Ein volk ein reich ein Feyenoord staat er bij z'n Twitter account. Man man manquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:01 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ] Feyenoord tuig weer. Ben je dan triest met je bordje.
Deze zijn echt extreem slecht inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:04 schreef bbuddybb het volgende:
Kan toch niet zo zijn dat we van deze gastjes verliezen, jongons.
Ze kunnen er niets van.
Eens ja. Dit moet echt iets van 1-3 a 1-4 worden. Een tegengoal tegen deze ploeg is al heel klote, maar als je dan even ruim wint ga je toch nog met een redelijk gevoel huiswaarts.quote:
Ja dat was wel buitenspel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat wel buitenspel met die vent daar beneden?
Het was in ieder geval mijn eerste reactie, maar het was toch een stuk minder duidelijk dan ik in eerste instantie dacht.quote:
hij speelt gewoon goed op rechtsquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Bij Nelson heb ik altijd het gevoel dat hij een 17-jarige is die voor het eerst mee mag doen met het eerste.
Als 'ie dat snapte zat 'ie niet bij ons.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom speelt Nelson niet 1 man uit en schiet dan op doel?
In plaats daarvan wordt er iedere keer voor de moeilijke optie gekozen waarbij de kans om tot scoren te komen juist wordt verkleind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |