Klagen over gcjoel, waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scherp. Die wilde ik eerst nog wel vermelden, maar toen besefte ik me dat hij naar een doorzonwoning met dakkapel en 2.1 kind was verhuisd.
Maar misschien is klagen over het gejoel van de nabij gelegen basisschool tijdens pauzes wel een goede vervanger.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik woon al jaren tegenover een basisschool. Opzich went het wel, maar de taal is wel veranderd de afgelopen jaren, waar het voorheen gewoon krijsende koters waren vliegen de kankers dit en kankers dat de huiskamer in als de ramen open staan in de zomer
.
Ach ja, zoals ik zei, het went welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomer gespot. Hier ook eentje, m'n nichtje heeft een vriendje. Voel me ouwe lol nu
Teveel bij de gothics gezeten?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:41 schreef Barbusse het volgende:
The existential dread in the abyss that is life made room for silent acceptance of mortality
Nee, is eerder een rare mash up van Oscar Wilde, Depeche Mode en Hemingwayquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Teveel bij de gothics gezeten?
Drugs are bad m'kayquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, is eerder een rare mash up van Oscar Wilde, Depeche Mode en Hemingway
Da's toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, is eerder een rare mash up van Oscar Wilde, Depeche Mode en Hemingway
Volgens de interpretatie van die tentoonstelling wel.quote:
Apart.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de interpretatie van die tentoonstelling wel.
I will drunken bar fight you ā la Hemingway to prove how wrong you arequote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de interpretatie van die tentoonstelling wel.
Heel breed genomen, uiteraard. En Hemingway inderdaad niet, maar Wilde, eh.quote:
Nee. *pets*quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel breed genomen, uiteraard. En Hemingway inderdaad niet, maar Wilde, eh.
Om nou alles wat melancholisch is meteen goth te noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel breed genomen, uiteraard. En Hemingway inderdaad niet, maar Wilde, eh.
Dorian Gray noemen ze een gothic novel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om nou alles wat melancholisch is meteen goth te noemen.
Hij heeft meer geschreven he?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dorian Gray noemen ze een gothic novel.
Even een cognacje inschenken om van te genieten bij het haardvuur terwijl ik luister naar Paganini.quote:
Dat is toch een italiaanse broodsoort?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even een cognacje inschenken om van te genieten bij het haardvuur terwijl ik luister naar Paganini.
Van die voetbalstickers voor in zo'n album.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch een italiaanse broodsoort?.
Oh ja, die ken ik nog welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die voetbalstickers voor in zo'n album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |