Juist. Alleen is dat Ceaușescu scenario nu nog niet bepaald realistisch.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als de mensen die het moeten uitvoeren het niet meer doen dan is het klaar. Dan zijn Putin en zijn groep ultra-loyalisten niets meer dan een stelletje witte oude mannen die schreeuwen en orders roepen die niet worden uitgevoerd.
Prijs je gelukkig, de zorgen over werk en wonen gaan dan helemaal wegquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
We gaan er allemaal aan. Ik zie gewoonweg niet meer in hoe dit nog goed gaat komen.
De boel escaleert steeds maar meer en meer....
EU heeft een mutual defense clausule. Maar niet al die landen zijn EU natuurlijk... helaasquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Noorwegen, Finland, IJsland en Denemarken hebben al een soort van verdrag, maar als ik het goed begrijp zitten daar geen verplichtingen aan. Ze oefenen vooral samen en delen informatie, maar volgens mij zit er geen "artikel 5" in hun verdrag (NORDEFCO)
Waarom maak je het racistisch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als de mensen die het moeten uitvoeren het niet meer doen dan is het klaar. Dan zijn Putin en zijn groep ultra-loyalisten niets meer dan een stelletje witte oude mannen die schreeuwen en orders roepen die niet worden uitgevoerd.
Om over de gasprijs maar niet te pratenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:01 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig, de zorgen over werk en wonen gaan dan helemaal weg
Dat klopt. Je zult me hier niet meer horen over dat koophuis zodra de bommen vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:01 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig, de zorgen over werk en wonen gaan dan helemaal weg
quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:00 schreef descon het volgende:
[..]
Ik zou gaan zuipen, drugs en hoeren bestellen.
Of gewoon geen nieuws meer kijken.
Kasja is wel anti Poetinquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kajsa en geheimpjes zijn dan ook niet zo'n goede combinatie.
Wel iets voor Baudet om mee aan te komen in het volgende tweedekamer debat.quote:
Als de wereld vergaat, waarom zouden hoeren zich dan nog laten bestellen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:00 schreef descon het volgende:
[..]
Nog niet maar het kan snel gaan. Laten we het hopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Juist. Alleen is dat Ceaușescu scenario nu nog niet bepaald realistisch.
Kunnen ze mooi terug schietenquote:
Hoe kleiner de groep die echt invloed heeft, hoe groter de kans dat zo'n scenario plaatsvindt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Noorwegen en IJsland wel NAVO, toch? En Zweden en Finland EU-lid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:01 schreef laforest het volgende:
[..]
EU heeft een mutual defense clausule. Maar niet al die landen zijn EU natuurlijk... helaas
Ik bedoel het niet racistisch. "witte oude mannen" is een beetje een hippe term tegenwoordig voor machthebbers of mensen in het pluche. Ben zelf ook blank/witquote:
Geen Russische hoeren eh?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:00 schreef descon het volgende:
[..]
Je lichaam wordt dan het beste betaalmiddel, aangezien geld niets meer waard is. In ruil voor eten en een beetje warme temperatuur.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat, waarom zouden hoeren zich dan nog laten bestellen?
Dat is heel wat centjes.quote:
Die Strela-raketten, zouden die nog uit de DDR-voorraden komen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:56 schreef capricia het volgende:
Nog even en de Oekraïnse defensie kan zelf een no-fly-zone instellen:
[ twitter ]
[ twitter ]
2 dagen voor een nucleaire inslag al ja?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je lichaam wordt dan het beste betaalmiddel, aangezien geld niets meer waard is. In ruil voor eten en een beetje warme temperatuur.
Die is veel minder strikt dan die van de NAVO.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:01 schreef laforest het volgende:
[..]
EU heeft een mutual defense clausule. Maar niet al die landen zijn EU natuurlijk... helaas
Aantallen kloppen niet. Rusland heeft vermoedelijk 3000 manschappen verloren volgens deskundigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |