Dat heb ik liever dan in het hele stuk niet voorkomen, zoals die midget.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens zou het wel mooi zijn als de Des toch nog zijn kans pakt en er nog een stuk of 5 maakt de komende maanden. Dan zou die aankoopoptie toch nog gelicht kunnen worden.
Anderzijds zie je dat hij eigenlijk elke wedstrijd, zelfs al scoort hij, toch ook wel enorme kansen mist. Die bal in de diepte dat vond ik ook echt heel erg slecht gedaan.
We hadden dan ook een luxeprobleem op het middenveld gehad en nog steeds een gemankeerde voorhoede. Hoop echt dat Walemark snel z'n waarde gaat bewijzenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners zagen dit al wel aankomen natuurlijk.
Maar dan was Walemark niet gekomen en daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Ja ook ik ben om Caland. 3 maanden niet scoren dat kan echt niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan in het hele stuk niet voorkomen, zoals die midget.
Veerman op de plek van Jahanbaksh had prima gekund, met Pedersen als opkomende back.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hadden dan ook een luxeprobleem op het middenveld gehad en nog steeds een gemankeerde voorhoede. Hoop echt dat Walemark snel z'n waarde gaat bewijzen
Dat sprintje was inderdaad wel heel pijnlijk, hij kwam amper vooruitquote:Op maandag 7 maart 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens zou het wel mooi zijn als de Des toch nog zijn kans pakt en er nog een stuk of 5 maakt de komende maanden. Dan zou die aankoopoptie toch nog gelicht kunnen worden.
Anderzijds zie je dat hij eigenlijk elke wedstrijd, zelfs al scoort hij, toch ook wel enorme kansen mist. Die bal in de diepte dat vond ik ook echt heel erg slecht gedaan.
Ja het is ook geen topspits, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sprintje was inderdaad wel heel pijnlijk, hij kwam amper vooruit
Het seizoen duurt nog wel even hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 09:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind Slot god erg fijn, en de spelers lijken ook beter dan vorig jaar.
Maar weer is Feyenoord kansloos tegen subtop clubs.
Niks veranderd in de stand in vergelijking met vorig jaar.
Man man
Naar mijn idee winnen we dit jaar meer tegen de kleintjes en minder tegen subtopclubs (Utrecht, Vitesse, Groningen, AZ). Vorige jaren was dat juist meer andersom, maar eerlijk gezegd heb ik niet even statistieken klaarliggen die dit onderbouwenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind Slot god erg fijn, en de spelers lijken ook beter dan vorig jaar.
Maar weer is Feyenoord kansloos tegen subtop clubs.
Niks veranderd in de stand in vergelijking met vorig jaar.
Man man
En zelfs dan had Sini ้้n a twee dreigende momenten. Van Linssen en Jahanbakhsh kwam echt helemaal niks. Bij Linssen begon het zelfs op Immers te lijken, hij rende echt als een kip zonder kop achter de bal.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Sini had ook weer zo'n avond dat elke bal van zijn voeten stuiterde. Maar verder wel eens ja. Ali kan je niet echt langer de hand boven het hoofd blijven houden.
Ben bang dat die gewoon weer Linssen opsteltquote:Op maandag 7 maart 2022 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donderdag gaat Dessers spelen, en tegen PEC krijgt Walemark een basisplek, zoveel lijkt mij wel duidelijk eigenlijk.
Klopt, maar dan gebruik je Veerman wel een beetje uit z'n krachtquote:Op maandag 7 maart 2022 09:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Veerman op de plek van Jahanbaksh had prima gekund, met Pedersen als opkomende back.
Feyenoord haalt een 10 en stelt hem op als rechtsbuiten is een leuke rubriekquote:Op maandag 7 maart 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan gebruik je Veerman wel een beetje uit z'n kracht
Die is niet ingeschreven.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vitesse en AZ vliegen er sowieso wel uit
En de Jurk gaat PSV op de pijnbank leggen
Hij is tegen de oorlog, dus die is daar nu natuurlijk persona non grataquote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
Speelt er in Rusland of Oekraine eigenlijk nog een goed spitsje?
#announceSmolov
Die zit dus momenteel ergens in een werkkamp in Siberi๋quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is tegen de oorlog, dus die is daar nu natuurlijk persona non grata
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |