Weet zo'n knullie die trots zijn orders volgt en zijn vuurwerk afsteekt veel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef polderturk het volgende:
Wat een ENORME faal zeg.
Totale voor schutheid.
[ twitter ]
Ik stelde het gisteren ergens al voor, maar de meeste lopen nog niet warm.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
2 dagen voor een nucleaire inslag al ja?
* Tijger_m gaat heel snel bierdoppen inslaan om al die mooie meisjes mee te kunnen betalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je lichaam wordt dan het beste betaalmiddel, aangezien geld niets meer waard is. In ruil voor eten en een beetje warme temperatuur.
En oud.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet racistisch. "witte oude mannen" is een beetje een hippe term tegenwoordig voor machthebbers of mensen in het pluche. Ben zelf ook blank/wit
Rekan daar maar op, ja. West-Duitsland zal die niet gekocht hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef freako het volgende:
[..]
Die Strela-raketten, zouden die nog uit de DDR-voorraden komen?
Over welke deskundigen heb jij het?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aantallen kloppen niet. Rusland heeft vermoedelijk 3000 manschappen verloren volgens deskundigen.
Nog steeds ontzettend veel overigens.
Dan kun je beter met een collectepot langs FOK!kers gaan na 22:00.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m gaat heel snel bierdoppen inslaan om al die mooie meisjes mee te kunnen betalen.
En hoeveel Oekraners?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:11 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Over welke deskundigen heb jij het?
[ twitter ]
Deze heb je net een minuut geleden al geplaatst.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:10 schreef polderturk het volgende:
Als deze jongen civiele doelen heeft gebombardeerd, dan is hij dus een oorlogsmisdadiger.
[ twitter ]
Is beetje in strijd met de Geneefse conventie. Is absoluut iets dat de Russen ook gedaan zouden hebben, maar niet iets om te verspreiden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef polderturk het volgende:
Wat een ENORME faal zeg.
Totale voor schutheid.
[ twitter ]
Ja natuurlijk maakt dat uit, dat geeft ook Oekrane om de wapens die ze krijgen van andere te distribueren door het land. Hoe langer die colonne stil staat, hoe beter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar maakt het ze uit of ze morgen of volgende week aankomen om Kyiv te belegeren? Zolang die colonne progressie maakt (ook als is dat weinig) en niet gebombardeerd wordt is er weinig aan de hand voor de Russen volgens mij.
Gisteren bij Nieuwsuur geloof ik, en Bellingcat, zeiden beiden dat genoemde getallen niet kloppen of berhaupt geloofwaardig zijn. Bellingcat spreekt van 3000 doden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:11 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Over welke deskundigen heb jij het?
[ twitter ]
En wat is de bron daarvoor dan? En waarom is die schatting betrouwbaarder dan bovenstaande?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gisteren bij Nieuwsuur geloof ik, en Bellingcat, zeiden beiden dat genoemde getallen niet kloppen of berhaupt geloofwaardig zijn. Bellingcat spreekt van 3000 doden.
Dat die Ollengren na het amateuristische gestuntel met dat briefje nu nog steeds een dergelijke functie mag bekleden. Bizarquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasja is wel anti Poetin
[ afbeelding ]
Geloof ik niets van, daar zal jij het op je sterfbed nog over hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat klopt. Je zult me hier niet meer horen over dat koophuis zodra de bommen vallen.
Hij krijgt eten, een dak en een bed. Ik zou het gefilmd worden op de koop toe nemen hoor. Beter dan gefolterd of gexecuteerd worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Is beetje in strijd met de Geneefse conventie. Is absoluut iets dat de Russen ook gedaan zouden hebben, maar niet iets om te verspreiden.
Onafhankelijke bronnen. Bellingcat zoekt bovendien alles zeer goed uit. Zij zijn ook degenen die de daders van de MH17 ramp hebben weten te achterhalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En wat is de bron daarvoor dan? En waarom is die schatting betrouwbaarder dan bovenstaande?
Wat, je kunt toch zelf dingen opzoeken? Bronnen verzamelen, vergelijken, er is vast wel ergens een intel-figuur die er wat over heeft losgelaten. Het is toch niet volkomen ondenkbaar dat je zelf iets uitzoekt als je het wil weten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aha. Fijn hoor die Westerse propaganda.
Jaa die zijn er altijd als de kippen bij om ergens vandaan te vluchten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:19 schreef BMW1993 het volgende:
maar ik zie ook echt een hoop mannen met een Arabisch uiterlijk er tussen staan..
Dus de bronnen die je niet kent van Bellingcat zijn de 'betrouwbare bronnen' maar dit cijfer van 6000 - dat ik overigens ook al in een ander, helemaal niet pro-Oekraens verhaal bevestigd ben tegen gekomen - en dat rechtstreeks komt van inlichtingendiensten en briefings, die geloof je niet. Ja, dat is dan wel helemaal je eigen schuld hoor. Je komt niet met een betrouwbaarder alternatief, je wil gewoon iets niet geloven en zoekt naar een partij die iets anders zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onafhankelijke bronnen. Bellingcat zoekt bovendien alles zeer goed uit. Zij zijn ook degenen die de daders van de MH17 ramp hebben weten te achterhalen.
Bronnen die jij aanhaalt zouden heel goed propaganda in het voordeel van Oekrane kunnen zijn. Er komt veel fakenews van beide kanten momenteel.
Een beetje als de brandweerman die zelf de brand heeft aangestoken....quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Mensen, kijk ook op de onafhankelijke media, Poetin wordt gedemoniseerd omdat hij een einde wil maken aan de oorlog in de Oecraine die er al 8 jaar is, omdat de EU zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Hij zegt dus nu: Genoeg = Genoeg, zoals ook wij het volk dat ook hebben laten zien aan dit kabinet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Mensen, kijk ook op de onafhankelijke media, Poetin wordt gedemoniseerd omdat hij een einde wil maken aan de oorlog in de Oecraine die er al 8 jaar is, omdat de EU zich niet aan de afspraken heeft gehouden. Hij zegt dus nu: Genoeg = Genoeg, zoals ook wij het volk dat ook hebben laten zien aan dit kabinet.
Je moet die Wit Russen niet op ideen brengen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:19 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zag net een video van een bus bij de Poolse grens, die vluchtelingen vervoerd, maar ik zie ook echt een hoop mannen met een Arabisch uiterlijk er tussen staan..
Nu weet ik wel dat er wat internationale studenten zullen zijn, maar ik vrees dat een hoop migranten nu via Wit Rusland Oekrane binnenkomen, om vervolgens daar de grens met Polen over te steken..
Die informatie krijg je niet los en dat weet je bestquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat, je kunt toch zelf dingen opzoeken? Bronnen verzamelen, vergelijken, er is vast wel ergens een intel-figuur die er wat over heeft losgelaten. Het is toch niet volkomen ondenkbaar dat je zelf iets uitzoekt als je het wil weten?
En wie is die strijd 8 jaar geleden begonnen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Geef eens een linkie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Voor een niet gemotiveerd leger, boeken ze her en der nog best wel wat voortgang eigenlijk.quote:
Dat er nog geen wikipediapagina is over de Grootsche Nederlandse revolutie van 2021-22, toont maar weer hoe mainstream-media dit geheim proberen te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Ah, ok.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Waarom waren er ook alweer 2 regio's in oekraine waar gevochten werd.. oh ja, dat was nadat de krim overgenomen was en rusland op een wat minder militaire manier een landbrug tussen crimea en rusland wenste, en omdat er wat etnische russen in het oosten zaten die wel oren hadden naar een opstand met russische ondersteuning. dat liep echter iets anders dan verwachtquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Het is vooral dat de Russen willen doen alsof het geen oorlog is en de Oekraners niet zelf gaan vertellen hoeveel verliezen ze geleden hebben. Maar over Oekraense verliezen zijn ook wel cijfers te vinden hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Die informatie krijg je niet los en dat weet je best.
Bellingcat is anders behoorlijk betrouwbaar, en de deskundige aan de tafel bij Nieuwsuur heb ik ook wat hoger zitten als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dus de bronnen die je niet kent van Bellingcat zijn de 'betrouwbare bronnen' maar dit cijfer van 6000 - dat ik overigens ook al in een ander, helemaal niet pro-Oekraens verhaal bevestigd ben tegen gekomen - en dat rechtstreeks komt van inlichtingendiensten en briefings, die geloof je niet. Ja, dat is dan wel helemaal je eigen schuld hoor. Je komt niet met een betrouwbaarder alternatief, je wil gewoon iets niet geloven en zoekt naar een partij die iets anders zegt.
Er is geen oorlog in Oecrainequote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Poetin wordt gedemoniseerd omdat hij een einde wil maken aan de oorlog in de Oecraine die er al 8 jaar is
спасибо, товарищ!quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Hou zee!quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
Ik zou zeker niet willen pretenderen dat de media hier altijd even objectief is, maar deze situatie lijkt toch vrij duidelijk. En een einde maken aan een oorlog doe je natuurlijk niet door een land binnen te bombarderen van west naar oost en zuid naar noord en het vervolgens binnen te vallenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:23 schreef Strijder_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |