SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
meisjequote:
De geitenfokster.quote:
stel nare wijven zijn hetquote:Op zondag 6 maart 2022 23:38 schreef humpty het volgende:
Nawel had vandaag niets gezegd tegen Tobias
maar goed hij blijft er niet in hangen zegt hij
Ze hebben het over de bende overal chips en
nootjes op de grond dekbed wat nog buiten ligt
Overal laten Nouchine en Nawel dingen liggen
en als anderen het oppakken en aan ze geven kan er geen djw af
En maar zeggen ik ben eerlijk en oprecht over Nawel
Kristoff en Tobias zijn het hier over eens
Hij blijft er nooit in hangen maar moet het wél even vermelden, dan gaan de boys er op door en dan gaat Tobi pissenquote:Op zondag 6 maart 2022 23:38 schreef humpty het volgende:
Nawel had vandaag niets gezegd tegen Tobias
maar goed hij blijft er niet in hangen zegt hij
Ze hebben het over de bende overal chips en
nootjes op de grond dekbed wat nog buiten ligt
Overal laten Nouchine en Nawel dingen liggen
en als anderen het oppakken en aan ze geven kan er geen djw af
En maar zeggen ik ben eerlijk en oprecht over Nawel
Kristoff en Tobias zijn het hier over eens
Wat weet?quote:
Ja echt he geniepig ventje is hetquote:Op zondag 6 maart 2022 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij blijft er nooit in hangen maar moet het wél even vermelden, dan gaan de boys er op door en dan gaat Tobi pissen
Geen geintje,bij zijn post waren foto`s van haar met jonge geitjes.quote:
Nouchine laat nu een scheetquote:
Vinger in uwe poep.quote:
ik spoelde net terug om dat stuk uit te typen! blij dat jij het al hebt gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Tobi zwengelt een onderwerp aan : "ze zei niet eens goeiemorgen " Over Nawel
Dan gaat Kristof er op door, Salar stelt ook vragen en dan zegt Tobi dat het wel meevalt en dat ze best wel normaal met elkaar omgaan
Zo doet hij dat steeds : iets aansnijden op een negatieve manier, en als anderen er dan op in gaan, gaat Tobi het downplayen en doen alsof het allemaal niet zoveel voorstelt, en daarmee maakt ie de andere boys de roddelaars en negatievelingen
Hij begint er over, en als er dan over doorgepraat gaat worden, gaat ie pissen
geraffineerd bah
Hopelijk heeft @DGK_Tegengas een filmpjequote:Op zondag 6 maart 2022 23:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik spoelde net terug om dat stuk uit te typen! blij dat jij het al hebt gedaan.
heb verder ook het idee dat hij mss angst heeft dat de vrouwen kunnen meekijken.
maar wat viel dit op zeg, zo erg dat ik me omhoog hees om een bericht hier te doen.
dus dank jij!
Ja precies ...had ook al een stuk getypt toen zag ik dat er een nieuw topicquote:Op zondag 6 maart 2022 23:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:DGK_tegengas een filmpje![]()
Ik had geen zin het gesprek uit te typen, alleen hoe geraffineerd Tobi het speelt , zo heeft ie ook Grace gemanipuleerd om op Kristof te stemmen
Vond Tobias in het begin een leuke kandidaat, maar is nu echt gezakt tot bijna onderaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:DGK_tegengas een filmpje![]()
Ik had geen zin het gesprek uit te typen, alleen hoe geraffineerd Tobi het speelt , zo heeft ie ook Grace gemanipuleerd om op Kristof te stemmen
Precies dit, en ook de kijker, hij is zich héel erg bewust van de camera'squote:Op zondag 6 maart 2022 23:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik spoelde net terug om dat stuk uit te typen! blij dat jij het al hebt gedaan.
heb verder ook het idee dat hij mss angst heeft dat de vrouwen kunnen meekijken.
maar wat viel dit op zeg, zo erg dat ik me omhoog hees om een bericht hier te doen.
dus dank jij!
Iets voor deze tijd toen ik dat typtequote:Op zondag 6 maart 2022 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een tijdstip en stream voor dit moment, was even weg om te eten ...
Preciesquote:Op zondag 6 maart 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
het ging zo:
blabla onfatsoenlijk blabla
elimitaire beleefheid, respect hebben voor elkaar.
je bent toch collega's
dank u zeggen is zo simpel
salar: heb je met haar eigenlijk nog gepraat vandaag To?
tobi: nee
salar: helemaal niet?
tobi: nee, nee helemaal niet. 0,0
salar: maar ook contact gehad?
tobi: ja dat wel. we hebben wel normaal met elkaar gepraat
het contact was eigenlijk prima,
maar ik ken haar inmiddels ook wel een beetje.
zij wil er niet in blijven hangen, en ik al helemaal niet
ik probeer daar dan boven te staan
etc etc
hij zei, joh goeiemorgen, wil je een theetje
nou dat wilde ze
en later trok ze zijn schoenen aan.
dus van 0,0 naar zijn schoenen aantrekken
kan ze lekker bij iedereen aan de tepels likkenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:03 schreef suzi1 het volgende:
het erge is dan dat ik het liefst een topic voor ze zou openen zodat ze later kunnen lezen hoe gehaaid sommigen waren
maar dat boeit ze toch niet en gaan met zn allen vrolijk naar brasil in het grote huis dat grace voor ze zal huren met zwembad en zelfgemaakte mojitoos
en erin knijpen! dat is ook wat ze graag doet als je verdrietig bentquote:Op maandag 7 maart 2022 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
kan ze lekker bij iedereen aan de tepels likken
Ja maar dat zijn wel de beste mojitos ooit in het beste huis ooit met de beste mensen ooit en de beste dromen ooit...quote:Op maandag 7 maart 2022 00:03 schreef suzi1 het volgende:
het erge is dan dat ik het liefst een topic voor ze zou openen zodat ze later kunnen lezen hoe gehaaid sommigen waren
maar dat boeit ze toch niet en gaan met zn allen vrolijk naar brasil in het grote huis dat grace voor ze zal huren met zwembad en zelfgemaakte mojitoos
willen we bijzijn, meemaken!quote:Op maandag 7 maart 2022 00:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn wel de beste mojitos ooit in het beste huis ooit met de beste mensen ooit en de beste dromen ooit...
ja vroeg ze gisteren aan nawel na de uitleg van tobiquote:Op maandag 7 maart 2022 00:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en erin knijpen! dat is ook wat ze graag doet als je verdrietig bent
zal ze dat irl ook tegen dr vriendinnen zeggen wanneer die in een dipje zitten
dat heb ik niet gezien, ik was er vanmiddag niet, misschien heeft DGK er een filmpje vanquote:Op maandag 7 maart 2022 00:09 schreef suzi1 het volgende:
zag haar vanmiddag ook nog dr knie in het kruis duwen bij tobi toen ze wat stoeiden op bed
het leek ook of ze de kus ging verwachten. maar hij hield door zn gebogen knie afstand
vlak ervoor zei ze ook iets van, zal ik je kussen/of wil je me kussen. iig iets in die trant
Hij draaide zijn hoofd weg.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:09 schreef suzi1 het volgende:
zag haar vanmiddag ook nog dr knie in het kruis duwen bij tobi toen ze wat stoeiden op bed
het leek ook of ze de kus ging verwachten. maar hij hield door zn gebogen knie afstand
vlak ervoor zei ze ook iets van, zal ik je kussen/of wil je me kussen. iig iets in die trant
Dan kan ik rustig gaan slapenquote:
Ik zie wel meer dingen.quote:
Veel vastlopers vandaag op de streams, dus bijna geen opnames helaas ....quote:Op maandag 7 maart 2022 00:11 schreef odie22 het volgende:
dat heb ik niet gezien, ik was er vanmiddag niet, misschien heeft DGK er een filmpje van
Geen zorgen, Nouch gedraagt zich ongetwijfeld als een trouwe onderdaan en Grace slijmt met iedereenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:14 schreef engine het volgende:
Als ze maar lief zijn voor Nawel. Verder hoef ik er niet zoveel van te weten.
Als judoka pakt ie graag het judopak kraagjequote:Op maandag 7 maart 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
tobi vertelde ook vanavond nog over zijn vrienden. dat ze vaak afspraken na bijv een vakantieontmoeting, maar dat er dan uiteindelijk niets van terecht kwam
ik had beetje t idee dat het een soort van verdekte iets was, van grote kans dat we elkaar al snel niet meer zien (als dat hij eigenlijk geen contacthouder is -- mijn id)
maar kriss reageerde daar al gelijk op van dat dat bij hun niet ging gebeuren, omdat hij juist altijd graag dingen doorzet en beetje de koe bij de hoorns vat. of hoe je t ook kan noemen
Tadaaa,maar dat wil Nouch ook graag.Een kopie van Nawel zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:20 schreef suzi1 het volgende:
maar wat had nawel een copie gemaakt van zichzelf op nouss met die make up en kapsel!
het leek haast de olijke tweeling
maar ze poerde wel hard met die oogschaduwpenseel in nouss dr ooglid. echt zowat over dr oogbal heen
en dat ze uit d;r nek lult of boertquote:Op maandag 7 maart 2022 00:23 schreef suzi1 het volgende:
v-hals is wel beter bij nouss. dan valt het minder minder minder op dat ze geen nek heeft
dan is het makkelijk scrollenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zojuist gecheckt, 9 GB aan opnames vandaag op beide streams, maar vooral streamlocks ....
Toby is een vieze manipulator , jammer dat Salar hem niet doorziet.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zag vanavond weer de Tobias die ik leuk vind en Salar is een schatje en mijn favoriet maar eigenlijk nog wel heel erg kinds en Kristof de meest volwassene van de drie en met een super snel begrip van dingen, behoorlijk iq volgens mij. Ik vond hun 3 al vrij snel leuk en vanavond wederom bevestigd.
Hun 3 alsjeblieft in de finale.
Zeker, het probleem is om al deze opnames te checken kost mij een uurtje of twee,quote:Op maandag 7 maart 2022 00:24 schreef suzi1 het volgende:
dan is het makkelijk scrollen
en je weet, geen tijd is geen tijd. evenals zin
jij hebt je rust nodig he
ga in de bijstandquote:Op maandag 7 maart 2022 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, het probleem is om al deze opnames te checken kost mij een uurtje of twee,
en dan vervolgens monteren ook nog eens een uurtje of drie ... ik kom echt tijd tekort ....
Ja, dat klopt, ik ben een beetje eigenwijs helaas ...quote:Op maandag 7 maart 2022 00:30 schreef suzi1 het volgende:
dat is echt teveel werk voor iemand die een normaal leven er op na houdt hoor
maar dat zei ik je vorig jaar al
Van z'n papa die hij niet moetquote:Op maandag 7 maart 2022 00:00 schreef suzi1 het volgende:
van wie zal hij die streken hebben ga je je dan afvragen
al denk ik dat het gwn zijn aard is
Lekker slipe.quote:
Goedemorgen Dotquote:Op maandag 7 maart 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
Morguhgaan wij vandaag iets van de dames zien/horen?
Hey Enginequote:Op maandag 7 maart 2022 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Een paar minuutjes als teaser voor de tv uitzending denk ik.
Ja zag het ook even snel was dat nou datacentrumquote:Op maandag 7 maart 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
De dames alweer uit beeld we zagen een Nawel die ging zitten in bed alle drie de bedden naast elkaar. Roze dekbedhoezen
Ik had even de streams opnieuw gestart omdat ik zwart beeld had en toen zag ik een flits van de dames, kon niet zo gauw alles in mij opnemen.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zag het ook even snel was dat nou datacentrum
Goedemorgen
Ja net even teruggekeken en was ,elde ruimte als waar to en Julio zatenquote:Op maandag 7 maart 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had even de streams opnieuw gestart omdat ik zwart beeld had en toen zag ik een flits van de dames, kon niet zo gauw alles in mij opnemen.
Dat dacht ik wel zei het gisteren al, ze zullen wel naar dezelfde ruimte gaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja net even teruggekeken en was ,elde ruimte als waar to en Julio zaten
Wat zal Nawel balen. Hele ideeen gistermiddag met Nousch over uit eten, of rondrit met een limoquote:
Ziet er vrolijk uitquote:Op maandag 7 maart 2022 08:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ afbeelding ]
Even zo kan niet cappen op me telefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ook gehoord en ik kreeg het idee dat hij wilde verbloemen dat hij eigenlijk niet zoveelquote:Op maandag 7 maart 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
tobi vertelde ook vanavond nog over zijn vrienden. dat ze vaak afspraken na bijv een vakantieontmoeting, maar dat er dan uiteindelijk niets van terecht kwam
ik had beetje t idee dat het een soort van verdekte iets was, van grote kans dat we elkaar al snel niet meer zien (als dat hij eigenlijk geen contacthouder is -- mijn id)
maar kriss reageerde daar al gelijk op van dat dat bij hun niet ging gebeuren, omdat hij juist altijd graag dingen doorzet en beetje de koe bij de hoorns vat. of hoe je t ook kan noemen
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:30 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, voor de binnenkomers hier ook even , wat ik op streamverslag geplaatst heb.
deze ochtend even heel snel 8.11 ongeveer paar seconden de dames in beeld, te zien is dat ook zei de zilveren schalen hebben staan ,die de mannen gisteravond ook kregen. Hierin zat een aanbieding om voor 1500 euro een extra stem te kopen, of dit bij de dames ook zo was , weet ik niet natuurlijk.Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet alles![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Lion is spuit 11quote:Op maandag 7 maart 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij de dames dezelfde stolpen. Dus wellicht hetzelfde aanbod.
[ afbeelding ]
Hahahaha geweldig dit, was ik nou eerder??? what the fuckquote:Op maandag 7 maart 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Spuit 11 Bij de dames dezelfde stolpen. Dus wellicht hetzelfde aanbod.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig dit, was ik nou eerder??? what the fuck
Toppertjequote:
Maar wacht ff he, hij was mijn leermeester he, ik heb het van hem geleerd de streamverslagen he, afkijken doet leren he. snap juhhhquote:
oehhhhhh dan wordt het wel rete spannend wie de cos moet gaan verlaten, ben benieuwd op wie hij zijn stem gaat inzetten.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker![]()
maar Lion heeft een extra stem
ik onthou me van stemmenquote:Op maandag 7 maart 2022 08:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
oehhhhhh dan wordt het wel rete spannend wie de cos moet gaan verlaten, ben benieuwd op wie hij zijn stem gaat inzetten.
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik onthou me van stemmen
kan niet kiezen tussen jou en @:Lionheart
makkelijk info voeren aan de damesquote:Op maandag 7 maart 2022 08:44 schreef spapaars het volgende:
Ladies Night in een verbouwde container.
Weer goed voor 5 minuten tv.
Doen ze altijd zonder dat wij het zien.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
makkelijk info voeren aan de dames
we zien het toch niet
vorig jaar waren er regelmatig foutjesquote:Op maandag 7 maart 2022 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doen ze altijd zonder dat wij het zien.
Vorig jaar was er 1 foutje.
Hoorde je op een avond een Belgisch piepstemmetje door het huis dat er niet in de woongedeelte mocht worden geslapen. en dat ze voor dat naar hun slaapkamer moesten.
Ik doe wel een weggegooide stem op Dotteke...quote:Op maandag 7 maart 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik onthou me van stemmen
kan niet kiezen tussen jou en @:Lionheart
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe wel een weggegooide stem op Dotteke...
ik doe meequote:Op maandag 7 maart 2022 08:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe wel een weggegooide stem op Dotteke...
Daarom zei Tobias we moeten meteen afspreken.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:18 schreef suzi1 het volgende:
Misschien dat ze met Nawel al de finale hebben geoefend.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
makkelijk info voeren aan de dames
we zien het toch niet
een ieder krijgt wat hij verdientquote:Op maandag 7 maart 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht die dames nog niet terug. Eerst moeten ze nog 1 voor 1 naar de febo om te vertellen wat ze met die extra stem willen doen.
Best lachen, de dames hadden een verwenavondje verwacht, een Spa ofzo, komen ze in die krappe omgebouwde zeecontainer te liggen waar je met 3 bedden amper je kont kan keren. Zit je daar in je mooiste outfit![]()
Volgens mij waren de mannen dan met hun plastic kip, gekruide krieltjes, sauna, hottub en luxe badkamer dan veel beter af
En dat is dus precies waarom Nawel gaat winnen.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom Nawel gaat winnen.
Nawel gaat winnen en Kitty wil All Stars-seizoen (Week 9 mét Kitty)quote:Op maandag 7 maart 2022 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom Nawel gaat winnen.
Get a life Kittyquote:Op maandag 7 maart 2022 09:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nawel gaat winnen en Kitty wil All Stars-seizoen (Week 9 mét Kitty)
https://showbizznetwork.n(...)oen-week-9-met-kitty
Best zielig ze denken allemaal dat ze echte sterren zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappigste is toch wel All stars-seizoen
En de winnaars waren in het algemeen de minst opvallende bewoners.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Best zielig ze denken allemaal dat ze echte sterren zijn
Moggequote:Op maandag 7 maart 2022 08:08 schreef Ireth het volgende:
En de eerste streamlock van vandaag kunnen we ook noteren!![]()
ga toch eerst voor grace of nawelquote:Op maandag 7 maart 2022 09:31 schreef Hieraldo het volgende:
hopelijk is tobias de volgende die vertrekt
Van mij mag het.. nu we alleen de drie mannen in beeld hebben valt hetquote:Op maandag 7 maart 2022 09:31 schreef Hieraldo het volgende:
Veruit de saaiste bewoner.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:31 schreef Hieraldo het volgende:
Wat een gelul. Denk je nu echt dat iemand na 10 weken niet gewoon zichzelf is?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Van mij mag het.. nu we alleen de drie mannen in beeld hebben valt het
nog meer op dat Tobias zo geforceerd doet
De andere twee zijn lekker zichzelf
Ja dat denk ik ...dat is wat ik ziequote:Op maandag 7 maart 2022 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Denk je nu echt dat iemand na 10 weken niet gewoon zichzelf is?
Als hij dan al die tijd al zichzelf is, is het gewoon in het echt ook een ontzettend saaie vent zonder enige vorm van humor.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Denk je nu echt dat iemand na 10 weken niet gewoon zichzelf is?
Ja precies....niet bestquote:Op maandag 7 maart 2022 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Als hij dan al die tijd al zichzelf is, is het gewoon in het echt ook een ontzettend saaie vent zonder enige vorm van humor.
en een manipulator die over lijken gaat om te winnen
Doet hij waarschijnlijk al vanaf het begin, maar het begint nu pas goed op te vallen omdat er nog maar weinig mensen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:51 schreef humpty het volgende:
Valt mij nu steeds meer op dat hij probeert de anderen bepaalde uitspraken
te laten doen die verkeerd over kunnen komen
Ik loop aardig achter ik heb dit nu pasquote:Op maandag 7 maart 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Zendercheck
Ze maken domme grapjes over tuc.. Seop... Kcuf.
Salar: BB zal wel denken, microfoons maar weer uit
BB : klopt
Het kasteel van de queen is dus een container. Ieder krijgt echt wat diegene toekomt.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Lady s night in een container. Ik denk niet dat ze dat verwacht hadden.
Die kunnen nooit zo stil zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
De heren denken dat de dames achter de poort staan.
Dat weet ik wel zeker. Zullen wel een avondje meiden dingen hebben mogen doen in dat hok. Blij dat we dat gekrijs niet konden zien.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
De meiden waren enorm blij en enthousiast. Ze zagen er uit alsof ze naar een galafeest mochten. Ik denk dat ze direct naar die container zijn gebracht en dat was het.
Die zijn allemaal bejaard inmiddels. Doe maar niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:30 schreef spapaars het volgende:
Mocht je een soort van all Stars brengen.
Doe dan de gehele groep van de allereerste BB.
lijkt er wel opquote:
Dat kan best waar zijn, en hebben ze in de container alleen geslapen.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt er wel op
hebben in een roze limousine rondjes gereden....moesten blinddoek op tot ze in de auto waren en de ramen waren geblindeerd.
en een hotel ofzo....quote:Op maandag 7 maart 2022 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Limousine. Restaurant zonder andere mensen. Sushi. Champagne. Ontbijtje met alles en koffie.
hoe weten ze dan dat ze in een roze limousine hebben gereden? blinddoek op tot ze binnen waren en ramen geblindeerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan best waar zijn, en hebben ze in de container alleen geslapen.
Dit verhaal is zo simpel dat zelfs Nawel het kan onthoudenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit verhaal kun je bijna niet verzinnen, dat ze alledrie zo in de rol blijven.
Grees kan heel goed liegen tegen toob,quote:Op maandag 7 maart 2022 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Als het niet waar is gaan we dat snel weten via Grace want die mag niet jokken tegen Tobi. Dan krijgt ze straf.
Met het instappen gezien, en daarna geblinddoekt door de stad gereden.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weten ze dan dat ze in een roze limousine hebben gereden? blinddoek op tot ze binnen waren en ramen geblindeerd.
dus er hebben wat mensen aan de auto (als het al een auto was en geen decorstuk) staan schudden en het geluid van een auto erbij gemaakt.
Ftfyquote:Op maandag 7 maart 2022 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Grees kan heel goed liegen tegen toob,
Nou vooruit, alle heren een nominatie.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Wij moeten nu ook iets krijgen, ik stap anders op. Boeit me niks meer
Salar is stik jaloers echt niet normaal op zijn noush gesprokenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou vooruit, alle heren een nominatie.
Denk ik ook. Daarom van alles verzonnen. Misschien ook patatje met half haantje en appelmoes.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:34 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk een kut avond gehad in dat hok.
quote:Op maandag 7 maart 2022 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
Het is een prank. Ze gaan het vanmiddag of morgenochtend vertellen.
Phantom of big brotherquote:
Ze kijkt statig, zoals een monarch betaamt.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze altijd zo levenloos uit de ogen.
Ze kijkt een naïef persoon recht in de ogen.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
precies waar ik op gehoopt hebquote:Op maandag 7 maart 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht die dames nog niet terug. Eerst moeten ze nog 1 voor 1 naar de febo om te vertellen wat ze met die extra stem willen doen.
Best lachen, de dames hadden een verwenavondje verwacht, een Spa ofzo, komen ze in die krappe omgebouwde zeecontainer te liggen waar je met 3 bedden amper je kont kan keren. Zit je daar in je mooiste outfit![]()
Volgens mij waren de mannen dan met hun plastic kip, gekruide krieltjes, sauna, hottub en luxe badkamer dan veel beter af
Omdat ze gevoelloos is en ikkeikkeikke denktquote:Op maandag 7 maart 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
het nieuwe trio voor TiqueToque, "The Trailer Trash Girls"quote:Op maandag 7 maart 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen.![]()
Lady s night in een container. Ik denk niet dat ze dat verwacht hadden.
die heeft een plastic zielquote:Op maandag 7 maart 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Te hard opgeblazen...quote:Op maandag 7 maart 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is totaal niet relevant.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt hier een beetje kriebel van... ja het gaat daar hartstikke fout en ja er moet hulp naar toe, maar moet dan echt serieus elk tv programma daarvoor hun draaiboek aanpassen?? Mogen er ook nog dingen "gewoon" blijven??
[ twitter ]
Als je Nawel bezig ziet wat kan je dan van haar aanhangers verwachten? Onder welke steen leven die mensen gezien zelfs hun basiskennis ontoereikend is anno 2022. Hoe overleven zij in deze maatschappij?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt hier een beetje kriebel van... ja het gaat daar hartstikke fout en ja er moet hulp naar toe, maar moet dan echt serieus elk tv programma daarvoor hun draaiboek aanpassen?? Mogen er ook nog dingen "gewoon" blijven??
[ twitter ]
juist zij overleven....super makkelijk geen empathie en alleen aan jezelf denkenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Als je Nawel bezig ziet wat kan je dan van haar aanhangers verwachten? Onder welke steen leven die mensen gezien zelfs hun basiskennis ontoereikend is anno 2022. Hoe overleven zij in deze maatschappij?
Nadenken is niet iedereen gegeven!quote:Op maandag 7 maart 2022 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat me ook blijft verbazen is dat ze nooit een goed brood weten te bakken... Als het mislukt ga je toch de verhoudingen aanpassen en zo???
Die hadden baarden?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Doos het is Jan Pier, Tjoris en Corneel...
Niet piet en joris
Mwah denk dat hun verhalen veel leuker en interessanter zijn om te horenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn allemaal bejaard inmiddels. Doe maar niet.
Die Hebben baarden ja.quote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 maart 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
zij hebben baarden, zij hebben baardenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Niet piet en joris
Toch weer wat geleerd vandaag, dacht altijd dat het Piet en Joris was.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Niet piet en joris
En dat zingen ook niet. Geluid gaat gewoon uit zodra die 2 in beeld komen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat "gelach" van Nouchine heb ik de afgelopen 24 uur zeker niet gemist.
heb de streams altijd wel aanstaan, maar meestal op mutequote:Op maandag 7 maart 2022 11:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat zingen ook niet. Geluid gaat gewoon uit zodra die 2 in beeld komen.
Krijgt Tobias dan geen feest van BB, of was dat alleen voor Nawel, die zo verwend werd.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias denkt dat de mannen ook nog wel iets krijgen maar niet vandaag en ook niet morgen of woensdag.
"want Grace is een verjaardagsfeestje aan het plannen met BB. Ik hoorde haar vragen 1 alcohol of meer."
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias denkt dat de mannen ook nog wel iets krijgen maar niet vandaag en ook niet morgen of woensdag.
"want Grace is een verjaardagsfeestje aan het plannen met BB. Ik hoorde haar vragen 1 alcohol of meer."
Zal wel alleen voor het lievelingetje van BB zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijgt Tobias dan geen feest van BB, of was dat alleen voor Nawel, die zo verwend werd.
BB mag geen stiefkinderen maken
Tobias bang dat die iets te kort komt, zo komt het bij mij over. Bang dat hij 'n hapje minder krijgtquote:Op maandag 7 maart 2022 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
Inderdaad. Allicht om dat deze bewoners dat niet aankunnen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Jammer dat ze dit jaar geen kranten opdracht hebben gehad....
ja, kun je wel elke keer herhalen. Maar ze weten het daarbinnen niet, ook niet van Ali B of Lilkleine of van de oorlog.quote:
Gisteren ook, was nog wat sla over, Kris ging het wel opscheppen en opeten en toen moest Tobi ook nog ineens wat sla....quote:Op maandag 7 maart 2022 11:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tobias bang dat die iets te kort komt, zo komt het bij mij over. Bang dat hij 'n hapje minder krijgt
Vindt het een steeds vreemdere vogel worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Gisteren ook, was nog wat sla over, Kris ging het wel opscheppen en opeten en toen moest Tobi ook nog ineens wat sla....
Altijd bang dat hij wat tekort komt.
Afscheidsfeestje?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vindt het een steeds vreemdere vogel worden.
Maar zou wel zo eerlijk zijn als hij ook een feestje met familie in de gameroom krijgt.
Zal wel niet, BB kennende krijgt alleen Nawel dat.
Als je weet bij aanvang dat er 2 Nederlanders en 2 Belgen in de finale moeten staan dan moet BB manipuleren en zelfs ook de bewoners om dit te halen. Waar staan de kijkers die stemmen? Dit is toch geen experiment maar volksverlakkerij. De beslissing van BB is al lang reeds bekend en de boer ploegde maar verder.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vindt het een steeds vreemdere vogel worden.
Maar zou wel zo eerlijk zijn als hij ook een feestje met familie in de gameroom krijgt.
Zal wel niet, BB kennende krijgt alleen Nawel dat.
neem toby meequote:Op maandag 7 maart 2022 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben die negatieve shit hier zat.
Gaat amper nog over de
streams.
Alleen bepaalde bewoners afzeiken over alles wat ze wel en zelfs niet doen.
Fijne dag verder!
Joh. Dit is de COS, er werd weer over gesproken...deal with it.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, kun je wel elke keer herhalen. Maar ze weten het daarbinnen niet, ook niet van Ali B of Lilkleine of van de oorlog.
Dus je kunt het ze niet kwalijk nemen
Streams lopen altijd 3-4 minuten, zodat BB kan ingrijpen als ze dat willen. Vorige maand was het alarm niet te horen op de stream trouwens.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Alarm is bij mijn afgelopen en hun hebben hem nog geen eens snao niet dat mijn streams zo achter lopen![]()
BB slaat de plank een beetje mis met de prijzen en karigheid van de boodschappen. Omdat ze zo weinig hebben kiezen ze nooit voor dit soort dingen omdat ze anders redelijk noodzakelijke producten mislopen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Er was een mystery box voor 30 euro. Niet gedaan.
Er was ook een soort rad van fortuin voor 30 euro. Kon winnen : spruiten / ijsjes / luxe ontbijt / frisdrank oa. Ook niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |