SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 05-03-2022 21:06:19 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
en haar jurkje is te krapquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Okee,eerlijk is eerlijk.Nawel is wel knap.
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Zoals verwacht.
Nah, hoef ik in elk geval een week niet te kijken.
Tot zaterdag!
veel plezier in Engelandquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Zoals verwacht.
Nah, hoef ik in elk geval een week niet te kijken.
Tot zaterdag!
Zal nog wel komenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
stemmen zijn altijd snel geteld, dat verloren geld moet toch ook verteld worden -10K
Toch nog een twist.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
stemmen zijn altijd snel geteld, dat verloren geld moet toch ook verteld worden -10K
hij bespaart je het gezang van de damesquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kristofff met dat gesmak in je oor, gelijk tot de volgende live 'n fluittoon in je rechter oor
Ja, echt hatelijke, hopelijk volgende week eruitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze weet zichzelf wel altijd in het middelpunt te zetten met haar NEE NEE NEE geschreeuw.
wat kun je daar nu weer meequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Benny het volgende:
Julio tegen Kristof: "In het spel heb ik zo mijn favorieten. Dat ben jij niet. Maar ik vind je echt een mooi mens"
Bel ons niet, wij bellen jou ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Julio krijgt een gevulde enveloppe van BB mee, bedankt voor bewezen diensten...
WTF was dit dan, en wat gaf ie hem.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:05 schreef Benny het volgende:
Julio tegen Kristof: "In het spel heb ik zo mijn favorieten. Dat ben jij niet. Maar ik vind je echt een mooi mens"
Nooit meer Julio krab gifjes.quote:
quote:
Hij gaf hem iets en vond hem buiten het spel een oprecht mooi mensquote:
tobi weer jaloersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij gaf hem iets en vond hem buiten het spel een oprecht mooi mens![]()
Wel lief en geeft vast in het huis wat gesprekken
ze zit mss wel in de finale, maar dat wil niet zeggen dat ze die ook gaat winnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
Nawel is niet weg te spelen die gaat gewoon naar de finale
die heeft echt veel Marokkaanse mensen achter haar staanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef Cupfighter het volgende:
Nawel is niet weg te spelen die gaat gewoon naar de finale
Nou ja zeg.quote:
Script werkt goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Goh, dit hadden we natuurlijk nooit verwacht dat Nawel mocht blijvenhoe voorspelbaar is het steeds
De underdog wint altijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze zit mss wel in de finale, maar dat wil niet zeggen dat ze die ook gaat winnen.
Gewoon niet meer maken volgend jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Volgend jaar niet meer laten stemmen door de kijker, maar gewoon de bewoners laten beslissen om deze farce te voorkomen dat een sterke fanbase kan bepalen wie er keer op keer kan blijven! Bespottelijk!
Jawel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer maken volgend jaar.
Dit is toch niet meer spannend?quote:
1000 euro in de pot toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
10.000 uit de pot
en die andere getallen
als FEBO overal en alles voor je loopt te manipuleren is dat ook niet moeilijk.quote:
heel mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:09 schreef Benny het volgende:
Ah, Julio's parfum heeft hij achtergelaten voor Kristof
Een goede rollade is strak ingesnoerd.quote:
1000 uit de pot.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
10.000 uit de pot
en die andere getallen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
1000 uit de pot.
10.000 zou erbij komen als Nawel weg zou zijn.
Heeft hij niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goede rollade is strak ingesnoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |