Ik zei toch al op z'n breedst.quote:
Bij mannen mag, nee moet dat gewoon, fatshaming is een prima motivatorquote:
Nu vast niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch een italiaanse broodsoort?.
Gezien de westerse wereld wel eens in een diepe crisis kan vallen binnenkort ben ik liever een barbaar dan een verfijnde dandyquote:
Gast, zodra electriciteit uitvalt hou jij gewoon op te bestaan johquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezien de westerse wereld wel eens in een diepe crisis kan vallen binnenkort ben ik liever een barbaar dan een verfijnde dandy.
Suvival of the fittest en dat soort dingen.
Whahahahhahaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast, zodra electriciteit uitvalt hou jij gewoon op te bestaan joh
Het personage HeatWave wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaaaa wel anders val ik binnenkort al uit elkaar als een een eencellig weekdiertje. Ik ben ook geen 20 meerquote:
Dit is niet echt geloofwaardigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het personage HeatWave wel ja.
Ik ben IRL niet zo'n luxepaardje hoor, ik gedij prima met heel weinig.
Ik in ieder geval wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet, je kent me dan ook niet IRLquote:
Dat zeggen heel veel mensen, incluis moi, maar ik vraag me dan altijd direct af wat men verstaat onder 'heel weinig'quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het personage HeatWave wel ja.
Ik ben IRL niet zo'n luxepaardje hoor, ik gedij prima met heel weinig.
En dan donderdag weer opnieuwquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed bezig chick
Spierpijn gaat over. Na morgen.... het wordt eerst erger
Ja ok, fair. Ik ben geen Bear Grylls uiteraardquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeggen heel veel mensen, incluis moi, maar ik vraag me dan altijd direct af wat men verstaat onder 'heel weinig'
Het zou wel even wennen zijn, maar het zou wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:36 schreef Tegan het volgende:
Zonder internet heb ik niets meer om voor te leven.
Ik denk dat gedurende een complete ineenstorting van de maatschappij en een nucleaire winter je leven alles behalve saai zou zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:42 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk zou het lukken, maar zou in mijn geval wel een saai leven zijn.
Geef je adres, dan gaan we gewoon appen via de post.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:36 schreef Tegan het volgende:
Zonder internet heb ik niets meer om voor te leven.
Misschien ontdek je dan wel dat je ontzettend goed kunt breien ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:42 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk zou het lukken, maar zou in mijn geval wel een saai leven zijn.
Volgens mij heeft Tegan een voorkeur voor naaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef gianni61 het volgende:
Misschien ontdek je dan wel dat je ontzettend goed kunt breien ofzo
Don't we allquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tegan een voorkeur voor naaien.
[ afbeelding ]
@TaMieke Wat doe je liever, naaien of haken?quote:
Dilemma dit hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:TaMieke Wat doe je liever, naaien of haken?
Zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dilemma dit hoor.
Allebei. 50/50
Mssn moet je dat Artic even vragen
Ik heb geen social mediaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik zou het pak em beet 10-15 jaar geleden, toen een groot deel van mijn IRL sociale leven via FOK! meets en dates liep, erger gevonden hebben dan nu.
Nu zou ik social media en al die aids echt niet zo missen.
Dat kan ik alquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien ontdek je dan wel dat je ontzettend goed kunt breien ofzo
In zo'n apocalyptische situatie is dat wel een serieuze optie ja. Dan is er ook wel meer bespreekbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je adres, dan gaan we gewoon appen via de post.
Is maar een griepje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF @:Q. uitnodigen voor een masterclass long covid.
Nou ja, ik heb wel een instagram, facebook, twitter-account, maar erg veel doe ik er niet meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen social media. Behalve Fok dan.
Even nagekeken. Januari vorig jaar heb ik voor het laatst iets op instagram gepost.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel een instagram, facebook, twitter-account, maar erg veel doe ik er niet mee.
Posten doe ik al bijna helemaal niet op social media. Wel gedaan op FB hoor, maar al jaren niet meer. Dit jaar niet eens mijn verjaardagsposts gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even nagekeken. Januari vorig jaar heb ik voor het laatst iets op instagram gepost.
Twitter heb ik volgens mij maar een week gehad, toen was ik het alweer beu
Heb je destijds wel de hele CU2 vragenlijst ingevuld?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb way back een paar maanden een Hyves gehad. Dat was het wel. Huuuu, privacy. En een Cu2
.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:44 schreef Tegan het volgende:
In zo'n apocalyptische situatie is dat wel een serieuze optie ja. Dan is er ook wel meer bespreekbaar.
Uiteraard. En mad HTML-skills ontwikkeltquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je destijds wel de hele CU2 vragenlijst ingevuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |