Wordt die ook op tv uitgezonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zelf wedstrijd.
Nee, dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt die ook op tv uitgezonden?
Don't judge a book by its cover en zo, maar al op basis van de thumbnail denk ik blij te zijn het niet te hoeven zien/horen.quote:
Godbetert SC Schubbekutteveen tegen Fortuna Koog aan de Zaan wordt uitgezonden, maar jouw wedstrijd niet? Sjongejonge.quote:
Wacht maar tot ik met Scooter Hyper Hyper komquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Don't judge a book by its cover en zo, maar al op basis van de thumbnail denk ik blij te zijn het niet te hoeven zien/horen.
Maar dat is voetbal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Godbetert SC Schubbekutteveen tegen Fortuna Koog aan de Zaan wordt uitgezonden, maar jouw wedstrijd niet? Sjongejonge.
Daarom juist, voetbal wordt al genoeg van uitgezonden, veertjestennis niet.quote:
Niet per se!quote:
Wat wil je als alternatief in dit soort gevallen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Laurent Dubreuil positief getest op corona en mag niet meer meedoen met het schaatsen
Wanneer stoppen we hiermee.
Veertjestennis.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom juist, voetbal wordt al genoeg van uitgezonden, veertjestennis niet.
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Laurent Dubreuil positief getest op corona en mag niet meer meedoen met het schaatsen
Wanneer stoppen we hiermee.
Hij ziet eruit als een lid van een motorclubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Jouw vermoeden van Strani moet vanavond tegen deze
[ afbeelding ]
Heb je een vermoeden wie dat is?
Plus dat topsporters vaak wel met meer in de buurt zijn en zo elkaar snel kunnen besmetten. En ook nog vaak de hele wereld over reizen voor hun sport. En vooral die verspreiding wil je zoveel mogelijk voorkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat zeker de andere sporters weinig zin gaan hebben actief samen te werken met iemand die aangetoond geïnfecteerd en zeer waarschijnlijk besmettelijk is (ik zou dat ook niet willen en ik sport niet eens).
Het is een complot!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een lid van een motorclub
Niet meer testenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat wil je als alternatief in dit soort gevallen dan?
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat zeker de andere sporters weinig zin gaan hebben actief samen te werken met iemand die aangetoond geïnfecteerd en zeer waarschijnlijk besmettelijk is (ik zou dat ook niet willen en ik sport niet eens).
Niet meer testen? Dus gewoon maar de kop in het zand stekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet meer testen
[..]
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.
En daarnaast vraag ik me dus oprecht af wanneer ze hiermee gaan stoppen. Corona zal nooit meer helemaal weggaan, maar dat doen virussen als griep en verkoudheid ook niet. Ik snap wel dat ze het nu nog niet doen. Maar volgende maand? Of van de zomer?
En dan doe je als sporter gewoon, als vanouds, alleen niet mee als je je niet fit genoeg voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |