Hele steden platgooien terwijl de wereld meekijkt is toch ook een vorm van publieke executie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Suuuuperfake news. Publieke executies is iets wat je met de Taliban of Iran associeert, niet met Rusland.
Dat komt natuurlijk niet echt als een verrassing gezien die er al ruim een week mee bezig isquote:
Met sancties raak je ook de normale burger, die helemaal geen oorlog wilt. Ik zie het als 'collateral damage' in elk geval. Vervelend, en zodra Putin terug trekt moet het ook direct stoppen, maar voor nu vind ik het prima. En heeft ook gewoon een doel; bevolking raken zodat men meer in opstand komt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had me als NAVO/EU zijnde voornamelijk gericht op motivering van onderhandeling, humanitaire acties en de financiele sancties. Maar ik zou Russische sporters niet opeens weigeren voor toernooien, of dat soort zaken. Putin slaapt er niet minder om, maar je raakt de normale burger wel. Denk dat we ons goed moeten blijven realiseren dat de meerderheid van de normale bevolking helemaal geen oorlog wilt; die moeten we niet gaan straffen vind ik.
Wellicht staat hun betere en nieuwere materiaal in de buurt van Moskou en durven ze het daar niet weg te halen voor het geval de VS iets probeert. Zelfde geldt voor de betere mankrachten... ik denk niet dat Putin Moskou wil laten beschermen door 18-jarige broekies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen maar oude troep om in te zetten
Hoe is dit nieuws, dat is toch al sinds dag 1 duidelijk?quote:
Die gaat niet meer he.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al nieuws van Wendy van Dijk uit het front?
Ja, maar als het vanaf een bron dichtbij Macron komt is het toch wat 'officiëler'.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe is dit nieuws, dat is toch al sinds dag 1 duidelijk?
Ze is alweer terug, er was geen sos.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Straks zijn die complotverhalen over een zieke Putin (in zijn laatste levensfase) die zich nog even wil bewijzen, gewoon waar..quote:
Nee, deze stond eerlijk gezegd al klaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef Perrin het volgende:
TS heeft op het verkeerde knopje gedrukt? Dit topic kan wel dicht.
Bijzonder, deze berichtenwisseling met exact dezelfde woorden was eerder nog te zien op een behoorlijk kapotte telefoon.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
een vertaald bericht tussen een (naar waarschijnlijkheid overleden) russische soldaat en zijn moeder:
[ afbeelding ]
Ze gaat als Ushi.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Damn!quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Daarna zegt de analyst dat hij zijn oude baan als kerstman in het winkelcentrum weer opneemt.![]()
![]()
zou best wel eens kunnen wij (FOK) lopen hier vaak voor op het nieuws , veel dingen die hier besproken worden .. zijn later uit gekomen of uit gevoerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Straks zijn die complotverhalen over een zieke Putin (in zijn laatste levensfase) die zich nog even wil bewijzen, gewoon waar..
Dan maar naar Poetin als Ushiquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is alweer terug, er was geen sos.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Daarna zegt de analyst dat hij zijn oude baan als kerstman in het winkelcentrum weer opneemt.![]()
![]()
Er zijn nieuwe cokelijnen opgezetquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het is donderdag, niet maandag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Was bij jullie trouwens het luchalarm afgegaan om 12 uur? Hier niet.
Of ze houden dat apart voor de Baltische staten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wellicht staat hun betere en nieuwere materiaal in de buurt van Moskou en durven ze het daar niet weg te halen voor het geval de VS iets probeert.
Ik geef ze groot gelijk! jij post alleen maar Erdogan propagandaquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef Werkperd het volgende:
Wow, gelijk een afbeelding verwijderd.
Easy aan mods.
is op de eerste maandag hequote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
De eerste maandag van de maand moet nog komen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Hoe is je mening over drones in een conventionele oorlog eigenlijk nu, gezien alle beelden van de Bayraktars de laatste paar dagen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef Werkperd het volgende:
Wow, gelijk een afbeelding verwijderd.
Easy aan mods.
Dan op het eind laat Ushi een foto van Wendy zien en snapt Putin er nog steeds geen ene zak van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan maar naar Poetin als Ushi
Dat is maandag pas.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
pAs de 7de Maart ... Mits de russen niet gek gaan doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Zelfs dat gebeurt niet, beide Hermitages blijven open, ze zijn alleen niet meer met elkaar verbonden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef Vis1980 het volgende:
Als je de hermitage sluit, hoe raak je de normale burgers dan, werd er gevraagd, maar wie eet er nu nog normale burgers?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dan op het eind laat Ushi een foto van Wendy zien en snapt Putin er nog steeds geen ene zak van.
De directeur van het Hermitage in Rusland is heel onschuldig hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, we moeten iedereen straffen voor een oorlog die enkel voort komt uit Putin en zijn vriendjes. Hoe meer onschuldige Russen er geraakt worden hoe beter.
Jeeez....sommige drones hebben 5 meter gras nodig om op te stijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:39 schreef Werkperd het volgende:
@:Perrin
Ben nog steeds van mening dat drones niets voorstellen bij een conventionele oorlog, tenzij je het luchtruim domineert. Het is maar dat Rusland zijn luchtmacht niet inzet en elke mogelijke locatie waaruit drones kunnen opstijgen bombardeert.
In Soviet Russia, the aggressor is the victim.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:39 schreef Starhopper het volgende:
De directeur van het Hermitage in Rusland is heel onschuldig hoor
Ja ik snap welke drones jij bedoelt. Die ene apparaten die je bij de speelgoedwinkels kunt halen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jeeez....sommige drones hebben 5 meter gras nodig om op te stijgen.
https://www.theguardian.c(...)ees-russian-invasionquote:French President Emmanuel Macron told Russia’s Vladimir Putin he was making a “major mistake” in Ukraine, that he was deluding himself about the government in Kyiv and that the war would cost Russia dearly over the long term, a French official said.
In the phone call initiated by Putin on Thursday, the Russian leader reiterated his determination to obtain the neutralisation and disarmament of Ukraine, whether diplomatically or by arms, the official told Reuters.
“There was nothing in what President Putin said that could reassure us,” the French presidential adviser said, adding that Putin had reiterated his “narrative” that he was seeking the “de-nazification of Ukraine”.
“’You are lying to yourself’,” Macron told Putin, the official said. “’It will cost your country dearly, your country will end up isolated, weakened and under sanctions for a very long time’.”
Zet een killer drone op Poetin!quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jeeez....sommige drones hebben 5 meter gras nodig om op te stijgen.
Enige positieve wat ik eruit haal is dat Putin dit telefoontje initieerde. Maar goed, dat kan ook zijn om nog even te blaffen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ees-russian-invasion
Nee bedoel een onderzoek door de Westerse landen. Als een aanslag op eigen bevolking wordt gepleegd als uitlokking dan lijkt me dat dat toch wel relevant om te onderzoekenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is helemaal niet relevant voor Poetin, hij bepaald wat Russen zien en horen en dit is zou puur voor binnenlands gebruik zijn. Onderzoek? Wees serieus, als er een onderzoek komt vanuit Poetin dan weet je nu al de uitslag, als er een ander onderzoek komt is Poetin allang weg.
Krijgen we straks ook nog Skynet er bovenopquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zet een killer drone op Poetin!
?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef speknek het volgende:
Hét gezicht van deze oorlog
[ afbeelding ]
Dat klinkt niet echt positief.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is maandag pas, dat is ook gelijk wanneer de Russen, Nederland gaan bombarderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Straks gaat Poetin nog een bunker in en is de vergelijking compleet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
oproepen tot het vermoorden van personen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zet een killer drone op Poetin!
Duidelijke taal van beide kanten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
(Kleine) opening?quote:In the phone call initiated by Putin on Thursday, the Russian leader reiterated his determination to obtain the neutralisation and disarmament of Ukraine, whether diplomatically or by arms, the official told Reuters.
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste. De eerste die ik tot nu toe gehoord heb sinds de invasie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
![]()
Het komt wel heel erg dichtbij nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef speknek het volgende:
Hét gezicht van deze oorlog
[ afbeelding ]
Mwa, al die overlegjes zijn puur voor de buhne denk ik. Putin's weg is ingeslagen, daar ga je niet zomaar ineens weer op terugkomen lijkt me.quote:
Ik zie ook ineens marineschepen in Den Helder.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste. De eerste die ik tot nu toe gehoord heb sinds de invasie.
mmmmm hoop het niet maar ik zit wel met een mooi uitzicht hier mocht het gebeuren ..... kan behoorlijk ver kijken zelf tot aan rotterdam en delftquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is maandag pas, dat is ook gelijk wanneer de Russen, Nederland gaan bombarderen.
Als het een Russische straaljager was wel ja (en dat valt niet uit te sluiten)quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het komt wel heel erg dichtbij nu
Des te meer Oekraine zich verzet, des te meer het Rusland gaat kosten en des te wankeler Poetin's positie wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef Werkperd het volgende:
Putin zegt des te meer Oekraïne zich verzet, des te meer onze eisen zullen worden.
Ik woon in Rotterdam, maar het was mij niet opgevallen, maar ja de havens helpen mee volgens mij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste. De eerste die ik tot nu toe gehoord heb sinds de invasie.
Klinkt als iemand met wie je prima kan onderhandelen over vrede.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef Werkperd het volgende:
Putin zegt des te meer Oekraïne zich verzet, des te meer onze eisen zullen worden.
Die kwamen hier net aan de andere kant van het Hollands Diep ook over gevlogen, van de week ook al maar toen was het een oefeningquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
'Des te mee gepeste kinderen zich verzetten, hoe meer we gaan pesten'quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef Werkperd het volgende:
Grote kans dat je dan (tijdelijk) blind raakt dus ik zou niet te lang kijken lolquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmmmm hoop het niet maar ik zit wel met een mooi uitzicht hier mocht het gebeuren ..... kan behoorlijk ver kijken zelf tot aan rotterdam en delft
Door een CD'tje heen kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan (tijdelijk) blind raakt dus ik zou niet te lang kijken lol
Schatje, hoe meer je je verzet, hoe pijnlijker deze verkrachting wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Des te mee gepeste kinderen zich verzetten, hoe meer we gaan pesten'
Tenzij je de pestkop KO slaat. Al is een paar raketten op het kremlin schieten niet heel verstandig gok ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Des te mee gepeste kinderen zich verzetten, hoe meer we gaan pesten'
Wie heeft er nog zo'n antieke cd? Werkt een mp3tje ook?quote:
Dat is de eerste maandag van de maand trien. Wordt dus getest op 7 maart om 12.00.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
heb nog ergens een eclipsbril bril liggenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan (tijdelijk) blind raakt dus ik zou niet te lang kijken lol
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:48 schreef Perrin het volgende:
Schatje, hoe meer je je verzet, hoe pijnlijker deze verkrachting wordt.
Maandag was het nog februari, dus nee, hier ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Ik denk sowieso dat er een paar van schrik de kruipruimte induiken komende maandag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eigenlijk hadden we niet moeten zeggen wanneer het luchtalarm afgaat. Dan schrikt @:roos94 zich helemaal kapot lol
Er staat in feite 'of je geeft heel je land zonder mokken nu direct aan ons of we gaan het met geweld proberen te pakken'quote:
ja en dan straks voor de krijgsraad komen waarom je je landgenoten niet heb gewaarschuwd heb voor de testen van het alarm op 7 maartquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eigenlijk hadden we niet moeten zeggen wanneer het luchtalarm afgaat. Dan schrikt @:roos94 zich helemaal kapot lol
Het is jammer dat het alarm maar 2x per jaar naar telefoons wordt uitgezonden, die dingen maken een tering geluid lolquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat er een paar van schrik de kruipruimte induiken komende maandag.
Zullen vast hele gemotiveerde soldaten zijn als ze er moeten vechten omdat ze tegen de oorlog protesteerdenquote:
Wel zielig voor alle Oekrainse vluchtelingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is best veel hangjeugd wat altijd lijkt te willen vechten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:52 schreef Rambolin het volgende:
Oekraïne zoekt alleen buitenlanders met militaire ervaring
De Oekraïense ambassade in Nederland vraagt mensen zich alleen aan te melden voor deelname aan de strijd tegen de Russen als ze militaire ervaring hebben. "Je moet klaar zijn om te vechten", zegt een medewerker voor de deur van de ambassade in Den Haag. Daar melden zich veel mensen aan die willen helpen in Oekraïne. Eerder deze week werd bekend dat ruim tweehonderd vrijwilligers zich hadden aangemeld.
Nu.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |