Weet zo'n knullie die trots zijn orders volgt en zijn vuurwerk afsteekt veel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef polderturk het volgende:
Wat een ENORME faal zeg.
Totale voor schutheid.
[ twitter ]
Ik stelde het gisteren ergens al voor, maar de meeste lopen nog niet warm.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
2 dagen voor een nucleaire inslag al ja?
* Tijger_m gaat heel snel bierdoppen inslaan om al die mooie meisjes mee te kunnen betalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je lichaam wordt dan het beste betaalmiddel, aangezien geld niets meer waard is. In ruil voor eten en een beetje warme temperatuur.
En oud.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet racistisch. "witte oude mannen" is een beetje een hippe term tegenwoordig voor machthebbers of mensen in het pluche. Ben zelf ook blank/wit
Rekan daar maar op, ja. West-Duitsland zal die niet gekocht hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef freako het volgende:
[..]
Die Strela-raketten, zouden die nog uit de DDR-voorraden komen?
Over welke deskundigen heb jij het?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aantallen kloppen niet. Rusland heeft vermoedelijk 3000 manschappen verloren volgens deskundigen.
Nog steeds ontzettend veel overigens.
Dan kun je beter met een collectepot langs FOK!kers gaan na 22:00.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m gaat heel snel bierdoppen inslaan om al die mooie meisjes mee te kunnen betalen.
En hoeveel Oekraïners?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:11 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Over welke deskundigen heb jij het?
[ twitter ]
Deze heb je net een minuut geleden al geplaatst.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:10 schreef polderturk het volgende:
Als deze jongen civiele doelen heeft gebombardeerd, dan is hij dus een oorlogsmisdadiger.
[ twitter ]
Is beetje in strijd met de Geneefse conventie. Is absoluut iets dat de Russen ook gedaan zouden hebben, maar niet iets om te verspreiden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef polderturk het volgende:
Wat een ENORME faal zeg.
Totale voor schutheid.
[ twitter ]
Ja natuurlijk maakt dat uit, dat geeft ook Oekraïne om de wapens die ze krijgen van andere te distribueren door het land. Hoe langer die colonne stil staat, hoe beter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar maakt het ze uit of ze morgen of volgende week aankomen om Kyiv te belegeren? Zolang die colonne progressie maakt (ook als is dat weinig) en niet gebombardeerd wordt is er weinig aan de hand voor de Russen volgens mij.
Gisteren bij Nieuwsuur geloof ik, en Bellingcat, zeiden beiden dat genoemde getallen niet kloppen of überhaupt geloofwaardig zijn. Bellingcat spreekt van 3000 doden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:11 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Over welke deskundigen heb jij het?
[ twitter ]
En wat is de bron daarvoor dan? En waarom is die schatting betrouwbaarder dan bovenstaande?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gisteren bij Nieuwsuur geloof ik, en Bellingcat, zeiden beiden dat genoemde getallen niet kloppen of überhaupt geloofwaardig zijn. Bellingcat spreekt van 3000 doden.
Dat die Ollengren na het amateuristische gestuntel met dat briefje nu nog steeds een dergelijke functie mag bekleden. Bizarquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasja is wel anti Poetin
[ afbeelding ]
Geloof ik niets van, daar zal jij het op je sterfbed nog over hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat klopt. Je zult me hier niet meer horen over dat koophuis zodra de bommen vallen.
Hij krijgt eten, een dak en een bed. Ik zou het gefilmd worden op de koop toe nemen hoor. Beter dan gefolterd of geëxecuteerd worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Is beetje in strijd met de Geneefse conventie. Is absoluut iets dat de Russen ook gedaan zouden hebben, maar niet iets om te verspreiden.
Onafhankelijke bronnen. Bellingcat zoekt bovendien alles zeer goed uit. Zij zijn ook degenen die de daders van de MH17 ramp hebben weten te achterhalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En wat is de bron daarvoor dan? En waarom is die schatting betrouwbaarder dan bovenstaande?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |