SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
meisjequote:
De geitenfokster.quote:
stel nare wijven zijn hetquote:Op zondag 6 maart 2022 23:38 schreef humpty het volgende:
Nawel had vandaag niets gezegd tegen Tobias
maar goed hij blijft er niet in hangen zegt hij
Ze hebben het over de bende overal chips en
nootjes op de grond dekbed wat nog buiten ligt
Overal laten Nouchine en Nawel dingen liggen
en als anderen het oppakken en aan ze geven kan er geen djw af
En maar zeggen ik ben eerlijk en oprecht over Nawel
Kristoff en Tobias zijn het hier over eens
Hij blijft er nooit in hangen maar moet het wél even vermelden, dan gaan de boys er op door en dan gaat Tobi pissenquote:Op zondag 6 maart 2022 23:38 schreef humpty het volgende:
Nawel had vandaag niets gezegd tegen Tobias
maar goed hij blijft er niet in hangen zegt hij
Ze hebben het over de bende overal chips en
nootjes op de grond dekbed wat nog buiten ligt
Overal laten Nouchine en Nawel dingen liggen
en als anderen het oppakken en aan ze geven kan er geen djw af
En maar zeggen ik ben eerlijk en oprecht over Nawel
Kristoff en Tobias zijn het hier over eens
Wat weet?quote:
Ja echt he geniepig ventje is hetquote:Op zondag 6 maart 2022 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij blijft er nooit in hangen maar moet het wél even vermelden, dan gaan de boys er op door en dan gaat Tobi pissen
Geen geintje,bij zijn post waren foto`s van haar met jonge geitjes.quote:
Nouchine laat nu een scheetquote:
Vinger in uwe poep.quote:
ik spoelde net terug om dat stuk uit te typen! blij dat jij het al hebt gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Tobi zwengelt een onderwerp aan : "ze zei niet eens goeiemorgen " Over Nawel
Dan gaat Kristof er op door, Salar stelt ook vragen en dan zegt Tobi dat het wel meevalt en dat ze best wel normaal met elkaar omgaan
Zo doet hij dat steeds : iets aansnijden op een negatieve manier, en als anderen er dan op in gaan, gaat Tobi het downplayen en doen alsof het allemaal niet zoveel voorstelt, en daarmee maakt ie de andere boys de roddelaars en negatievelingen
Hij begint er over, en als er dan over doorgepraat gaat worden, gaat ie pissen
geraffineerd bah
Hopelijk heeft @DGK_Tegengas een filmpjequote:Op zondag 6 maart 2022 23:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik spoelde net terug om dat stuk uit te typen! blij dat jij het al hebt gedaan.
heb verder ook het idee dat hij mss angst heeft dat de vrouwen kunnen meekijken.
maar wat viel dit op zeg, zo erg dat ik me omhoog hees om een bericht hier te doen.
dus dank jij!
Ja precies ...had ook al een stuk getypt toen zag ik dat er een nieuw topicquote:Op zondag 6 maart 2022 23:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:DGK_tegengas een filmpje![]()
Ik had geen zin het gesprek uit te typen, alleen hoe geraffineerd Tobi het speelt , zo heeft ie ook Grace gemanipuleerd om op Kristof te stemmen
Vond Tobias in het begin een leuke kandidaat, maar is nu echt gezakt tot bijna onderaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:DGK_tegengas een filmpje![]()
Ik had geen zin het gesprek uit te typen, alleen hoe geraffineerd Tobi het speelt , zo heeft ie ook Grace gemanipuleerd om op Kristof te stemmen
Precies dit, en ook de kijker, hij is zich héel erg bewust van de camera'squote:Op zondag 6 maart 2022 23:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik spoelde net terug om dat stuk uit te typen! blij dat jij het al hebt gedaan.
heb verder ook het idee dat hij mss angst heeft dat de vrouwen kunnen meekijken.
maar wat viel dit op zeg, zo erg dat ik me omhoog hees om een bericht hier te doen.
dus dank jij!
Iets voor deze tijd toen ik dat typtequote:Op zondag 6 maart 2022 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een tijdstip en stream voor dit moment, was even weg om te eten ...
Preciesquote:Op zondag 6 maart 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
het ging zo:
blabla onfatsoenlijk blabla
elimitaire beleefheid, respect hebben voor elkaar.
je bent toch collega's
dank u zeggen is zo simpel
salar: heb je met haar eigenlijk nog gepraat vandaag To?
tobi: nee
salar: helemaal niet?
tobi: nee, nee helemaal niet. 0,0
salar: maar ook contact gehad?
tobi: ja dat wel. we hebben wel normaal met elkaar gepraat
het contact was eigenlijk prima,
maar ik ken haar inmiddels ook wel een beetje.
zij wil er niet in blijven hangen, en ik al helemaal niet
ik probeer daar dan boven te staan
etc etc
hij zei, joh goeiemorgen, wil je een theetje
nou dat wilde ze
en later trok ze zijn schoenen aan.
dus van 0,0 naar zijn schoenen aantrekken
kan ze lekker bij iedereen aan de tepels likkenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:03 schreef suzi1 het volgende:
het erge is dan dat ik het liefst een topic voor ze zou openen zodat ze later kunnen lezen hoe gehaaid sommigen waren
maar dat boeit ze toch niet en gaan met zn allen vrolijk naar brasil in het grote huis dat grace voor ze zal huren met zwembad en zelfgemaakte mojitoos
en erin knijpen! dat is ook wat ze graag doet als je verdrietig bentquote:Op maandag 7 maart 2022 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
kan ze lekker bij iedereen aan de tepels likken
Ja maar dat zijn wel de beste mojitos ooit in het beste huis ooit met de beste mensen ooit en de beste dromen ooit...quote:Op maandag 7 maart 2022 00:03 schreef suzi1 het volgende:
het erge is dan dat ik het liefst een topic voor ze zou openen zodat ze later kunnen lezen hoe gehaaid sommigen waren
maar dat boeit ze toch niet en gaan met zn allen vrolijk naar brasil in het grote huis dat grace voor ze zal huren met zwembad en zelfgemaakte mojitoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |