Dat zijn gewoon van die grote papierkokers man, men plannen erin voor vrede.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef RAVW het volgende:
Op nu.nl
[ link | afbeelding ]
Ja zo kan ik ook wel iets afdwingen bij onderhandelingen met dit soort dingen, niet echt en juiste foto bij het schrijven
Kortom alles wat we nu ook doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had me als NAVO/EU zijnde voornamelijk gericht op motivering van onderhandeling, humanitaire acties en de financiele sancties. Maar ik zou Russische sporters niet opeens weigeren voor toernooien, of dat soort zaken. Putin slaapt er niet minder om, maar je raakt de normale burger wel. Denk dat we ons goed moeten blijven realiseren dat de meerderheid van de normale bevolking helemaal geen oorlog wilt; die moeten we niet gaan straffen vind ik.
Op een gegeven moment gaan bevolking, rijke Russen, sporters en de rest in opstand, want die zien hun land echt wel afzakken, maar niet als je business as usual doet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had me als NAVO/EU zijnde voornamelijk gericht op motivering van onderhandeling, humanitaire acties en de financiele sancties. Maar ik zou Russische sporters niet opeens weigeren voor toernooien, of dat soort zaken. Putin slaapt er niet minder om, maar je raakt de normale burger wel. Denk dat we ons goed moeten blijven realiseren dat de meerderheid van de normale bevolking helemaal geen oorlog wilt; die moeten we niet gaan straffen vind ik.
ja net zo iets als dat de russen in vrede komenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon van die grote papierkokers man, men plannen erin voor vrede.
Yupquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iets genuanceerder: de gemiddelde Ivan met de pet moet wel weten dat we hem niet per sé haten. Maar wel zijn gewelddadige tiran en zijn handlangers.
Nee maar voor de buitenwereld die mee kijkt? En evt onderzoekquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je alle media onder controle hebt hoe je niet veel moeite te doen om de schijn op te houden?
Ewa kijk dan a sahbi !quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan.
@:kingroland check dit.
Is gewoon een achtegrond foto elke uur staat er wel een andere tekst.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef RAVW het volgende:
Op nu.nl
[ link | afbeelding ]
Ja zo kan ik ook wel iets afdwingen bij onderhandelingen met dit soort dingen, niet echt en juiste foto bij het schrijven
Schijnbaar hebben ze nog een paar SU-57's achter de hand (soort F-22 rip-off) en nog wat ander 'high-tech' spul. Maar aan die kwaliteit begin ik nu ook hard te twijfelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen maar oude troep om in te zetten
De NATO heeft niets te maken met het treiteren van individuele Russen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij wel de expertise hebt, misschien moet de NATO jou eens bellen...
Die is helemaal niet relevant voor Poetin, hij bepaald wat Russen zien en horen en dit is zou puur voor binnenlands gebruik zijn. Onderzoek? Wees serieus, als er een onderzoek komt vanuit Poetin dan weet je nu al de uitslag, als er een ander onderzoek komt is Poetin allang weg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nee maar voor de buitenwereld die mee kijkt? En evt onderzoek
De bezette gebieden zuiveren van iedereen die mogelijk in opstand komt. Grondige vredesmissie hoor.quote:
Suuuuperfake news. Publieke executies is iets wat je met de Taliban of Iran associeert, niet met Rusland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:26 schreef Aether het volgende:
Klinkt vandaag nog als fake news.
[ twitter ]
Of je zorgt er voor dat het makkelijker voor Putin wordt om het volk ervan te overtuigen dat het Westen een hekel aan Rusland heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan bevolking, rijke Russen, sporters en de rest in opstand, want die zien hun land echt wel afzakken, maar niet als je business as usual doet.
Niet als de directeur nauwe ideologische banden heeft...quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef Ronald het volgende:
Ik vind dit soort zuiveringen van alles wat maar iets met Rusland te maken heeft, wel wat ver gaan.
https://www.nu.nl/cultuur(...)tage-in-rusland.html
Je kunt kunst en cultuur toch wel enigszins los zien van een doorgeslagen dictator?
quote:Directeur in Sint-Petersburg onderhoudt nauwe banden met Poetin
Op uitnodiging van Poetin schreef de directeur van de Hermitage in Sint-Petersburg Mikhail Piotrovsky in 2020 mee aan de nieuwe grondwet van Rusland. "Poetin is mijn man", zei Piotrovsky tegen The Art Newspaper.
Misschien moeten we de boeken van Solzhenitsyn bannen, die droomde immers van een hereniging van het Orthodox Christelijke Russische rijk, wat Putin ook lijkt na te streven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef Ronald het volgende:
Ik vind dit soort zuiveringen van alles wat maar iets met Rusland te maken heeft, wel wat ver gaan.
https://www.nu.nl/cultuur(...)tage-in-rusland.html
Je kunt kunst en cultuur toch wel enigszins los zien van een doorgeslagen dictator?
Daarvoor moeten ze wel niks meer te verliezen hebben en/of het écht beu zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaan bevolking, rijke Russen, sporters en de rest in opstand, want die zien hun land echt wel afzakken, maar niet als je business as usual doet.
Volgens mij kan hij niet individueel op de knop drukken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:28 schreef roos94 het volgende:
Wat ik mij nou afvraag. Rusland heeft veel nucleaire wapens in bezit. Putin is daar aan de macht, oke. In hoeverre kan Putin helemaal zelf besluiten deze wapens in te zetten. Als Putin de kolder in zijn kop krijgt en land X wil nuken, kan hij dat volledig zelf beslissen en in gang brengen. Moeten er niet nog iemand anders toestemmen?
Ze werkt voor Bloomberg, niet bepaald de meest neutrale krant natuurlijk. Even afwachten of het door nog meer media wordt gebracht.quote:
Dat hoop je maar, ja. :/quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Suuuuperfake news. Publieke executies is iets wat je met de Taliban of Iran associeert, niet met Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |