en wij praten er hier dan weer overquote:Op zondag 6 maart 2022 10:42 schreef Sked het volgende:
Je zal maar gaan tweeten om wat iemand op een forumpje zegt.
Het maakt niet uit of mensen over je praten, zo lang ze maar over je praten!quote:Op zondag 6 maart 2022 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en wij praten er hier dan weer over
[ afbeelding ]
Ik vind dat niet echt pech hoor, gewoon te matig voorin. Teveel afhankelijk van te weinig spelers.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Statistieken van gisteren. Een winkans van 86 procent is echt heel hoog, weer veel pech gehad dus.
[ afbeelding ]
Ik betwijfel of dat nog wel pech is. Je mist gewoon scorend vermogen.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Statistieken van gisteren. Een winkans van 86 procent is echt heel hoog, weer veel pech gehad dus.
[ afbeelding ]
Te vaak pech geweest. Is kwaliteit. Maar dat we veel onnodig puntverlies hebben geleden is duidelijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
3. superirritant en betweterig zijn, zuigen tot en met.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:43 schreef aTypisch het volgende:
1. diarree aan statistieken die dan ook nog eens verkeerd worden geïnterpreteerd
2. Niet op de man spelen boys.
3. ??
4. Profit
Pas op! Straks gooit ‘ie je identiteit in de ether.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ehm, Zolderkamer leest hier dus mee? Gezellig.
Met een beetje pech gaat hij je midden in de nacht giechelend bellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Pas op! Straks gooit ‘ie je identiteit in de ether.
Ergens vind ik het wel jammer dat ie zo bereikt wat ie wil met zijn kinderachtige gedrag, hij wil zo graag een publiek figuur zijn en je oogst wat je zaait. Maar begrijp je heel goed makker.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, doe maar niet meer. Ik heb geen zin in verder gezeik met hem.
Waanzinnig kansloos ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:42 schreef Sked het volgende:
Je zal maar gaan tweeten om wat iemand op een forumpje zegt.
quote:Op zondag 6 maart 2022 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt pech hoor, gewoon te matig voorin. Teveel afhankelijk van te weinig spelers.
quote:Op zondag 6 maart 2022 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat nog wel pech is. Je mist gewoon scorend vermogen.
Mijn reactie daarop is: De Leeuw en die Strand Larsen zijn ook matige kutspelers en die scoren tegen Feyenoord uit 2 moeilijke kansen 2 keer.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Te vaak pech geweest. Is kwaliteit. Maar dat we veel onnodig puntverlies hebben geleden is duidelijk.
Ons team is achterin en op het middenveld behoorlijk sterk, maar mist voorin stootkracht. Linssen kan er geen reet van en Jahanbakhsh voegt ook barweinig toe op af en toe een goal na.
Zou eens proberen een tijdje met Sinisterra - Dessers - Walemark te spelen.
Dat noem ik geen pech.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn reactie daarop is: De Leeuw en die Strand Larsen zijn ook matige kutspelers en die scoren tegen Feyenoord uit 2 moeilijke kansen 2 keer.
Dat precies die spelers (De Leeuw staat op een schamele 3 goals dit seizoen) tegen Feyenoord scoren mag je toch echt wel ongelukkig noemen. Die zijn niet beter dan de Feyenoordaanvallers.
Tja wel weer frustrerend dat Groningen letterlijk 1 kans krijgt en die ook meteen maakt. Beetje het verhaal van het seizoen, maar als dat zo vaak gebeurt kun je dat ook geen pech meer noemen natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn reactie daarop is: De Leeuw en die Strand Larsen zijn ook matige kutspelers en die scoren tegen Feyenoord uit 2 moeilijke kansen 2 keer.
Dat precies die spelers (De Leeuw staat op een schamele 3 goals dit seizoen) tegen Feyenoord scoren mag je toch echt wel ongelukkig noemen. Die zijn niet beter dan de Feyenoordaanvallers.
Naja pech wel, Bijlow kon hem nooit hebben. Ik vond Groningen overigens het eerste halfuur sowieso gevaarlijk, het lag bij ons rechts helemaal open. De 0-1 kwam niet uit de lucht vallen, alleen heeft Groningen na de goal geen moment meer geprobeerd over de middellijn te komen.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja wel weer frustrerend dat Groningen letterlijk 1 kans krijgt en die ook meteen maakt. Beetje het verhaal van het seizoen, maar als dat zo vaak gebeurt kun je dat ook geen pech meer noemen natuurlijk.
Nee dat klopt maar nu is het al een stuk of 6 keer verkeerd gevallen en van die 6 keer had je er ook prima 3 of 4 kunnen winnen natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja wel weer frustrerend dat Groningen letterlijk 1 kans krijgt en die ook meteen maakt. Beetje het verhaal van het seizoen, maar als dat zo vaak gebeurt kun je dat ook geen pech meer noemen natuurlijk.
Nee eens. Groningen was veel gevaarlijker in het eerste half uur, maar het bleef wel vooral bij blaffen omdat die Strand Larsen er echt helemaal niks van kan.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja pech wel, Bijlow kon hem nooit hebben. Ik vond Groningen overigens het eerste halfuur sowieso gevaarlijk, het lag bij ons rechts helemaal open. De 0-1 kwam niet uit de lucht vallen, alleen heeft Groningen na de goal geen moment meer geprobeerd over de middellijn te komen.
Tja misschien wel, maar grotendeels kwaliteit. Maar echt mee zit het dit seizoen niet nee. Goed, dat kan.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar nu is het al een stuk of 6 keer verkeerd gevallen en van die 6 keer had je er ook prima 3 of 4 kunnen winnen natuurlijk.
Daar zit echt wel een zekere pechmarge bij dit soort kansenverhoudingen.
Leuke wedstrijd voor tussen het koken en eten door idd.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier heb ik vertrouwen in. Ga in ieder geval kijken
Gewoon makkelijk derde worden en volgend seizoen komt er vast een fatsoenlijke spits.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja misschien wel, maar grotendeels kwaliteit. Maar echt mee zit het dit seizoen niet nee. Goed, dat kan.
Mocht AZ vandaag winnen gaat het nog een hele opgave worden. Die gasten winnen op de een of andere manier zo veel. Die Jansen heeft het goed voor elkaar daar hoor. Presteert beter dan Slot met een mindere selectie.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk derde worden en volgend seizoen komt er vast een fatsoenlijke spits.
Verder hoop ik dan maar dat we het Conference Cupje winnen, anders hou ik wel het gevoel dat er meer uit dit seizoen gehaald had kunnen worden.
Maar het druk zetten kwam juist de eerste helft totaal niet uit de verf. Af en toe had ik het idee dat ik weer naar het gezapige Dickball zat te kijken.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik snap qua druk zetten wel dat je met Linssen speelt. Dessers is daar toch veel minder fanatiek in. Was gister duidelijk te zien.
Alleen is druk zetten niet alles. Dessers is veel meer een spits, aanwezig in de 16, gevaarlijk bij voorzetten en schiet scherper.
Denk donderdag gewoon Dessers.
Heel benieuwd wanneer Walemark kan starten.
Ik hoop het ook maar dat is een kansloze missie vrees ik gezien de huidige vorm, we scoren veel te moeilijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk derde worden en volgend seizoen komt er vast een fatsoenlijke spits.
Verder hoop ik dan maar dat we het Conference Cupje winnen, anders hou ik wel het gevoel dat er meer uit dit seizoen gehaald had kunnen worden.
wtfquote:Op zondag 6 maart 2022 13:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
expres hard boeren in een familievak tussen kinderen
Ja, het doordrukken op de vleugelverdedigers van Groningen lukte niet. Pedersen en Malacia twijfelden enorm of ze moesten doordekken, omdat De Leeuw en Abraham tussen de back en centrumverdedigers gingen lopen. Dus of zij kwamen vrij, of de vleugelverdedigers. Groningen speelde dat ook behoorlijk goed uit, moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar het druk zetten kwam juist de eerste helft totaal niet uit de verf. Af en toe had ik het idee dat ik weer naar het gezapige Dickball zat te kijken.
Maar tegen de kleinere teams zou ik eigenlijk altijd met Dessers spelen vanaf nu. Heb het echt gehad met Linssen.
Kansloos zeg. In welk vak zat je?quote:Op zondag 6 maart 2022 13:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb mij gisteren meer geërgerd aan idioten die 90 minuten lang met 'kanker moeder' scholden en expres hard boeren in een familievak tussen kinderen, dan van het spel van Feijenoord
Dat hoor je elke thuiswedstrijd op de tv, treurig,quote:Op zondag 6 maart 2022 13:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb mij gisteren meer geërgerd aan idioten die 90 minuten lang met 'kanker moeder' scholden en expres hard boeren in een familievak tussen kinderen, dan van het spel van Feijenoord
Het Feyenoord dat PSV in september vernietigde met 4-0, daar had ik wel echt vertrouwen in gehad in de Conference League.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neuh, denk dat we ons wel gaan herpakken eigenlijk. Wålemark en Dessers gaan op korte termijn basisspelers worden en dat ga je echt wel merken aan het rendement voorin, wat een verschil was dat al zeg.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar dat is een kansloze missie vrees ik gezien de huidige vorm, we scoren veel te moeilijk.
Tegen PSV speelden we niet eens een goede wedstrijd, die kregen we in de schoot geworpen. Hetzelfde Feyenoord won niet eens bij Haifa een paar dagen ervoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het Feyenoord dat PSV in september vernietigde met 4-0, daar had ik wel echt vertrouwen in gehad in de Conference League.
Nu denk ik dat je zeker nog een rondje doorgaat maar tegen Leicester etc. ben je wel redelijk kansloos.
Vernietigde ? 90 min lang de bus geparkeerd, meest geflatteerde overwinning ooitquote:Op zondag 6 maart 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het Feyenoord dat PSV in september vernietigde met 4-0, daar had ik wel echt vertrouwen in gehad in de Conference League.
Nu denk ik dat je zeker nog een rondje doorgaat maar tegen Leicester etc. ben je wel redelijk kansloos.
Ik haalde specifiek die wedstrijd aan omdat het tegen een grote tegenstander was en omdat Feyenoord daar op een zeer volwassen en Europese manier speelde.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen PSV speelden we niet eens een goede wedstrijd, die kregen we in de schoot geworpen. Hetzelfde Feyenoord won niet eens bij Haifa een paar dagen ervoor.
Zo kan het ook lopen in de ECL.
Ik maak me eigenlijk helemaal geen zorgen.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waar ik mij misschien het meeste zorgen over maak, is dat het team in de wedstrijd niet zelfstandig oplossingen kan vinden. Pas in de rust, met hulp van Slot, lukt het ze om Groningen effectief te bestrijden.
Het is niet zo alsof ze voor het eerst tegen 5-2-3/5-3-2 spelen.
Ja wel eens. Even een wat mindere periode waarin het ook niet echt meezit. Dat heb je altijd wel. Ik heb dit seizoen een Feyenoord gezien wat vrijwel iedere wedstrijd beter of gelijkwaardig is aan de tegenstander (ook Europees).quote:Op zondag 6 maart 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
We moeten het ook vooral niet groter maken dan het is. Je hebt een wat mindere periode in een seizoen waar eigenlijk vrijwel alles van een leien dakje ging. Het is wat allemaal.
Voor het eerst sinds 17 jaar weer eens winnen daar?quote:Op zondag 6 maart 2022 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja wel eens. Even een wat mindere periode waarin het ook niet echt meezit. Dat heb je altijd wel. Ik heb dit seizoen een Feyenoord gezien wat vrijwel iedere wedstrijd beter of gelijkwaardig is aan de tegenstander (ook Europees).
Ik zie ik ons niet veel punten meer verspelen eigenlijk. Nou ja, in de ArenA dan.
Je hebt gewoon een prima seizoen tot nu toe. Veel spelers met waarde op het veld. Duidelijke tactiek, een trainer die een duidelijk verhaal heeft en eindelijk weer eens leuke wedstrijden.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik maak me eigenlijk helemaal geen zorgen.
Als in; met deze aanval is het ongeveer wat je kan verwachten met daarnaast een veelal prima spelend team. Gewoon proberen het leuk en zo hoog mogelijk af te sluiten en zo ver mogelijk in de conference league te komen, en dan door naar volgend seizoen.
Mwah. Heb daar barweinig vertrouwen in eigenlijk. Vaak genoeg de betere of gelijkwaardige partij geweest, maar het valt nooit onze kant op.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 17 jaar weer eens winnen daar?
Ik vind die mindere periode zelfs wat meevallen, we winnen twee wedstrijdjes niet, één bij een directe concurrent door twee goedkope strafschoppen en één tegen een ploeg die de bus parkeert. Nou ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
We moeten het ook vooral niet groter maken dan het is. Je hebt een wat mindere periode in een seizoen waar eigenlijk vrijwel alles van een leien dakje ging. Het is wat allemaal.
Is ook zo. Maar ergens zou je zeggen dat het (met al die lucky resultaten van Ajax de laatste 17 jaar in de Arena bekijkt) ook weer een keer goed zou moeten vallen.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Heb daar barweinig vertrouwen in eigenlijk. Vaak genoeg de betere of gelijkwaardige partij geweest, maar het valt nooit onze kant op.
Bovendien hebben ze gewoon een (veel) betere selectie dan wij.
Nouja het was in Waalwijk ook niet om aan te zien al kwam je er ook nauwelijks in de problemen.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind die mindere periode zelfs wat meevallen, we winnen twee wedstrijdjes niet, één bij een directe concurrent door twee goedkope strafschoppen en één tegen een ploeg die de bus parkeert. Nou ja.
De enige basisspelers die echt uit vorm zijn tov de eerste seizoenshelft vind ik Linssen en Til eigenlijk.
Geen onbelangrijke pionnetjes zijn dat. Volgens mij 25 goals in de eerste seizoenshelft ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2022 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind die mindere periode zelfs wat meevallen, we winnen twee wedstrijdjes niet, één bij een directe concurrent door twee goedkope strafschoppen en één tegen een ploeg die de bus parkeert. Nou ja.
De enige basisspelers die echt uit vorm zijn tov de eerste seizoenshelft vind ik Linssen en Til eigenlijk.
Hoop dat we in de tussentijd wat vertrouwen tanken tegen Belgrado, dan wordt dat potje tegen Ajax gelijk ook interessanter. In de Kuip kwamen ze totaal niet in hun spel tegen ons, alleen zetten we er aanvallend niks tegenover. Hoop dat we nu wel echt met Dessers en Wålemark gaan spelen. Onze Zweed mag Blind wel eens een milkshake geven.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Heb daar barweinig vertrouwen in eigenlijk. Vaak genoeg de betere of gelijkwaardige partij geweest, maar het valt nooit onze kant op.
Bovendien hebben ze gewoon een (veel) betere selectie dan wij.
Hoe denk je dat dit Feyenoord zich zou houden tegen een Leicester of Roma? Vooral het scoren tegen die teams gaat een moeilijk verhaal worden vrees ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat we in de tussentijd wat vertrouwen tanken tegen Belgrado, dan wordt dat potje tegen Ajax gelijk ook interessanter. In de Kuip kwamen ze totaal niet in hun spel tegen ons, alleen zetten we er aanvallend niks tegenover. Hoop dat we nu wel echt met Dessers en Wålemark gaan spelen. Onze Zweed mag Blind wel eens een milkshake geven.
De bal is rondquote:Op zondag 6 maart 2022 14:28 schreef aTypisch het volgende:
het wordt moeilijk scoren tegen goede tegenstanders
Als je niet scoort kun je ook niet winnen.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:28 schreef aTypisch het volgende:
Je moet gewoon de conclusie trekken dat Arne slot niet de juiste man isquote:Op zondag 6 maart 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
Oké @aTypischquote:Op zondag 6 maart 2022 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet gewoon de conclusie trekken dat Arne slot niet de juiste man is
De man maakt zoveel tactische blunders
Hij kan totaal niet schakelen
Hij wilde het liefst het hele seizoen met dezelfde 11 voetballers gaan spelen
Dat heeft Feyenoord teveel punten gekost
Een top trainer stelt spelers die falen gewoon niet op.
Toornstra speelt gewoon elke invalbeurt dramatische met als hoogte punt vorige week
En dan heb je zoveel opties en dan ga je toorntra inbrengen als de verlosser ipv Til
Waarom? Zullen wel weer gaan roepen klaas en toornstra
Maar iedere blinde debiel ziet dat toch al jaren
Die Linssen gvd moet ik daar nog iets over zeggen..
Ik geef linssen niet de schuld
ik geef de man die hem wekelijks daar laat spelen de schuld
Slot haalt die 3 jaar echt niet
Niet als je gewoon de kansen afmaaktquote:Op zondag 6 maart 2022 14:28 schreef aTypisch het volgende:
Beetje een dooddoener maar het is wel zo dat Feyenoord te weinig topspelers heeft om die Conference League te kunnen winnen. (En ook dat is een dooddoener, ik weet het.)quote:Op zondag 6 maart 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet als je gewoon de kansen afmaakt
We moeten eerst de volgende ronde halenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
Vanaf volgende ronde kan je een Nederandse club loten toch? Dat zou wel pure aids zijn.
Wel als Sven van Beek bij de tegenstander speelt.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je niet scoort kun je ook niet winnen.
Krijgen we de bus van Arnhem nog 2xquote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
Vanaf volgende ronde kan je een Nederandse club loten toch? Dat zou wel pure aids zijn.
Had jij gedacht dat ze zo ver zouden komen? Die hebben dit seizoen europees gezien echt 9 levens.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans lijkt me dan weer niet zo groot
2002 Hans.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten eerst de volgende ronde halen
Maar PSV loten net als in 2001 zou ik niet erg vinden
seizoen 2001-2002 pukkiequote:
O dit is meer omdat atypisch hier al heel lang autistisch over doet.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar het is wel zo dat Feyenoord te weinig topspelers heeft om die Conference League te kunnen winnen. (En ook dat is een dooddoener, ik weet het.)
Ik dacht eerst dat het veldspel zo goed was dat ik Feyenoord echt een serieuze kans gaf maar dat matcht dus niet genoeg met de resultaten en het moeizame scoren van de laatste weken.
Vitesse en AZ vliegen er sowieso wel uitquote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
En dan wij tegen FC Kopenhagen.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vitesse en AZ vliegen er sowieso wel uit
En de Jurk gaat PSV op de pijnbank leggen
Episch was datquote:Op zondag 6 maart 2022 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten eerst de volgende ronde halen
Maar PSV loten net als in 2001 zou ik niet erg vinden
Vooral omdat het programma van Feyenoord een stuk pittiger is. Tegen Ajax en PSV zou je zomaar 5 punten kunnen kwijtraken.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:06 schreef fetX het volgende:
Pfff. Gaat nog pittig worden AZ achter ons te laten..
Ik vind het programma eigenlijk niet zo heel erg pittig op Ajax uit na. De rest moet je in principe winnen, maar door de afgelopen wedstrijden heb ik daar wel wat minder vertrouwen inquote:Op zondag 6 maart 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral omdat het programma van Feyenoord een stuk pittiger is. Tegen Ajax en PSV zou je zomaar 5 punten kunnen kwijtraken.
Ongekend wel die Jansen. Ook wel wat geholpen door een uitstekende Karlsson, maar toch.
Die werden vandaag zo’n 80% van de tijd door NEC met 11 man op eigen helft gezet. Daar moet je toch wel boven kunnen eindigen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:06 schreef fetX het volgende:
Pfff. Gaat nog pittig worden AZ achter ons te laten..
Eens. Ik denk wel dat Feyenoord plek 3 er net uit gaat slepen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het programma eigenlijk niet zo heel erg pittig op Ajax uit na. De rest moet je in principe winnen, maar door de afgelopen wedstrijden heb ik daar wel wat minder vertrouwen in
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werden vandaag zo’n 80% van de tijd door NEC met 11 man op eigen helft gezet. Daar moet je toch wel boven kunnen eindigen.
Een zondag na een pot in de balkan op donderdag. Ik zou daar niet al teveel op rekenen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.
Volgende week PEC-uit. Laten we hopen dat dit weer eens een simpele overwinning wordt.
Ze trekken wat meer wedstrijden net aan over de streep inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Ik denk wel dat Feyenoord plek 3 er net uit gaat slepen.
Maar AZ is dit jaar wel een stuk klinischer dan Feyenoord, dat beter voetbal speelt. Maar ze zijn zeer efficiënt en hebben eigenlijk minder materiaal. (Denk ik.)
In deze kleine dip is er geen enkele zekerheid meer.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een zondag na een pot in de balkan op donderdag. Ik zou daar niet al teveel op rekenen eigenlijk
Weet niet of treurig het goede woord is. AZ haalt gewoon uitzonderlijk veel punten voor zo'n matige selectie.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.
Behoudens Midtsjo, Karlsson en Wijndal (hoewel ik Malacia niet minder vind) eigenlijk geen speler die ik graag bij ons zou zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In vergelijking met Feyenoord is de selectie van AZ absoluut niet matig.
Andersom net zo hoor. Afgezien van ons centrale duo/keeper en Kokcu houdt het ook wel op. En dan kan je over het duo nog in discussie gaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Behoudens Midtsjo, Karlsson en Wijndal (hoewel ik Malacia niet minder vind) eigenlijk geen speler die ik graag bij ons zou zien.
Je doet Sini wel echt tekort. Sinisterra is wel beter dan Karlsson joh. En Bijlow, Trauner, Senesi, Pedersen/Geert, Aursnes, Kokcu zijn ook allemaal (een stuk) beter dan wat daar rondloopt.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Andersom net zo hoor. Afgezien van ons centrale duo/keeper en Kokcu houdt het ook wel op. En dan kan je over het duo nog in discussie gaan.
Sini en Karlsson ontlopen elkaar nauwelijks.
Sinisterra kan enkel dromen van Karlsson zijn doelgerichtheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Je doet Sini wel echt tekort. Sinisterra is wel beter dan Karlsson joh. En Bijlow, Trauner, Senesi, Pedersen/Geert, Aursnes, Kokcu zijn ook allemaal (een stuk) beter dan wat daar rondloopt.
Die kan andersom op het gebied van oa techniek/actie, beweeglijkheid en snelheid ook makkelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinisterra kan enkel dromen van Karlsson zijn doelgerichtheid.
Dat ontken ik zeker niet maar doelgerichtheid is nou net een heikel punt en meer dan welkom.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan andersom op het gebied van oa techniek/actie, beweeglijkheid en snelheid ook makkelijk gemaakt worden.
Mwoah, misschien ben ik ouderwets, maar voor een buitenspeler vind ik de punten van @fetX meer een heikel punt dan doelgerichtheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet maar doelgerichtheid is nou net een heikel punt en meer dan welkom.
Dat geldt enkel als je een spits in de punt hebt die iets met je acties aankan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, misschien ben ik ouderwets, maar voor een buitenspeler vind ik de punten van @:fetX meer een heikel punt dan doelgerichtheid.
Behalve als je geen scorende spits hebt. Liverpool heeft ook heel veel belang bij het scorend vermogen van Salah, want ze hebben geen veelscorende centrumspits.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, misschien ben ik ouderwets, maar voor een buitenspeler vind ik de punten van @:fetX meer een heikel punt dan doelgerichtheid.
Dan is ie geschorst klaasquote:Op zondag 6 maart 2022 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Walemark is een speler die gewoon beter kan worden dan berghuis en Anthony
Die komt eigenlijk net op tijd
Donderdag gewoon in de basis laten beginnen
knjbquote:
Dat het in het algemeen ons ontbreekt aan doelgerichtheid is duidelijk, maar dat ligt niet echt Sinisterra maar aan het gebrek aan kwaliteit bij de andere aanvallers natuurlijk. En het is ook niet echt een valide argument in een 1-op-1 vergelijking tussen Karlsson en Sinisterra over wie de betere buitenspeler is imo.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geldt enkel als je een spits in de punt hebt die iets met je acties aankan.
Het is ook net op welk moment je kijkt toch? Bij ons zijn momenteel een aantal van de aanvallers Til, Linssen, Jahanbaksh) uit vorm en bij hen juist in vorm. Als het kwartje bij ons ook opeens weer goed gaat vallen dan is ons team echt wel beter dan AZ. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In vergelijking met Feyenoord is de selectie van AZ absoluut niet matig.
Klopt wel ja. Vind Sinisterra over het algemeen wel een heel stuk completer wat niet wil zeggen dat Karlsson op bepaalde punten niet beter kan zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat het in het algemeen ons ontbreekt aan doelgerichtheid is duidelijk, maar dat ligt niet echt Sinisterra maar aan het gebrek aan kwaliteit bij de andere aanvallers natuurlijk. En het is ook niet echt een valide argument in een 1-op-1 vergelijking tussen Karlsson en Sinisterra over wie de betere buitenspeler is imo.
Nogmaals ik gaf nergens een waardeoordeel over hun totale pakket maar ging in op een post welke speler iets zou kunnen toevoegen (of niet)quote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat het in het algemeen ons ontbreekt aan doelgerichtheid is duidelijk, maar dat ligt niet echt Sinisterra maar aan het gebrek aan kwaliteit bij de andere aanvallers natuurlijk. En het is ook niet echt een valide argument in een 1-op-1 vergelijking tussen Karlsson en Sinisterra over wie de betere buitenspeler is imo.
Aan het eind van de streep kan het dubbeltje dan net onze kant opvallen, al lees ik hier overal dat AZ heel matig is en wat al wel niet meer. Wat volgens mij dus een ongekende bullshit is.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook net op welk moment je kijkt toch? Bij ons zijn momenteel een aantal van de aanvallers Til, Linssen, Jahanbaksh) uit vorm en bij hen juist in vorm. Als het kwartje bij ons ook opeens weer goed gaat vallen dan is ons team echt wel beter dan AZ. Daar ben ik van overtuigd.
Ze presteren natuurlijk allerminst matig. Daarom zeg ik ook; die Jansen heeft het goed op de rit daar. Zijn geen koekenbakkers, maar er zijn maar weinig spelers van AZ die nou echt bij ons iets toe zouden voegen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aan het eind van de streep kan het dubbeltje dan net onze kant opvallen, al lees ik hier overal dat AZ heel matig is en wat al wel niet meer. Wat volgens mij dus een ongekende bullshit is.
Echte kenners zagen dit al wel aankomen natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 01:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als ik Veerman zie voetballen bij PSV had ik die trouwens ook wel graag bij ons gezien. Wat past hij zich makkelijk aan, aan het niveau. Jammer dat het in de winterstop niet is gelukt.
Sini had ook weer zo'n avond dat elke bal van zijn voeten stuiterde. Maar verder wel eens ja. Ali kan je niet echt langer de hand boven het hoofd blijven houden.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:21 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik begin met met de week meer af te vragen hoe het kan dat Jahanbakz bij AZ zo goed was. Ik zie het echt niet in hem. Passeert bijna nooit zijn back, heel veel slechte passes, zelf over korte afstand. Blij dat we Walemark binnen hebben.
Heb ook het idee dat de Feyenoordselectie wel net wat beter is ja. Zo'n Clasie zou overigens wel echt goed renderen bij Feyenoord denk ik, is wel echt een Slot-speler.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze presteren natuurlijk allerminst matig. Daarom zeg ik ook; die Jansen heeft het goed op de rit daar. Zijn geen koekenbakkers, maar er zijn maar weinig spelers van AZ die nou echt bij ons iets toe zouden voegen.
Punt met dit soort spelers is dat ze alleen gedijen in een vrije rol waarin ze maar wat doen. Dat was Alireza ook in zijn AZ-tijd, altijd blind op zoek naar het schot. En zijn schot is (ere wie ere toekomt) ook echt uitzonderlijk goed voor Eredivisiebegrippen.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:21 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik begin met met de week meer af te vragen hoe het kan dat Jahanbakz bij AZ zo goed was. Ik zie het echt niet in hem. Passeert bijna nooit zijn back, heel veel slechte passes, zelf over korte afstand. Blij dat we Walemark binnen hebben.
Ergens zou het wel mooi zijn als de Des toch nog zijn kans pakt en er nog een stuk of 5 maakt de komende maanden. Dan zou die aankoopoptie toch nog gelicht kunnen worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:33 schreef fetX het volgende:
Ik hou altijd wel van trainers die niet na 2 kutwedstrijden een speler direct op de bank zet, maar anderzijds moet het ook weer niet te lang duren. Het moment om Linssen en Jahanbakhsh op de bank te zitten (en dan niet ipv Toornstra) is wel echt aangebroken nu.
Groet, Krabby
Dat heb ik liever dan in het hele stuk niet voorkomen, zoals die midget.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens zou het wel mooi zijn als de Des toch nog zijn kans pakt en er nog een stuk of 5 maakt de komende maanden. Dan zou die aankoopoptie toch nog gelicht kunnen worden.
Anderzijds zie je dat hij eigenlijk elke wedstrijd, zelfs al scoort hij, toch ook wel enorme kansen mist. Die bal in de diepte dat vond ik ook echt heel erg slecht gedaan.
We hadden dan ook een luxeprobleem op het middenveld gehad en nog steeds een gemankeerde voorhoede. Hoop echt dat Walemark snel z'n waarde gaat bewijzenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners zagen dit al wel aankomen natuurlijk.
Maar dan was Walemark niet gekomen en daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Ja ook ik ben om Caland. 3 maanden niet scoren dat kan echt niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan in het hele stuk niet voorkomen, zoals die midget.
Veerman op de plek van Jahanbaksh had prima gekund, met Pedersen als opkomende back.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hadden dan ook een luxeprobleem op het middenveld gehad en nog steeds een gemankeerde voorhoede. Hoop echt dat Walemark snel z'n waarde gaat bewijzen
Dat sprintje was inderdaad wel heel pijnlijk, hij kwam amper vooruitquote:Op maandag 7 maart 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens zou het wel mooi zijn als de Des toch nog zijn kans pakt en er nog een stuk of 5 maakt de komende maanden. Dan zou die aankoopoptie toch nog gelicht kunnen worden.
Anderzijds zie je dat hij eigenlijk elke wedstrijd, zelfs al scoort hij, toch ook wel enorme kansen mist. Die bal in de diepte dat vond ik ook echt heel erg slecht gedaan.
Ja het is ook geen topspits, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sprintje was inderdaad wel heel pijnlijk, hij kwam amper vooruit
Het seizoen duurt nog wel even hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 09:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind Slot god erg fijn, en de spelers lijken ook beter dan vorig jaar.
Maar weer is Feyenoord kansloos tegen subtop clubs.
Niks veranderd in de stand in vergelijking met vorig jaar.
Man man
Naar mijn idee winnen we dit jaar meer tegen de kleintjes en minder tegen subtopclubs (Utrecht, Vitesse, Groningen, AZ). Vorige jaren was dat juist meer andersom, maar eerlijk gezegd heb ik niet even statistieken klaarliggen die dit onderbouwenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind Slot god erg fijn, en de spelers lijken ook beter dan vorig jaar.
Maar weer is Feyenoord kansloos tegen subtop clubs.
Niks veranderd in de stand in vergelijking met vorig jaar.
Man man
En zelfs dan had Sini één a twee dreigende momenten. Van Linssen en Jahanbakhsh kwam echt helemaal niks. Bij Linssen begon het zelfs op Immers te lijken, hij rende echt als een kip zonder kop achter de bal.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Sini had ook weer zo'n avond dat elke bal van zijn voeten stuiterde. Maar verder wel eens ja. Ali kan je niet echt langer de hand boven het hoofd blijven houden.
Ben bang dat die gewoon weer Linssen opsteltquote:Op maandag 7 maart 2022 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donderdag gaat Dessers spelen, en tegen PEC krijgt Walemark een basisplek, zoveel lijkt mij wel duidelijk eigenlijk.
Klopt, maar dan gebruik je Veerman wel een beetje uit z'n krachtquote:Op maandag 7 maart 2022 09:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Veerman op de plek van Jahanbaksh had prima gekund, met Pedersen als opkomende back.
Feyenoord haalt een 10 en stelt hem op als rechtsbuiten is een leuke rubriekquote:Op maandag 7 maart 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan gebruik je Veerman wel een beetje uit z'n kracht
Die is niet ingeschreven.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vitesse en AZ vliegen er sowieso wel uit
En de Jurk gaat PSV op de pijnbank leggen
Hij is tegen de oorlog, dus die is daar nu natuurlijk persona non grataquote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
Speelt er in Rusland of Oekraine eigenlijk nog een goed spitsje?
#announceSmolov
Die zit dus momenteel ergens in een werkkamp in Siberiëquote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is tegen de oorlog, dus die is daar nu natuurlijk persona non grata
Er komen weer interlands aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap die noodzaak nooit zo van oefenwedstrijden in een vol competitieschema, maar men zal er vast voor doorgeleerd hebben.
Ze durven het wel te vragen trouwen, minimaal 12,50.
Dan mogen Linssen en Jahanbakhsh weer eens in de basis startenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap die noodzaak nooit zo van oefenwedstrijden in een vol competitieschema, maar men zal er vast voor doorgeleerd hebben.
Ze durven het wel te vragen trouwen, minimaal 12,50.
Vilhena nog welquote:Op maandag 7 maart 2022 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat Smolov en Vilhena maar komen.
Hendrix mag lekker naar Eindhoven.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor de contractverlenging van Arnesen.
En voor de dickvoormekaarpodcast.
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---080322quote:
Frank Arnesen langer bij Feyenoord
Feyenoord en Frank Arnesen hebben een principeakkoord bereikt over een contractverlenging voor één jaar. Arnesen, die sinds januari 2020 de functie van technisch directeur bij Feyenoord bekleedt, blijft daardoor in elk geval tot medio 2023 in De Kuip.
De 65-jarige Arnesen kan zich geen betere uitkomst bedenken van de gesprekken van de afgelopen weken. ‘Uiteraard is het mooi om langer bij Feyenoord te blijven. Met de technische staf, de scouting en alle overige collega’s binnen de club is sprake van een heel prettige samenwerking, waarbij we stap voor stap verder bouwen aan een solide voetbalfundament. We zijn met iets moois bezig, dat begint voorzichtig zijn vruchten af te werpen en ik wil dat proces heel graag nóg verder brengen dan we nu al zijn.’
Algemeen directeur Dennis te Kloese is eveneens tevreden dat Feyenoord en Arnesen langer met elkaar verder gaan. ‘Frank is al twee jaar hard bezig om een technisch kader neer te zetten en structuren te vereenvoudigen en te verbeteren. We zijn ontzettend tevreden over de voortgang daarvan, maar de belangrijkste stap in het proces moet uiteraard nog komen: Feyenoord moet profijt gaan trekken van deze positieve veranderingen. Die uitdaging gaan we de komende tijd graag aan en gelet op de ontwikkelingen tot nu toe zijn we ervan overtuigd dat Frank de juiste man is om dat proces als technisch eindverantwoordelijke te blijven leiden.’
Ben benieuwd waarom ze voor 1 jaar hebben gekozen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---080322
Die man wil misschien wel met pensioen binnenkortquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ze voor 1 jaar hebben gekozen.
Het is ook wel een beetje bekend dat men wil verkopen deze zomer, dus ik kan me voorstellen als het qua verkopen erg tegenvalt ze het na een jaartje ook wel prima vinden en afscheid willen nemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die man wil misschien wel met pensioen binnenkort
Ik denk eerder precies andersom.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje bekend dat men wil verkopen deze zomer, dus ik kan me voorstellen als het qua verkopen erg tegenvalt ze het na een jaartje ook wel prima vinden en afscheid willen nemen.
Oh mijn god.quote:
WE WORDEN GEK.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---080322
Ik denk juist andersom. Arnesen weet dat de druk om te verkopen er flink op ligt en heeft geen zin om afgefikt te worden als het tegenvalt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje bekend dat men wil verkopen deze zomer, dus ik kan me voorstellen als het qua verkopen erg tegenvalt ze het na een jaartje ook wel prima vinden en afscheid willen nemen.
die staan donderdag ook gewoon in de basisquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mogen Linssen en Jahanbakhsh weer eens in de basis starten
Zou kunnen dat hij op zijn leeftijd geen lange verbintenis meer wil aangaan, maar lijkt me waarschijnlijker dat Feyenoord het eerst nog een jaartje wil zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die man wil misschien wel met pensioen binnenkort
Sinisterra en Kokcu verkopen voor meer dan 10 is nou niet echt een kunst lijkt me, maar goed. Ik ben ook wel benieuwd waarom ze maar voor 1 jaar hebben gekozen. Er zit ook geen eenzijdige optie in of is dat niet gebruikelijk bij een td?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou kunnen dat hij op zijn leeftijd geen lange verbintenis meer wil aangaan, maar lijkt me waarschijnlijker dat Feyenoord het eerst nog een jaartje wil zien.
Er is nu 2,5 jaar gebouwd, ze willen nu ook wel de resultaten (geld) daarvoor zien. Ik denk dat als Kokcu en Sinistera beide voor meer dan 10 Mio verkocht worden, er nog weer meer Arnesen jaren gaan volgen.
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
Het verschil zit ’m in de verschilmakers
Een Krabby artikel (PRO)
Malacia verkopen en zonder linksback verder.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
Lijkt mij wel een logische keuze. Senesi kun je 1 op 1 vervangen met den Geert en een LB kan je altijd wrl ergens makkelijk ophalen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Malacia verkopen en zonder linksback verder.
Je leest dan ook geen Krabby voor de unieke inzichtenquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).
ja godverredomme.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Na die analyse van Pieter BLACKED weet ik niet of we hier zo heel blij mee moeten zijn. Maargoed
lachwekkendquote:
Wie wil jij daar neerzetten? Hendrix? Nelson? Marciano? Een jongen van 15?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lachwekkend
slot is niet serieus te nemen
Precies, hun beste speler ontbreekt ook nog eens, en hun Servische slagers achterin zullen vast niet veel beter zijn dan de gemiddelde Spajic. Een kleine overwinning zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:54 schreef fetX het volgende:
Beter vanavond en zondag ‘gewoon’ winnen zodat je niet in zo’n dip terecht gaat komen.
Europees doen we het goed en tegen de kleintjes in de Eredivisie gaat het over het algemeen ook wel aardig dus moet kunnen
Dat zou wel gênant zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik hou rekening met een verliespot. 3-1 ofzo.
Slecht voorgevoel.
Ter geruststelling; vorige keer zat ik er met mijn voorgevoel helemaal naastquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou wel gênant zijn.![]()
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij zo vaak gaan scoren. Ondanks dat we nu in een wat mindere fase zitten (met name doordat we onze kansen niet afmaken), geven we eigenlijk niet zoveel weg.
https://www.rijnmond.nl/n(...)raag-feyenoord-kopenquote:Zijn liefde voor Feyenoord is zo groot, dat Babovic zelfs de club zou willen kopen. De Serviër wil dat graag over vijf jaar doen. Als de 35-jarige Serviër daadwerkelijk de club zou overnemen, heeft hij wel een paar doelen. "Ik wil de club helpen om tot het hoogste niveau te komen. Ik wil kampioen worden en in de Champions League spelen. Ze horen daar thuis", aldus Babovic.
Tot slot wil de cultheld nog iets zeggen tegen de Feyenoord-fans: "Ze zijn altijd welkom in mijn kantoor en in mijn stad. Ik ben een Feyenoorder en een Rotterdammer. Ik hoop dat we nog veel winnen in de toekomst."
Hoop dat we niet weer zo'n typische Europacup-mongool als scheidsrechter hebben die voor iedere stervende zwaan een strafschop geeft. Ik zie Partizan niet zo gauw scoren inderdaad, zeker zonder hun spits, maar zo kan je ze ook weggeven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou wel gênant zijn.![]()
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij zo vaak gaan scoren. Ondanks dat we nu in een wat mindere fase zitten (met name doordat we onze kansen niet afmaken), geven we eigenlijk niet zoveel weg.
Het belangrijkste is dat je zelf probeert te scoren maar uiteindelijk moet Partizan er minder maken. Alhoewel een gelijke stand een prima uitgangspositie is. Dus dat kan ook. Het resultaat is in ieder geval erg belangrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Je kan winnen of verliezen maar de bal blijft rond dus een gelijkspel kan ook nog.
iemand die kan voetballen en niet iemand met een vierkante voetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wie wil jij daar neerzetten? Hendrix? Nelson? Marciano? Een jongen van 15?
Hendrix kan er nog veel minder van...quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iemand die kan voetballen en niet iemand met een vierkante voeten
je zou gewoon met hendirikx kunnen spelen en kokcu naar voren kunnen schuiven
toonstra is helemaal over
hij krijgt geen bal meer goed naar een medespeler
Volgens ZKA wordt Pedersen ook weer ondermijnt, jankebas op wissel werd wel tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hendrix kan er nog veel minder van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eens maar die is nog altijd 2x beter dan toornstraquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hendrix kan er nog veel minder van...
Geetruida kan ook op het middenveldquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pedersen voor Geertruida onzin nu wel gezien als Geertruida zo nodig moet spelen doe maar voor Senesi.
Defensieve middenvelder?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geetruida kan ook op het middenveld
Geetruida valt eigenlijk nooit uit de toon waar je hem ook neerzet hij haalt altijd wel een voldoendequote:Op donderdag 10 maart 2022 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder?
Dan voorspel ik Tapia slaap momentjes.
Denk ik niet. Slot is geen trainer die een speler gewoon laat vallen. Hier zit vast iets tactisch achter.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede opstelling. Nekschot wel voor Alireza.
Daar hou ik al meer dan 20 jaar bij letterlijk elke uitwedstrijd rekening mee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik hou rekening met een verliespot. 3-1 ofzo.
Slecht voorgevoel.
Ja, heel matig inderdaad. Niks voor hem.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:59 schreef Haringkop het volgende:
Aursnes wel heel zwak in z’n duel bij dit doelpunt.
Ein volk ein reich ein Feyenoord staat er bij z'n Twitter account. Man man manquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:01 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ] Feyenoord tuig weer. Ben je dan triest met je bordje.
Deze zijn echt extreem slecht inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:04 schreef bbuddybb het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat we van deze gastjes verliezen, jongons.
Ze kunnen er niets van.
Eens ja. Dit moet echt iets van 1-3 a 1-4 worden. Een tegengoal tegen deze ploeg is al heel klote, maar als je dan even ruim wint ga je toch nog met een redelijk gevoel huiswaarts.quote:
Ja dat was wel buitenspel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat wel buitenspel met die vent daar beneden?
Het was in ieder geval mijn eerste reactie, maar het was toch een stuk minder duidelijk dan ik in eerste instantie dacht.quote:
hij speelt gewoon goed op rechtsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Nelson heb ik altijd het gevoel dat hij een 17-jarige is die voor het eerst mee mag doen met het eerste.
Als 'ie dat snapte zat 'ie niet bij ons.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom speelt Nelson niet 1 man uit en schiet dan op doel?
In plaats daarvan wordt er iedere keer voor de moeilijke optie gekozen waarbij de kans om tot scoren te komen juist wordt verkleind.
We gaan nog wel een doelpuntje maken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in. Is het niet vandaag dan wel volgende week.
Vanzelfsprekend, dit kan je niet verliezen. Onmogelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in. Is het niet vandaag dan wel volgende week.
Moeizaam door in een poule met Gent, Flora en Anorthosis.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
In wat voor poule zaten deze gasten eigenlijk dat ze daar überhaupt doorheen zijn gekomen?
Klopt. Eigenlijk bij vrijwel elk puntverlies het geval geweest. Maar dan heb je dus ‘gewoon’ te weinig kwaliteit voorin.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel onze kwaal, beter zijn maar niet voor staan.
peuter > linssenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |