Ga op de fiets, dat kost je niets.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Thuiswerk dagje vandaag. Met die huidige benzine prijzen zou ik eigenlijk altijd moeten thuiswerken.
Maar met de huidige gasprijzen wel met de verwarming uitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Thuiswerk dagje vandaag. Met die huidige benzine prijzen zou ik eigenlijk altijd moeten thuiswerken.
Wat denk je dat eten kost.quote:
De aanleiding is jammer. Gezien hoe Nederland nog maar weinig tempo maakt met de energietransitie is het wel een goede stok achter de deur.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
Maar met de huidige gasprijzen wel met de verwarming uit
Benzine was vanmorgen gewoon alweer 12 cent duurder...
Elektrisch kacheltje is zuiniger dan stokenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar met de huidige gasprijzen wel met de verwarming uit
Benzine was vanmorgen gewoon alweer 12 cent duurder...
Weet ik. Daarom mag ik je wel.quote:
Maar nee, ik fiets te enthousiast en kan niet douchen op het werk dus fietsen is geen goeie optie (want 12 kilometer).quote:
Balen dat je werkgever niet beschikt over dat soort voorzieningen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:53 schreef Debsterr het volgende:
Maar nee, ik fiets te enthousiast en kan niet douchen op het werk dus fietsen is geen goeie optie (want 12 kilometer).
Ah ja, da's wel een acceptabele afstand, maar niet kunnen douchen is wel kudt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar nee, ik fiets te enthousiast en kan niet douchen op het werk dus fietsen is geen goeie optie (want 12 kilometer).
Ik heb best wat collega's die om die reden een elektrische fiets rijden; wel de beweging en de frisse lucht, maar niet met een natte rug en een walm om je heen op het werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah ja, da's wel een acceptabele afstand, maar niet kunnen douchen is wel kudt.
Die walm is goed voor social distancing #autistquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb best wat collega's die om die reden een elektrische fiets rijden; wel de beweging en de frisse lucht, maar niet met een natte rug en een walm om je heen op het werk.
Precies. Als je ook na Corona nog behoefte hebt aan 1,5 meter afstand van je medemens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:38 schreef Barbusse het volgende:
Die walm is goed voor social distancing #autist
Mja, tot 15km enkele reis moet ik gewoon zelf fietsen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb best wat collega's die om die reden een elektrische fiets rijden; wel de beweging en de frisse lucht, maar niet met een natte rug en een walm om je heen op het werk.
Dat moet ik ook van mijzelf. Mijn standaarden projecteren op anderen mag ik weer niet van mijzelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, tot 15km enkele reis moet ik gewoon zelf fietsen hoor.
Nah, ik noem ze gewoon mietje hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet ik ook van mijzelf. Mijn standaarden projecteren op anderen mag ik weer niet van mijzelf.
Terecht natuurlijk vind ik.quote:
Lekker in bed blijven en 'werken'quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben met de huidige benzine prijzen nog blijer dat ik gewoon met de trein naar mijn werk kan.![]()
Al zit ik momenteel in quarantaine dus ga ik helemaal nergens heen.
Oh meh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben met de huidige benzine prijzen nog blijer dat ik gewoon met de trein naar mijn werk kan.![]()
Al zit ik momenteel in quarantaine dus ga ik helemaal nergens heen.
Maak dat jezelf maar wijs jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben in de pandemie een jaar met de auto naar kantoor geweest. Was zķ blij toen ik, eenmaal gevaccineerd, weer gewoon de trein kon pakken.quote:
Nouja ik ben dus niet ziek, dus zit nu gewoon 5 dagen op wat straks de babykamer wordt te werken. Ik mis kantoor.quote:
Ja feest.quote:
Naja, het kan goed gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik ben in de pandemie een jaar met de auto naar kantoor geweest. Was zķ blij toen ik, eenmaal gevaccineerd, weer gewoon de trein kon pakken.
[..]
Nouja ik ben dus niet ziek, dus zit nu gewoon 5 dagen op wat straks de babykamer wordt te werken. Ik mis kantoor.
[..]
Ja feest.Ik ben niet geboosterd en wel zwanger, dus we slapen nu apart, houden 1,5m afstand en man draagt een mondkapje in huis. Dit alles in de hoop dat ik niet besmet word. Wat vooralsnog wel effectief lijkt, maar hij heeft zondag positief getest dus ik kan ook nog gewoon in mijn incubatieperiode zitten.
Ik wil niet weten hoe lang ik zou moeten reizen als ik de trein zou nemenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik ben in de pandemie een jaar met de auto naar kantoor geweest. Was zķ blij toen ik, eenmaal gevaccineerd, weer gewoon de trein kon pakken.
[..]
Nouja ik ben dus niet ziek, dus zit nu gewoon 5 dagen op wat straks de babykamer wordt te werken. Ik mis kantoor.
[..]
Ja feest.Ik ben niet geboosterd en wel zwanger, dus we slapen nu apart, houden 1,5m afstand en man draagt een mondkapje in huis. Dit alles in de hoop dat ik niet besmet word. Wat vooralsnog wel effectief lijkt, maar hij heeft zondag positief getest dus ik kan ook nog gewoon in mijn incubatieperiode zitten.
Daarom elektrisch fietsen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Precies, daarom proberen we het ook wel gewoon. Want hij is pas maandag echt gaan hoesten en snotteren enzo, zondag was het met name keelpijn. Dus toen zal hij ook nog minder bacillen verspreid hebben. Mijn GGD test van gisteren was iig negatief, als ik klachtenvrij blijf ga ik vrijdag opnieuw testen denk ik, anders zodra ik klachten krijg.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het kan goed gaan.Vriendin was laatst besmet en ziek, maar goed geīsoleerd van vriend en die is tot op heden niet ziek geweest (en wel uitvoerig getest).
Van deur tot deur ben ik denk ik 10 minuten langer onderweg met de trein, maar ik vind het zo fijn dat ik dan gewoon series kan kijken enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe lang ik zou moeten reizen als ik de trein zou nemen
en ik weet niet of ik dit al wist dus: Gefeliciteerd
GMTAquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met deze benzineprijzen blij met een tankpas van de baas
Wijquote:
NS rijdt elektrisch en de stadsbussen waar ik woon ook, dus net hoe ze dat winnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:32 schreef Tegan het volgende:
Maar OV is wel leuk en aardig maar treinen en bussen rijden ook op brandstof, dus het is wachten op prijsverhogingen...
Als je de regels volgt mag je zaterdag pas met een negatieve test uit quarantaine omdat de eerste dag met klachten telt als dag 0, en niet als dag 1.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:30 schreef Vaiana het volgende:
Maar ff he. Man en ik zijn dus in hetzelfde huis, maar zien elkaar eigenlijk alleen op 1,5m en hij loopt beneden vrijwel constant met een mondkapje op. Telt zondag (voor zijn positieve test) dan als het laatste nauwe contact, en mag ik vrijdag met een negatieve test uit quarantaine?![]()
Voelt ergens ook raar, omdat we ons wel in 1 huis bevinden enzo.
De regels zijn ook wel gevoelsmatig raar. Kennis had corona en de kinderen niet, en het schoolgaande kind mocht gewoon naar school omdat ze al corona had gehad een aantal maanden eerder. En toen dat kind corona had mocht kennis gewoon naar werk...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:30 schreef Vaiana het volgende:
Maar ff he. Man en ik zijn dus in hetzelfde huis, maar zien elkaar eigenlijk alleen op 1,5m en hij loopt beneden vrijwel constant met een mondkapje op. Telt zondag (voor zijn positieve test) dan als het laatste nauwe contact, en mag ik vrijdag met een negatieve test uit quarantaine?![]()
Voelt ergens ook raar, omdat we ons wel in 1 huis bevinden enzo.
Ja maar mijn baas betaalt mijn abonnement, dus daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:32 schreef Tegan het volgende:
Maar OV is wel leuk en aardig maar treinen en bussen rijden ook op brandstof, dus het is wachten op prijsverhogingen...
Zaterdag had hij al klachten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de regels volgt mag je zaterdag pas met een negatieve test uit quarantaine omdat de eerste dag met klachten telt als dag 0, en niet als dag 1.
Praktisch kun je er niks over zeggen want hangt af van voldoende ventileren, het soort mondkapje dat hij gebruikt, je ook zonder klachten wel positief kunt zijn, hij niet in isolatie zit en dus gewoon aerosolen kan verspreiden...
Ik ben ook precies op tijd gasvrij gaan wonenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
We hebben mijn auto -die hopelijk niet nog tig maanden duurt- ook maar bestempeld als leuke ritjes-auto. Alleen voor kampeervakanties is de ander wel echt praktischer, maar da's veel minder vaak.
Het blijft vooral gedoe. Hopen maar dat je niet besmet raakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:36 schreef Vaiana het volgende:
Zaterdag had hij al klachten.
Medisch mondkapje, mechanische ventilatie draait de hele dag op maximaal en we hebben vaak de schuifpui op een kier. Maar ergens voelt het inderdaad het meest correct om te tellen vanaf dat hij uit isolatie mag.
Goed punt. Maar elektriciteit wordt ook opgewekt met een brandstofquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NS rijdt elektrisch en de stadsbussen waar ik woon ook, dus net hoe ze dat winnen.
De prijzen gaan heus wel stijgen, maar niet perse omdat het rondrijden zoveel meer kost, vrees ik.
Ja en ik mis hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft vooral gedoe. Hopen maar dat je niet besmet raakt.
Nee joh, allemaal zon en windquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Maar elektriciteit wordt ook opgewekt met een brandstof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Maar elektriciteit wordt ook opgewekt met een brandstof.
Edit: Ah, dat zeg je zelf ook al.
Holy crapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zit ookal maanden te twijfelen, de levertijd is zo lang en ben bang dat hij meteen wordt gestolen...quote:
Da's wel ideaal, m'n fiets is nog nooit zo veilig geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit ookal maanden te twijfelen, de levertijd is zo lang en ben bang dat hij meteen wordt gestolen...
Nadat het gescheiden is opgehaald wordt het bij de afvalverwerker weer gemengd toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En de bussen in hometown worden opgeladen middels afvalverbranding iirc. Het is me in ieder geval volstrekt onduidelijk waarom we moeten scheiden, het meeste gaat toch de fik in.
Dat is ook wel een nadeel ja. Al zou ik hem dan idd voor woon-werk gebruiken daar staat ie op beide plekken wel veilig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit ookal maanden te twijfelen, de levertijd is zo lang en ben bang dat hij meteen wordt gestolen...
Loop ik voor de kat z'n viool naar allerlei bakken in de wijk te lopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nadat het gescheiden is opgehaald wordt het bij de afvalverwerker weer gemengd toch?
Ik ga er maar van uit dat ze niet letterlijk alles zo weer bij elkaar flikkeren, maar ik ben er zelf nooit wezen kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nadat het gescheiden is opgehaald wordt het bij de afvalverwerker weer gemengd toch?
Ik heb de oude van m'n moeder overgenomen, maar de accu is heel brak en dat type wordt niet meer verkocht, dus even zien hoe lang dat goed gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook wel een nadeel ja. Al zou ik hem dan idd voor woon-werk gebruiken daar staat ie op beide plekken wel veilig.
Zo ging dat bij ons wel tijden. Weet niet of daar al wat aan veranderd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed he.quote:
Nah. Het stadspark 10 minuutjes lopen is mijn kantoortuin. Met dit uitzicht:quote:
Ik heb echt het gevoel dat je een elektrische fiets ondertussen wel 'moet' verzekeren, die worden zķ vaak gejat!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt vast goedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:57 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Goed he.
Normaal zou ik denken kom maar door met die corona, maar nu ik 11 weken zwanger ben zijn we een stuk voorzichtiger.
FF @Q. uitnodigen voor een masterclass long covid.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Komt vast goedEn zo ernstig is corona niet meer tegenwoordig. Maar kan me voorstellen dat je geen risico wilt nemen als je zwanger bent
Als ik het wel oploop komt het vast ook goed ja, maar voor nu idd geen onnodig risico nemen. Plus elke dag dat het langer duurt voordat ik het krijg is een dag dat de baby ongestoord kan groeien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt vast goedEn zo ernstig is corona niet meer tegenwoordig. Maar kan me voorstellen dat je geen risico wilt nemen als je zwanger bent
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:08 schreef rival het volgende:
Ik heb een melding lopen bij een leverancier van een softwarepakket. Mijn melding komt kortgezegd neer op," Bladiebla werkt niet, na onderzoek is het vermoeden dat dit sinds levering nog nooit gewerkt heeft"
Ze zijn daar al een week of 2 mee bezig. Vandaag krijg ik het geweldige bericht dat ze het vermoeden hebben dat dit nog nooit gewerkt heeft.
Ik sta klaar om notities te nemenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF @:Q. uitnodigen voor een masterclass long covid.
Tfwquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:08 schreef rival het volgende:
Ik heb een melding lopen bij een leverancier van een softwarepakket. Mijn melding komt kortgezegd neer op," Bladiebla werkt niet, na onderzoek is het vermoeden dat dit sinds levering nog nooit gewerkt heeft"
Ze zijn daar al een week of 2 mee bezig. Vandaag krijg ik het geweldige bericht dat ze het vermoeden hebben dat dit nog nooit gewerkt heeft.
Enkel de bovenburen missen nog, maar verder een prima samenvatting vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik sta klaar om notities te nemen![]()
TLDR:
vroeger was alles beter
we gaan allemaal dood
muh freedom
bier
Scherp. Die wilde ik eerst nog wel vermelden, maar toen besefte ik me dat hij naar een doorzonwoning met dakkapel en 2.1 kind was verhuisd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel de bovenburen missen nog, maar verder een prima samenvatting vermoed ik.
Ik woon al jaren tegenover een basisschoolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scherp. Die wilde ik eerst nog wel vermelden, maar toen besefte ik me dat hij naar een doorzonwoning met dakkapel en 2.1 kind was verhuisd.
Maar misschien is klagen over het gejoel van de nabij gelegen basisschool tijdens pauzes wel een goede vervanger.
Apple!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik sta klaar om notities te nemen![]()
TLDR:
vroeger was alles beter
we gaan allemaal dood
muh freedom
bier
Klagen over gcjoel, waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scherp. Die wilde ik eerst nog wel vermelden, maar toen besefte ik me dat hij naar een doorzonwoning met dakkapel en 2.1 kind was verhuisd.
Maar misschien is klagen over het gejoel van de nabij gelegen basisschool tijdens pauzes wel een goede vervanger.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik woon al jaren tegenover een basisschool. Opzich went het wel, maar de taal is wel veranderd de afgelopen jaren, waar het voorheen gewoon krijsende koters waren vliegen de kankers dit en kankers dat de huiskamer in als de ramen open staan in de zomer
.
Ach ja, zoals ik zei, het went welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomer gespot. Hier ook eentje, m'n nichtje heeft een vriendje. Voel me ouwe lol nu
Teveel bij de gothics gezeten?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:41 schreef Barbusse het volgende:
The existential dread in the abyss that is life made room for silent acceptance of mortality
Nee, is eerder een rare mash up van Oscar Wilde, Depeche Mode en Hemingwayquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Teveel bij de gothics gezeten?
Drugs are bad m'kayquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, is eerder een rare mash up van Oscar Wilde, Depeche Mode en Hemingway
Da's toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, is eerder een rare mash up van Oscar Wilde, Depeche Mode en Hemingway
Volgens de interpretatie van die tentoonstelling wel.quote:
Apart.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de interpretatie van die tentoonstelling wel.
I will drunken bar fight you ā la Hemingway to prove how wrong you arequote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de interpretatie van die tentoonstelling wel.
Heel breed genomen, uiteraard. En Hemingway inderdaad niet, maar Wilde, eh.quote:
Nee. *pets*quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel breed genomen, uiteraard. En Hemingway inderdaad niet, maar Wilde, eh.
Om nou alles wat melancholisch is meteen goth te noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel breed genomen, uiteraard. En Hemingway inderdaad niet, maar Wilde, eh.
Dorian Gray noemen ze een gothic novel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou alles wat melancholisch is meteen goth te noemen.
Hij heeft meer geschreven he?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dorian Gray noemen ze een gothic novel.
Even een cognacje inschenken om van te genieten bij het haardvuur terwijl ik luister naar Paganini.quote:
Dat is toch een italiaanse broodsoort?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even een cognacje inschenken om van te genieten bij het haardvuur terwijl ik luister naar Paganini.
Van die voetbalstickers voor in zo'n album.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch een italiaanse broodsoort?.
Oh ja, die ken ik nog welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die voetbalstickers voor in zo'n album.
Ik zei toch al op z'n breedst.quote:
Bij mannen mag, nee moet dat gewoon, fatshaming is een prima motivatorquote:
Nu vast niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch een italiaanse broodsoort?.
Gezien de westerse wereld wel eens in een diepe crisis kan vallen binnenkort ben ik liever een barbaar dan een verfijnde dandyquote:
Gast, zodra electriciteit uitvalt hou jij gewoon op te bestaan johquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezien de westerse wereld wel eens in een diepe crisis kan vallen binnenkort ben ik liever een barbaar dan een verfijnde dandy.
Suvival of the fittest en dat soort dingen.
Whahahahhahaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast, zodra electriciteit uitvalt hou jij gewoon op te bestaan joh
Het personage HeatWave wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaaaa wel anders val ik binnenkort al uit elkaar als een een eencellig weekdiertje. Ik ben ook geen 20 meerquote:
Dit is niet echt geloofwaardigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het personage HeatWave wel ja.
Ik ben IRL niet zo'n luxepaardje hoor, ik gedij prima met heel weinig.
Ik in ieder geval wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet, je kent me dan ook niet IRLquote:
Dat zeggen heel veel mensen, incluis moi, maar ik vraag me dan altijd direct af wat men verstaat onder 'heel weinig'quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het personage HeatWave wel ja.
Ik ben IRL niet zo'n luxepaardje hoor, ik gedij prima met heel weinig.
En dan donderdag weer opnieuwquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed bezig chick
Spierpijn gaat over. Na morgen.... het wordt eerst erger
Ja ok, fair. Ik ben geen Bear Grylls uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeggen heel veel mensen, incluis moi, maar ik vraag me dan altijd direct af wat men verstaat onder 'heel weinig'
Het zou wel even wennen zijn, maar het zou wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:36 schreef Tegan het volgende:
Zonder internet heb ik niets meer om voor te leven.
Ik denk dat gedurende een complete ineenstorting van de maatschappij en een nucleaire winter je leven alles behalve saai zou zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:42 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk zou het lukken, maar zou in mijn geval wel een saai leven zijn.
Geef je adres, dan gaan we gewoon appen via de post.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:36 schreef Tegan het volgende:
Zonder internet heb ik niets meer om voor te leven.
Misschien ontdek je dan wel dat je ontzettend goed kunt breien ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:42 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk zou het lukken, maar zou in mijn geval wel een saai leven zijn.
Volgens mij heeft Tegan een voorkeur voor naaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef gianni61 het volgende:
Misschien ontdek je dan wel dat je ontzettend goed kunt breien ofzo
Don't we allquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tegan een voorkeur voor naaien.
[ afbeelding ]
@TaMieke Wat doe je liever, naaien of haken?quote:
Dilemma dit hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:TaMieke Wat doe je liever, naaien of haken?
Zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dilemma dit hoor.
Allebei. 50/50
Mssn moet je dat Artic even vragen
Ik heb geen social mediaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik zou het pak em beet 10-15 jaar geleden, toen een groot deel van mijn IRL sociale leven via FOK! meets en dates liep, erger gevonden hebben dan nu.
Nu zou ik social media en al die aids echt niet zo missen.
Dat kan ik alquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien ontdek je dan wel dat je ontzettend goed kunt breien ofzo
In zo'n apocalyptische situatie is dat wel een serieuze optie ja. Dan is er ook wel meer bespreekbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je adres, dan gaan we gewoon appen via de post.
Is maar een griepje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF @:Q. uitnodigen voor een masterclass long covid.
Nou ja, ik heb wel een instagram, facebook, twitter-account, maar erg veel doe ik er niet meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen social media. Behalve Fok dan.
Even nagekeken. Januari vorig jaar heb ik voor het laatst iets op instagram gepost.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel een instagram, facebook, twitter-account, maar erg veel doe ik er niet mee.
Posten doe ik al bijna helemaal niet op social media. Wel gedaan op FB hoor, maar al jaren niet meer. Dit jaar niet eens mijn verjaardagsposts gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even nagekeken. Januari vorig jaar heb ik voor het laatst iets op instagram gepost.
Twitter heb ik volgens mij maar een week gehad, toen was ik het alweer beu
Heb je destijds wel de hele CU2 vragenlijst ingevuld?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb way back een paar maanden een Hyves gehad. Dat was het wel. Huuuu, privacy. En een Cu2
.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:44 schreef Tegan het volgende:
In zo'n apocalyptische situatie is dat wel een serieuze optie ja. Dan is er ook wel meer bespreekbaar.
Uiteraard. En mad HTML-skills ontwikkeltquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je destijds wel de hele CU2 vragenlijst ingevuld?
Meestal naar volle tevredenheid.quote:
Het leven eindigen met een bang seems fittingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
![]()
@:Poetin Kom maar door met die nukes ajb.
Ik wilde net zeggen: vergeet ICQ nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hyves had ik wel, cu2 niet. Mis die dingen ook niet echt. Een echt druk IRC, dat mis ik soms nog wel. En ICQ, MSN messenger was wel vermakelijk op zijn tijd.
Ja, dat realiseerde ik me net na invoeren ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: vergeet ICQ niet
Jammer dat er een kernbom voor nodig is. Heel fijn dat het er wellicht toch van gaat komen in 2022.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Tegan het volgende:
Het leven eindigen met een bang seems fitting.
Tss, laat de volwassenen hier even praten ja.quote:
Hele geruststelling dat ik dit jaar nog een keer seks krijgquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat er een kernbom voor nodig is. Heel fijn dat het er wellicht toch van gaat komen in 2022.
Je bent zeker ook te jong voor de tmf chat?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:35 schreef Tegan het volgende:
Toen ik echt jong was chatte ik ook wel op van die chatsites, geen idee meer welke. Maar ik deed me dan altijd ouder voor zodat mensen niet helemaal flipten van hoe minderjarig ik was. Beetje omgekeerd pedo-hunten.
Minstens één keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:36 schreef Tegan het volgende:
Hele geruststelling dat ik dit jaar nog een keer seks krijg.
Als je in een one night stand het maar 1 keer doet doe je jezelf wel te kort denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe niet aan one night stands dus twee keer?
Volgens mij niet via spelletjes maar echte chatwebsites. Maar namen weet ik echt niet meer. Niet heel geloofwaardig dat ik jong ben zoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent zeker ook te jong voor de tmf chat?
En chatten via spelletjes sites?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maak er een gang-bang van, snijdt hout op meerdere fronten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook prima. Bij wederzijds ervaren genot moeten we wat mij betreft ook niet te moeilijk doen over drie of meer keren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik doe niet aan one night stands dus twee keer?
Pijnlijk hoe onwetend ik hier overkomquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je in een one night stand het maar 1 keer doet doe je jezelf wel te kort denk ik.
Daar is helemaal geen tijd voor. Toch?! Toch?!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook prima. Bij wederzijds ervaren genot moeten we wat mij betreft ook niet te moeilijk doen over drie of meer keren.
Ach, het is best een leuk onderwerp om iemand in te onderwijzenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe onwetend ik hier overkom.
In principe niet. Maar als het na zoveel jaar eindelijk tot seks komt, ben ik opportunistisch genoeg dat op andere vlakken misschien ook sprake kan zijn van extreem veel geluk. zoals het ontsnappen aan de effecten van een kernbom oid.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef Tegan het volgende:
Daar is helemaal geen tijd voor. Toch?! Toch?!
Kudo's voor jouw talent om zo min mogelijk over jezelf los te laten. Missie geslaagd als ik de reacties zo zie.quote:
Dat zou awkward zijn. Beter om dat risico maar helemaal niet te nemen danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In principe niet. Maar als het na zoveel jaar eindelijk tot seks komt, ben ik opportunistisch genoeg dat op andere vlakken misschien ook sprake kan zijn van extreem veel geluk. zoals het ontsnappen aan de effecten van een kernbom oid.
Sex sellsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kudo's voor jouw talent om zo min mogelijk over jezelf los te laten. Missie geslaagd als ik de reacties zo zie.
Ik had het enkel over mijn geluk. Jij kan er gewoon aan doodgaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:58 schreef Tegan het volgende:
Dat zou awkward zijn. Beter om dat risico maar helemaal niet te nemen dan.
Defineer leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, goeie, ben je eigenlijk wel een beetje leuk Tegan?.
Nou ja, eeeehmmmmmm, gewoon, je weet wel.quote:
Aj, nu heb je haar echte naam openbaar gemaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, eeeehmmmmmm, gewoon, je weet wel..
Beetje leuk om naar te kijken en geen sjagrijnige Karen zou een goed begin zijn.
Hier moet ik even over nadenken. Iedereen dood was wel een vereiste eigenlijk. Bij voorkeur ik als laatste.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het enkel over mijn geluk. Jij kan er gewoon aan doodgaan natuurlijk.
Waarom als laatste? dat lijkt me ook niks..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken. Iedereen dood was wel een vereiste eigenlijk. Bij voorkeur ik als laatste.
Dan hoop ik maar voor jou dat er niet drie jaar tussen de een-na-laatste en de laatste (lees: jij) zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:05 schreef Tegan het volgende:
Hier moet ik even over nadenken. Iedereen dood was wel een vereiste eigenlijk. Bij voorkeur ik als laatste.
Anders weet ik niet of de rest zich wel aan de voorwaarden heeft gehoudenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom als laatste? dat lijkt me ook niks..
Dan nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, eeeehmmmmmm, gewoon, je weet wel..
Beetje leuk om naar te kijken en geen sjagrijnige Karen zou een goed begin zijn.
Ik schrok even want ik las dit eerstquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aj, nu heb je haar echte naam openbaar gemaakt
Lijkt me heerlijk en anders ook nog genoeg opties om die tijd te verkortenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar voor jou dat er niet drie jaar tussen de een-na-laatste en de laatste (lees: jij) zit.
Omgaan met teleurstellingen is dan wel een vaardigheid waar je over moet beschikken kan ik uit betrouwbare bron vermelden.quote:
Nee, ik haak af wegens eerlijkheidquote:
3 jaar is wel lang, denk dat dat saai wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk en anders ook nog genoeg opties om die tijd te verkorten
Zolang ze een computer met Excel heeft, zal dat wel meevallen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:32 schreef gianni61 het volgende:
3 jaar is wel lang, denk dat dat saai wordt.
Een van mijn toekomstdromen is het moment dat ik eindelijk X.ZOEKEN() zakelijk kan gebruikenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze een computer met Excel heeft, zal dat wel meevallen.
Uiteraard was iemand me voorquote:
2020 was ook drie keer knipperen geleden, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 jaar is wel lang, denk dat dat saai wordt.
ninja edit!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
2020 was ook drie keer knipperen geleden, dus dat valt wel mee.
Ja dat ging even fout, de intentie was wel hoe het nu staatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ninja edit!
en daarbij: nu heb je ons. Als laatst levende wordt fok ook saai..
Flinke afknapper dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan Excel (en alle andere apps) personaliseren, centraal distribueren naar 10000+ clients, remote troubleshooten etc etc. Maar vraag me niet hoe je 2 cellen optelt, ik heb geen idee.
Vast wel, maar hoe zou ik dat bij jou moeten krijgen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Flinke afknapper dit.
Maar jij kan dus de nieuwste Excel-versie regelen voor me.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
feeds vol plaatjes die niets met de persoon zelf te maken hebben
Hey, doe je ding hoor, ik volg je toch niet op instagramquote:
Ze zeggen van alles over je; je humor, interesses, etc. Jij.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, doe je ding hoor, ik volg je toch niet op instagram.
Soms kijk ik ze terug en zit ik weer te gniffelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zeggen van alles over je; je humor, interesses, etc. Jij.
Ja wel : feeds vol plaatjes die niets met de persoon zelf te maken hebbenquote:
Beetje Insta-teasenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms kijk ik ze terug en zit ik weer te gniffelen
Ik zie dit voor mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Soms kijk ik ze terug en zit ik weer te gniffelen
Tijd om je insta hier te pluggen danquote:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje Insta-teasen. Ik wil ook meegenieten.
Wat is jouw Insta dan?quote:
Vertel dan gewoonquote:
Ohaiquote:
De post waarvan je wist dat die komen zou...quote:
De reactie op die post waarvan je wist dat die komen zou...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:40 schreef Barbusse het volgende:
De post waarvan je wist dat die komen zou...
We zijn echt Statler en Waldorf geworden, Airquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reactie op die post waarvan je wist dat die komen zou...
JAWELquote:
Alles goed? Je was zo lang wegquote:
Dat vind ik den compliment.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn echt Statler en Waldorf geworden, Air
Idd, die twee zijn geweldig, ik heb er zelfs nog ergens een t-shirt vanquote:
= celnummer 1 + celnummer 2 enter.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan Excel (en alle andere apps) personaliseren, centraal distribueren naar 10000+ clients, remote troubleshooten etc etc. Maar vraag me niet hoe je 2 cellen optelt, ik heb geen idee.
Mijn bijdrage aan de maatschappij samengevat in twee gifjes.quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
Heb mijn eerste vakantie met de hondjes geboektsuper veel zin in. En nu moet ik even lavendel gaan planten
Hier de mijne :quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijdrage aan de maatschappij samengevat in twee gifjes.
Bush collector?quote:
Goeie twist, maar nee, niks, nakkes, nadaquote:
Hier de mijne:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[
Mijn bijdrage aan de maatschappij samengevat in twee gifjes.
Ja daarom idd. Wil dat Moos een keer laten zien. En ik durf nog niet zomaar overal alleen heen dus dacht 4 dagen is wel ff genoeg. Vind het heel spannend maar heb er ook zin inquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk, lekker op het strand met de hondjes
Nou ja, als je ff wil uitwaaien is slecht weer wel te doen, maar een week lang met kutweer is het toch ff net wat minder leuk aan het strandquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:01 schreef Barbusse het volgende:
Strand is altijd mooi, ongeacht het weer
Nadruk op bar natuurlijk. Zwembad optioneel. #prioriteitenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als je ff wil uitwaaien is slecht weer wel te doen, maar een week lang met kutweer is het toch ff net wat minder leuk aan het strand.
Al ben ik sowieso niet zo'n strandpersoon, doe mij maar een zwembad met een bar ofzo.
Eens. Al zwem ik wel graag als ik op vakantie ben in een warm land, zeker als het zwembad zo'n bar aan het water heeft, met van die drijvende "bierviltjes"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nadruk op bar natuurlijk. Zwembad optioneel. #prioriteiten
De laatste keer dat ik een zwembad in ging was op een luchtbed met zo'n houdertje voor je drankquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens. Al zwem ik wel graag als ik op vakantie ben in een warm land, zeker als het zwembad zo'n bar aan het water heeft, met van die drijvende "bierviltjes".
Het is voor mij ook al weer een tijd terug hoor. Vakantie zat er om de een of andere reden niet in de laatste tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een zwembad in ging was op een luchtbed met zo'n houdertje voor je drank
Nederlandse zwembaden vind ik altijd zo treurigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voor mij ook al weer een tijd terug hoor. Vakantie zat er om de een of andere reden niet in de laatste tijd.
Maar ik ga hier in NL niet naar een zwembad ofzo, ook vrijwel nooit naar het strand. Dan hou ik het wel op terras of vondelpark qua recreatie.
Binnenbaden zijn zeker mijn ding niet. Ik ben hier in de buurt wel eens bij een buitenbad geweest, beter, maar nog steeds kutquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlandse zwembaden vind ik altijd zo treurigMet een patat en chloorlucht, krijsende kinderen op een sugar rush overal. Brrrr...
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnenbaden zijn zeker mijn ding niet. Ik ben hier in de buurt wel eens bij een buitenbad geweest, beter, maar nog steeds kut.
Zegt de kneus die vrijwillig naar center parcs ging en daar uren in het zwem"paradijs" heeft doorgebracht met 2 koters.
Vroegah toen ik met mijn ouders op vakantie moest gingen we soms echt uuuuren naar het strand, lekker bakkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"The things we do for love..."
Ging vooral op Malta vaak naar het strand. Maar zwemmen ho maar. Strandtentje met goede mojitos daarintegen
Vandaar je username, allemaal ptsdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah toen ik met mijn ouders op vakantie moest gingen we soms echt uuuuren naar het strand, lekker bakken.
Daar zal mijn geringe liefde voor het strand wel vandaan komen, trauma
Hoe weet je dit allemaal als je zelden in Nederland bent en nooit in zwembaden komt? Of is dit gebaseerd op je meest recente eigen ervaring uit 1985?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlandse zwembaden vind ik altijd zo treurigMet een patat en chloorlucht, krijsende kinderen op een sugar rush overal. Brrrr...
Precies dit. Ik hoef geen hoge temperaturen. Ik wil gewoon lekker met de hondjes naar het strand en verder mezelf even afzonderen en tot rust komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
Het strand is geweldig als het baggerweer is 👍
Als het stormt heb ik altijd zin om even uit te gaan waaien; en hoe gekker hoe leuker![]()
Als je er voor een wandelvakantie met je doggies gaat is lekker weer wel fijner natuurlijk, alleen is het dan vaak weer druk
Hmmmzzzz, zou het daar vandaan komen?quote:
Dat is een jaartje om en nabij idd de laatste keer dat ik naar een zwembad ben geweest geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal als je zelden in Nederland bent en nooit in zwembaden komt? Of is dit gebaseerd op je meest recente eigen ervaring uit 1985?
Gratis zwembad bij m'n ouders voor het huis. Ik kan het iedereen aanbevelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een jaartje om en nabij idd de laatste keer dat ik naar een zwembad ben geweest geloof ik
Is er in de tussentijd een revolutionaire verandering geweest waardoor zwembaden niet meer vol zitten met patat/choorwalmen en overhyped kutkleddertuig?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gratis zwembad bij m'n ouders voor het huis. Ik kan het iedereen aanbevelen
Best leuk hoor, srsquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best leuk hoor, srs
Als ik geen zin meer heb, kijk ik natuurlijk wel zo, idd
En terecht, want dat is een uiterst prettige manier om lekker even weg van alles te zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies dit. Ik hoef geen hoge temperaturen. Ik wil gewoon lekker met de hondjes naar het strand en verder mezelf even afzonderen en tot rust komen
Dan ga ik verdomme wel alleen zwemmen, Barbquote:
Dat kan, ik zal vast een mojito regelen danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga ik verdomme wel alleen zwemmen, Barb
'T water kats smerig direct, gatverredammequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso een goeie eerste date, zwemmen, kan je meteen zien hoe ze eruit ziet zonder plamuur.
Neem wel een fles wijn mee 't water in. Gewoon stug doorgaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan, ik zal vast een mojito regelen dan
Kats, pussy, ik zie ook mogelijkheden Barbquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
'T water kats smerig direct, gatverredamme
Gelukkig doe ik niet aan plamuur. Trots op mezelf
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:48 schreef Barbusse het volgende:
Inb4 flauwe grapjes over hoe nat ze wel niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Voor de katse kut enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kats, pussy, ik zie ook mogelijkheden Barb.
Kattenluik zit links.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor de katse kut enzo.
I'll let myself out :$
Is 'ie groot genoeg, denk je?quote:
Bestaat tegenwoordig ook gewoon waterproof makeupquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso een goeie eerste date, zwemmen, kan je meteen zien hoe ze eruit ziet zonder plamuur.
Ik tč monogaam om deze vuige insinuatie te accepterenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kats, pussy, ik zie ook mogelijkheden Barb.
Geen idee, rekt het niet dan scheurt het welquote:
He'jje 'n dame, Barb?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik tč monogaam om deze vuige insinuatie te accepteren
Laat maar komen die nukes, we hebben het verdiendquote:The leader of Sexy Summer Camp recommends that children begin to masturbate as toddlers.
"Masturbation is really healthy and I recommend it to people of all ages. All ages. As soon as my nephews could talk, they were doing that."
-1, ongeloofwaardig as fuckquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik tč monogaam om deze vuige insinuatie te accepteren
That's what.. Nvmquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, rekt het niet dan scheurt het wel.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat maar komen die nukes, we hebben het verdiend.
Al bijna 5 1/2 jaar jaquote:
Twitter uiteraard, maar dan nog, dat mens (vrouw) zegt het zelf in een videoquote:
Je moet het maar willen kilo plamuur op je smoel. Ik ben er geen fan vanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook die lessen make-uppen gemist. Waar leerde je dat?
Het is dan sinds een week ook al iets van 6 jaar geleden dat ik hier (iig volop) postte.quote:
Het is behoorlijk droevig gesteld dan jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twitter uiteraard, maar dan nog, dat mens (vrouw) zegt het zelf in een video.
Merciquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is dan sinds een week ook al iets van 6 jaar geleden dat ik hier (iig volop) postte.
Awesome![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is dan sinds een week ook al iets van 6 jaar geleden dat ik hier (iig volop) postte.
Awesome![]()
Dat heet Progressiefquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is behoorlijk droevig gesteld dan ja
Een beetje sexy ooglookje kunnen doen zou ik wel willen lerenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je moet het maar willen kilo plamuur op je smoel. Ik ben er geen fan van
It really does. En zoveel is er veranderd en zoveel is er nog hetzelfde. Heeft ook z'n charmes natuurlijkquote:
Waarom huil je nouquote:
Ik ben blij dat ik dan nog lekker ouderwets ben, sort ofquote:
Ja ik ook hoor, ik ga graag met de tijd mee op allerlei vlakken, maar deze "revolutie" laat ik even aan me voorbij gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dan nog lekker ouderwets ben, sort of
Hear, hearquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, ik ga graag met de tijd mee op allerlei vlakken, maar deze "revolutie" laat ik even aan me voorbij gaan.
Das een kwestie van aanprutsen joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een beetje sexy ooglookje kunnen doen zou ik wel willen leren. Ik kan nog net zo'n lijntje zetten met een oogpotlood.
Heb jou wel gemist. Ist ook al zolang geleden dat wij gemeet hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
It really does. En zoveel is er veranderd en zoveel is er nog hetzelfde. Heeft ook z'n charmes natuurlijk
[..]
Waarom huil je nou![]()
[..]
Ik ben blij dat ik dan nog lekker ouderwets ben, sort of
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |