Flinke afknapper dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan Excel (en alle andere apps) personaliseren, centraal distribueren naar 10000+ clients, remote troubleshooten etc etc. Maar vraag me niet hoe je 2 cellen optelt, ik heb geen idee.
Vast wel, maar hoe zou ik dat bij jou moeten krijgen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Flinke afknapper dit.
Maar jij kan dus de nieuwste Excel-versie regelen voor me.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
feeds vol plaatjes die niets met de persoon zelf te maken hebben
Hey, doe je ding hoor, ik volg je toch niet op instagramquote:
Ze zeggen van alles over je; je humor, interesses, etc. Jij.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, doe je ding hoor, ik volg je toch niet op instagram.
Soms kijk ik ze terug en zit ik weer te gniffelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zeggen van alles over je; je humor, interesses, etc. Jij.
Ja wel : feeds vol plaatjes die niets met de persoon zelf te maken hebbenquote:
Beetje Insta-teasenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms kijk ik ze terug en zit ik weer te gniffelen
Ik zie dit voor mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Soms kijk ik ze terug en zit ik weer te gniffelen
Tijd om je insta hier te pluggen danquote:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje Insta-teasen. Ik wil ook meegenieten.
Wat is jouw Insta dan?quote:
Vertel dan gewoonquote:
Ohaiquote:
De post waarvan je wist dat die komen zou...quote:
De reactie op die post waarvan je wist dat die komen zou...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:40 schreef Barbusse het volgende:
De post waarvan je wist dat die komen zou...
We zijn echt Statler en Waldorf geworden, Airquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reactie op die post waarvan je wist dat die komen zou...
JAWELquote:
Alles goed? Je was zo lang wegquote:
Dat vind ik den compliment.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn echt Statler en Waldorf geworden, Air
Idd, die twee zijn geweldig, ik heb er zelfs nog ergens een t-shirt vanquote:
= celnummer 1 + celnummer 2 enter.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan Excel (en alle andere apps) personaliseren, centraal distribueren naar 10000+ clients, remote troubleshooten etc etc. Maar vraag me niet hoe je 2 cellen optelt, ik heb geen idee.
Mijn bijdrage aan de maatschappij samengevat in twee gifjes.quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
Heb mijn eerste vakantie met de hondjes geboektsuper veel zin in. En nu moet ik even lavendel gaan planten
Hier de mijne :quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijdrage aan de maatschappij samengevat in twee gifjes.
Bush collector?quote:
Goeie twist, maar nee, niks, nakkes, nadaquote:
Hier de mijne:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[
Mijn bijdrage aan de maatschappij samengevat in twee gifjes.
Ja daarom idd. Wil dat Moos een keer laten zien. En ik durf nog niet zomaar overal alleen heen dus dacht 4 dagen is wel ff genoeg. Vind het heel spannend maar heb er ook zin inquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk, lekker op het strand met de hondjes
Nou ja, als je ff wil uitwaaien is slecht weer wel te doen, maar een week lang met kutweer is het toch ff net wat minder leuk aan het strandquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:01 schreef Barbusse het volgende:
Strand is altijd mooi, ongeacht het weer
Nadruk op bar natuurlijk. Zwembad optioneel. #prioriteitenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als je ff wil uitwaaien is slecht weer wel te doen, maar een week lang met kutweer is het toch ff net wat minder leuk aan het strand.
Al ben ik sowieso niet zo'n strandpersoon, doe mij maar een zwembad met een bar ofzo.
Eens. Al zwem ik wel graag als ik op vakantie ben in een warm land, zeker als het zwembad zo'n bar aan het water heeft, met van die drijvende "bierviltjes"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nadruk op bar natuurlijk. Zwembad optioneel. #prioriteiten
De laatste keer dat ik een zwembad in ging was op een luchtbed met zo'n houdertje voor je drankquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens. Al zwem ik wel graag als ik op vakantie ben in een warm land, zeker als het zwembad zo'n bar aan het water heeft, met van die drijvende "bierviltjes".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |