt het lekker om de thermostaat op 25 graden te hebben en de ander moet weer 100km per dag rijden voor zijn werk met een minimum inkomen. En andere hebben het allemaal. Wie compenseer je waar voor?
Tot 2 weken geleden "wist" niemand in Den Haag de totale baten van de accijns, maar het zal allemaal nuttig te recht komen
Volgens mij hebben ze hem krokodil gestuurd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
baudet krijgt steun uit Rusland om voldoende Cocaine te kopen
van corona lockdown naar energielockdownquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:26 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.ewmagazine.nl(...)rgielockdown-873661/
Hopelijk neemt het kabinet dit niet over.
We vliegen niet naar de zon en de airco blijft uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:26 schreef Candymannetje het volgende:
-edit- de link gaat over een klimaatlockdown om te bezuinigingen op Russische gas.
Maar vakantiehuisjes in Nederland worden ook schaars.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
We vliegen niet naar de zon en de airco blijft uit.
De tyfus voor ze
quote:Voorzitter Veiligheidsregio: ‘Als vluchtelingenstroom te groot wordt, dan moeten vakanties maar wijken’
Die dingen maken voor huishoudens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:29 schreef Confetti het volgende:
20% wordt door huishoudens gebruikt, het gas.
De 80% zijn parasiete bedrijven.
Ik vrees behoorlijk hard. Grondstofprijzen gaan nog verder stijgen, net als transportkosten. Betekent dat voedsel, goederen en diensten allemaal flink duurder gaan worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
In deze tijden ben ik blij dat wij onze verwarming eigenlijk amper aan hebben staan; hebben hem altijd op 15/16 graden staanZitten vooral bij de computers en die warmen die ruimte wel op; en bij de tv allerlei dekentjes. Bespaart een hoop. En auto gebruiken we ook niet voor heel veel zaken. Niet iedereen heeft die luxe helaas. Wel benieuwd hoe hard we hier in NL geraakt gaan worden in de portemonnee uiteindelijk..
De energielockdown. Was dat ook niet ooit een zogenaamd wappiecomplot?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:26 schreef Candymannetje het volgende:
-edit- de link gaat over een klimaatlockdown om te bezuinigingen op Russische gas.
Omdat mensen dit direct merken.Energie merk je pas als je tarieven niet meer vast staan. Benzine reken je direct aan de pomp af en merk je dus meteen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
Waarom maakt men zich zo druk over de prijs van benzine? De aangekondigde plannen van de Europese Commissie om dit jaar 2/3 minder gas van Rusland te importeren gaan een veel grotere impact hebben.
Dus diegene met zijn thermostaat die dat wellicht doet om lichamelijke redenen gaat verder de ellende in en de hardwerkende minimumloner kan het niet meer veroorloven om te gaan werken? Ik zou wel weten wat ik zo'n geval zal doen, dan maar de uitkering in ipv voor een paar 100 in de maand mijn bed uitkomen....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit zijn hele makkelijke vragen. Je moet de gebruiker in principe nooit compenseren. Dus degene die zijn thermostaat op 25 graden zet, gaat daar gewoon voor moeten betalen. De stoker, de autorijder, etcetera.
Dat niemand tot voor kort wist waar accijnzen aan besteed werden is natuurlijk niet waar.
En waarvoor hebben die bedrijven dat nodig? Om dingen te maken die die huishouden gebruiken, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:29 schreef Confetti het volgende:
Omdat men dat nu gelijk aan de pomp ziet, die gas rekening volgt wel, incl alle hartaanvallen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
Waarom maakt men zich zo druk over de prijs van benzine? De aangekondigde plannen van de Europese Commissie om dit jaar 2/3 minder gas van Rusland te importeren gaan een veel grotere impact hebben.
Dat is hetgeen waar mensen zich het meest bewust van zijn. Mensen zijn bereid om te rijden om 2 euro goedkoper te tanken, terwijl ze diezelfde 2 euro onnodig kwijt zijn aan voedselverspilling oid.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
Als je ziet hoe mensen zich al gedragen aan 'n pomp waar je voor een euro per liter minder kunt tanken... Kun je nagaan als het om echt serieuze dingen zou gaan...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:31 schreef crystal_meth het volgende:
We maken de oorlog niet mee, maar straks misschien wel de oorlogseconomie..
Oh, ik dacht dat al die mensen gratis en belangeloos wilden helpen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:32 schreef BBach het volgende:
Wij hebben ons enkele dagen geleden opgegeven als gastgezin voor vluchtelingen (we hebben een bovenverdieping met 2 kamers die we niet echt gebruiken). Intussen een mailtje van de gemeente gekregen dat ze ons danken voor de gastvrijheid, maar dat er geen financile of materile tegemoetkoming tegen over staat. Verwachten ze dat wij 2x ons gezinsbudget uit eigen zak gaan betalen? Bizar. Zo zal er niemand dit kunnen betalen als normaal gezin die zijn steentje wil bijdragen. (Dit is Belgi, misschien is dit in NL anders)
Nederlanders zijn tot in hun vezels gefascineerd door benzineprijzen en de auto in het algemeen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
En toch zou ik het een meevaller vinden (gezien omstandigheden) als het blijft bij financile gevolgen. Hoe kut dat wel niet gaat zijn voor hl veel gezinnen. Hoop dat de oorlog zelf zich niet uit zal breiden naar NAVO landen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik vrees behoorlijk hard. Grondstofprijzen gaan nog verder stijgen, net als transportkosten. Betekent dat voedsel, goederen en diensten allemaal flink duurder gaan worden.
Ik wist ook niet dat de overheid moet betalen. Maar als ik er over na denk zou ik het redelijk vinden dat je als opvanggezin minimaal de vergoeding krijt die het COA ook krijgt per vluchteling...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat al die mensen gratis en belangeloos wilden helpen...
Maar blijkbaar moet de overheid het betalen.
Daar gaat Duitsland voor liggen. Die waren de eerste die al tegen waren. Lijkt me op de korte termijn ook onverstandigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
Wij hebben het ook wel even overwogen, maar doneren dan toch liever wat geld dan dat we een vreemde in huis krijgen. Hoe ruk het wel niet is voor die mensen; het blijven vreemdelingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:32 schreef BBach het volgende:
Wij hebben ons enkele dagen geleden opgegeven als gastgezin voor vluchtelingen (we hebben een bovenverdieping met 2 kamers die we niet echt gebruiken). Intussen een mailtje van de gemeente gekregen dat ze ons danken voor de gastvrijheid, maar dat er geen financile of materile tegemoetkoming tegen over staat. Verwachten ze dat wij 2x ons gezinsbudget uit eigen zak gaan betalen? Bizar. Zo zal er niemand dit kunnen betalen als normaal gezin die zijn steentje wil bijdragen. (Dit is Belgi, misschien is dit in NL anders)
Zware financile periodes zijn in het verleden wel vaak een opmaat naar oorlogen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En toch zou ik het een meevaller vinden (gezien omstandigheden) als het blijft bij financile gevolgen. Hoe kut dat wel niet gaat zijn voor hl veel gezinnen. Hoop dat de oorlog zelf zich niet uit zal breiden naar NAVO landen.
Klopt, zeker ook het college gevolgd waar ze uitlegden dat procenten financieel gezien geen centen zijn en ik geef toe dat er qua procenten idd geen correlatie is maar de centen wel causaal corrosief uitpakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De accijnzen zijn niet gecorreleerd met de benzineprijs, je betaalt geen cent extra aan accijns momenteel. Dus waarom zouden de accijnzen omlaag moeten dan?
Een vergoeding van kosten lijkt mij niet bepaald onredelijk. Een vreemd gezin in je huis halen is echt wel belangeloos genoeg lijkt mijquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Serieuze vraag; had je verwacht er geld voor te krijgen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:32 schreef BBach het volgende:
Euhm, toch op zijn minst de voeding? Ik ga de mail niet delen. Maar we hadden aangegeven van max 4 personen. Geen huur, geen verwachtingen van bijdrage voor water, verwarming, huisvesting, etc. Als zij moeten opgevangen worden in asielcentra kost dit de overheid ook geld?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat doet wel pijn, een van je vertrouwelingen verliezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef michaelmoore het volgende:
De dode generaal Gersiomaov is degemne die bij Poetin aan tafel zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt volkomen gelijk, geen kosten vergoeden is gewoon absurdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:38 schreef BBach het volgende:
[..]
Euhm, toch op zijn minst de voeding? Ik ga de mail niet delen. Maar we hadden aangegeven van max 4 personen. Geen huur, geen verwachtingen van bijdrage voor water, verwarming, huisvesting, etc. Als zij moeten opgevangen worden in asielcentra kost dit de overheid ook geld?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Serieuze vraag; had je verwacht er geld voor te krijgen?
Nee die moeten gewoon betalen en niet zeuren..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom niet?
Iedereen wordt er beter van.
BN'ers en politici scoren deugpunten, de olieaandelen exploseren, mag het volk dan ook wat verdienen misschien?
Dat is toch geen verdienen? Als je voedselkosten opeens 2 keer zo hoog worden en alles verder duurder door inflatie lijkt het me niet dat je er dik aan gaat verdienen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom niet?
Iedereen wordt er beter van.
BN'ers en politici scoren deugpunten, de olieaandelen exploseren, mag het volk dan ook wat verdienen misschien?
COA heeft een logeerregeling. Dat is 75 per week. Maar daar zullen mensen uit de Oekrane niet onder vallen, omdat ze hier op hun visum van 90 dagen (waarbij ze dan coulancehalve wat langer mogen blijven) en niet als vluchteling.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:35 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat de overheid moet betalen. Maar als ik er over na denk zou ik het redelijk vinden dat je als opvanggezin minimaal de vergoeding krijt die het COA ook krijgt per vluchteling...
Ja dat komt wel aan , Poetin kan dus zomaar de volgende zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doet wel pijn, een van je vertrouwelingen verliezen.
Dat is Valery Gerasimov. De generaal die om het leven kwam heet Vitaly Gerasimov.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef michaelmoore het volgende:
De dode generaal Gersimov is degene die bij Poetin aan tafel zat
https://www.voanews.com/a(...)-drills/6181250.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je aangeeft om voor onderdak te willen zorgen om de crisiscentra te ontlasten, dan lijkt het mij ook logisch dat je daar beperkte steun voor krijgt. Wij hebben totaal geen winst of inkomen voor ogen, maar een verdubbeling van het aantal personen in het gezin en dat dan gewoon zelf moeten betalen is toch vreemd. We zullen anders rekenen op de rijke mensen die wel hun opvangtaak zullen opnemen. Zoals ze in het verleden al hebben gedaan. Oh wait...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Serieuze vraag; had je verwacht er geld voor te krijgen?
Wat doet zo'n hoge pief zo ver in het veld?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat komt wel aan , Poetin kan dus zomaar de volgende zijn
Kan me niet aan de gedachte onttrekken dat de USA satellietes en intelligence her iets mee te maken heft
Nee, die aan tafel is Valery, die dode is Vitalyquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dezelfdequote:
Ik ging vanmorgen uitgebreid kakken. Kreeg gelijk een waarschuwing van Lavrov via SMS dat dat gevaarlijk spel van me was.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Rusland daarop gaat reageren; is dit ook weer een oorlogsverklaring?
Vandaag bij de kapper, hoorde de klant voor me met de kapster praten over de benzineprijzen. Even later: 'wat voor auto heb je eigenlijk?' 'Oh, ik heb helemaal geen auto'quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:34 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nederlanders zijn tot in hun vezels gefascineerd door benzineprijzen en de auto in het algemeen.
Mantelzorgers kunnen soms ook dik verdienen. Waarom opvangers van Oekrainers niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch geen verdienen? Als je voedselkosten opeens 2 keer zo hoog worden en alles verder duurder door inflatie lijkt het me niet dat je er dik aan gaat verdienen.
Het zelfde wat Karin in het veld doet, de mannen en vrouwen moed inspreken...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat doet zo'n hoge pief zo ver in het veld?
Ziet die kerel eruit alsof hij in 1977 geboren is?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is dezelfde
https://www.idomavoice.co(...)lled-in-kharkiv.html
https://www.google.nl/sea(...)h=818&biw=1519&hl=en
Valery / Vitaly is morsdood
Nee. Ziet er eerder uit alsof hij in 1977 ook al in het leger zat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ziet die kerel eruit alsof hij in 1977 geboren is?
2 verschillende personen en Vitaly is dood
Dat is onhoudbaar , dan gaat en het voor het geld doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:43 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt me niks meer dan normaal dat je als opvanggezin een vergoeding krijgt voor opvang. Tot de laatste euro alles declareren vind ik onzin, maar een tegemoetkoming of iets van een vastgesteld bedrag per opgevangen persoon lijkt mij niks meer dan normaal.
Dat is niet dezelfde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is dezelfde
Valery / Vitaly Gersimov is morsdood
https://en.wikipedia.org/wiki/Vitaly_Gerasimovquote:Vitaly Gerasimov
Not to be confused with Valery Gerasimov.
Alsof er nu al geen industrie bestaat omtrent vluchtelingen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is onhoudbaar , dan gaat en het voor het geld doen
en dan 10 stuks in een zolderkamertje
nou zoek dan op Vitaly Gersimov of Valery Gersimov dan zie je dezelfde persoonquote:
Nou en?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is onhoudbaar , dan gaat en het voor het geld doen
en dan 10 stuks in een zolderkamertje
Nogmaals: Wij willen geen winst, geen extra inkomen, geen jonge Oekrane vrouwen of wat dan ook. Het inboeten aan privacy en samenwonen met 'vreemdelingen' willen we er ook bij nemen. We hebben zelf kinderen en beseffen hoe erg hun situatie is, en hoe dankbaar we zouden zijn voor hulp van burgers in een omgekeerde situatie. Maar met al de energie en voedingsprijzen is het toch absurd dat dit zou moeten komen uit ons eigen budget? 3/4 van de kosten willen we zelf betalen. 0eu tegemoetkoming is lachen in het gezicht van mensen die willen helpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Mantelzorgers kunnen soms ook dik verdienen. Waarom opvangers van Oekrainers niet?
Een lid van de Generale Staf gaat niet meevechten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is dezelfde
Valery / Vitaly Gersimov is morsdood
Ok Michelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou zoek dan op Vitaly Gersimov of Valery Gersimov dan zie je dezelfde persoon
Nou ja, ik dacht dat het om BBach's geval ging, dat leek me niet uit winstoogmerk te zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Mantelzorgers kunnen soms ook dik verdienen. Waarom opvangers van Oekrainers niet?
Mooi dat je dat niet per se hoeft, maar voor mij mag de burger schadeloos gesteld worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:49 schreef BBach het volgende:
[..]
Nogmaals: Wij willen geen winst, geen extra inkomen, geen jonge Oekrane vrouwen of wat dan ook. Het inboeten aan privacy en samenwonen met 'vreemdelingen' willen we er ook bij nemen. We hebben zelf kinderen en beseffen hoe erg hun situatie is, en hoe dankbaar we zouden zijn voor hulp van burgers in een omgekeerde situatie. Maar met al de energie en voedingsprijzen is het toch absurd dat dit zou moeten komen uit ons eigen budget? 3/4 van de kosten willen we zelf betalen. 0eu tegemoetkoming is lachen in het gezicht van mensen die willen helpen.
Dus je mag tegenwoordig alleen over benzineprijzen praten als je een auto hebt?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vandaag bij de kapper, hoorde de klant voor me met de kapster praten over de benzineprijzen. Even later: 'wat voor auto heb je eigenlijk?' 'Oh, ik heb helemaal geen auto'
Ik ben Belg, dit kan anders zijn bij jullie. Ik gaf gewoon wat infoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:51 schreef riazop het volgende:
[..]
Mooi dat je dat niet per se hoeft, maar voor mij mag de burger schadeloos gesteld worden.
Ik bedoel er worden miljarden verkwist door dit kabinet, dan kan dit er ook wel bij
Sja, we moeten allemaal solidair zijn met een land 2000km hier vandaan, maar uiteraard niet met onze buurman die met zijn auto naar zijn werk moet, dat zou van de zotten zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dus je mag tegenwoordig alleen over benzineprijzen praten als je een auto hebt?
Wat een rare manier van doen hanteer je dan.
Oh, je mag het overal over hebben uiteraard. Ik vond het wel grappig, en een mooi voorbeeld van de post waar ik op reageerde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Mantelzorgers staan er inderdaad om bekend dat ze na twee jaar uitoefening van hun vakmanschap met een Lamborghini voor komen rijden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je gelijk geven en jouw aanbod van driekwart van de kosten op je nemen vind ik bijzonder genereus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:49 schreef BBach het volgende:
[..]
Nogmaals: Wij willen geen winst, geen extra inkomen, geen jonge Oekrane vrouwen of wat dan ook. Het inboeten aan privacy en samenwonen met 'vreemdelingen' willen we er ook bij nemen. We hebben zelf kinderen en beseffen hoe erg hun situatie is, en hoe dankbaar we zouden zijn voor hulp van burgers in een omgekeerde situatie. Maar met al de energie en voedingsprijzen is het toch absurd dat dit zou moeten komen uit ons eigen budget? 3/4 van de kosten willen we zelf betalen. 0eu tegemoetkoming is lachen in het gezicht van mensen die willen helpen.
Edit: als ik een denkfout maak, wijs me er gerust op
Hebben ze ook met miljarden gegooid om de bevolking af te kopen gedurende corona. Dus overheid: Laat die portemonnee maar zien!quote:
Ik hoor ook allerlei mensen zeiken over de dure koopwoningen, terwijl ze zelf geen koopwoning hebben. Of mensen zeiken over vermogensbelasting, terwijl ze zelf niet in de buurt komen van 'n bedrag waarbij je dat zou moeten gaan betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, je mag het overal over hebben uiteraard. Ik vond het wel grappig, en een mooi voorbeeld van de post waar ik op reageerde.
Iets beheerst het nieuws en meneer is verbaasd dat de kapper er over begintquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:52 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Mensen die anders geen baan en inkomsten hadden en ineens 1600 euro pm krijgen om op hun zieke moeder te passen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:54 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
...
Mantelzorgers die soms dik kunnen verdienen, laat me niet lachen.
Ja en mensen zeiken over erfbelasting terwijl ze nog levenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoor ook allerlei mensen zeiken over de dure koopwoningen, terwijl ze zelf geen koopwoning hebben. Of mensen zeiken over vermogensbelasting, terwijl ze zelf niet in de buurt komen van 'n bedrag waarbij je dat zou moeten gaan betalen.
En misschien was die persoon wel wat minder kortzichtig en keek hij verder dan persoonlijk autobezit en snapte hij wel dat alles duurder wordt als vervoer duurder wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoor ook allerlei mensen zeiken over de dure koopwoningen, terwijl ze zelf geen koopwoning hebben. Of mensen zeiken over vermogensbelasting, terwijl ze zelf niet in de buurt komen van 'n bedrag waarbij je dat zou moeten gaan betalen.
Dat tikt dan net boven het wettelijk minimumloon aan. Hoezo vetpot? Er zijn uitkeringen hoger dan dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Mensen die anders geen baan en inkomsten hadden en ineens 1600 euro pm krijgen om op hun zieke moeder te passen.
Nou ja, ik zou ook wel willen dat die kappers gewoon eens hun bek hielden en doorknipten, maar das meer iets voor KLBquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Iets beheerst het nieuws en meneer is verbaasd dat de kapper er over begint
Kan het zijn dat het via de vluchteling zelf gaat. Dat die een uitkering heeft en jouw dan dus een soort van kost/inwoning betaald?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:52 schreef BBach het volgende:
[..]
Ik ben Belg, dit kan anders zijn bij jullie. Ik gaf gewoon wat info
En ook nog eens verontwaardigd zijn als ie er later achter kwam dat de kapper geen auto blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Iets beheerst het nieuws en meneer is verbaasd dat de kapper er over begint
Ze krijgen dat voor iets dat ze anders gratis hadden gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:57 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat tikt dan net boven het wettelijk minimumloon aan. Hoezo vetpot? Er zijn uitkeringen hoger dan dat.
Wat voor uitkering krijgt iemand die in Nederland op een 90 dagen visum is?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het via de vluchteling zelf gaat. Dat die een uitkering heeft en jouw dan dus een soort van kost/inwoning betaald?
Anders even informeren bij wat organisaties die zich hiermee bezighouden. Wellicht zijn er potjes. De afgelopen dagen hoor ik de miljoenen heen en weer gesmeten worden voor "vluchtelingen", dat moet toch ergens heen.
Zelfmoordje gepleegd, voordat Putin hem dood zou martelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:51 schreef polderturk het volgende:
Vitaly Gerasimov had gevochten in Tsjetjeni, Syri en de Krim.
Hij had dus veel ervaring.
Gerasimov graduated from the Kazan Higher Tank Command School in 1999 and from the Combined Arms Academy of the Armed Forces of the Russian Federation in 2007.[3] He took part in the Second Chechen War and the Russian military operation in Syria. Gerasimov also received the Medal "For the Return of Crimea".[1] In 2013, as a Colonel, he was commander of the 15th Separate Motor Rifle Brigade. In 2016 he was given command of the 35th Separate Guards Motor Rifle Brigade[4] of the Aleysk-based 41st Combined Arms Army.[5]
He was reportedly killed during the 2022 Russian invasion of Ukraine on 7 March 2022 near Kharkiv alongside several other senior Russian officials.[6][1][7] Bellingcat said they had confirmed the death by accessing a Ukrainian intercept of Russian communications discussing the death of Gerasimov.[7]
Zullen we maar niet vertellen dat ze ook nooit schaatst terwijl ze het wel over Nederlands goud bij de Olympische Spelen heeft?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:58 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
En ook nog eens verontwaardigd zijn als ie er later achter kwam dat de kapper geen auto blijkt te hebben.
Ging om Belgi toch? Of is dat EU breed?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voor uitkering krijgt iemand die in Nederland op een 90 dagen visum is?
Ligt eraan, als je geld hebt om over te stappen op elektrisch rijden is dit het ideale momentquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, we moeten allemaal solidair zijn met een land 2000km hier vandaan, maar uiteraard niet met onze buurman die met zijn auto naar zijn werk moet, dat zou van de zotten zijn.
Kijk, dat is nou een stelling dat ik onderschrijf!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou ook wel willen dat die kappers gewoon eens hun bek hielden en doorknipten, maar das meer iets voor KLB.
Opzich wel, maar dan moet je wel in de randstad wonen denk ik, want daarbuiten is de laadpaal nog schaars als ik me niet vergis. (en dat kan, ik heb geen teslaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je geld hebt om over te stappen op elektrisch rijden is dit het ideale moment
Mwah, zo lang we gas verstoken voor iets nutteloos als bloemen telen kan de industrie denk ik wel een stuk minder gas verbruiken zonder dat we daar als burger al te veel pijn van lijden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarvoor hebben die bedrijven dat nodig? Om dingen te maken die die huishouden gebruiken, toch?
Ik heb een tijdje een tandarts gehad die maar door bleef lullenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:00 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een stelling dat ik onderschrijf!![]()
Dat halfbakken gehannes altijd, als er een knippende schaar naast je oor knipt, is niet bevorderlijk voor de kwaliteit van de kunde.
In de Randstad komen die stekker jongens elke avond thuis en dan staan buurman Boudewijn weer de hele avond en nacht te stekkeren op de openbare parkeerplaats...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel, maar dan moet je wel in de randstad wonen denk ik, want daarbuiten is de laadpaal nog schaars als ik me niet vergis. (en dat kan, ik heb geen tesla).
Ja, dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zullen we maar niet vertellen dat ze ook nooit schaatst terwijl ze het wel over Nederlands goud bij de Olympische Spelen heeft?
Dat kan, maar mocht ik zelf vluchteling zijn dan weet ik niet hoe ik mijn geld zou kunnen mee transporteren. Wij hebben ons vermogen niet in goudstaven omgezet ofzo. Weet ik veel of hun bankkaarten hier zouden werken. En het is hier wellicht duurder dan in hun thuisland.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het via de vluchteling zelf gaat. Dat die een uitkering heeft en jouw dan dus een soort van kost/inwoning betaald?
Anders even informeren bij wat organisaties die zich hiermee bezighouden. Wellicht zijn er potjes. De afgelopen dagen hoor ik de miljoenen heen en weer gesmeten worden voor "vluchtelingen", dat moet toch ergens heen.
Ik vind dat onze regering dit onder bijzondere pandemie omstandigheden goed heeft aangepakt. Hindsight is 20/20. Van wat ik heb meegekregen van jullie beleidsmakers vond ik die aanpak ook niet slecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Hebben ze ook met miljarden gegooid om de bevolking af te kopen gedurende corona. Dus overheid: Laat die portemonnee maar zien!
We zien de politici immers in elke talkshow roepen hoe erg ze het vinden
Anders over een week nog even proberen. Alles is nog maar net begonnen en vaak gaat er even wat tijd overheen qua regelingen. Succes iig en tof dat je het aangeboden hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:06 schreef BBach het volgende:
[..]
Dat kan, maar mocht ik zelf vluchteling zijn dan weet ik niet hoe ik mijn geld zou kunnen mee transporteren. Wij hebben ons vermogen niet in goudstaven omgezet ofzo. Weet ik veel of hun bankkaarten hier zouden werken. En het is hier wellicht duurder dan in hun thuisland.
Mail kwam er op neer: we verwachten dat je hun hygine en voedsel voor de eerste dagen geeft. Maar wat zijn de eerste dagen?
Inderdaad. Electriciteit wordt opgewekt met steenkoolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je geld hebt om over te stappen op elektrisch rijden is dit het ideale moment
Hij is trots op zn land. Wars van de politiek correcte meute uit volgevreten westerse landenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:03 schreef Jed1Gam het volgende:
Die Russische sporter met die "Z" op zijn hesje is echt een typische neonazi, geen enkele schaamte. Hopelijk wordt hij de komende tijd weggecancelled.
Hij had pas ballen gehad, als hij zich als Russisch sporter tegen deze oorlog gekeerd had.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is trots op zn land. Wars van de politiek correcte meute uit volgevreten westerse landen
Hulde voor die gast.
20 jaar nog maar, maar ballen van staal
Het is beter om ze in hotels te laten slapen, die worden hier afgehuurd en daar hebben de mensen hun eigen ruimte en privacy.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:06 schreef BBach het volgende:
[..]
Dat kan, maar mocht ik zelf vluchteling zijn dan weet ik niet hoe ik mijn geld zou kunnen mee transporteren. Wij hebben ons vermogen niet in goudstaven omgezet ofzo. Weet ik veel of hun bankkaarten hier zouden werken. En het is hier wellicht duurder dan in hun thuisland.
Mail kwam er op neer: we verwachten dat je hun hygine en voedsel voor de eerste dagen geeft. Maar wat zijn de eerste dagen?
Trots op moordende manschappen, en dan naast een Oekrainer dat uitdragenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is trots op zn land. Wars van de politiek correcte meute uit volgevreten westerse landen
Hulde voor die gast.
20 jaar nog maar, maar ballen van staal
Het ruikt hier naar sbrenica...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had pas ballen gehad, als hij zich als Russisch sporter tegen deze oorlog gekeerd had.
lolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Het ruikt hier naar sbrenica...
Weglopen als de meute dreigt
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Trots op moordende manschappen, en dan naast een Oekrainer dat uitdragen
Trots op je land doe je met een vlaggetje, niet met een teken van een militaire unit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef riazop het volgende:
[..]
436 burgerdoden.
Dat deden die Amerikanen in Irak en Belgrado toch beter!
Amerikaanse sporters waren trots op hun land toen Bush Saddam verjoeg met zijn hypermoderne leger . Maar een Rus mag dat niet zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Trots op je land doe je met een vlaggetje, niet met een teken van een militaire unit.
Toen zat hij moslims te doden en kon het sommige hypocrieten niets schelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:51 schreef polderturk het volgende:
Vitaly Gerasimov had gevochten in Tsjetjeni, Syri en de Krim.
Buiten de randstad parkeer je je auto op je inrit en laad je hem aan je eigen laadpunt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel, maar dan moet je wel in de randstad wonen denk ik, want daarbuiten is de laadpaal nog schaars als ik me niet vergis. (en dat kan, ik heb geen tesla).
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:02 schreef tesssssssss het volgende:
Dan nog beweren dat vrouwen veel praten bij de kapper.
Behoorlijk veel aangezien we pas 15 dagen in deze oorlog zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:19 schreef riazop het volgende:
[..]
436 burgerdoden.
Dat deden die Amerikanen in Irak en Belgrado toch beter!
En daar wordt geen geld mee verdiend?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mwah, zo lang we gas verstoken voor iets nutteloos als bloemen telen kan de industrie denk ik wel een stuk minder gas verbruiken zonder dat we daar als burger al te veel pijn van lijden.
Dit is wat Baudet met mild bedoeld. Vergeleken met hoe de Russen tekeer gingen in Syri is dit nog niets.quote:
"How can I make this about me" complexquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:25 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Toen zat hij moslims te doden en kon het sommige hypocrieten niets schelen.
heel wat anders als die blackfacehitler opmerking van je eerder iddquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"How can I make this about me" complex.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Alle boeven bij elkaar
[ afbeelding ]
dat is het aantal dat de VN heeft kunnen bevestigenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Behoorlijk veel aangezien we pas 15 dagen in deze oorlog zitten.
Die was relevant want betrokken bij de onderhandelingen en in gesprek met onze premier. Wat hebben de moeslims er nou weer mee te maken dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel wat anders als die blackfacehitler opmerking van je eerder idd
Toen hadden de Amerikanen al 8000 burgers gedood. "softening up the targets"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
ook nietsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was relevant want betrokken bij de onderhandelingen en in gesprek met onze premier. Wat hebben de moeslims er nou weer mee te maken dan?.
waar mensen werken om een huishouden te betalen. Bedrijven bestaan uit huishoudens, huishoudens zijn consumenten en consumenten kopen bij bedrijven. Etc het is een driehoek waarin iedereen op een bepaald moment de een is.quote:[img]https://fokstatic.nl
/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 8 maart 2022 17:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die dingen maken voor huishoudens.
13?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
lekker belangrijk johquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef intellectuele_user het volgende:
Macron riep minder dan twee jaar geleden nog dat de Islam in een crisis verkeerde, terwijl hij zelf van crisis naar crisis huppelt, en dan vragen athesten mij waarom ik geloof.
[ twitter ]
Bron?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Toen hadden de Amerikanen al 8000 burgers gedood. "softening up the targets"
Bron?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Toen hadden de Amerikanen al 8000 burgers gedood. "softening up the targets"
Los wat men van de beste man vindt, waarom zou je zulke foto's publiceren? Mediageilheid? "kijk mij har werken"?....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef intellectuele_user het volgende:
Macron riep minder dan twee jaar geleden nog dat de Islam in een crisis verkeerde, terwijl hij zelf van crisis naar crisis huppelt, en dan vragen athesten mij waarom ik geloof.
[ twitter ]
Allemaal oud en mannelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Alle boeven bij elkaar
[ afbeelding ]
vind de PR guy een goed plan denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Los wat men van de beste man vindt, waarom zou je zulke foto's publiceren? Mediageilheid? "kijk mij har werken"?....
Macron is een megalomane gek met een Napoleon-complex.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef spoilert het volgende:
Los wat men van de beste man vindt, waarom zou je zulke foto's publiceren? Mediageilheid? "kijk mij har werken"?....
quote:Tsunami aan antitank wapens komen over de oekrainse grens
Meer dan 17.000 antitankwapens in amper twee weken tijd
Tsunami aan westerse wapens voor Oekraense leger
Door ONZE REDACTIE BUITENLAND
Updated 39 min geleden
Vandaag, 09:02
in BUITENLAND
KIEV - Een tsunami aan westerse wapens komt op dit moment de grens over van Oekrane.
Nadat Poetin het bevel had gegeven om Oekrane binnen te vallen, zijn zo'n 17.000 antitankwapens - waaronder de gevreesde Javelin-raketten - de grens met Oekrane over gegaan en zo'n 2000 Stinger-raketten, aldus een anonieme hoge Amerikaanse functionaris tegenover CNN.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:29 schreef Confetti het volgende:
Laten zien dat 'ie er wel echt mee zit. Heb toch meer met dit soort foto's dan met zo'n ophitserige sjoerd sjoerdsma.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Je bedoelt Putin.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Macron is een megalomane gek met een Napoleon-complex.
Dat zijn alle doden, niet alleen de burgerslachtoffers.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_Body_Count_project
Denk je dat er nog veel bloemen verkocht worden als de benzine volgende week vijf euro per liter kost? Die zooi gaat gewoon linea recta de shredder in, beetje jammer om daar nog berhaupt energie aan te verspillen.quote:
Gerasimov is al ontslagen toch? Vast onderweg naar de gulagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Alle boeven bij elkaar
[ afbeelding ]
Wat is er ingewikkeld aan "Monthly civilian casualties" ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zijn alle doden, niet alleen de burgerslachtoffers.
Bij de Telegraaf zijn ze ook weer blij dat ze het woord 'tsunami' kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:34 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-oekraiense-leger
[..]
Ik krijg meer het beeld dat deze man het niet aankan, te veel hooi op de vork onbewust onbekwaam.. (tuurlijk weet ik ook wel wat zijn campagneteam hier mee wil bereiken..)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laten zien dat 'ie er wel echt mee zit. Heb toch meer met dit soort foto's dan met zo'n ophitserige sjoerd sjoerdsma.
Ik keek net een filmpje waar ze het over 13 dagen hadden en die was van vandaag. Kan ook zijn dat zij ernaast zaten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Van 21 februari naar 8 maart toch?
Ik denk niet dat hij ze zelf maakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Geen idee. Zullen best nog wel bloemen verkocht worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Denk je dat er nog veel bloemen verkocht worden als de benzine volgende week vijf euro per liter kost? Die zooi gaat gewoon linea recta de shredder in, beetje jammer om daar nog berhaupt energie aan te verspillen.
Dus niet 8000 binnen 13 dagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_Body_Count_project
De USA zit volop in de oorlog maar niet via de NATO, maar met satellieten en antitankwapens en dronesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf zijn ze ook weer blij dat ze het woord 'tsunami' kunnen gebruiken.
quote:Sinds de inval is het op de diverse vliegvelden dicht bij de Oekraense grens een komen en gaan van immense Amerikaanse C-17-transportvliegtuigen. Volgens Amerikaanse journalisten die 'embedded' verslag doen vanaf geheime vliegvelden in Oost-Europa, is er sprake van een ongekende toeloop van wapensystemen, waarvan een deel bedoeld is voor versterking van de eigen NAVO-troepen, maar een nog groter deel naar de Oekraense strijdkrachten gaat.
Ik zie het, maar dan zijn de cijfers a. een schatting. b. gaat het over de hele maand.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan "Monthly civilian casualties" ?
Nee, degene die dood is is Vitaly Gerasimov met idd dezelfde achternaamquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef michaelmoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook niet, maar als er iemand met een camera bij mij op kantoor zou zitten zou ik dat denk ik wel door hebben en mij niet zo laten fotograferen....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij ze zelf maakt.
Die gasten zijn allemaal blijven hangen in de koude oorlog. Alles wat democratisch en vrij is worden ze enorm panisch van.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gerasimov is al ontslagen toch? Vast onderweg naar de gulag
3977 de eerste 11 dagen. Daarna in april gemiddeld 114 per dag. Geen 8.000, wel een stuk meer dan 436.quote:
Kdt boomers...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
Extreemrechts heeft de Amerikanen weer nodig om de aandacht van hun held Adolf Vladimir Putler af te leiden zie ik.
Tja Amerikanen deugen ook vaak niet, wat een ontdekking! Zullen we het nu weer over de verkrachter, de moordenaar, de genocide pleger Adolf Vladimir Putler en zijn nazi-bende hebben?
En ja ik begrijp best dat je als goed extreemrechtse fundamentalist de behoefte voelt een Baudetje te doen. Maar de waarheid is eenvoudig. Baudet = neo-mussert, goedpraters zijn neo-nazi’s
quote:
leuke rubriekquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
Extreemrechts heeft de Amerikanen weer nodig om de aandacht van hun held Adolf Vladimir Putler af te leiden zie ik.
Tja Amerikanen deugen ook vaak niet, wat een ontdekking! Zullen we het nu weer over de verkrachter, de moordenaar, de genocide pleger Adolf Vladimir Putler en zijn nazi-bende hebben?
En ja ik begrijp best dat je als goed extreemrechtse fundamentalist de behoefte voelt een Baudetje te doen. Maar de waarheid is eenvoudig. Baudet = neo-mussert, goedpraters zijn neo-nazi’s
Waarbij die 436 dus ook als een lage schatting gezien wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
3977 de eerste 11 dagen. Daarna in april gemiddeld 114 per dag. Geen 8.000, wel een stuk meer dan 436.
Als het een lage schatting is, dan zou het wel een hele waardeloze schatting zijn als het daadwerkelijke aantal 'n factor 10 hoger ligt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarbij die 436 dus ook als een lage schatting gezien wordt.
Maar goed, jij roept graag dat de Amerikanen slecht zijn, maar er zit natuurlijk ook nog wel een verschil in of een dictator verdreven wordt, of dat een dictator een democratisch land binnenvalt.
Overduidelijk, tijd om een berichtje aan Poetin te sturen of ie ons ervan wil bevrijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef Vallon het volgende:
Top zover de vrijheid die nu unilateraal wordt ingeperkt op grond van: wij bepalen wel wat u mag zien.
EU verbiedt doorgifte van RT & Sputnik......
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/HTML/?uri=OJ:L:2022:065:FULL&from=EN
De ACM en OM zullen dit gaan handhaven, dus elke NL provider wordt hiertoe verplicht.
Zouden er dan toch neonazi's bezig zijn diie onze waarden aantasten....
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:49 schreef BBach het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef Vallon het volgende:
Top zover de vrijheid die nu unilateraal wordt ingeperkt op grond van: wij bepalen wel wat u mag zien.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/HTML/?uri=OJ:L:2022:065:FULL&from=EN
De ACM en OM zullen dit gaan handhaven, dus elke NL provider wordt hiertoe verplicht.
Je denkfout is: je gratis aanmelden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:49 schreef BBach het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
In deze tijden ben ik blij dat wij onze verwarming eigenlijk amper aan hebben staan; hebben hem altijd op 15/16 graden staanZitten vooral bij de computers en die warmen die ruimte wel op; en bij de tv allerlei dekentjes. Bespaart een hoop. En auto gebruiken we ook niet voor heel veel zaken. Niet iedereen heeft die luxe helaas. Wel benieuwd hoe hard we hier in NL geraakt gaan worden in de portemonnee uiteindelijk..
Ik noem 'm maar Avitaly, omdat ie dood is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nee, degene die dood is is Vitaly Gerasimov met idd dezelfde achternaam
Voer voor wappies. Aan RT en Sputnik mis je momenteel nietsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef Vallon het volgende:
Ik vind dit toch wel merkwaardig in negatieve zin, vooral omdat ik het nut er ook niet van begrijp....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:43 schreef Vallon het volgende:
En daarbij. Veel doden vielen door Irakese troepen of door sektarisch geweld:quote:
Als je anti-Putin bent, ben je volgens sommige users hier automatisch pro-VS. Argumentatie lik mijn vestje in een oorlog die zich afspeelt tussen twee broedernaties.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik stel voor dat je alleen het NOS Jeugdjournaal gaat bekijken wanneer je dat zo mooi vindt.quote:
Zodat je weet hoe laat je de popcorn moet pakken?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef Tocadisco het volgende:
Hoe laat gaat de beurs in Moskou morgen eigenlijk open?
Volgend jaar dinsdag...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef Tocadisco het volgende:
Hoe laat gaat de beurs in Moskou morgen eigenlijk open?
Zoals in Rusland dus? Waar je 15 jaar cel kan krijgen op het verspreiden van een ander geluid dan het staatsgeluid?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je alleen het NOS Jeugdjournaal gaat bekijken wanneer je dat zo mooi vindt.
En hier dus celstraf als je RT doorlaat als ISP... je punt?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zoals in Rusland dus? Waar je 15 jaar cel kan krijgen op het verspreiden van een ander geluid dan het staatsgeluid?
Nee, er staat hier geen straf op het volgen van RT en andere Russische staatszenders.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hier dus celstraf als je RT doorlaat als ISP... je punt?.
2 weken op een verwarmde kamer met een playstation en goed eten, of 15 jaar in de Gulag is wel een verschil.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen maar..... we zullen het nooit eens worden, maar ik ben anti-censuur. En nee, niet pro putin automatisch dan jochiesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, er staat hier geen straf op het volgen van RT en andere Russische staatszenders.
Het wordt alleen verboden voor de providers om dat te verspreiden. En daar staan dan boetes op, geen celstraffen.
Ook ben voornamelijk verbaasd dat dit zonder goede maatschappelijke discussie gewoon afgesloten wordt door je internet-provider.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen maar..... we zullen het nooit eens worden, maar ik ben anti-censuur. En nee, niet pro putin automatisch dan jochies.
nou als je Russische bedrijven en zelfs sporters gaat bannen dan kon dit ook weer niet uitblijven lijkt mequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook ben voornamelijk verbaasd dat dit zonder goede maatschappelijke discussie gewoon afgesloten wordt door je internet-provider.
beter voor de discussiequote:
Denk dat al die mensen met een dubbele moraal hier, (onbewust?) blanke slachtoffers hoger aanslaan dan Arabische.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan "Monthly civilian casualties" ?
Dat bedoel ik dus, ik pleit hier echt niet voor RT en Sputnik, maar ik vind het bedenkelijk dat de EU dit zomaar kan doen. Ik wil echt met geen mogelijkheid op de wereld de EU met Rusland vergelijken, maar het is nou niet alsof dat een betrouwbaar, feilloos en goed bestuurde instantie is gebleken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook ben voornamelijk verbaasd dat dit zonder goede maatschappelijke discussie gewoon afgesloten wordt door je internet-provider.
flikker nou eens op joh, jij bent echt de enige die hiermee bezig isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Denk dat al die mensen met een dubbele moraal hier, (onbewust?) blanke slachtoffers hoger aanslaan dan Arabische.
Ipv coronapieken hebben we nu brandstofpiekenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:59 schreef THEFXR het volgende:
een gevolg van oorlog wat nog niet aan zijn einde zit
https://www.brandstof-zoeker.nl/adviesprijzen/
Coronapieken zijn ook weer terug, dankzij carnaval.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ipv coronapieken hebben we nu brandstofpieken
Daar hebben burgers niets mee te maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarbij die 436 dus ook als een lage schatting gezien wordt.
Maar goed, jij roept graag dat de Amerikanen slecht zijn, maar er zit natuurlijk ook nog wel een verschil in of een dictator verdreven wordt, of dat een dictator een democratisch land binnenvalt.
En voor een patatje mayo betaal je straks gauw zo'n 8,50quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:59 schreef THEFXR het volgende:
een gevolg van oorlog wat nog niet aan zijn einde zit
https://www.brandstof-zoeker.nl/adviesprijzen/
Nog even en er staat een BOA voor je deur als je stiekem via 'n VPN op RT zit te kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou, je diesel kan rijden op frituuroliequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
En voor een patatje mayo betaal je straks gauw zo'n 8,50
Ditquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Daar hebben hamburgers niets mee te maken.
Je kunt wel stellen dat de Russen omzichtiger met hamburgersomgaan dan de Amerikanen dat deden.
Zn punt is dat ie wil laten zien dat ie hypocriet is?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hoe zit het daar idd mee, als ik dat doe, ben ik dan ook strafbaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nog even en er staat een BOA voor je deur als je stiekem via 'n VPN op RT zit te kijken.
Zes minuten eerder...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik pleit hier echt niet voor RT en Sputnik, maar ik vind het bedenkelijk dat de EU dit zomaar kan doen. Ik wil echt met geen mogelijkheid op de wereld de EU met Rusland vergelijken, maar het is nou niet alsof dat een betrouwbaar, feilloos en goed bestuurde instantie is gebleken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zoals in Rusland dus? Waar je 15 jaar cel kan krijgen op het verspreiden van een ander geluid dan het staatsgeluid?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie het verschil in enthousiasme bij politici voor opvang voor Oekraiense vluchtelingen en Syrischequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
flikker nou eens op joh, jij bent echt de enige die hiermee bezig is
niet de hele wereld draait om huidskleurquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Zie het verschil in enthousiasme bij politici voor opvang voor Oekraiense vluchtelingen en Syrische
Netflix stopt gewoon uit praktische overwegingen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef VacaLoca het volgende:
Al die media diensten die stoppen in Rusland.. Ik hoop dat ze dat wel doen met een duidelijke statement die de Russen informeert over hoe en wat.
Dus niet dat je niet meer kan inloggen op Netflix, maar bv daar verslag van de oorlog ziet. Of op z'n minst een tekst. Zelfde voor bv Premier League die stopt met uitzenden. Doe dan bij aftrap wedstrijd een info filmpje over de oorlog en statement op repeat totdat Rusland zelf het signaal stop zet
Misschien praatte deze 2 nog een beetje sense in Vladje, dat weet je ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Een beeld van een paar dagen geleden toen vladje brabbelde over kernwapens, toen zaten ze met zn 3-en aan tafel.
1 weg, nog twee te gaan![]()
Benieuwd of ze bij de volgende Amerikaanse invasie ook al hun vestigingen in de Verenigde staten gaan sluiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
McDonald's heeft zojuist bekend gemaakt alle 850 vestigingen in Rusland voorlopig te sluiten. Dit vanwege de Russische invasie van Oekrane. De 62.000 werknemers in het land worden voorlopig doorbetaald door de hamburgergigant. Ceo Chris Kempckinski stelt in een open brief aan de werknemers dat het sluiten van de vestigingen voor nu het juiste is om te doen. Onduidelijk is of en wanneer de keten de deuren in Rusland weer opent.
,,Met onze waarden in gedachten kunnen we het nodeloze menselijke lijden in Oekrane niet negeren'', meldt Kempczinski. De druk op McDonald's en andere grote (westerse) bedrijven om actie te ondernemen tegen Rusland was de laatste tijd enorm opgevoerd.
ad
Zout eens op met je whataboutism steedsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Daar hebben burgers niets mee te maken.
Je kunt wel stellen dat de Russen omzichtiger met burgers omgaan dan de Amerikanen dat deden.
Willen ze dat de Russen fit worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
McDonald's heeft zojuist bekend gemaakt alle 850 vestigingen in Rusland voorlopig te sluiten. Dit vanwege de Russische invasie van Oekrane. De 62.000 werknemers in het land worden voorlopig doorbetaald door de hamburgergigant. Ceo Chris Kempckinski stelt in een open brief aan de werknemers dat het sluiten van de vestigingen voor nu het juiste is om te doen. Onduidelijk is of en wanneer de keten de deuren in Rusland weer opent.
,,Met onze waarden in gedachten kunnen we het nodeloze menselijke lijden in Oekrane niet negeren'', meldt Kempczinski. De druk op McDonald's en andere grote (westerse) bedrijven om actie te ondernemen tegen Rusland was de laatste tijd enorm opgevoerd.
ad
Zijn ze toch uiteindelijk gezwicht voor de sociale drukquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
ad
Gast leeft nog, was z'n neef ofzo die omgekomen is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Een beeld van een paar dagen geleden toen vladje brabbelde over kernwapens, toen zaten ze met zn 3-en aan tafel.
Ja ik zat er ook niet op te wachten - het is toch jammer. Blijkbaar vindt de overheid het nu gevaarlijk ineens. En wat je zegt, het is eigenlijk ronduit eng dat dit zomaar kan worden doorgevoerd in onze moderne democratie zonder dat dit langs tweede kamer moet of zo of op een andere manier een brede discussie is gevoerd. Dat vind ik heel vreemd. Zo kan het dus blijkbaar ook gaan in andere gevallen waarin de regering meent dat andere meningen onwelgevallig zijn...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Yep.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:06 schreef RipCity het volgende:
Geen Maccie meer in Rusland. Zal die vetkleppen leren!!!
Want je hebt liever niet dat we 2 invallen met elkaar vergelijken?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zout eens op met je whataboutism steeds
nee dat is een ander, daar hebben we al uitgebreid over gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
McDonald's is dan ook een kutbedrijf.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
ad
ze mogen hier ook wel sluitenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
McDonald's is dan ook een kutbedrijf.
Ik moet eraan denken dat Willem Engel tegenover Mark van Ranst zat aan een talkshowtafel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook niet op te wachten - het is toch jammer. Blijkbaar vindt de overheid het nu gevaarlijk ineens. En wat je zegt, het is eigenlijk ronduit eng dat dit zomaar kan worden doorgevoerd in onze moderne democratie zonder dat dit langs tweede kamer moet of zo of op een andere manier een brede discussie is gevoerd. Dat vind ik heel vreemd. Zo kan het dus blijkbaar ook gaan in andere gevallen waarin de regering meent dat andere meningen onwelgevallig zijn...
Verder is RT/Ruptley zooi gewoon bagger van de bovenste plank, maar het geeft wel inzicht in hoe men het verhaal aan de andere zijde probeert te spinnen. Zoals ook door onze eigen staatsmedia de verhaaltjes worden gespind. Dat maakt het makkelijker om de waarheid te raden die toch vaak een beetje in het midden ligt.
Nou, wat errug. Al die mensen met een loopneus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Coronapieken zijn ook weer terug, dankzij carnaval.
Voegt niets toe, leidt de aandacht af. Weet je allemaal bestquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Want je hebt liever niet dat we 2 invallen met elkaar vergelijken?
De aardappelen worden duurder doordat ze geoogst en vervoerd moeten worden (brandstof; dus duurder)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Menig snackbar zal de prijsverhoging niet 1 op 1 doorvoeren. Anders zou een frietje 3,50 euro gaan kosten.
De snackbarharses is bang dat mensen dan zelf gaan frituren of iets anders kopen.
Nee, het zet het gehuil van politici en BN'ers in een ander licht. Stelt hun hypocrisie aan de kaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voegt niets toe, leidt de aandacht af. Weet je allemaal best
Schrijf ze een briefquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee, het zet het gehuil van politici en BN'ers in een ander licht. Stelt hun hypocrisie aan de kaak.
Laat politici daar niet mee wegkomen, zou ik zeggen.
De Russen stappen moeiteloos over op berkenboom-beer-borsjtsj.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:06 schreef RipCity het volgende:
Geen Maccie meer in Rusland. Zal die vetkleppen leren!!!
Dit is een beetje net als Amerika die gevangenen ging martelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef VacaLoca het volgende:
Russische journalisten en media weren vind ik overigens net zo fout als waar wij Rusland van betichten.
Dan is er ook geen vrije pers.
Russische journalisten worden niet geweerd. Maar Russisch nieuws dat door de staat gefinancierd wordt, wordt dat wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef VacaLoca het volgende:
Russische journalisten en media weren vind ik overigens net zo fout als waar wij Rusland van betichten.
Wat is daar het nut van?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russische journalisten worden niet geweerd. Maar Russisch nieuws dat door de staat gefinancierd wordt, wordt dat wel.
Voegt niets toe, leidt de aandacht af. Weet je allemaal bestquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee, het zet het gehuil van politici en BN'ers in een ander licht. Stelt hun hypocrisie aan de kaak.
quote:Unilever issued the following updated public statement on the war in Ukraine
“We continue to condemn the war in Ukraine as a brutal and senseless act by the Russian state.
"Our business operations in Ukraine have stopped and we are now fully focused on ensuring the safety of our Ukrainian employees and their families, including helping with their evacuation where necessary, and providing additional financial support. We have also committed to donate 5m of essential Unilever products to the humanitarian relief effort.
"We have suspended all imports and exports of our products into and out of Russia, and we will stop all media and advertising spend. We will not invest any further capital into the country nor will we profit from our presence in Russia. We will continue to supply our everyday essential food and hygiene products made in Russia to people in the country. We will keep this under close review.
"We join calls for an end to this war and hope that peace, human rights, and the international rule of law will prevail.”
https://www.unilever.com/(...)-the-war-in-ukraine/
Heb jij niet een rode knop om zijn soort shit te weren?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voegt niets toe, leidt de aandacht af. Weet je allemaal best
[..]
Gewoon niet meer doen
En zo gaan we van buitenlandse sites naar binnenlandse medeFOK!kers.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Heb jij niet een rode knop om zijn soort shit te weren?
niet echt makkelijk. de frituurolie moet vloeibaar blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, je diesel kan rijden op frituurolie
het zijn twee hele verschillende situaties, dan krijg je twee hele verschillende reactiesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
is het stokpaardjesdag ofzo?quote:
Dat er minder leugens verspreid worden zoals: ''de Oekraners hebben de vernielingen van de bombardementen zelf veroorzaakt!''.quote:
Daarom heb ik er een paar dagen geleden ook een topic over geopend.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik pleit hier echt niet voor RT en Sputnik, maar ik vind het bedenkelijk dat de EU dit zomaar kan doen. Ik wil echt met geen mogelijkheid op de wereld de EU met Rusland vergelijken, maar het is nou niet alsof dat een betrouwbaar, feilloos en goed bestuurde instantie is gebleken.
Vrije pers kent ook zijn grenzen. Als je een nieuwskanaal hebt dat fakenews pertinent als waarheid blijft verkondigen, heb je mijn insziens die grens overschreden, helemaal in een oorlogssituatie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef VacaLoca het volgende:
Amerika was kut voor het binnenvallen van Irak zonder legitieme reden, en nu is Rusland kut voor hetzelfde. Ik snap dat gewijs naar Amerika niet zo. Leg eens uit. Het lijkt alsof jij wat Amerika 19 jaar geleden heeft gedaan erger vindt nog dan wat Rusland nu doet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat jij het verschil niet ziet tussen trollen en het geven van een enigszins onderbouwde mening.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo gaan we van buitenlandse sites naar binnenlandse medeFOK!kers.
What could possibly go wrong.,
Ach in de jaren dertig zijn we op enig moment ook NSB’ers gaan behandelen naar wat ze waard zijn. Niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo gaan we van buitenlandse sites naar binnenlandse medeFOK!kers.
What could possibly go wrong.,
Mwa, Poetin heeft er zelf dan eentje van 38 jaar oud. Ze heet Alina Kabaeva. Voormalig olympisch turnkampioene.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Internationale vrouwendag. Poetin haat vrouwen.
Het kan wellicht beter in het topic van caprica, maar ik ben het in de kern niet met je oneens, alleen heb ik mijn twijfels bij wie dat blijkbaar zo maar kan bepalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vrije pers kent ook zijn grenzen. Als je een nieuwskanaal hebt dat fakenews pertinent als waarheid blijft verkondigen, heb je mijn insziens die grens overschreden, helemaal in een oorlogssituatie.
Dat klopt, dat soort RT nepnieuws zou ook strafbaar moeten zijn. Het is net zo als zeggen dat de Joden zichzelf gingen vergassen tijdens de WO2quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat er minder leugens verspreid worden zoals: ''de Oekraners hebben de vernielingen van de bombardementen zelf veroorzaakt!''.
maar niemand zegt dat dat moetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kan wellicht beter in het topic van caprica, maar ik ben het in de kern niet met je oneens, alleen heb ik mijn twijfels bij wie dat blijkbaar zo maar kan bepalen.
Waarom moet ik de EU eigenlijk overal zonder twijfel geloven? Zo veel vertrouwen hebben ze helemaal niet verdiend in mijn ogen.
wat een kop heeft die man ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mwa, Poetin heeft er zelf dan eentje van 38 jaar oud. Ze heet Alina Kabaeva. Voormalig olympisch turnkampioene.
[ afbeelding ]
Poetin heeft meer een hekel aan het regenboog LGBTABCDEFGH+-1/2 verhaal.
Wellicht, maar ik zie wel de overeenkomst mbt hoe snel we anderen monddood willen maken omdat we het niet eens zijn met die personenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat jij het verschil niet ziet tussen trollen en het geven van een enigszins onderbouwde mening.
lolquote:
wat oud voor een turnsterquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mwa, Poetin heeft er zelf dan eentje van 38 jaar oud. Ze heet Alina Kabaeva. Voormalig olympisch turnkampioene.
[ afbeelding ]
voormalig turnsterquote:
Strafbaar hoeft van mij niet eens. Maar zulke mensen geen podium geven lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat klopt, dat soort RT nepnieuws zou ook strafbaar moeten zijn. Het is net zo als zeggen dat de Joden zichzelf gingen vergassen tijdens de WO2
Nou ja, die hebben wel even voor "mij" besloten dat iets niet meer mag, zo maarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niemand zegt dat dat moet
beter van niet zelfs imo
net als Trouw & Volkskrantquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Strafbaar hoeft van mij niet eens. Maar zulke mensen geen podium geven lijkt me niet meer dan logisch.
Wacht, poetin heeft daar toch helemaal geen hekel aan? Dat wordt gepushed door de kerk, maar voor lange tijd waren LGBT prima onder hem dacht ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen ze leuk vinden in Beijingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef polderturk het volgende:
Rusland gaat tot december geen grondstoffen meer exporteren.
[ twitter ]
Behalve naar China zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Dat kan ons behoorlijk raken maar tegelijkertijd lijkt het mij dat dit Rusland zelf ng veel harder raakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ook dan gaat China er nog last van hebben (in ieder geval wat betreft het deel dat ze niet uit Rusland importeren, want daar zullen ze dan een hogere prijs voor moeten betalen).quote:
Putin heeft absoluut een hekel aan homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wacht, poetin heeft daar toch helemaal geen hekel aan? Dat wordt gepushed door de kerk, maar voor lange tijd waren LGBT prima onder hem dacht ik.
De kerk zit altijd achter dat soort ongein.
Lijkt mij dat Rusland het doet omdat ze zelf meer nodig gaan hebben, niet als straf voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat kan ons behoorlijk raken maar tegelijkertijd lijkt het mij dat dit Rusland zelf ng veel harder raakt.
er is helemaal niets voor jou beslotenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben wel even voor "mij" besloten dat iets niet meer mag, zo maar.
Ik vind daar iets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |