ja dat is zijn enige hoop denkquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij doet zn best om de navo over te halen om mee te gaan vechten.
Maar ondertussen aan de lopende band mieren dat die zelensky toch vooral maar niks is, we toch maar vooral geen wapens moeten geven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen het tweede was een garpje.
Eerste meen ik, komen ze aan een EU land dan moeten we helemaal los en zal ik meedoen.
Oekraïne is reeds vergeven.
Tja bananen zijn ook behoorlijk radioactief en toch eten we er wel veel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Welnee joh, twee weekjes binnen blijven en dan business as usual. YOLO.
het is gewoon gelul dat er alleen jongetjes naar toe worden gestuurd om de boel te testenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een Sjef aantrek die supervised en gaan. Als 50% het niet overleefd is het hopen dat ze dan in elk geval door een dak heen vallen ofzo.
Nee. NATO laat hij erbuiten want het is tegen de belangen van Amerika om zich militair in te mengen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij doet zn best om de navo over te halen om mee te gaan vechten.
Lijkt mij niet. Een tweede Afghanistan met veel ellende als je het mij vraagt. Niet een leger hoe modern ook kan geen land onder controle krijgen als het volk zich zwaar verzet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow maar die gedachte heb ik ook niet hoor, Rusland gaat dit sowieso winnen
maar dat het niet volgens plan gaat lijkt me evident, er vallen teveel doden en de progressie is heel matig
* Tijger_m heeft zijn Brevet Aquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet james bond he dat je het als een rugzakje aantrekt
shit heeft superveel gespjes en dingetjes, dat moet je ff leren aantrekken hoor
Hij blijft de boel maar ophitsen.quote:
Zeg je nou dat Polen,Oostenrijk,België en Nederland maar beter hun best hadden moeten doen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Een tweede Afghanistan met veel ellende als je het mij vraagt. Niet een leger hoe modern ook kan geen land onder controle krijgen als het volk zich zwaar verzet.
Hopen dat die lui voorraden hebben waar ze wat weken mee doorkunnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:37 schreef Fargo het volgende:
Harde knallen in Sumy, wat sindsdien zonder water en elektriciteit zit. Hopelijk herstelt dat snel. Vanmiddag meldde ze al dat de schappen in de winkels leeg liggen. Eten is nauwelijks meer te verkrijgen.
*proest*quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee. NATO laat hij erbuiten want het is tegen de belangen van Amerika om zich militair in te mengen.
Ze willen liefst op afstand alles fixen en daarvoor hebben zij niet alleen Oekraïne maar heel Europa in het vuur gegooid.
De economie van Europa gaat steeds verder achteruit vanwege de oorlog. Europeanen zien straks Amerika als veilige haven om hun geld naar toe te sturen. Inflatie in Amerika gaat omlaag, dollar wordt meer waard. Amerikaans hegemonie weer gered. En wij? Lekker op de blaren zitten!
oeh dat wilde ik ook maar na 1 tandemsprong was ik er he-le-maal klaar meequote:
Heeft dat niet te maken met de verschillende soorten nucleaire afval? Als het afval (wat ik zo snel lees) dat daar ligt een lange halfwaardetijd heeft, duurt het erg lang voordat de radioactieve straling onder een gevaarlijk niveau komt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zouden ze in America al een nationaal park van los Alamos gemaakt hebben
quote:In de weken na de ramp leverde dat voor veel landen een probleem op, zo ook voor Nederland. Ongeveer tweederde van het radioactief cesium dat vrijkwam betrof cesium-137, dat een halveringstijd heeft van 30 jaar. Dichtbij de centrale zijn de gevolgen daarvan dus nog tot op de dag van vandaag merkbaar.
ook wel leren welke koortje je moet gebruiken om je valscherm open te doen .. en ook mits het fout gaat waar je laatste redmiddel zitquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet james bond he dat je het als een rugzakje aantrekt
shit heeft superveel gespjes en dingetjes, dat moet je ff leren aantrekken hoor
kan welquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Een tweede Afghanistan met veel ellende als je het mij vraagt. Niet een leger hoe modern ook kan geen land onder controle krijgen als het volk zich zwaar verzet.
Nee? Ik vond het een fantastische ervaringquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh dat wilde ik ook maar na 1 tandemsprong was ik er he-le-maal klaar mee
echt niet leuk
nee man, voetjes op de grond hoor wmbquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee? Ik vond het een fantastische ervaring
Leg uit...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is het smerige ze zijn niet beter af in de EU.
85% van het Russische leger bestaat uit die onervaren jongens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch dikke onzin,
Het is nu wel duidelijk dat eerst de onervaren jongens er waren om de Oekraïners uit te putten en nu de zware ervaren eenheden het overnemen.
Helemaal geen sprake van dat Russen massaal wegrennen.
lol. Ik dacht; 'Waar ben ik aan begonnen?' bij de eerste sprong.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee? Ik vond het een fantastische ervaring
ja sowieso, het lijkt me ook wel geweldig gaaf maar mijn hoofd wil er niet aanquote:
Waarom dat tijdrekken continu? Maandag duurt nog 3 dagen. Ga verdomme vanavond met elkaar praten op teams.quote:
dat dacht ik voor de eerste sprongquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Ik dacht; 'Waar ben ik aan begonnen?' bij de eerste sprong.
Of juist om het een dekmantel te laten zijn voor buitenlandse special forcesquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Doel van dat hele vreemdelingenlegioen is natuurlijk om kapotgeschoten westerlingen op tiktok te kunnen pleuren, dat moet wel lukken lijkt me.
Hoe staat de wind?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:10 schreef jigggy het volgende:
Zijn ze nu aan het vechten bij een nuclear power plant
Hoezo is dat duidelijk?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch dikke onzin,
Het is nu wel duidelijk dat eerst de onervaren jongens er waren om de Oekraïners uit te putten en nu de zware ervaren eenheden het overnemen.
Helemaal geen sprake van dat Russen massaal wegrennen.
Vraag mij af of Trudeau ook voor 1 overleg naar Europa zou vliegen zomaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom dat tijdrekken continu? Maandag duurt nog 3 dagen. Ga verdomme vanavond met elkaar praten op teams.
Onder andere het Engelse ministerie van defensie geeft elke dag keurig een overzicht.quote:
Dat zie je toch zo?quote:
quote:
omdat ze niet vooruit komenquote:
Ik heb het over de president van Oekraïne. Die probeert de navo er wel degelijk bij te betrekken; alleen dan heeft hij nog iets van een kansquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee. NATO laat hij erbuiten want het is tegen de belangen van Amerika om zich militair in te mengen.
Ze willen liefst op afstand alles fixen en daarvoor hebben zij niet alleen Oekraïne maar heel Europa in het vuur gegooid.
De economie van Europa gaat steeds verder achteruit vanwege de oorlog. Europeanen zien straks Amerika als veilige haven om hun geld naar toe te sturen. Inflatie in Amerika gaat omlaag, dollar wordt meer waard. Amerikaans hegemonie weer gered. En wij? Lekker op de blaren zitten!
Ja, ga hem ook nog vragen stellen... Dat geouwehoer van Lospedrosa daar hebben we alleenmaar last van.quote:
Garrygodquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef polderturk het volgende:
Nieuwe draad van de schaakgrootmeester.
[ twitter ]
Sorry maatquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, ga hem ook nog vragen stellen... Dat geouwehoer van Lospedrosa daar hebben we alleenmaar last van.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
ze zijn alleen kandidaat lid hequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef VacaLoca het volgende:
Moeten we niet beetje oppassen met Oekraïne 100% heilig verklaren? Ik hoop dat Oekraïne dit op een of andere manier wint, maar als we ze dan toelaten tot EU dan wel kritisch blijven. Oekraïne is niet ineens gezuiverd van al hun slechtere opvattingen
Iets korter maar niet veel, Turkije is kandidaat sinds 1999quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn alleen kandidaat lid he
Turkije is dat al 50 jaar ofzo
Ondanks dat ik vind dat jij vaak schijtlollig loopt te doen, moet ik toch wel regelmatig stiekem lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef sp3c het volgende:
het echte zware materiaal komt eraan jongens
ik wilde eigenlijk 100 zeggen maar dat leek me wat forsquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iets korter maar niet veel, Turkije is kandidaat sinds 1999
Kasparov zei over de invasie in Irak: "I cannot criticize any action that led to the destruction of dictatorship", wat suggereert dat voor hem elke prijs aanvaardbaar om een dictator (Putin) te verwijderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |