Een satéburger?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:17 schreef H_T het volgende:
Er vallen geen bonuspunten te scoren door te raden wat ik vandaag heb gegeten
Bestaan die?quote:
Ik niet, jij wel?quote:
Klipvisquote:Op zondag 6 maart 2022 23:17 schreef H_T het volgende:
Er vallen geen bonuspunten te scoren door te raden wat ik vandaag heb gegeten
Heb ik geloof ik nog nooit gehad. Bakkeljauw wel, is dat een beetje vergelijkbaar qua smaak?quote:
Ja, is beide gewoon een term voor gedroogde kabeljauw.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik geloof ik nog nooit gehad. Bakkeljauw wel, is dat een beetje vergelijkbaar qua smaak?
De broodjes bakkeljauw die ik heb gegeten smaakten in elk geval primaquote:Op zondag 6 maart 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, is beide gewoon een term voor gedroogde kabeljauw.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klipvis
Hoe het uiteindelijk smaakt ligt er verder aan wat je ermee doet natuurlijk.
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:53 schreef H_T het volgende:
Overigens hebben 'we' net een darttoernooi gewonnenDe Fries Danny Noppert heeft de UK Open gewonnen, ook al was hij eigenlijk de hele wedstrijd de mindere
Friezen zijn ook Nederlanders, alleen geen Hollandersquote:
Michael Smith verheft finales verliezen tot een ware kunstquote:Op maandag 7 maart 2022 00:06 schreef sportfreak het volgende:
Ok, serieus:
Met zo'n gemiddelde de finale winnen, dat slaat nergens op.Smith had normaal gesproken simpel met 11-3 ofzo moeten winnen.
Maar zoals Co Stompé zei, refererend naar zijn zoveelste verloren finale, enkeltje ggz.
Dat zal nog best tegenvallenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
Een gemiddelde van 84.82 lees ik? Nou Strani, dat lukt jou ook wel
Nou inderdaadquote:
Mensen die niet kunnen darten scoren vaak beter dan mensen die een beetje kunnen darten inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2022 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaadheel vaak heb je scores van 26 of zo omdat één pijl links van de 20 gaat en één pijl rechts.
Eigenlijk best erg want als je willekeurig naar het bord zou gooien zou je gemiddeld een score van 31.5 moeten halen.
Hadden ze al eerder de strijdbijl begraven of is dat speciaal voor deze uitzending?quote:Op maandag 7 maart 2022 08:03 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
De radio staat al aan voor Mattie & Wietze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |