Snel je bunker in!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
We gaan er allemaal aan. Ik zie gewoonweg niet meer in hoe dit nog goed gaat komen.
De boel escaleert steeds maar meer en meer....
Amper. Kosten van die oorlog, inschattingen variëren van enkele tot aan 20 miljard per dag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ze dat doen, kunnen ze oorlog in no-time niet meer betalen.
Maar als dat is wat je denkt, kunnen 'we' toch nog het beste vroeg ingrijpen ipv laat?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Op zich wel een goeie vraag. Ik heb liever dat ze ze nooit gebruiken, maar ooit moet je als NAVO zijnde in actie komen ja. Mja, ik ben echt bang dat Putin dan vanzelf op de denkbeeldige knop drukt. Maakt hem dan ook niks meer uit dat Rusland er zelf ook aan gaat; een wereld zonder groot Rusland met hem aan het roer is toch geen wereld waar hij deel van wil uitmaken.
Komt een beetje neer op: we gaan de oorlog aan als NAVO zijnde...met hoogstwaarschijnlijk nukes (en einde van de huidige wereld dus), of we laten ze doorstoten...zo ver als ze willen. Wat we ook niet willen.
Op de korte termijn kunnen ze ons daar keihard mee raken ja. Op de lange termijn snijden ze zichzelf daar veel harder mee in de vingers.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:35 schreef BMW1993 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat de Russen nog niet de gaskraan hebben dicht gedraaid naar de EU na al die sancties..
Ze kunnen ons daarmee heel behoorlijk straffen, gasprijzen zullen niet meer te betalen zijn, en onze economie draait op gas (alle fabrieken, kassen e.d)
Wat dat betreft zijn ze naar ons toe redelijk mild.
Geloof niet dat het bijzonder accuraat is, maar mocht het enige vorm van waarheid hebben is het niet gek dat de NATO bestaat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat een vreselijk rijtje en ook wel veel landen die niet (100%) anti Rusland/Poetin zijn
Ging dat maar zo makkelijk. Zelfs al zouden die generaals dat willen, Putin heeft zichzelf waarschijnlijk zeer zeer goed beschermd met een groep ultra-loyalisten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan gaat putin uit rijden, naar het bos, met wat Generaals, en komen alleen de Generaals terug van het ritje.
20 miljard per dag is natuurlijk veel te veel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Amper. Kosten van die oorlog, inschattingen variëren van enkele tot aan 20 miljard per dag.
Gas opbrengsten: 1,5 miljard per dag.
Sting vroeg zich in de jaren 80 af of de russen ook van kinderen hielden. Ik denk het wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ging dat maar zo makkelijk. Zelfs al zouden die generaals dat willen, Putin heeft zichzelf waarschijnlijk zeer zeer goed beschermd met een groep ultra-loyalisten.
Nou besteed de komende dagen nog even aan leuke en/of nuttige dingen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
We gaan er allemaal aan. Ik zie gewoonweg niet meer in hoe dit nog goed gaat komen.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
Tijdens de 80-jarige oorlog verkochten de Geuzen wapens aan de Spanjaarden om zo de oorlog te financieren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is logisch ze hebben hun olie en gas industrie nodig om de oorlog te betalen. En daar gaan nu een einde aan komen.
Hm, nou, dan moet ik snel Cyberpunk2077 uitspelen dus. Damn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nou besteed de komende dagen nog even aan leuke en/of nuttige dingen zou ik zeggen.
Hij gaat wel uit van idiote scenario's zoals een atoombom op Berlijn en dat Poetin daarmee denkt weg te komenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik ben al 5 jaar lid van dat kanaal. De presentator is een ex-militair. Ze hebben heel veel van dit soort scenarios. Ook een waar China Taiwan binnenvalt en WW3 begint door een interventie van de VS. Dat kan ook zomaar gebeuren de komende jaren.
Opzich lijkt Rusland inmiddels wel wat meer aan te sturen op een diplomatieke oplossing heb ik het idee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
Zou kunnen, geen idee. Was volgens mij David Frum die met dat cijfer kwamquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
20 miljard per dag is natuurlijk veel te veel.
Vladimir kon al dagen niet goed slapen, zo spannend was het, die dropping in het bos.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan gaat putin uit rijden, naar het bos, met wat Generaals, en komen alleen de Generaals terug van het ritje.
Als de mensen die het moeten uitvoeren het niet meer doen dan is het klaar. Dan zijn Putin en zijn groep ultra-loyalisten niets meer dan een stelletje witte oude mannen die schreeuwen en orders roepen die niet worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ging dat maar zo makkelijk. Zelfs al zouden die generaals dat willen, Putin heeft zichzelf waarschijnlijk zeer zeer goed beschermd met een groep ultra-loyalisten.
Dat is de enige zekerheid in het leven ja. Dat we er allemaal aangaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
En dat je belasting moet betalenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is de enige zekerheid in het leven ja. Dat we er allemaal aangaan.
Kajsa en geheimpjes zijn dan ook niet zo'n goede combinatie.quote:
Go out with a bang!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is de enige zekerheid in het leven ja. Dat we er allemaal aangaan.
Ik zou gaan zuipen, drugs en hoeren bestellen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |