Ein volk ein reich ein Feyenoord staat er bij z'n Twitter account. Man man manquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:01 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ] Feyenoord tuig weer. Ben je dan triest met je bordje.
Deze zijn echt extreem slecht inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:04 schreef bbuddybb het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat we van deze gastjes verliezen, jongons.
Ze kunnen er niets van.
Eens ja. Dit moet echt iets van 1-3 a 1-4 worden. Een tegengoal tegen deze ploeg is al heel klote, maar als je dan even ruim wint ga je toch nog met een redelijk gevoel huiswaarts.quote:
Ja dat was wel buitenspel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat wel buitenspel met die vent daar beneden?
Het was in ieder geval mijn eerste reactie, maar het was toch een stuk minder duidelijk dan ik in eerste instantie dacht.quote:
hij speelt gewoon goed op rechtsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Nelson heb ik altijd het gevoel dat hij een 17-jarige is die voor het eerst mee mag doen met het eerste.
Als 'ie dat snapte zat 'ie niet bij ons.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom speelt Nelson niet 1 man uit en schiet dan op doel?
In plaats daarvan wordt er iedere keer voor de moeilijke optie gekozen waarbij de kans om tot scoren te komen juist wordt verkleind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |