ach misschien kunnen ze die anti tank wapens wel hebben , maar denk dat ze weinig inbreng hebben tegen de bayraktarquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Wordt de T-14 Armata ingezet in Oekrane? Ben wel benieuwd hoe die het houdt tegen anti tank wapens.
Tja, alle diplomatie kan helaas rap de put in vrees ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Diplomatie lijkt volledig van tafel geveegd te zijn vanuit de Russen / Putin.
Dan heb je wel heel weinig te doen als je massaal Billy kasten in elkaar wil gaan draaienquote:
Alle lange tafels uitverkocht.quote:
Alleen wordt er nu niet meer bijgevuld voorlopigquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik zie een normale Ikea op tweede Paasdag?
Het gekke is, ik zie geen destroyers?quote:
Vergroot alleen maar de kans op een coup. Dat zou voor zowel Rusland als het Westen, de snelste uitweg zijn uit dit conflict.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Gaat waarschijnlijk eisen dat meer landen nu moeten weigeren om lid te worden van de NAVO/EU of zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Als we wel ingrijpen in die regio zijn ze ook boos. Zoals in Syri. Je doet het toch nooit goed. Ze haten ons om wie zij zijn; niet om wie wij zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Is ook niet gek dat ze dit denken. SA bombardeert hun land aan gort, maken ontiegelijk veel burgerslachtoffers en wij kijken de andere kant op. Qatar doet ook mee aan die campagne maar wij gaan daar wel voetballen.
Kreeg die ook rugdekking van de kolonel of de spion?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef polderturk het volgende:
Een Russische tweesterren generaal is gedood.
[ twitter ]
Misschien dat er dan bij de Ikea hier weer eens een keertje wat op voorraad komtquote:
En waar zijn alle onderzeers?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gekke is, ik zie geen destroyers?
Dacht dat die altijd meegingen om te beschermen.
En als klap op de vuurpijl hebben ze ook Van Marwijk op straat gezet!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:38 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
UAE staat in alle oorlogen aan de foute kant, dit is geen verrassing.
De VS levert wapens aan Saoedi-Arabi om de boel daar kapot te bombarderen. We zijn actief, op de foute manier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Als we wel ingrijpen in die regio zijn ze ook boos. Zoals in Syri. Je doet het toch nooit goed. Ze haten ons om wie zij zijn; niet om wie wij zijn.
Zelfde gevoel deel ik. Russen die winnen is beangstigend, maar Russen die verliezen en een Putin die compleet in een hoekje wordt gedreven kan wel eens heel vervelende capriolen uit gaan halen..quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:15 schreef HiZ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik rekening ga houden met dat Rusland deze oorlog gaat verliezen. En dat is best een eng idee.
De sympathieke Bert van Marwijk. Hahaha.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl hebben ze ook Van Marwijk op straat gezet!!!!
(wat ie daar in eerste instantie al deed...)
Die zitten wsl onder waterquote:
Als ze het oosten van Oekraine helemaal bezetten dan gaat dat iig een enorme pyrrusoverwinning worden, waarbij een langdurige bezetting waarschijnlijk ook nog eens verzandt in een lange partizanenstrijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:15 schreef HiZ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik rekening ga houden met dat Rusland deze oorlog gaat verliezen. En dat is best een eng idee.
Daarom hadden wij ook nooit met Syri moeten bemoeien. Was het daar binnen een paar weken weer rustig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:15 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Als we wel ingrijpen in die regio zijn ze ook boos. Zoals in Syri. Je doet het toch nooit goed. Ze haten ons om wie zij zijn; niet om wie wij zijn.
die liggen op de bodem te wachten op brandstofquote:
Ik ook. Als ze verliezen zorgen ze dat iedereen verliest gok ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:15 schreef HiZ het volgende:
hij zit te gesoleerd en daardoor een verkeerd wereldbeeld voor zichquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Nee, totale isolatie is de manier, echt totaal, op elk gebied.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef Ronald het volgende:
Ik vind dit soort zuiveringen van alles wat maar iets met Rusland te maken heeft, wel wat ver gaan.
https://www.nu.nl/cultuur(...)tage-in-rusland.html
Je kunt kunst en cultuur toch wel enigszins los zien van een doorgeslagen dictator?
Vooral een Putin die oogt alsof hij totaal de weg kwijt is a la Hitler in zijn laatste jaren baart mij zorgen. Paar weken geleden dacht ik nog dat hij het weer op zijn gebruikelijke sluwe manier zou doen. Dreigen met een invasie en vervolgens alleen die twee provincies semi annexeren. Het westen haalt opgelucht adem, stelt een paar sancties in en we gaan weer verder met de orde van de dag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zelfde gevoel deel ik. Russen die winnen is beangstigend, maar Russen die verliezen en een Putin die compleet in een hoekje wordt gedreven kan wel eens heel vervelende capriolen uit gaan halen..
Niet als meneer de directeur nauwe banden heeft met mr. Putin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef Ronald het volgende:
Ik vind dit soort zuiveringen van alles wat maar iets met Rusland te maken heeft, wel wat ver gaan.
Je kunt kunst en cultuur toch wel enigszins los zien van een doorgeslagen dictator?
Ik snap het wel dat je het zegt, maar het idee is Russische lente en dat gaat nog wel even duren, maar dit is de snelste weg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef Ronald het volgende:
Als je alle media onder controle hebt hoe je niet veel moeite te doen om de schijn op te houden?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wat ik mij af vraag, waarom zouden de Russen dan raketten afvuren op eigen bevolking vanuit Rusland zelf?
Dan ga je toch, als je het zou doen, die stelling op Oekraens grondgebied neerzetten?
Dan kun je framen dat de Oekraners het hebben gedaan
Niet als die kunst en cultuur wordt beheerd door de russische staat. Dan zit putin er direct zelf achter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef Ronald het volgende:
Je maakt het daarmee enkel erger. Maar je hebt waarschijnlijk niet de intellectuele capaciteiten om dat te begrijpen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, totale isolatie is de manier, echt totaal, op elk gebied.
De situatie is somber, maar waarom elke post van je angst voor een nucleaire oorlog laten doorsijpelen is dat nodig? Ik ga er vanuit dat je doelt op een verschroeide aarde.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze verliezen zorgen ze dat iedereen verliest gok ik.
Zo dan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je maakt het daarmee enkel erger. Maar je hebt waarschijnlijk niet de intellectuele capaciteiten om dat te begrijpen.
dat ding is alleen voor showquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Wordt de T-14 Armata ingezet in Oekrane? Ben wel benieuwd hoe die het houdt tegen anti tank wapens.
Ook alle aanwijzingen dat buiten zijn kleine kring handlangers de betrokken Russen nogal verrast en onvoorbereid ogen.. De hele invasie komt op mij over als een noodgreep, een bevlieging van een doorgeslagen dictator.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vooral een Putin die oogt alsof hij totaal de weg kwijt is a la Hitler in zijn laatste jaren baart mij zorgen. Paar weken geleden dacht ik nog dat hij het weer op zijn gebruikelijke sluwe manier zou doen. Dreigen met een invasie en vervolgens alleen die twee provincies semi annexeren. Het westen haalt opgelucht adem, stelt een paar sancties in en we gaan weer verder met de orde van de dag.
Nee, we moeten iedereen straffen voor een oorlog die enkel voort komt uit Putin en zijn vriendjes. Hoe meer onschuldige Russen er geraakt worden hoe beter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef Ronald het volgende:
Vandaar dat jij wel de expertise hebt, misschien moet de NATO jou eens bellen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je maakt het daarmee enkel erger. Maar je hebt waarschijnlijk niet de intellectuele capaciteiten om dat te begrijpen.
Als het regime van Poetin dreigt te vallen gok ik idd dat hij dan liever de wereld in vuur en vlam zet. Als het puur blijft bij het uitblijven van zijn droom om de Russische hegemonie in de voormalig Sovjetunie te herstellen is die kans een stuk kleiner, maar nog steeds significant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze verliezen zorgen ze dat iedereen verliest gok ik.
Wat zou jij doen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, we moeten iedereen straffen voor een oorlog die enkel voort komt uit Putin en zijn vriendjes. Hoe meer onschuldige Russen er geraakt worden hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |