Zou kunnen dat hij op zijn leeftijd geen lange verbintenis meer wil aangaan, maar lijkt me waarschijnlijker dat Feyenoord het eerst nog een jaartje wil zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die man wil misschien wel met pensioen binnenkort
Sinisterra en Kokcu verkopen voor meer dan 10 is nou niet echt een kunst lijkt me, maar goed. Ik ben ook wel benieuwd waarom ze maar voor 1 jaar hebben gekozen. Er zit ook geen eenzijdige optie in of is dat niet gebruikelijk bij een td?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou kunnen dat hij op zijn leeftijd geen lange verbintenis meer wil aangaan, maar lijkt me waarschijnlijker dat Feyenoord het eerst nog een jaartje wil zien.
Er is nu 2,5 jaar gebouwd, ze willen nu ook wel de resultaten (geld) daarvoor zien. Ik denk dat als Kokcu en Sinistera beide voor meer dan 10 Mio verkocht worden, er nog weer meer Arnesen jaren gaan volgen.
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
Het verschil zit ’m in de verschilmakers
Een Krabby artikel (PRO)
Malacia verkopen en zonder linksback verder.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
Lijkt mij wel een logische keuze. Senesi kun je 1 op 1 vervangen met den Geert en een LB kan je altijd wrl ergens makkelijk ophalen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Malacia verkopen en zonder linksback verder.
Je leest dan ook geen Krabby voor de unieke inzichtenquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).
ja godverredomme.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Na die analyse van Pieter BLACKED weet ik niet of we hier zo heel blij mee moeten zijn. Maargoed
lachwekkendquote:
Wie wil jij daar neerzetten? Hendrix? Nelson? Marciano? Een jongen van 15?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lachwekkend
slot is niet serieus te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |