Game On.quote:Marcel Bosker onzeker voor WK Allround
Door een positieve coronatest is het hoogst onzeker of Marcel Bosker komend weekend van start kan bij het WK Allround in Hamar. De rijder van Team Jumbo-Visma is een van de Nederlanders die van start gaan op het WK, samen met ploeggenoten Beau Snellink en Patrick Roest. "Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm", zegt Bosker, die momenteel nog in Nederland verblijft. De 25-jarige allrounder wilde in Noorwegen op het podium eindigen in het eindklassement.
2 seconden op de 1500 meter lijkt mij wel een hoge schatting van het tijdsverschil.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:42 schreef Max23 het volgende:
0,43 op de 1500m
Daar pakt Takagi nog wel 2 sec erbij.
stel 2,5 * 3,33 = 8,3 sec op de 5km
Ja, dat lijkt me ook wel het uiterste.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
2 seconden op de 1500 meter lijkt mij wel een hoge schatting van het tijdsverschil.
die juichen alleen voor Noorwakijequote:
Nee. Die zullen zich op de tijd van Antwanet richten denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:46 schreef EinarBoe het volgende:
Zouden Wiklund/Lollobrigida nog in de buurt kunnen komen van de tijd van Schouten?
Het vertekende inderdaad wat door Schouten in combinatie met haar slechte 500.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zit dichter op haar OS tijd dan Schouten
Beter dan de laatste 2 rondes!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:57 schreef Felagund het volgende:
Wel weer de fameuze plof in de laatste ronde.
Hoeveel zal zo iemand verdienen? 150.000 ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:21 schreef Remco het volgende:
Echt bizar dat Huizinga weer contractverlenging heeft gekregen het sparringspartener/ligt goed in de groep verhaal kun je echt niet blijven aanvoeren.
Nee joh, veel minderquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel zal zo iemand verdienen? 150.000 ofzo?
Morozov compenseert het verlies door nu stil te gaan staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:26 schreef Starflyer het volgende:
De NOS laat zo maar weer ruim een halve rit niet zien
Ze laten wel iets zien door het scherm aan de tafel in beeld te nemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:26 schreef Starflyer het volgende:
De NOS laat zo maar weer ruim een halve rit niet zien
EK in Hamar in 2006 gemist?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Sinds wanneer hebben die Noren zo'n knullige reputatie als prutsers gekregen?
Lol. Denk modaal salaris.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel zal zo iemand verdienen? 150.000 ofzo?
Vast niet, ik kijk bijna elke toernooi wel, sinds Falko en Rintje maar dat soort dingen vergeet ik altijd.quote:
quote:
Had gedacht dat als Kramer rond het miljoen zit, dat zo'n iemand wel een zesde van Kramer zou pakkenquote:
Misschien heb je wel gelijk, ik weet niet hoe exponentieel het stijgt voor de echt grote kampioenen. Ik weet dat over de hele linie de bedragen wat omlaag zijn gegaan tov het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Had gedacht dat als Kramer rond het miljoen zit, dat zo'n iemand wel een zesde van Kramer zou pakken
Misschien zit ik er ook helemaal naast hoor. In principe hebben ze natuurlijk wel budgetten om hoge salarissen te betalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Had gedacht dat als Kramer rond het miljoen zit, dat zo'n iemand wel een zesde van Kramer zou pakken
Weinig genot aanquote:
Ik kijk sinds Rolf Falk-Larsen, Frits Schalij en Yep Kramer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vast niet, ik kijk bijna elke toernooi wel, sinds Falko en Rintje maar dat soort dingen vergeet ik altijd.
"Falk-Larssen heeft een zadel op ze rug!" (Hamar, WK 1985)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kijk sinds Rolf Falk-Larsen, Frits Schalij en Yep Kramer.
Hein Vergeer ken ik nog wel, maar die lui niet. (Yep dan alleen als vader van...)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hein Vergeer is van net een paar jaar daarna.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hein Vergeer ken ik nog wel, maar die lui niet. (Yep dan alleen als vader van...)
Ik keek nooit sport toen, maar ik vond die blauw witte pakken met ruitjes altijd heel mooi als kind, die zag ik dan wel op foto's voorbij komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hein Vergeer is van net een paar jaar daarna.
Ja, deze:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik keek nooit sport toen, maar ik vond die blauw witte pakken met ruitjes altijd heel mooi als kind, die zag ik dan wel op foto's voorbij komen.
Ja, de frisse Aegon-pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik keek nooit sport toen, maar ik vond die blauw witte pakken met ruitjes altijd heel mooi als kind, die zag ik dan wel op foto's voorbij komen.
Ik sinds Ard en Keessie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een tijdperk dat decennia lang vooral sentimenten en herinneringen opriep dankzij de foute wissel van een andere schaatser: Jan Bols.quote:
Ik woonde in Friesland in 1985 en 1986, we stonden langs de route te kijken, dus ik zal Yep Kramer vast wel gezien hebben, al is het maar in een flits. Oh nee wacht, de wedstrijdrijders waren toen al voorbij, hm of niet? Nu weet ik niet meer of we bij Sneek of Bolsward keken , ik woonde er tusseninquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, de frisse Aegon-pakken.
Yep Kramer bleef nog wel een tijd lang 'in the picture' omdat hij een uiterst goede marathonrijder bleek te zijn.
Hilbert van der Duim was dat ook, maar die lag helaas al snel volledig in puin na een zwaar auto-ongeluk. Einde carrière, helaas.
Voor de oorlog in Oekraïne?quote:
Tsja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roest moet echt een touwtje om zijn middel
Hij heeft er wel het hele jaar voor getraindquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, Bosker weet dus al dat hij matig gaat rijden. Moet je dan nog wel je plek innemen?
Wat zei hij?quote:
Dat het ijs matig was, maar dat toen de dutch lobbyists bij de ijsmeester langs gingen het ijs daarna beter was. Was bedoeld als geintje geloof ik.quote:
Daar was Yep wel bij ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik woonde in Friesland in 1985 en 1986, we stonden langs de route te kijken, dus ik zal Yep Kramer vast wel gezien hebben, al is het maar in een flits. Oh nee wacht, de wedstrijdrijders waren toen al voorbij, hm of niet? Nu weet ik niet meer of we bij Sneek of Bolsward keken , ik woonde er tussenin
Ik mag het wel hopen, anders hebben 'we' de laatste dagen helemaal voor NIX zoveel heisa gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, krijgen we nou ook nog die malle teamsprint hierna?
En gaat Femke schaatsen of denkt zequote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, krijgen we nou ook nog die malle teamsprint hierna?
Die wil te graag schaatsen, dus die doet wel mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En gaat Femke schaatsen of denkt zebondscoach?
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En gaat Femke schaatsen of denkt zebondscoach?
Echt waardeloos gewoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.
Waarom heeft Van Elst eigenlijk een A-status?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.
Datzelfde dacht ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef BasEnAad het volgende:
Irritant dat Roest steeds 'je' zegt als hij 'ik' bedoelt.
Ze zou er een krijgen als ze een WK rijdt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom heeft Van Elst eigenlijk een A-status?
Nou vind ik ook niet per se dat die een A-status waard zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat op zich niet inderdaad maar ja als je warmgemaakt wordt snap ik wel dat het een flinke domper is. Dat is ook totaal niet nodig geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou vind ik ook niet per se dat die een A-status waard zijn.
En die doet niet eens mee.quote:
Vanwege de huidige toestand, heb ik daar niet zoveel problemen mee.quote:
Hij heeft iedereen uitstekend op scherp weten te zetten. De man is een genie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Hoppa, de Nederlandse dames kampioen. De winnende bondscoach heeft altijd gelijk.
Waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Hoppa, de Nederlandse dames kampioen. De winnende bondscoach heeft altijd gelijk.
Teletekstquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
op ISUresults staat nog niks bij mij
Volgend jaar doen we dit onderdeel rechtsom.quote:
Bij DSQ geen uitslag, dus ook geen brons.quote:
Normaal wel bij DSQ inderdaad, maar dat is natuurlijk wel raar met drie ploegen aan de start het brons dan niet uit te delen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij DSQ geen uitslag, dus ook geen brons.
Maar op teletekst hebben ze gewoon een tijd gekregen, en een derde plaats.
Youtube zendt uit waar NOS analyseertquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
op ISUresults staat nog niks bij mij
Je moet je resultaat wel volgens de regels behaald hebben. Anders krijg je gewoon geen resultaat achter je naam.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Normaal wel bij DSQ inderdaad, maar dat is natuurlijk wel raar met drie ploegen aan de start het brons dan niet uit te delen.
Ik dacht dat hij gewoon weer stond te stotteren, ik merkte het verschil niet eens.quote:
De nummer laatst zou nooit een medaille moeten mogen krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Normaal wel bij DSQ inderdaad, maar dat is natuurlijk wel raar met drie ploegen aan de start het brons dan niet uit te delen.
Scheelt wel dat de regels onduidelijk zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je moet je resultaat wel volgens de regels behaald hebben. Anders krijg je gewoon geen resultaat achter je naam.
Maar goed, volgens Teletekst waren de juryleden blijkbaar clement. De Noorsen hebben gewoon een tijd gekregen.
Gelukkig maar voor de Noorsen... en misschien ook wel voor Team NL.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de regels onduidelijk zijn
Mooie spoiler ook met het Noorse volkslied op de achtergrond tijdens het interview van de vrouwen.quote:
In ieder geval niet als mix onderdeelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef EinarBoe het volgende:
Maak dit nou alsjeblieft nooit Olympisch.
https://nos.nl/video/2419(...)ndscoach-worden-bertquote:Op zondag 6 maart 2022 09:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
Heeft iemand een linkje van dat interview met Femke? Krijg hem niet teruggevonden bij uitzending gemist...
Ik zou er niet eens zoveel moeite mee hebben als VDP zou winnen eigenlijk, wel mooi dat ze tegen elkaar rijden.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat wordt een mooi duel tussen Roest en Van der Poel. Het is i.i.g. erg gunstig voor Van der Poel dat hij tegen Roest mag rijden en de laatste binnenbocht heeft. In principe kan hij lekker op de pakjesdrager van Roest zitten en 3 keer achter hem wisselen.
Eigenlijk geldt voor Schouten hetzelfde met Takagi. Ze moet alleen oppassen dat ze de tweede wissel niet verpest, maar waarschijnlijk ligt Takagi dan al ver voor.
Ik ook. Ook omdat ik niet kan wachten op zijn nieuwe boekwerk, die bewegingswetenschapper Orie dan van kaft tot kaft gaat lezen met de stoom uit zijn oren.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens zoveel moeite mee hebben als VDP zou winnen eigenlijk, wel mooi dat ze tegen elkaar rijden.
En bij de dames gun ik het Takagi ontzettend, dus hoop dat ze gaat redden.
Wat een logica weer.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is niet erg want ze doen niet mee voor podium!
Nou daar zullen ze anders over denken
Waarschijnlijk heeft zij hier ook het hele jaar voor getraindquote:
Volgens Urben niemand positief op corona van de 4 uitvallers vandaagquote:Op zondag 6 maart 2022 13:01 schreef wimderon het volgende:
Giovannini
Ulekleiv
Ulekleiv reed gisteren nog een PR op de 5 kilometer, zal dus wel positief zijn. Giovannini reed gisteren al als een dweil.
Hopen dat ze haar eigen race kan blijven rijden en de best mogelijke tijd rijdt.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef wimderon het volgende:
Schouten zal de kruisingen echt in de gaten moeten houden ja, Rintje!
Start buiten en ziet Takagi daarna normaal niet meer van dichtbij.
Ook op mentaal vlak..quote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef Toby56 het volgende:
Zeer juist, prof Rintje.
Twanet zou best nog wat begeleiding kunnen gebruiken om beter zijwaarts af te zetten. Dat zou geen kwaad kunnen.
Dit zijn wel veel open deuren!quote:Op zondag 6 maart 2022 14:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hopen dat ze haar eigen race kan blijven rijden en de best mogelijke tijd rijdt.
Maar de wereldtitel... dat gaat een stevige dobber worden.
Zeker. Maar het blijft lastig om, met zo'n komeet als Takagi, je op je eigen zelverus te blijven concentreren.quote:
Ze moet alles op alles zetten om vanaf nu zo hard mogelijk te schaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hopen dat ze haar eigen race kan blijven rijden en de best mogelijke tijd rijdt.
Maar de wereldtitel... dat gaat een stevige dobber worden.
Jaquote:Op zondag 6 maart 2022 14:20 schreef EinarBoe het volgende:
Gaat Blondin zich weer opblazen in het eerste volle rondje?
Ook nog met ruime bochten.quote:
Nee, gewoon 1500m. De rest rijdt minder meters.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:21 schreef wimderon het volgende:
Conijn heeft volgens mij een 1600 meter gereden met al die ruime bochten.
Dat viel wel mee, toch?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Conijns 3km viel gisteren een beetje tegen.
Het ging precies goed.quote:
Dit was wel wat meer dan een halve meter van de blokken af.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1500m. De rest rijdt minder meters.
Dan is het het ongeveer 403 meter per ronde ipv 400 meter.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was wel wat meer dan een halve meter van de blokken af.
Dat wordt inderdaad best interessant. Schouten is ook niet meer zo goed als in Peking.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haar 3km was wel gewoon goed; benieuwd naar haar 5km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |