Enige positieve wat ik eruit haal is dat Putin dit telefoontje initieerde. Maar goed, dat kan ook zijn om nog even te blaffen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ees-russian-invasion
Nee bedoel een onderzoek door de Westerse landen. Als een aanslag op eigen bevolking wordt gepleegd als uitlokking dan lijkt me dat dat toch wel relevant om te onderzoekenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is helemaal niet relevant voor Poetin, hij bepaald wat Russen zien en horen en dit is zou puur voor binnenlands gebruik zijn. Onderzoek? Wees serieus, als er een onderzoek komt vanuit Poetin dan weet je nu al de uitslag, als er een ander onderzoek komt is Poetin allang weg.
Krijgen we straks ook nog Skynet er bovenopquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zet een killer drone op Poetin!
?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef speknek het volgende:
Hét gezicht van deze oorlog
[ afbeelding ]
Dat klinkt niet echt positief.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is maandag pas, dat is ook gelijk wanneer de Russen, Nederland gaan bombarderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Was bij jullie trouwens het luchalarm afgegaan om 12 uur? Hier niet.
Straks gaat Poetin nog een bunker in en is de vergelijking compleet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
oproepen tot het vermoorden van personen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zet een killer drone op Poetin!
Duidelijke taal van beide kanten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
(Kleine) opening?quote:In the phone call initiated by Putin on Thursday, the Russian leader reiterated his determination to obtain the neutralisation and disarmament of Ukraine, whether diplomatically or by arms, the official told Reuters.
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste. De eerste die ik tot nu toe gehoord heb sinds de invasie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Daarna zegt de analyst dat hij zijn oude baan als kerstman in het winkelcentrum weer opneemt.![]()
![]()
Het komt wel heel erg dichtbij nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef speknek het volgende:
Hét gezicht van deze oorlog
[ afbeelding ]
Mwa, al die overlegjes zijn puur voor de buhne denk ik. Putin's weg is ingeslagen, daar ga je niet zomaar ineens weer op terugkomen lijkt me.quote:
Ik zie ook ineens marineschepen in Den Helder.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste. De eerste die ik tot nu toe gehoord heb sinds de invasie.
mmmmm hoop het niet maar ik zit wel met een mooi uitzicht hier mocht het gebeuren ..... kan behoorlijk ver kijken zelf tot aan rotterdam en delftquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat is maandag pas, dat is ook gelijk wanneer de Russen, Nederland gaan bombarderen.
Als het een Russische straaljager was wel ja (en dat valt niet uit te sluiten)quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het komt wel heel erg dichtbij nu
Des te meer Oekraine zich verzet, des te meer het Rusland gaat kosten en des te wankeler Poetin's positie wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef Werkperd het volgende:
Putin zegt des te meer Oekraïne zich verzet, des te meer onze eisen zullen worden.
Ik woon in Rotterdam, maar het was mij niet opgevallen, maar ja de havens helpen mee volgens mij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er kwam wel een straaljager over (regio Rotterdam) toen jij dit plaatste. De eerste die ik tot nu toe gehoord heb sinds de invasie.
Klinkt als iemand met wie je prima kan onderhandelen over vrede.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef Werkperd het volgende:
Putin zegt des te meer Oekraïne zich verzet, des te meer onze eisen zullen worden.
Die kwamen hier net aan de andere kant van het Hollands Diep ook over gevlogen, van de week ook al maar toen was het een oefeningquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
'Des te mee gepeste kinderen zich verzetten, hoe meer we gaan pesten'quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:45 schreef Werkperd het volgende:
Grote kans dat je dan (tijdelijk) blind raakt dus ik zou niet te lang kijken lolquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
mmmmm hoop het niet maar ik zit wel met een mooi uitzicht hier mocht het gebeuren ..... kan behoorlijk ver kijken zelf tot aan rotterdam en delft
Door een CD'tje heen kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan (tijdelijk) blind raakt dus ik zou niet te lang kijken lol
Schatje, hoe meer je je verzet, hoe pijnlijker deze verkrachting wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Des te mee gepeste kinderen zich verzetten, hoe meer we gaan pesten'
Tenzij je de pestkop KO slaat. Al is een paar raketten op het kremlin schieten niet heel verstandig gok ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Des te mee gepeste kinderen zich verzetten, hoe meer we gaan pesten'
Wie heeft er nog zo'n antieke cd? Werkt een mp3tje ook?quote:
Dat is de eerste maandag van de maand trien. Wordt dus getest op 7 maart om 12.00.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
heb nog ergens een eclipsbril bril liggenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan (tijdelijk) blind raakt dus ik zou niet te lang kijken lol
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:48 schreef Perrin het volgende:
Schatje, hoe meer je je verzet, hoe pijnlijker deze verkrachting wordt.
Maandag was het nog februari, dus nee, hier ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
Ik denk sowieso dat er een paar van schrik de kruipruimte induiken komende maandag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eigenlijk hadden we niet moeten zeggen wanneer het luchtalarm afgaat. Dan schrikt @:roos94 zich helemaal kapot lol
Er staat in feite 'of je geeft heel je land zonder mokken nu direct aan ons of we gaan het met geweld proberen te pakken'quote:
ja en dan straks voor de krijgsraad komen waarom je je landgenoten niet heb gewaarschuwd heb voor de testen van het alarm op 7 maartquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Eigenlijk hadden we niet moeten zeggen wanneer het luchtalarm afgaat. Dan schrikt @:roos94 zich helemaal kapot lol
Het is jammer dat het alarm maar 2x per jaar naar telefoons wordt uitgezonden, die dingen maken een tering geluid lolquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat er een paar van schrik de kruipruimte induiken komende maandag.
Zullen vast hele gemotiveerde soldaten zijn als ze er moeten vechten omdat ze tegen de oorlog protesteerdenquote:
Wel zielig voor alle Oekrainse vluchtelingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is best veel hangjeugd wat altijd lijkt te willen vechten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:52 schreef Rambolin het volgende:
Oekraïne zoekt alleen buitenlanders met militaire ervaring
De Oekraïense ambassade in Nederland vraagt mensen zich alleen aan te melden voor deelname aan de strijd tegen de Russen als ze militaire ervaring hebben. "Je moet klaar zijn om te vechten", zegt een medewerker voor de deur van de ambassade in Den Haag. Daar melden zich veel mensen aan die willen helpen in Oekraïne. Eerder deze week werd bekend dat ruim tweehonderd vrijwilligers zich hadden aangemeld.
Nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |