SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 05-03-2022 21:06:19 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
en haar jurkje is te krapquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Okee,eerlijk is eerlijk.Nawel is wel knap.
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Zoals verwacht.
Nah, hoef ik in elk geval een week niet te kijken.
Tot zaterdag!
veel plezier in Engelandquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Zoals verwacht.
Nah, hoef ik in elk geval een week niet te kijken.
Tot zaterdag!
Zal nog wel komenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
stemmen zijn altijd snel geteld, dat verloren geld moet toch ook verteld worden -10K
Toch nog een twist.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
stemmen zijn altijd snel geteld, dat verloren geld moet toch ook verteld worden -10K
hij bespaart je het gezang van de damesquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kristofff met dat gesmak in je oor, gelijk tot de volgende live 'n fluittoon in je rechter oor
Ja, echt hatelijke, hopelijk volgende week eruitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze weet zichzelf wel altijd in het middelpunt te zetten met haar NEE NEE NEE geschreeuw.
wat kun je daar nu weer meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Benny het volgende:
Julio tegen Kristof: "In het spel heb ik zo mijn favorieten. Dat ben jij niet. Maar ik vind je echt een mooi mens"
Bel ons niet, wij bellen jou ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Julio krijgt een gevulde enveloppe van BB mee, bedankt voor bewezen diensten...
WTF was dit dan, en wat gaf ie hem.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Benny het volgende:
Julio tegen Kristof: "In het spel heb ik zo mijn favorieten. Dat ben jij niet. Maar ik vind je echt een mooi mens"
Nooit meer Julio krab gifjes.quote:
quote:
Hij gaf hem iets en vond hem buiten het spel een oprecht mooi mensquote:
tobi weer jaloersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij gaf hem iets en vond hem buiten het spel een oprecht mooi mens![]()
Wel lief en geeft vast in het huis wat gesprekken
ze zit mss wel in de finale, maar dat wil niet zeggen dat ze die ook gaat winnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
Nawel is niet weg te spelen die gaat gewoon naar de finale
die heeft echt veel Marokkaanse mensen achter haar staanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
Nawel is niet weg te spelen die gaat gewoon naar de finale
Nou ja zeg.quote:
Script werkt goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Goh, dit hadden we natuurlijk nooit verwacht dat Nawel mocht blijvenhoe voorspelbaar is het steeds
De underdog wint altijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze zit mss wel in de finale, maar dat wil niet zeggen dat ze die ook gaat winnen.
Gewoon niet meer maken volgend jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Volgend jaar niet meer laten stemmen door de kijker, maar gewoon de bewoners laten beslissen om deze farce te voorkomen dat een sterke fanbase kan bepalen wie er keer op keer kan blijven! Bespottelijk!
Jawel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer maken volgend jaar.
Dit is toch niet meer spannend?quote:
1000 euro in de pot toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
10.000 uit de pot
en die andere getallen
als FEBO overal en alles voor je loopt te manipuleren is dat ook niet moeilijk.quote:
heel mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:09 schreef Benny het volgende:
Ah, Julio's parfum heeft hij achtergelaten voor Kristof
Een goede rollade is strak ingesnoerd.quote:
1000 uit de pot.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
10.000 uit de pot
en die andere getallen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1000 uit de pot.
10.000 zou erbij komen als Nawel weg zou zijn.
Heeft hij niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goede rollade is strak ingesnoerd.
Ja, je verwacht het niet dat hij dat zegt. Hij haat Salar en Kristof.quote:
Hij staat er wel netjes,ik had iets anders vewacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
hij denkt dat nawel of grace gaat winnen![]()
![]()
Hij is een betweter, geen alles weterquote:
Goede tip. Meteen even doorgegeven. Big Brother luistert naar de kijkerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Nu even iedereen naar de livestream sturen en dan even een SL voor het aankondigen van de nieuwe week.
En de kijker met SL's....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:12 schreef Fikkert2 het volgende:
De bewoners worden afgemat volgens G,... waarom geloof ik hier niets van?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan zet die maar ff 'n vuurkorf in de kamer
De aankondiging van het weekthema is volgens mij altijd wel op de stream te zien geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Nu even iedereen naar de livestream sturen en dan even een SL voor het aankondigen van de nieuwe week.
Duurt nog wel dik een uur.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De aankondiging van het weekthema is volgens mij altijd wel op de stream te zien geweest.
boehoeeeequote:
En dan aankomende week ook nog spelletjes die op tijd gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:11 schreef engine het volgende:
Julio geeft geurtje aan Kristof en Tobias wordt afgezeken in de live. Meneer is niet blij![]()
[ afbeelding ]
Booswoest weer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De opmerking van Geraldine naar hem zit hem niet lekker....
en nu moet hij alleen die secret mission uit gaan leggenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
boehoeeee
kris krijg een flesje en ik heb 18 uur met hem opgesloten gezeten
Vergeet de poepzakjes niet.quote:
Salar moet wakker worden en inzien dat het deze week tijd is om je maten te naaien. Dus voor zichzelf Grace en Tobi nomineren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:14 schreef Stargazing het volgende:
Sakar en Kristof moeten deze week echt heel slim gaan nomineren of Kris ligt eruit
Kleur bekennen nu ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Salar moet wakker worden en inzien dat het deze week tijd is om je maten te naaien. Dus voor zichzelf Grace en Tobi nomineren.
Was 18 uur.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
24 uur lang tobi??
overdrijf niet zo
volledig blootgegeven
bla bla
koeievla
Dat kan sowieso niet. En die kwal van een Kristof mag er van mij bij dit lijstje uitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
Nawel-Kristof-Nouchine-Salar
dat mag het van mij worden als laatste 4
alles wat hij mee maakt is groterquote:
Zouden ze zo slim zijn? Geldt dus ook voor de belgen, als dat mag tenminste van BB, moeten zij dus 2 belgen nomineren, boeiend of het je vriend of vriendinnetje is.quote:
Tobias it is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:17 schreef odie22 het volgende:
Tobi , Grace of Salar, 1 van die 3 is volgende week exit, ik zou hem ook wel knijpen denk ik
3 op het bordquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:17 schreef odie22 het volgende:
Tobi , Grace of Salar, 1 van die 3 is volgende week exit, ik zou hem ook wel knijpen denk ik
Nee ze hebben geld gezet op bewoners en krijgen of verliezen die bedragen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1000 uit de pot.
10.000 zou erbij komen als Nawel weg zou zijn.
Heel irritante mensen zijn dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles wat hij mee maakt is groter
mooier
erger
gevoeliger
etc
Zo groot is die actherban helemaal niet hoor. Als je op de socials kijkt en de polls die er over In geweest kende nog geen 3 procent van de kijkers haar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:17 schreef Willewa het volgende:
Vind Nawel wel een leuk persoon geworden maar dat ze zoveel volgers heeft op dat Tiktok en dus bij voorbaat al een enorme achterban heeft, is niet echt fair natuurlijk 😂 Als alles volgens de kijkers gestemd gaat worden tot het eind heeft ze al gewonnen.
Waarom kan dit niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet. En die kwal van een Kristof mag er van mij bij dit lijstje uit
Weet-ie ook eens hoe dat voelt.quote:
Maar voor ze gaat zitten kijkt ze eerst ff rond of er genoeg camara's zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:17 schreef engine het volgende:
Nawel neemt even een momentje voor zichzelfHet doet haar toch best veel dat ze weer mag blijven
quote:
het is geluktquote:
3 belgen en een nederlander dat gaat em niet wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
Nawel-Kristof-Nouchine-Salar
dat mag het van mij worden als laatste 4
Ik denk dat ze ondertussen wel weet dat er camera's hangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar voor ze gaat zitten kijkt ze eerst ff rond of er genoeg camara's zijn
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:20 schreef Silves het volgende:
Grace is ook diep van binnen niet blij dat haar rivaal Nawel is gebleven..die dacht al met 2 benen in de finale te staan zonder iets te doen..
Zou je denken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet-ie ook eens hoe dat voelt.
Nou ja, strikt genomen wist hij dat natuurlijk al.![]()
Ja, klopt, maar dat schreef ik toch ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee ze hebben geld gezet op bewoners en krijgen of verliezen die bedragen.
moesten de volgende bedragen verdelen:
+10K
-1K
-2K
-3K enz
hebben +10.000 op Nawel gezet en -1.000 op Julio als Julio vertrekt, gaat 1000 uit de pot en als Nawel vertrekt komt 10.000 bij
En recht voor de spiegel, tegenover haar bed..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar voor ze gaat zitten kijkt ze eerst ff rond of er genoeg camara's zijn
Uhh haar rivalen voor in de finale week te komen zijn salar en Tobias..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:20 schreef Silves het volgende:
Grace is ook diep van binnen niet blij dat haar rivaal Nawel is gebleven..die dacht al met 2 benen in de finale te staan zonder iets te doen..
Maxima kon het niet beter...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is gelukt
er is een traantje uitgeperst
Had beter niks kunnen zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Geen beyond big brother....heerlijk die rust even
Kijk, nou gaat het ergens op lijken.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:21 schreef engine het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Goede tip. Meteen even doorgegeven. Big Brother luistert naar de kijker
2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale weekquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:21 schreef engine het volgende:
jij vroeg er dus omquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Ik denk dat als zij meer dan 100K volgers op Tiktok heeft zoals ik nu zie, dan zullen een hoop daarvan vast op haar stemmen. Lijkt me 😅 Is nogal een verschil vanaf het begin al met de rest lijkt me.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zo groot is die actherban helemaal niet hoor. Als je op de socials kijkt en de polls die er over In geweest kende nog geen 3 procent van de kijkers haar.
Wat een secrees.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:20 schreef Silves het volgende:
Hoeveel van die volgers zijn "follow voor follow" en reclame bord?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat als zij meer dan 100K volgers op Tiktok heeft zoals ik nu zie, dan zullen een hoop daarvan vast op haar stemmen. Lijkt me 😅 Is nogal een verschil vanaf het begin al met de rest lijkt me.
Nee. Alleen bekendmaking van de pot. Maar dat is inmiddels al bekend bij de bewonersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:23 schreef Sestra666 het volgende:
ik doe even een marioootje:
zeiden ze nog dat er een feestje kwam?
nee marioquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:23 schreef Sestra666 het volgende:
ik doe even een marioootje:
zeiden ze nog dat er een feestje kwam?
Controleer-controleer-controleer je Miekrofoownquote:
Ik denk dat hij het heeft uitgevonden.quote:
ja, sorry ik quote de verkeerde dus he hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dat schreef ik toch ook?
En dan zeggen op het einde van de uitzending:Volg alles zometeen op onze livestreamquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:19 schreef engine het volgende:
Zaterdagavond streamlock avond is weer begonnen
Nee nee, snap ik. Maar denk dat het zeker wel een verschil maakt ten opzichte van de rest. Maar ach boeie 😅quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoeveel van die volgers zijn "follow voor follow" en reclame bord?
En hoeveel kijken er naar BB?
En iemand volgen betekent nog niet dat je daar op stemt he
Succes.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:26 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En dan zeggen op het einde van de uitzending:Volg alles zometeen op onze livestream
Moesten ze niet gewoon ff 4-5 minuten winnen, de streams lopen toch altijd achterquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
het grote raden wat er is gezegd in de SL is begonnen
Ze hebben wel een vliegtuigje gezien dat opvielquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Is ze de hogere activiteit van defensie vliegtuigen, helikopters en straaljagers nog niet opgevallen?
Hij is 24 maart jarigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef humpty het volgende:
Waarom zei Julio bij het afscheid nemen jullie vergeten mij niet he24 maart ?
Volgens mij weten ze al lang dat het eerder is afgelopen
Wat moeten ze vertellen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
De mannen zijn onder de indruk van Geraldine.
Wie gaat het ze vertellen?
nederland is weer mondkapje vrijquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt ze op dat er geen mondkapjes meer worden gedragen.
Nee hoor, het is 26vmaart afgelopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef humpty het volgende:
24 maart is die jarig en bb is op 26 maart finalequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef humpty het volgende:
Dat viel Tobias vorige week ook al op, dat de crew geen mondkapje meer op had.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt ze op dat er geen mondkapjes meer worden gedragen.
dan is hij jarigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef humpty het volgende:
Dankjewel had het inmiddels begrepenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:31 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
24 maart is die jarig en bb is op 26 maart finale
Begrijpelijk, nieuwsgierigheid is altijd goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:31 schreef Sestra666 het volgende:
gelijk weer speculeren wat er gaat gebeuren
ik vond het grappiger dat hij tegen kristof nog ff steekje gaf "je bent absolute niet mijn favoriet" in het spel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef humpty het volgende:
dan kunnen Nawel en Grace mooi naar zijn verjaardagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:31 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
24 maart is die jarig en bb is op 26 maart finale
nee nog niet, krijgen dus zoiezo nog een SLquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Alleen bekendmaking van de pot. Maar dat is inmiddels al bekend bij de bewoners
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Nawel is strijdlustig en voelt zich een lion, zegt ze.
The Lion Queen![]()
![]()
Jij zag wat ik zag.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:36 schreef humpty het volgende:
En de King kijkt toe en denkt het is goed
Ik denk zomaar dat hij denkt dat het niet goed zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:36 schreef humpty het volgende:
En de King kijkt toe en denkt het is goed
In UTO had ik hier een PA voor.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Arme Nawel, nu wordt haar natuurlijk indirect aangewreven dat ze 10k derven.
Is echt waar,heb nog steeds contact met haar zelfs.Superleuk mens.quote:
Twitter krijgt het vast voor elkaar om Kristof daar de schuld van te geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Arme Nawel, nu wordt haar natuurlijk indirect aangewreven dat ze 10k derven.
wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt waar,heb nog steeds contact met haar zelfs.Superleuk mens.
wie ikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt waar,heb nog steeds contact met haar zelfs.Superleuk mens.
Anoniem.quote:
Jij bent anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |