Er komen weer interlands aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap die noodzaak nooit zo van oefenwedstrijden in een vol competitieschema, maar men zal er vast voor doorgeleerd hebben.
Ze durven het wel te vragen trouwen, minimaal 12,50.
Dan mogen Linssen en Jahanbakhsh weer eens in de basis startenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap die noodzaak nooit zo van oefenwedstrijden in een vol competitieschema, maar men zal er vast voor doorgeleerd hebben.
Ze durven het wel te vragen trouwen, minimaal 12,50.
Vilhena nog welquote:Op maandag 7 maart 2022 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat Smolov en Vilhena maar komen.
Hendrix mag lekker naar Eindhoven.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor de contractverlenging van Arnesen.
En voor de dickvoormekaarpodcast.
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---080322quote:
Frank Arnesen langer bij Feyenoord
Feyenoord en Frank Arnesen hebben een principeakkoord bereikt over een contractverlenging voor één jaar. Arnesen, die sinds januari 2020 de functie van technisch directeur bij Feyenoord bekleedt, blijft daardoor in elk geval tot medio 2023 in De Kuip.
De 65-jarige Arnesen kan zich geen betere uitkomst bedenken van de gesprekken van de afgelopen weken. ‘Uiteraard is het mooi om langer bij Feyenoord te blijven. Met de technische staf, de scouting en alle overige collega’s binnen de club is sprake van een heel prettige samenwerking, waarbij we stap voor stap verder bouwen aan een solide voetbalfundament. We zijn met iets moois bezig, dat begint voorzichtig zijn vruchten af te werpen en ik wil dat proces heel graag nóg verder brengen dan we nu al zijn.’
Algemeen directeur Dennis te Kloese is eveneens tevreden dat Feyenoord en Arnesen langer met elkaar verder gaan. ‘Frank is al twee jaar hard bezig om een technisch kader neer te zetten en structuren te vereenvoudigen en te verbeteren. We zijn ontzettend tevreden over de voortgang daarvan, maar de belangrijkste stap in het proces moet uiteraard nog komen: Feyenoord moet profijt gaan trekken van deze positieve veranderingen. Die uitdaging gaan we de komende tijd graag aan en gelet op de ontwikkelingen tot nu toe zijn we ervan overtuigd dat Frank de juiste man is om dat proces als technisch eindverantwoordelijke te blijven leiden.’
Ben benieuwd waarom ze voor 1 jaar hebben gekozen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---080322
Die man wil misschien wel met pensioen binnenkortquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ze voor 1 jaar hebben gekozen.
Het is ook wel een beetje bekend dat men wil verkopen deze zomer, dus ik kan me voorstellen als het qua verkopen erg tegenvalt ze het na een jaartje ook wel prima vinden en afscheid willen nemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die man wil misschien wel met pensioen binnenkort
Ik denk eerder precies andersom.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje bekend dat men wil verkopen deze zomer, dus ik kan me voorstellen als het qua verkopen erg tegenvalt ze het na een jaartje ook wel prima vinden en afscheid willen nemen.
Oh mijn god.quote:
WE WORDEN GEK.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---080322
Ik denk juist andersom. Arnesen weet dat de druk om te verkopen er flink op ligt en heeft geen zin om afgefikt te worden als het tegenvalt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje bekend dat men wil verkopen deze zomer, dus ik kan me voorstellen als het qua verkopen erg tegenvalt ze het na een jaartje ook wel prima vinden en afscheid willen nemen.
die staan donderdag ook gewoon in de basisquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mogen Linssen en Jahanbakhsh weer eens in de basis starten
Zou kunnen dat hij op zijn leeftijd geen lange verbintenis meer wil aangaan, maar lijkt me waarschijnlijker dat Feyenoord het eerst nog een jaartje wil zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die man wil misschien wel met pensioen binnenkort
Sinisterra en Kokcu verkopen voor meer dan 10 is nou niet echt een kunst lijkt me, maar goed. Ik ben ook wel benieuwd waarom ze maar voor 1 jaar hebben gekozen. Er zit ook geen eenzijdige optie in of is dat niet gebruikelijk bij een td?quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zou kunnen dat hij op zijn leeftijd geen lange verbintenis meer wil aangaan, maar lijkt me waarschijnlijker dat Feyenoord het eerst nog een jaartje wil zien.
Er is nu 2,5 jaar gebouwd, ze willen nu ook wel de resultaten (geld) daarvoor zien. Ik denk dat als Kokcu en Sinistera beide voor meer dan 10 Mio verkocht worden, er nog weer meer Arnesen jaren gaan volgen.
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Scrummie het volgende:
Het verschil zit ’m in de verschilmakers
Een Krabby artikel (PRO)
Malacia verkopen en zonder linksback verder.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
Lijkt mij wel een logische keuze. Senesi kun je 1 op 1 vervangen met den Geert en een LB kan je altijd wrl ergens makkelijk ophalen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Malacia verkopen en zonder linksback verder.
Je leest dan ook geen Krabby voor de unieke inzichtenquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).
ja godverredomme.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Na die analyse van Pieter BLACKED weet ik niet of we hier zo heel blij mee moeten zijn. Maargoed
lachwekkendquote:
Wie wil jij daar neerzetten? Hendrix? Nelson? Marciano? Een jongen van 15?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lachwekkend
slot is niet serieus te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |