Ik mag het wel hopen, anders hebben 'we' de laatste dagen helemaal voor NIX zoveel heisa gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, krijgen we nou ook nog die malle teamsprint hierna?
En gaat Femke schaatsen of denkt zequote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:30 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, krijgen we nou ook nog die malle teamsprint hierna?
Die wil te graag schaatsen, dus die doet wel mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En gaat Femke schaatsen of denkt zebondscoach?
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En gaat Femke schaatsen of denkt zebondscoach?
Echt waardeloos gewoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.
Waarom heeft Van Elst eigenlijk een A-status?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijdt. Maar ja A-status voor Van Elst en Fledderus mooi door plee gespoeld door Coopmans.
Datzelfde dacht ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef BasEnAad het volgende:
Irritant dat Roest steeds 'je' zegt als hij 'ik' bedoelt.
Ze zou er een krijgen als ze een WK rijdt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom heeft Van Elst eigenlijk een A-status?
Nou vind ik ook niet per se dat die een A-status waard zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat op zich niet inderdaad maar ja als je warmgemaakt wordt snap ik wel dat het een flinke domper is. Dat is ook totaal niet nodig geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou vind ik ook niet per se dat die een A-status waard zijn.
En die doet niet eens mee.quote:
Vanwege de huidige toestand, heb ik daar niet zoveel problemen mee.quote:
Hij heeft iedereen uitstekend op scherp weten te zetten. De man is een genie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Hoppa, de Nederlandse dames kampioen. De winnende bondscoach heeft altijd gelijk.
Waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Hoppa, de Nederlandse dames kampioen. De winnende bondscoach heeft altijd gelijk.
Teletekstquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
op ISUresults staat nog niks bij mij
Volgend jaar doen we dit onderdeel rechtsom.quote:
Bij DSQ geen uitslag, dus ook geen brons.quote:
Normaal wel bij DSQ inderdaad, maar dat is natuurlijk wel raar met drie ploegen aan de start het brons dan niet uit te delen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij DSQ geen uitslag, dus ook geen brons.
Maar op teletekst hebben ze gewoon een tijd gekregen, en een derde plaats.
Youtube zendt uit waar NOS analyseertquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
op ISUresults staat nog niks bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |