Ik vind het programma eigenlijk niet zo heel erg pittig op Ajax uit na. De rest moet je in principe winnen, maar door de afgelopen wedstrijden heb ik daar wel wat minder vertrouwen inquote:Op zondag 6 maart 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral omdat het programma van Feyenoord een stuk pittiger is. Tegen Ajax en PSV zou je zomaar 5 punten kunnen kwijtraken.
Ongekend wel die Jansen. Ook wel wat geholpen door een uitstekende Karlsson, maar toch.
Die werden vandaag zo’n 80% van de tijd door NEC met 11 man op eigen helft gezet. Daar moet je toch wel boven kunnen eindigen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:06 schreef fetX het volgende:
Pfff. Gaat nog pittig worden AZ achter ons te laten..
Eens. Ik denk wel dat Feyenoord plek 3 er net uit gaat slepen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het programma eigenlijk niet zo heel erg pittig op Ajax uit na. De rest moet je in principe winnen, maar door de afgelopen wedstrijden heb ik daar wel wat minder vertrouwen in
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werden vandaag zo’n 80% van de tijd door NEC met 11 man op eigen helft gezet. Daar moet je toch wel boven kunnen eindigen.
Een zondag na een pot in de balkan op donderdag. Ik zou daar niet al teveel op rekenen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.
Volgende week PEC-uit. Laten we hopen dat dit weer eens een simpele overwinning wordt.
Ze trekken wat meer wedstrijden net aan over de streep inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Ik denk wel dat Feyenoord plek 3 er net uit gaat slepen.
Maar AZ is dit jaar wel een stuk klinischer dan Feyenoord, dat beter voetbal speelt. Maar ze zijn zeer efficiënt en hebben eigenlijk minder materiaal. (Denk ik.)
In deze kleine dip is er geen enkele zekerheid meer.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een zondag na een pot in de balkan op donderdag. Ik zou daar niet al teveel op rekenen eigenlijk
Weet niet of treurig het goede woord is. AZ haalt gewoon uitzonderlijk veel punten voor zo'n matige selectie.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.
Behoudens Midtsjo, Karlsson en Wijndal (hoewel ik Malacia niet minder vind) eigenlijk geen speler die ik graag bij ons zou zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In vergelijking met Feyenoord is de selectie van AZ absoluut niet matig.
Andersom net zo hoor. Afgezien van ons centrale duo/keeper en Kokcu houdt het ook wel op. En dan kan je over het duo nog in discussie gaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Behoudens Midtsjo, Karlsson en Wijndal (hoewel ik Malacia niet minder vind) eigenlijk geen speler die ik graag bij ons zou zien.
Je doet Sini wel echt tekort. Sinisterra is wel beter dan Karlsson joh. En Bijlow, Trauner, Senesi, Pedersen/Geert, Aursnes, Kokcu zijn ook allemaal (een stuk) beter dan wat daar rondloopt.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Andersom net zo hoor. Afgezien van ons centrale duo/keeper en Kokcu houdt het ook wel op. En dan kan je over het duo nog in discussie gaan.
Sini en Karlsson ontlopen elkaar nauwelijks.
Sinisterra kan enkel dromen van Karlsson zijn doelgerichtheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Je doet Sini wel echt tekort. Sinisterra is wel beter dan Karlsson joh. En Bijlow, Trauner, Senesi, Pedersen/Geert, Aursnes, Kokcu zijn ook allemaal (een stuk) beter dan wat daar rondloopt.
Die kan andersom op het gebied van oa techniek/actie, beweeglijkheid en snelheid ook makkelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinisterra kan enkel dromen van Karlsson zijn doelgerichtheid.
Dat ontken ik zeker niet maar doelgerichtheid is nou net een heikel punt en meer dan welkom.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan andersom op het gebied van oa techniek/actie, beweeglijkheid en snelheid ook makkelijk gemaakt worden.
Mwoah, misschien ben ik ouderwets, maar voor een buitenspeler vind ik de punten van @fetX meer een heikel punt dan doelgerichtheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet maar doelgerichtheid is nou net een heikel punt en meer dan welkom.
Dat geldt enkel als je een spits in de punt hebt die iets met je acties aankan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, misschien ben ik ouderwets, maar voor een buitenspeler vind ik de punten van @:fetX meer een heikel punt dan doelgerichtheid.
Behalve als je geen scorende spits hebt. Liverpool heeft ook heel veel belang bij het scorend vermogen van Salah, want ze hebben geen veelscorende centrumspits.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, misschien ben ik ouderwets, maar voor een buitenspeler vind ik de punten van @:fetX meer een heikel punt dan doelgerichtheid.
Dan is ie geschorst klaasquote:Op zondag 6 maart 2022 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Walemark is een speler die gewoon beter kan worden dan berghuis en Anthony
Die komt eigenlijk net op tijd
Donderdag gewoon in de basis laten beginnen
knjbquote:
Dat het in het algemeen ons ontbreekt aan doelgerichtheid is duidelijk, maar dat ligt niet echt Sinisterra maar aan het gebrek aan kwaliteit bij de andere aanvallers natuurlijk. En het is ook niet echt een valide argument in een 1-op-1 vergelijking tussen Karlsson en Sinisterra over wie de betere buitenspeler is imo.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geldt enkel als je een spits in de punt hebt die iets met je acties aankan.
Het is ook net op welk moment je kijkt toch? Bij ons zijn momenteel een aantal van de aanvallers Til, Linssen, Jahanbaksh) uit vorm en bij hen juist in vorm. Als het kwartje bij ons ook opeens weer goed gaat vallen dan is ons team echt wel beter dan AZ. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In vergelijking met Feyenoord is de selectie van AZ absoluut niet matig.
Klopt wel ja. Vind Sinisterra over het algemeen wel een heel stuk completer wat niet wil zeggen dat Karlsson op bepaalde punten niet beter kan zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat het in het algemeen ons ontbreekt aan doelgerichtheid is duidelijk, maar dat ligt niet echt Sinisterra maar aan het gebrek aan kwaliteit bij de andere aanvallers natuurlijk. En het is ook niet echt een valide argument in een 1-op-1 vergelijking tussen Karlsson en Sinisterra over wie de betere buitenspeler is imo.
Nogmaals ik gaf nergens een waardeoordeel over hun totale pakket maar ging in op een post welke speler iets zou kunnen toevoegen (of niet)quote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat het in het algemeen ons ontbreekt aan doelgerichtheid is duidelijk, maar dat ligt niet echt Sinisterra maar aan het gebrek aan kwaliteit bij de andere aanvallers natuurlijk. En het is ook niet echt een valide argument in een 1-op-1 vergelijking tussen Karlsson en Sinisterra over wie de betere buitenspeler is imo.
Aan het eind van de streep kan het dubbeltje dan net onze kant opvallen, al lees ik hier overal dat AZ heel matig is en wat al wel niet meer. Wat volgens mij dus een ongekende bullshit is.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is ook net op welk moment je kijkt toch? Bij ons zijn momenteel een aantal van de aanvallers Til, Linssen, Jahanbaksh) uit vorm en bij hen juist in vorm. Als het kwartje bij ons ook opeens weer goed gaat vallen dan is ons team echt wel beter dan AZ. Daar ben ik van overtuigd.
Ze presteren natuurlijk allerminst matig. Daarom zeg ik ook; die Jansen heeft het goed op de rit daar. Zijn geen koekenbakkers, maar er zijn maar weinig spelers van AZ die nou echt bij ons iets toe zouden voegen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aan het eind van de streep kan het dubbeltje dan net onze kant opvallen, al lees ik hier overal dat AZ heel matig is en wat al wel niet meer. Wat volgens mij dus een ongekende bullshit is.
Echte kenners zagen dit al wel aankomen natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 01:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als ik Veerman zie voetballen bij PSV had ik die trouwens ook wel graag bij ons gezien. Wat past hij zich makkelijk aan, aan het niveau. Jammer dat het in de winterstop niet is gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |