Hoeveel zal zo iemand verdienen? 150.000 ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:21 schreef Remco het volgende:
Echt bizar dat Huizinga weer contractverlenging heeft gekregen het sparringspartener/ligt goed in de groep verhaal kun je echt niet blijven aanvoeren.
Nee joh, veel minderquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel zal zo iemand verdienen? 150.000 ofzo?
Morozov compenseert het verlies door nu stil te gaan staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:26 schreef Starflyer het volgende:
De NOS laat zo maar weer ruim een halve rit niet zien
Ze laten wel iets zien door het scherm aan de tafel in beeld te nemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:26 schreef Starflyer het volgende:
De NOS laat zo maar weer ruim een halve rit niet zien
EK in Hamar in 2006 gemist?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Sinds wanneer hebben die Noren zo'n knullige reputatie als prutsers gekregen?
Lol. Denk modaal salaris.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel zal zo iemand verdienen? 150.000 ofzo?
Vast niet, ik kijk bijna elke toernooi wel, sinds Falko en Rintje maar dat soort dingen vergeet ik altijd.quote:
quote:
Had gedacht dat als Kramer rond het miljoen zit, dat zo'n iemand wel een zesde van Kramer zou pakkenquote:
Misschien heb je wel gelijk, ik weet niet hoe exponentieel het stijgt voor de echt grote kampioenen. Ik weet dat over de hele linie de bedragen wat omlaag zijn gegaan tov het hoogtepunt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Had gedacht dat als Kramer rond het miljoen zit, dat zo'n iemand wel een zesde van Kramer zou pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |